Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, TripMan כתב:

בחום הישראלי לא מפתיע, רצוי לרכוש רק עם קבל. אלא אם באמת רוצים כל שנה אחרי הקיץ להחליף, לא משתלם. 

בעיקרון ניתן להגן עליה עם המגן שמשה, בתנאי שמוותרים על האופציה של הצילום במצב שהרכב עומד.

 

אבל השאלה שלי היא יותר בכיוון של בטיחות. האם זה יכול לגרום לשריפה?

לפני 20 דקות, Mr.Hybrid כתב:

חיפשתי היום חוות דעת על מצלמה זו,

אחת מהתגובות היא של אדם שרכש אותה כמה פעמים לאחר שהיא נשרפה שוב ושוב.

 

נ.ב

בן משפחה קנה אותה מרשת KSP ב-259 ש"ח,

היא כבר איננה באתר 🙄

נכון, זה כבר לא מופיע ב-ksp. כנראה אזל מהמלאי...

קניתי ב-ksp לפני שבוע וחצי.

 

מעניין למה אותו אדם רכש אותה שוב ושוב. במצב שזה נשרף הייתי מנסה מצלמה אחרת.

עריכה אחרונה על ידי Gorpi
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם חם מאוד המצלמה יודעת להגן על עצמה ופשוט לא תעבוד.
לא נתקלתי באף מקרה שמצלמה עם סוללה התלקחה ברכב, בדר"כ הסוללה פשוט מתה ומשביתה את המצלמה.
במקרה קיצון הסוללה מתנפחת.

לי אישית יש ניסיון חיובי עם הגרסה הראשונה של 70mai 1s, כבר קיץ שלישי ברכב של חבר והיא עובדת בלי בעיות.
ככל הנראה זה קשור בסדרות ייצור שונות שהשתמשו בסוללות מסוג שונה. אותה אחת נרכשה מהחנות הרשמית שלהם באליאקספרס

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

כרגע עם A119 V2 ודי מרוצה.

נוספו רכבים במשפחה ומחפש להם מצלמה נוספת. פיצ'ר שנורא חסר לי בA119 זה WIFI.

מרגיש לי מאוד מאוד מיושן לשלוף את הכרטיס זיכרון ולחבר למחשב כשאני צריך סרטון כלשהו.

אשמח להמלצה לאחת עם קבל וWIFI.

פורסם

DDpai mini3 היא האלטרנטיבה בשבילך,
https://s.click.aliexpress.com/e/_dZx6W8W

רזולוציית צילום גבוהה יותר מ-V2, זיכרון 32GB מובנה, מבוססת קבל  ויש לה קישורית wifi להעברת סרטונים מהירה לסמארטפון ע"י אפליקציה.
 

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
בתאריך 4.9.2020 בשעה 16:28, Satori כתב:

האם ה-Viofo A119 היא המומלצת ביותר עד לטווח של 250 ש"ח?

 

גירסה V2 מותקנת אצלי בשני רכבים. בשניהם עברה מרכב קודם, כך שהניסיון שלי איתה הוא לאורך זמן, שלושה(!) קייצים ירושלמים. פועלות ללא דופי.

סרטון מאחת מהן תרם את חלקו בזכיה בתביעה בבית משפט.

תמורה מצויינת למחיר.

פורסם

כל עוד אין עדיין פורום ייעודי לאביזרי רכב... מישהו יודע איך נקרא החלק שבתמונה, שמתברג לזרוע של מצלמה (או כל זרוע בעצם)? כמו שאתם רואים, בשלי יש סדק, ואין לי מושג איך להזמין חדש.

703388e7-9184-48ed-8294-b842d7ab3034.jpg

פורסם

לא יודע אם תצליח למצוא רק את החלק הזה אבל מאמין שלהזמין תושבת חדשה יהיה זול יותר ותוכל לקחת ממנה את החלק הזה.
תכתוב באליאקספרס dashcam mount ויש לך עשרות תוצאות.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

ערב טוב.

הדיוט בנושא (המצלמות)...

שאלה בבקשה - עד כמה חשובות לכם/ן, פונקציות של שליטה קולית ושל הgps ?

האם הן "ייהרג ובל יעבור" ?

(מתלבט בין גירסאות שונות של מצלמות)

על wifi, אני נוטה לוותר (לא חובה מבחינתי).

תודה.

alfa 156 2.5.

פורסם

GPS יספק לך מפה של מסלול הנסיעה ואת המהירות שבה נסעת.
אלה הפקודות הקוליות ברוב המצלמות: Take picutre, record video, record with/without sound, turn on/off wifi

לגבי ה-GPS,  בגדול זה תלוי בהעדפה ובשימוש האישי של כל אחד.
אישית אני לא רואה צורך לתעד את מסלול הנהיגה שלי ואת המהירות שבה נהגתי.
תכל'ס אם אתה נותן למישהו את הרכב אתה יכול לראות לאן נסע ובאיזו מהירות.


לגבי הפקודות הקוליות - לדעתי די מיותר כי הן לא כ"כ שימושיות וגם כי לפעמים צריך לומר מספר פעמים את הפקודה עד שהמצלמה קולטת. 

ודווקא על wifi לא הייתי מוותר, יעשה לך את החיים קלים ותחסוך את כל הפרוצדורה של לשלוף את המצלמה מהרכב ולחבר למחשב. 

  • רעיון טוב! 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 4 שעות, MostlyWicked כתב:

כל עוד אין עדיין פורום ייעודי לאביזרי רכב... מישהו יודע איך נקרא החלק שבתמונה, שמתברג לזרוע של מצלמה (או כל זרוע בעצם)? כמו שאתם רואים, בשלי יש סדק, ואין לי מושג איך להזמין חדש.


https://a.aliexpress.com/_m057t6R

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

יש למישהו נסיון עם מצלמות APEMAN? לינק

אני מחפש קדמי ואחורי, רצוי במצלמה אחת כיוון שאני מתכוון לחבר עם קיט ישירות לפיוז שיצלם ללא הפסקה.

תקציב 400-500

 

 

81MomVoZhsL._AC_SL1500_.jpg

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

פורסם (נערך)

לא מכיר אישית, אבל נראה שיש עליה ביקורות טובות באמאזון.
לפי הצילומים מתקבלת תמונה לא רעה כ"כ


יש 2 אופציות שנמכרות הרבה,
האחת Viofo A129 Duo, רזולוציית צילום 1920x1080p בשתי המצלמות, זווית צילום 140 מעלות והיא מבוססת קבל.
בנוסף יש לה wifi. עולה 131$ בערך
https://s.click.aliexpress.com/e/_dUO6weN


 

ויש עכשיו מצלמה חדשה ל-70mai שנקראת A800.
רזולוציית צילום 3840x2160, זווית צילום 140, יש לה סוללה פנימית וגם wifi.
עולה 127$

https://s.click.aliexpress.com/e/_d6u3SXJ

 

 

כרגע יש לי את ה-Viofo A129 והזמנתי את ה-A800.
לדעתי אם אתה מתכוון להשאיר אותה פועלת קבוע לך על ה-Viofo שהיא עם קבל.

עריכה אחרונה על ידי FiS

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...