Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שתי המצלמות מצלמות בו זמנית במקרה כזה.
עד כמה זה יעיל כל אחד יעיד אחרת לפי הצורך שלו, אצלי ברגע שיש נגיעה ברכב היא מתחילה לצלם מיידית ולי זה מספיק.
אין ספק שהפתרון האופטימלי הוא צילום רציף  אבל זה לא תמיד מסתדר עם טעינת המצבר.
יש ערכה של Viofo שאפשר לקבוע רף מקסימלי שממנו המצלמה לא תפעל כאשר המצבר יורד אל מתחת לרף שהגדרת. 
https://s.click.aliexpress.com/e/_d8CaXib
 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
בתאריך 20.9.2020 בשעה 10:37, FiS כתב:

כן, צריך להזמין בנפרד.
יש כאן https://s.click.aliexpress.com/e/_dWI4cOn
אם אתה צריך את המתאם לקופסת פיוזים יש כאן קיט שמגיע קומפלט
https://s.click.aliexpress.com/e/_dZQcvTV

לגבי כרטיס זיכרון - מומלץ שיהיה מסוג high endurance. הסוג הזה של הכרטיסים נועד לעבודה ממושכת של כתיבה ומחיקה של קבצים כיאה למצלמת דרך.
אני ממליץ על נפח של 32GB, מספיק לצילום של בערך 8-10 שעות שזה מספיק.
אישית אני משתמש בכרטיס הזה כבר מספר שנים ויכול להמליץ עליו
http://s.click.aliexpress.com/e/jPXJ4IM

 

 

 

בוקר טוב ושבת שלום,

 

אז החלטתי ללכת על מצלמה קדמית Viofo A129 Due כשהמצלמה האחורית יושבת לידה ומצלמת את הקבינה.

רוצה לוודא שאני מזמין את כל מה שצריך בפעם אחת.

 

1. המצלמה 

2. כרטיס זכרון - יש אפשרות להוסיף באליאקספרס יחד עם המלצלמה 32G. האם זה בסדר או שעדיף גדול יותר? 

3. קיט לחיבור לפיוזים.

4. קיט חיבור לפארקינג מוד

5. בסרטוני ההדרכה כבל החיבור בין המצלמה האחורית לקדמית הוא 3 מטר, מאחר ו 2 המצלמות תשבנה אחת ליד השניה, איך מקבלים כבל של 10 ס"מ? 

 

אשמח לתשובות וגם אם תאשררו לי אכן שאלו הלינקים הנכונים למבצעים והמחירים הנכונים.

 

לגבי ההתקנה של המצלמה האחורית הנפרדת, המתקין שהתייעצתי איתו אומר שהוא בכלל לא ממליץ להעביר חיבור גס למצת האחורי אז זה עדיין פתוח לדיון...עוד לא החלטתי מה לרכוש ואיך תהיה תצורת ההתקנה למרות שהדוגמא שניתנה כאן נראתה לי בסדר (על ההונדה)

תודה לכולם

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
לפני 15 שעות, AndreyAK כתב:

תוכל להמליץ בבקשה על SDCARD שמתאים לדגם ה (PLUS (1080P+1440P

לא הייתי ממליץ על הכרטיס זיכרון שאפשר לצרף למצלמה בקנייה
https://s.click.aliexpress.com/e/_d7xTdM9
ממליץ על החברה הזו:
http://s.click.aliexpress.com/e/jPXJ4IM
קח את ה-64GB, זה מספיק לתיעוד 8-10 שעות הקלטה לכל מצלמה בנפרד.

 

לפני 1 שעה, ST12345 כתב:

 

בוקר טוב ושבת שלום,

 

אז החלטתי ללכת על מצלמה קדמית Viofo A129 Due כשהמצלמה האחורית יושבת לידה ומצלמת את הקבינה.

רוצה לוודא שאני מזמין את כל מה שצריך בפעם אחת.

 

1. המצלמה 

2. כרטיס זכרון - יש אפשרות להוסיף באליאקספרס יחד עם המלצלמה 32G. האם זה בסדר או שעדיף גדול יותר? 

3. קיט לחיבור לפיוזים.

4. קיט חיבור לפארקינג מוד

5. בסרטוני ההדרכה כבל החיבור בין המצלמה האחורית לקדמית הוא 3 מטר, מאחר ו 2 המצלמות תשבנה אחת ליד השניה, איך מקבלים כבל של 10 ס"מ? 

 

אשמח לתשובות וגם אם תאשררו לי אכן שאלו הלינקים הנכונים למבצעים והמחירים הנכונים.

 

לגבי ההתקנה של המצלמה האחורית הנפרדת, המתקין שהתייעצתי איתו אומר שהוא בכלל לא ממליץ להעביר חיבור גס למצת האחורי אז זה עדיין פתוח לדיון...עוד לא החלטתי מה לרכוש ואיך תהיה תצורת ההתקנה למרות שהדוגמא שניתנה כאן נראתה לי בסדר (על ההונדה)

תודה לכולם


1) לגבי המצלמה: https://s.click.aliexpress.com/e/_dUnR0JB הכי זול שאפשר למצוא כרגע
2) הייתי ממליץ על 64GB, כפי שרשמתי למעלה זה מספיק ל8-10 שעות הקלטה לכל מצלמה.

3-4) הלינקים כפי שבתגובה שציטטת 
https://s.click.aliexpress.com/e/_dWI4cOn
https://s.click.aliexpress.com/e/_dZQcvTV
5) פשוט מגלגלים את הכבל ודוחפים בפינה נסתרת. אפשר להסתיר אותו במרווח בין הריפוד גג לגג עצמו או בקורה של הרכב.

 

ציטוט

המתקין שהתייעצתי איתו אומר שהוא בכלל לא ממליץ להעביר חיבור גס למצת האחורי

מה הכוונה בדיוק?
אפשר להתקין את ה-DDpai בצורה הגלילית מאחורה לשקע המצת ולחסוך העברת כבל מקדמת הרכב.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)

תודה FiS 

 

מי שרוצה מצאתי באינטרנת טבלה נחמדה שמראה כמה זמן הקלטה יש לך עבור גודל זיכרון מול איכות הצילום

table.PNG.463f7516ea4670f46b246017b2f9526f.PNG

עריכה אחרונה על ידי AndreyAK

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם (נערך)

תודה רבה. רכשתי את המצלמה ואת 2 הכבלים!

מה הכרטיס זיכרון הכי גדול שניתן להתקין שם מהלינק שצירפת? לדעתי קראתי על 256 אבל אתה ממליץ על 64 ואני רוצה להיות בטוח, תודה

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
לפני 2 דקות, ST12345 כתב:

תודה רבה. רכשתי את המצלמה ואת 2 הכבלים!

מה הכרטיס זיכרון הכי גדול שניתן להתקין שם מהלינק שצירפת? לדעתי קראתי על 256 אבל אתה ממליץ על 64 ואני רוצה להיות בטוח, תודה

הA129 DUAL תומך בכרטיס זכרון עד 256GB

מה ש FiS המליץ לא סותר כלום המצלמה תומכת עד 256 אבל הוא המליץ ללכת על 64 כי זה מספיק לדעתו

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם (נערך)

תודה רבה. האם זה USB2 או USB3 ?

עוד שאלה  בבקשה

שוקל לרכוש את ה Mini 70MAI להתקנה אחורה. מצלמה עם סוללה וחיבור למצת האחורי כמו התכנון המקורי. 

https://www.aliexpress.com/item/4000169954301.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.60df4a5d4PUx9v&algo_pvid=4fc4dd33-baac-4f70-aed9-726c43d09c6d&algo_expid=4fc4dd33-baac-4f70-aed9-726c43d09c6d-4&btsid=0bb0623b16011136573036060ee911&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

 

הרכב שלנו חונה צמוד למרפסת כך שכל הזמן יש תנועה מאחור. האוטו בדרך כלל כבר בחניה מ 11 או 12 בבוקר וחוץ מילדים\חוגים וכו', לא נוסע עד סופי שבוע.

עכשיו בכלל בסגר רק עבודה של אשתי וחזרה. האם המצלמה תצלם כל הזמן את החצר או שניתן לכוון שעות עבודה של הפארקינג מוד? וגם כאן איזה כרטיס זיכרון מומלץ? זה שבא עם המצלמה או אלו שמומלצים גם ל Viofo ?

שלא תיגמר הסוללה אחרי שעתיים...

תודה רבה

 

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם (נערך)
לפני 26 דקות, ST12345 כתב:

תודה רבה. האם זה USB2 או USB3 ?

תודה רבה

 

USB זה ההתקן שמתחבר למחשב, בד"כ לצורך שמירת הסרטונים שנמצאים על הכרטיס זיכרון.

אני ממליץ להוסיף 2$ בשביל ה-3.0 מכיוון שבעתיד כל שקעי ה-USB במחשבים יהיו במהירות זו.

 

הזמנתי גם, תודה @FiS 

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם (נערך)

USB2 זה מה שיש כרגע על המחשבים ?

זה שלי :

20200926_130325.jpg

20200926_130315.jpg

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, ST12345 כתב:

תודה רבה. האם זה USB2 או USB3 ?

עוד שאלה  בבקשה

שוקל לרכוש את ה Mini 70MAI להתקנה אחורה. מצלמה עם סוללה וחיבור למצת האחורי כמו התכנון המקורי. 

https://www.aliexpress.com/item/4000169954301.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.60df4a5d4PUx9v&algo_pvid=4fc4dd33-baac-4f70-aed9-726c43d09c6d&algo_expid=4fc4dd33-baac-4f70-aed9-726c43d09c6d-4&btsid=0bb0623b16011136573036060ee911&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

 

הרכב שלנו חונה צמוד למרפסת כך שכל הזמן יש תנועה מאחור. האוטו בדרך כלל כבר בחניה מ 11 או 12 בבוקר וחוץ מילדים\חוגים וכו', לא נוסע עד סופי שבוע.

עכשיו בכלל בסגר רק עבודה של אשתי וחזרה. האם המצלמה תצלם כל הזמן את החצר או שניתן לכוון שעות עבודה של הפארקינג מוד? וגם כאן איזה כרטיס זיכרון מומלץ? זה שבא עם המצלמה או אלו שמומלצים גם ל Viofo ?

שלא תיגמר הסוללה אחרי שעתיים...

תודה רבה

 

אין אפשרות לכוון שעות עבודה למצלמה, אבל אם אתה מחליט לרכוש מצלמה עם סוללה כמו ה-70mai mini אז בשביל זה בדיוק נועדה הסוללה הפנימית.
ברגע שהמצלמה תרגיש בתזוזה קלה של הרכב היא תתחיל לתעד, ללא תלות במקור מתח חיצוני (כשהרכב כבוי למשל).
https://s.click.aliexpress.com/e/_dTWnfwD

זה הייתרון על פני ה-DDpai Mini3 שמבוססת קבל חשמלי, ובשביל לעבוד גם כשהרכב כבוי היא צריכה מקור מתח שיהיה מחובר אליה.
https://s.click.aliexpress.com/e/_d7ielDB
 

לפני 9 דקות, ST12345 כתב:

USB2 זה מה שיש כרגע על המחשבים ?

זה שלי :

 

בתכלס זה לא כזה משנה כי את העברת הסרטונים תבצע ישירות מהמצלמה לפלאפון שלך דרך האפליקציה.
המתאם לכרטיס זיכרון נועד למקרה ותרצה לחבר רק את הכרטיס זיכרון למחשב.
בדר"כ אם תרצה להעביר סרטון למחשב תיקח את המצלמה ותחבר אותה למחשב עם כבל.

גם usb 2 וגם usb 3 שמופיעים בדף המוצר יתאימו לך, אם לא איכפת לך להוסיף עוד כמה דולרים אז usb 3 יבצע העברה מהירה יותר של סרטונים למחשב.


 

עריכה אחרונה על ידי FiS

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)
לפני 41 דקות, ST12345 כתב:

וגם כאן איזה כרטיס זיכרון מומלץ? זה שבא עם המצלמה או אלו שמומלצים גם ל Viofo ?

תודה רבה

 

 

 

 לגבי כרטיס הזכרון Fis המליץ על http://s.click.aliexpress.com/e/jPXJ4IM

יש גם אפשרות של SANDISK הם יותר אמינים אבל גם יותר יקירים SanDisk Memory Card High Endurance Video Monitoring

 

אתה לא צריך USB3 לכרטיסים האלה זה סתם מרקטינג הכל יעבוד מצויין עם USB2 חוץ מזה כמו ש FiS  ציין פשוט תשתמש בפלאפון

עריכה אחרונה על ידי AndreyAK

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם (נערך)

תודה, הזמנתי את ה 256. עכשיו למצלמה האחורית:

האם כרטיס 64 יספיק לה בהנחה שנרכוש את ה 70 MAI MINI ? שוב, בפארקינג מוד אני מתכוון שהמלצמה מצלמת כל דבר שזז ליד האוטו לפי חיישן תנועה, ולא חיישן ההתנגשות שמצלם במקרה של פגיעה. שם לדעתי יש זלילת מתח קבועה. במצלמה הקדמית לא תהיה בעיה אבל האחורית פונה לחצר אז היא תצלם ללא הפסקה. לא מפריע לי שהיא תכבה לאחר שהסוללה תתרוקן, השאלה כמה זמן לוקח לסוללה להיטען מחדש? כאמור, נגיד חניתי בבית כל הבוקר והילדים בחצר, לאחר שעתיים צילום רצוף היא כבתה, אני נוסע למכולת 300 מטר מהבית, חונה ושוב מכבה את הרכב, למיטב הבנתי הסוללה עדיין לא נטענה וזה לא יצלם כלום ליד המכולת כשהרכב יהיה כבוי ולצערי זה לא יצלם גם מצב של פגיעה.

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

הסוללה במצלמה לא נועדה לצילום רציף, אלא רק למקרה בו היא זיהתה תזוזה של הרכב (ע"י חיישן התנועה) אז היא מדליקה את המצלמה ומצלמת את הרגע.
נפח הסוללה ב-70mai mini הוא 500mAh שזה מספיק לבערך 15-20 דקות צילום רצוף.

אם רוצים שהמצלמה תצלם ברציפות צריך לחבר אותה למקור מתח קבוע.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

Fis מה דעתך על 70mai Dash Cam 4K A800 אל מול A129 PLUS DUAL  עכשיו נתקלתי במצלמה הזאת נראת טוב פער המחירים ביניהם כ 50 דולר!

 

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם
לפני 2 דקות, FiS כתב:

הסוללה במצלמה לא נועדה לצילום רציף, אלא רק למקרה בו היא זיהתה תזוזה של הרכב (ע"י חיישן התנועה) אז היא מדליקה את המצלמה ומצלמת את הרגע.
נפח הסוללה ב-70mai mini הוא 500mAh שזה מספיק לבערך 15-20 דקות צילום רצוף.

אם רוצים שהמצלמה תצלם ברציפות צריך לחבר אותה למקור מתח קבוע.

 

תודה. אז בעצם היא תתאים להגדרת מצב חניה של G SENSOR ולא של חיישן התנועה. השאלה אם ניתן לכבות את חיישן התנועה שלה. 

כמו כן איזו כרטיס זיכרון מומלץ לרכוש לה? תודה

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...