Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מתמונות ברשת לא נראה שחסר מקום מאחורי המראה לתליית המצלמה. לא רואה משהו חריג, סטנדרטי לחלוטין.
בתנוחת הנהיגה שלך אתה גם ככה לא רואה מבעד למראה, אם תתקין שם את המצלמה היא לא תפריע לך לשדה ראיה.

בנוגע למצלמה האחורית -  אפשר להכניס את הכבל לגומי (כמו בתמונה) ולהשאיר יתרה מספקת של כבל לפתיחה.
מגיע בערכה של המצלמה (viofo a129) תופסנים לכבל שיקבעו אותו למקום, ככה שזה יראה נקי ואסתטי יחסית.

5008.png

5008_1.png

viofo cable mount.png

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אני בקרוב צפוי גם לקבל את ה129 ומתכוון להתקין ב סיטרואן סי5 איירקרוס שעם דלת תא מטען עולה. יש מדריך איך להתקין את המצלמה האחורית דרך הגומי בצורה מסודרת מבלי להרוס/לפגוע בשום דבר? 

עריכה אחרונה על ידי TripMan
פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, TripMan כתב:

אני בקרוב צפוי גם לקבל את ה129 ומתכוון להתקין ב סיטרואן סי5 איירקרוס שעם דלת תא מטען עולה. יש מדריך איך להתקין את המצלמה האחורית דרך הגומי בצורה מסודרת מבלי להרוס/לפגוע בשום דבר? 

 

כתבתי את זה בשרשור לפני שנה בערך:

 

אני יכול להראות לך מה הולך אצלי עם סטיישן (סיוויק טורר). ככה זה נראה מבחוץ - רואים אותה אבל רק מי שמחפש, או שממש משעמם לו בפקק:

 

20190503_182311.jpg

 

וככה מבפנים:

 

20190503_182328.jpg

 

כפי שאתה מבין, בחרתי שלא להצמיד לשמשה משלוש סיבות:

 

1. לא נראה לי העניין של להדביק על פסי הפשרת האדים. כן, סביר לחלוטין שלא יקרה להם כלום (או לדבק של התושבת), אבל פסיכולוגית קשה לי עם זה, הרבה יותר מלחורר את הפלסטיקה הפנימית, כפי שתראה בהמשך.

 

2. המצלמה נראית פחות בצורה הזו - לסטיישנים, בניגוד להאצ'בקים, יש שמשה אחורית ניצבת הרבה יותר, שזה אומר שאם המצלמה מודבקת ישירות על השמשה, רואים אותה יותר טוב מבחוץ. אצלי גם אין הצללה אחורית (כמו שיש בשמשה הקדמית באיזור המראה), אז בכלל יראו את המצלמה.

 

3. פחות אור שמש ישיר על המצלמה. כשאני מחנה בשמש, בדרך כלל אני מסיר את המצלמה הקדמית (ממילא היא מפריעה לי לשים מגן שמש אקורדיון). זה גם לא טרחה כי אני במרחק של הושטת יד מהמצלמה. עם האחורית אני מתעסק הרבה פחות, כי כדי להסיר אותה אני צריך ללכת אחורה ולפתוח את הדלת האחורית. אני עושה את זה אם מדובר בסופ"ש קיצי שבו הרכב יחנה רק בשמש, אבל בדר"כ זו טרחה עבורי.

 

 

אמנם את המצלמה הקדמית חיברתי לבית הפיוזים, אבל האחורית, שהתעצלתי לסלול, חוברה לזה:

 

20190503_182339.jpg

 

תתעלם מהאזיקון והגלילה המכוערת - רציתי לראות שהעסק עובד לפני שאני מסדר את הכבלים באופן קבוע. אגב, מבחוץ לא רואים כלום כי יש מדף גלילה נשלף שמכסה את תא המטען, ועובר מעל השקע הנ"ל. כמובן, זה הספק המקורי שהגיע עם המצלמה (מתאים גם ל-A118 וגם ל-A119).

 

החלק הכי קשה בסלילה היה להעביר את הכבל דרך הצינור הגמיש שמחבר בין הדלת למרכב. יש מספיק מקום בפנים אבל הוא כל כך גמיש ו"דביק" שקשה להשחיל דרכו:

 

20190503_182403.jpg

 

השתמשתי באזיקון ארוך שהדבקתי לראש הכבל, ובסוף הצלחתי. לא בעייה מיוחדת להעביר דרך הדיפונים שבאיזור התקרה.

 

אבל איך חיברתי את התושבת לפלסטיק? אל תיבהל:

 

20190503_182419.jpg

 

אם אתה לא מצמיד לשמשה, המדבקה של התושבת, חזקה ככל שתהיה, לא תחזיק על משהו שהוא לא זכוכית לאורך זמן. אתה חייב לחבר אותה באופן יציב יותר. היות והמצלמה היא "ספר" אצלי, וכמו שכתבתי בנ"ל, אני מעדיף לחורר את הפלסטיק מאשר להדביק על פסי ההפשרה, בחרתי לחבר ככה. זה גם לא מזיק שהרכב עצמו לא נקנה חדש וממילא לא היה מושלם.

 

אז זה נכתב לפני כשנה וחצי, ומה שהשתנה מאז הוא שה-A118 הוחלפה בידי A119. על הדרך נסללה הכבילה מחדש, כי הספק\תקע קרס, והוא היה יחידה אחת- מהמצלמה עד הקצה. הוחלף בכבל USB עם קצוות זכרים, שנכנסים למצלמה מצד אחד ולספק\תקע מצד שני, כך שאם ימות הספק שוב- זורק וקונה אחר, לא צריך לבלול מחדש (לפחות כל עוד אתה נשאר עם מצלמה בעלת חיבור USB מיני, נוסח הויופו למיניהן). כמובן, אתה יכול להצמיד לשמשה ולא לעשות כמוני- אני משער שהייתי חושב פעמיים לפני שהייתי מחורר דיפון של רכב חדש.

 

 

@ST12345, לגבי מיקום המצלמה הקדמית; אצלי הייתה בעיה דומה עם אופל אסטרה, שגם לה "בית מראה" שמן. החלטתי פשוט למקום את המצלמה בצד שלי- ממילא יותר נוח לתפעל אותה ככה ולא לשלוח ידים מאחורי המראה:

 

20180214_073518.thumb.jpg.9cf0bcb6db143051e66e57aff2649a2c.jpg

 

כן, אבל למה כל כך רחוק מהמראה? שדה הראיה כל כך רחב במצלמות האלו (שזה מצויין ותופס הכל), אבל הוא גם תופס חלק ניכר מהפלסטיק השחור שמאחורי המראה. ראה צילום דוגמה:

 

 

השחור הזה מצד ימין למטה, זה הפלסטיק הנ"ל, והמצלמה נמצאת במיקום שבתמונה למעלה. להזיז שמאלה יותר אני לא רוצה, זה מתרחק יותר מדי ממרכז הרכב. ולקחת יותר ימינה אומר לחסום את שדה הראייה עם הפלסטיק הנ"ל. אותי  הפתרון מספק, ובכל אופן- FYI.

עריכה אחרונה על ידי yohai71
פורסם (נערך)

תודה לכולם. אז בהנחה שאני הולך על 2 מצלמות:

1. קדמית צמודה לשמשה עם מצלמה אחורית נוספת שלה שצמודה אליה ופונה לקבינה (כמו שהיה לי בסורנטו), בתקווה שמספיק חזק ולא יפול ממגן השמש. או מצלמה כמו שאני רציתי גלילית שאצמיד לגב המולטימדיה / דו כיוונית ולכן אין דאגות מסוכך השמש.

2. מצלמה נוספת רק אחורית עצמאית, יש לי שקע 12v מאחורה שניתן להתחבר אליו.

 

מה תהיה המלצת המומחים לדגמים שהכי יתאימו?

לשם הנחת העבודה הראשונית נקווה לסגור את הכל באלפייה אבל גם 1500 אם זה משהו ששווה את זה.

 

חשבתי על 

1. Vanture A2 pro קדימה מאחורי מסך המולטימדיה-כבל חיבור ישר למצת.

2. Viofo אחד הדגמים הפשוטים לאחורה אולי A119? להזכירכם השמשה האחורית ב 5008 ניצבת לחלוטין.

 

מצאתי מצלמה חדשה של vanture שמכסה 2 קדימה ואחד אחורה

https://dashcameras.net/vantrue-n4-dash-cam-review/

אבל אני מעדיף לא להעביר חיווט לאורך הרכב אז לא מפריע לי 2 מצלמות נפרדות. כמו כן רואה של vanture אין אפליקציה וחיבור WiFi שזה חיסרון גדול. 

 

תודה לכולם

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
בתאריך 14.9.2020 בשעה 10:35, FiS כתב:

יכול להיות שהטעינה של המצבר יורדת ואז הקיט מפסיק את אספקת המתח למצלמה בשביל לשמור על המצבר.
תסתכל על מה בורר המצבים אצלך מכוון, מקסימום תוריד ל-11.8V
 

viofo kit.png

עדיין לא מצאתי איפה דחפו לי את הדבר הזה.
שלושה ימים לא הנעתי ונגמר לי המצבר.
על איזה מוד מומלץ לשים?

פורסם
לפני 12 שעות, ST12345 כתב:

תודה לכולם. אז בהנחה שאני הולך על 2 מצלמות:

1. קדמית צמודה לשמשה עם מצלמה אחורית נוספת שלה שצמודה אליה ופונה לקבינה (כמו שהיה לי בסורנטו), בתקווה שמספיק חזק ולא יפול ממגן השמש. או מצלמה כמו שאני רציתי גלילית שאצמיד לגב המולטימדיה / דו כיוונית ולכן אין דאגות מסוכך השמש.

2. מצלמה נוספת רק אחורית עצמאית, יש לי שקע 12v מאחורה שניתן להתחבר אליו.

 

מה תהיה המלצת המומחים לדגמים שהכי יתאימו?

לשם הנחת העבודה הראשונית נקווה לסגור את הכל באלפייה אבל גם 1500 אם זה משהו ששווה את זה.

 

חשבתי על 

1. Vanture A2 pro קדימה מאחורי מסך המולטימדיה-כבל חיבור ישר למצת.

2. Viofo אחד הדגמים הפשוטים לאחורה אולי A119? להזכירכם השמשה האחורית ב 5008 ניצבת לחלוטין.

 

מצאתי מצלמה חדשה של vanture שמכסה 2 קדימה ואחד אחורה

https://dashcameras.net/vantrue-n4-dash-cam-review/

אבל אני מעדיף לא להעביר חיווט לאורך הרכב אז לא מפריע לי 2 מצלמות נפרדות. כמו כן רואה של vanture אין אפליקציה וחיבור WiFi שזה חיסרון גדול. 

 

תודה לכולם

יש כמה קומבינציות שיכולות להתאים למה שהזכרת.
לדעתי Viofo A129  כשהמצלמה האחורית מותקנת על השמשה הקדמית לכיוון תא הנוסעים ולהוסיף עד מצלמה האחורית.
ולחלק האחורי הייתי ממליץ על מצלמה בצורה גלילית שלא תתפוס יותר מדי מקום על השמשה האחורית ותפריע לשדה הראיה כמו למשל DDPai, תוכל לחבר אותה לשקע מצת מאחורה כמו שאמרת.
כל הסיפור יעלה לך הרבה פחות מהתקציב שרשמת והמצלמות באיכות מעולה.
https://s.click.aliexpress.com/e/_dXpEpOr
https://s.click.aliexpress.com/e/_dVQbpFZ

יש גם את ה-Vantrue N4, לדעתי רק למי שממש רוצה את הכל all in one היא תתאים לו, בהתאם המחיר. צריך גם להתפשר על זה שאין לה wifi.
לדעתי ה-Vantrue N2 Pro כדאית יותר בשילוב של מצלמה אחורית כמו ה-ddpai שהזכרתי למעלה.
https://s.click.aliexpress.com/e/_dVyuq8R

לגבי סוגיית הwifi - עניין של נוחות, לגמרי אפשר להסתדר בלעדיו. אלא אם כן אתה "שומר דרך" או משהו בסגנון שכל יומיים מרגיש צורך לשלוף סרטון מהמצלמה - במקרה כזה לא הייתי מוותר על פונקציית ה-wifi במצלמה.

 

לפני כשעה, Danielx147 כתב:

עדיין לא מצאתי איפה דחפו לי את הדבר הזה.
שלושה ימים לא הנעתי ונגמר לי המצבר.
על איזה מוד מומלץ לשים?

נסה לעקוב אחרי הכבל מהמצלמה ולראות לאיזה כיוון הוא הולך בפלסטיקה, 
איזה סוג רכב יש לך?

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

תודה. אכן המודעה של הפיקנטו מעלי קצת מדאיגה ואולי עדיף באמת את הדגם עם הסוללה?

נגרד חזק בראש. 3 מצלמות גם יזללו מתוך שינה?

 

כמו כן היום למדתי שהלפ-טופ השלישי שלנו (מתוך 4) של הילדים שמשמש ללמידה מרחוק לא יכול להתחבר ל Teams MS כי מערכת ההפעלה ישנה ועכשיו יש לי גם לרכוש לפטופ נוסף.

 

לכל הילדים שיעורים באותן שעות. פאק-מי!

3 לפטופים ל 3 ילדים, 3 מצלמות לרכב בודד ואחד אלוקינו שבשמים (ובארץ).

 

משהו לגמרי לא בסדר...

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
לפני 41 דקות, Danielx147 כתב:

פיקנטו

נסה לעקוב אחרי הכבל, אין פתרון אחר.
 

לפני 14 דקות, ST12345 כתב:

תודה. אכן המודעה של הפיקנטו מעלי קצת מדאיגה ואולי עדיף באמת את הדגם עם הסוללה?

נגרד חזק בראש. 3 מצלמות גם יזללו מתוך שינה?

 

כמו כן היום למדתי שהלפ-טופ השלישי שלנו (מתוך 4) של הילדים שמשמש ללמידה מרחוק לא יכול להתחבר ל Teams MS כי מערכת ההפעלה ישנה ועכשיו יש לי גם לרכוש לפטופ נוסף.

 

לכל הילדים שיעורים באותן שעות. פאק-מי!

3 לפטופים ל 3 ילדים, 3 מצלמות לרכב בודד ואחד אלוקינו שבשמים (ובארץ).

 

משהו לגמרי לא בסדר...

בשביל זה קיים מצב חניה במצלמה (גם במצלמה עם קבל חשמלי שמחוברת 24/7 למקור מתח).
המצלמה לא מצלמת באופן רציף סתם ככה בזמן חנייה, אלא רק כשהחיישן תנועה מזהה תזוזה של הרכב. רק אז הוא מפעיל את המצלמה לתיעוד המקרה לפרק זמן מסוים.

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 13 שעות, ST12345 כתב:

תודה. אכן המודעה של הפיקנטו מעלי קצת מדאיגה ואולי עדיף באמת את הדגם עם הסוללה?

נגרד חזק בראש. 3 מצלמות גם יזללו מתוך שינה?

 

כמו כן היום למדתי שהלפ-טופ השלישי שלנו (מתוך 4) של הילדים שמשמש ללמידה מרחוק לא יכול להתחבר ל Teams MS כי מערכת ההפעלה ישנה ועכשיו יש לי גם לרכוש לפטופ נוסף.

 

לכל הילדים שיעורים באותן שעות. פאק-מי!

3 לפטופים ל 3 ילדים, 3 מצלמות לרכב בודד ואחד אלוקינו שבשמים (ובארץ).

 

משהו לגמרי לא בסדר...

 

סתם לשדרג את מערכת ההפעלה לווינדוס 10 לא יעזור? מקסימום קונים רישיון בכמה דולרים באיביי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 14 שעות, FiS כתב:

נסה לעקוב אחרי הכבל, אין פתרון אחר.
 

בשביל זה קיים מצב חניה במצלמה (גם במצלמה עם קבל חשמלי שמחוברת 24/7 למקור מתח).
המצלמה לא מצלמת באופן רציף סתם ככה בזמן חנייה, אלא רק כשהחיישן תנועה מזהה תזוזה של הרכב. רק אז הוא מפעיל את המצלמה לתיעוד המקרה לפרק זמן מסוים.

 

אני אסע למקום שהתקין לי את המצלמה, אני מעדיף שלא לפרק חצי רכב בעצמי.

המצלמה אצלי מצלמת כל הזמן, אשמח אם תוכל לפרסם את ההגדרות המומלצות ל parking mode.

 

פורסם (נערך)

שלום,

משהו התנסה במצלמה VIOFO A129 PLUS DUE (זה כמו A129 DUE רק שהקדמית מצלמת  2K)?

מה שמעניין אותי האם היא מתחממת?מתאימה לאקלים שלנו?(לא שואל סתם כי לגרסת הPRO יש בעיות עם זה)

עריכה אחרונה על ידי AndreyAK

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם

לא מכיר כאן כאלה שרכשו את גרסת ה-Pro של המצלמה, יש הרבה שקנו את הרגילה.
בדגם הPro/Plus המצלמה הקדמית יכולה לצלם ברזולוציית 4k כשהאחורית מחוברת (האחורית תצלם באיכות FHD 30fps).
אפשר למצוא ברשת תלונות על כך שבתנאי חום כבדים המצלמה מפסיקה לעבוד כי היא מתחממת וחוזרת לפעול כשמתקררת חזרה.

לי אישית אף פעם לא הייתה בעיה עם הA129 הרגילה, עברה איתי כבר שני קייצים.

 

בנוסף אני לא רואה כ"כ סיבה להשקיע עוד אקסטרה כסף לגרסת ה-Pro, איכות הצילום לא שונה בפער כזה שמצדיק את תוספת התשלום.

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...