Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
ציטוט

 

Motion Detection: When activated, the camera will start recording if there is movement in front of the camera. Once the camera does not detect movement for 60 seconds, it stops recording and returns to the Motion Detection” mode. The camera will record again in the time of detecting a new movement.

 

Compared with motion detection, buffered parking mode has the ability to record not only accident results but also the impact, crucial in giving drivers much more information. It means in case of a hit-and-run, your VIOFO switches to regular event recording, including the 15 seconds before the impact and 30 seconds after the impact.

 

https://www.viofo.com/en/blog/advanced-buffered-parking-mode-b22.html

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היום חיברתי את ה-A800 בעזרת קיט ה-Hardwire שקיבלתי. אכן לאחר כיבוי הסוויץ', המצלמה מציגה הודעה של "Enter Park Surveillance Mode In 5 Minutes". ניסיתי להישען על הרכב מעט כדי להזיז אותו לאחר 5 דקות, אך לא ראיתי שהמצלמה מתריאה לי שקרה משהו בהנעה לאחר מכן. @FiS אני מניח שהמצלמה מצלמת רגיל, וה-Park Surveillance Mode הכוונה שהיא שומרת את הקטעים שקרו בהם התחרשויות להגנת מחיקה?

 

@eitanuch אם תצטרך עזרה בחיבורים, תגיד לי. זה מאוד פשוט.

2016 BMW M235i.

פורסם

ייצאתי סרטון סיבוב שכונה קצר להראות את היכולות של ה-70mai A800 4K בלילה. כנראה שיוטיוב לא ישימו את זה ב-4K, אך אני מקווה שעד שמישהו יראה את התגובה שלי, זה יסיים לבצע processing ביוטיוב.

 

 

2016 BMW M235i.

פורסם

לא יצא לי עוד להתעסק עם המצלמה,אבל תנסה להסתכל בהגדרות אם יש אפשרות לשנות את עוצמת הרגישות של החיישן, אמור להיות low, medium, high נסה להגדיר על high.
נתקלתי גם בסרטון הזה ביוטיוב

אולי תקבל תשובה

 

לגבי הסרטון שהעלאת, יוטיוב השאיר את זה על 1080p או שעדיין העיבוד לא הסתיים.
בתכלס זה לא חשוב כל עוד דרך הפלאפון\מחשב מצליחים לקלוט לוחיות רישוי

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 59 דקות, Fraysa כתב:

ייצאתי סרטון סיבוב שכונה קצר להראות את היכולות של ה-70mai A800 4K בלילה. כנראה שיוטיוב לא ישימו את זה ב-4K, אך אני מקווה שעד שמישהו יראה את התגובה שלי, זה יסיים לבצע processing ביוטיוב.

 

 

 

הוספת את המוזיקה בעריכה או שהמצלמה שלך גם מקליטה? אני תוהה כי בסרטונים שלי לא היה סאונד.

 

לגבי החיבורים, בינתיים העברתי את החוטים עד לתא איפה שיש את הפיוזים והזמנתי מפצל. מקווה שיגיע מהר :) בכל אופן, אני כנראה לא אוכל לבדוק את הפיצ׳ר עד שהוא יגיע.

פורסם

אכן מקליטה סאןנד, לא עשיתי שום הגדרה מיוחדת, זה בא ככה. 

 

לגבי החיבורים - זה נורא פשוט. ACC+ (אדום) הולך לפיוז constant - זאת אומרת פיוז שדלוק בצורה קבועה גם כשהרכב כבוי. ACC- (צהוב) הולך לפיוז switched live - זאת אומרת פיוז שדלוק כשהרכב דלוק. GND (אדמה, שחור) אתה יכול לחבר לאחד הברגים שיש לך מסביב לתיבת הפיוזים בגולף. יש אחד מצד שמאל ואחד מצד ימין. הברגים הם בגודל Torx-30. ממליץ לך לקנות טבעת כזו שאפשר לחבר לה חוט ואז להבריג עליה את הבורג כדי שיתפוס (לא זוכר את השם המקצועי של זה).

  • אהבתי 1

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 11 שעות, Fraysa כתב:

ייצאתי סרטון סיבוב שכונה קצר להראות את היכולות של ה-70mai A800 4K בלילה. כנראה שיוטיוב לא ישימו את זה ב-4K, אך אני מקווה שעד שמישהו יראה את התגובה שלי, זה יסיים לבצע processing ביוטיוב.

 

 

הכי מעניין לוחית רישוי בכביש. אין בסרטון.😶 רק בתחילת וידאו יש רכב עומד בצד, אפשר לקרוא את המספר.

פורסם

צודק לגמרי. לצערי מפאת חוסר בזמן, עשיתי סיבוב קצר רק כדי להדגים עבורי את היכולות.

 

אני אעלה בתקווה היום סיבוב יום/לילה עם המון רכבים כדי שתוכלו להתרשם מיכולות זיהוי הלוחיות.

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)

הגעתי לישורת האחרונה,

בהנחה ואני מתקין a129 את 2 המצלמות מקדימה

(קידמית ולתא הנוסעים)!

1.מה עדיף לשמשה אחורית a129 נוספת או 

DDPai?

 

2.הDDPai זה בעייתי שהכרטיס זכרון מובנה?

והאם צריך לרכוש ערכת חיווט לחניה?

 

הרכב הוא סקודה קודיאק.

 

עריכה אחרונה על ידי rsm
פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, Fraysa כתב:

אכן מקליטה סאןנד, לא עשיתי שום הגדרה מיוחדת, זה בא ככה. 

 

לגבי החיבורים - זה נורא פשוט. ACC+ (אדום) הולך לפיוז constant - זאת אומרת פיוז שדלוק בצורה קבועה גם כשהרכב כבוי. ACC- (צהוב) הולך לפיוז switched live - זאת אומרת פיוז שדלוק כשהרכב דלוק. GND (אדמה, שחור) אתה יכול לחבר לאחד הברגים שיש לך מסביב לתיבת הפיוזים בגולף. יש אחד מצד שמאל ואחד מצד ימין. הברגים הם בגודל Torx-30. ממליץ לך לקנות טבעת כזו שאפשר לחבר לה חוט ואז להבריג עליה את הבורג כדי שיתפוס (לא זוכר את השם המקצועי של זה).

בדקתי עכשיו והסאונד היה כבוי אצלי בהגדרות. תודה שהעלת את הסרטון, אחרת לא הייתי מגלה שזה קיים :D

אולי זה יכול להיות טוב אם משתמשים בכרטיס זיכרון קטן.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • אהבתי 1
פורסם

מגניב! מעניין אם יש עוד הגדרות מעניינות שם, האמת שטרם עברתי על זה בכלל.

 

בסופ"ש אני מתכוון לחבר את המצלמה האחורית ולסדר את החוטים בצורה מושלמת.

 

אני הולך לעשות משהו מגניב ולקדוח חור קטן בפלסטיק שמכסה את הכבלים של המראה כדי להעביר את הכבל בצורה 100% מוסתרת. ממליץ לך להעביר אותו גם דרך שם.

 

הנה תמונות של מה שעשיתי ב-Audi A3 שלי לפני כשנה, אני מתכנן לעשות משהו דומה בגולף:

 

image.thumb.png.08df37ceaa83fe2a5d78cae2415f6ac2.pngimage.thumb.png.e5fc1ae5da193f5dbeba83bcea782818.png

image.thumb.png.dd715d44b586a44c93b3cc4c187a31f3.png

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 31 דקות, rsm כתב:

הגעתי לישורת האחרונה,

בהנחה ואני מתקין a129 את 2 המצלמות מקדימה

(קידמית ולתא הנוסעים)!

1.מה עדיף לשמשה אחורית a129 נוספת או 

DDPai?

 

2.הDDPai זה בעייתי שהכרטיס זכרון מובנה?

והאם צריך לרכוש ערכת חיווט לחניה?

 

הרכב הוא סקודה קודיאק.

 

1) אישית הייתי לוקח את ה-DDPai בתור מצלמה אחורית מכיוון שהיא קטנה יותר ולא תופסת הרבה שדה ראייה.
2) זה שיש לה זיכרון פנימי זה יתרון, חוסך קנייה של כרטיס זיכרון בנפרד.
צריך לרכוש בנפרד ערכת חיווט:
זאת של VIOFO
https://s.click.aliexpress.com/e/_d9kNmnj

וב-DDPai יש לך אפשרות לצרף את הערכה בהזמנה
https://s.click.aliexpress.com/e/_dSit7jX

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, Fraysa כתב:

מגניב! מעניין אם יש עוד הגדרות מעניינות שם, האמת שטרם עברתי על זה בכלל.

 

בסופ"ש אני מתכוון לחבר את המצלמה האחורית ולסדר את החוטים בצורה מושלמת.

 

אני הולך לעשות משהו מגניב ולקדוח חור קטן בפלסטיק שמכסה את הכבלים של המראה כדי להעביר את הכבל בצורה 100% מוסתרת. ממליץ לך להעביר אותו גם דרך שם.

 

הנה תמונות של מה שעשיתי ב-Audi A3 שלי לפני כשנה, אני מתכנן לעשות משהו דומה בגולף:

 

image.thumb.png.08df37ceaa83fe2a5d78cae2415f6ac2.pngimage.thumb.png.e5fc1ae5da193f5dbeba83bcea782818.png

image.thumb.png.dd715d44b586a44c93b3cc4c187a31f3.png

 

אני העברתי את החוטים מעבר לבד עד לאזור של הפלסטיק. אצלי העברתי חוט דק מאחורי המתקן שמחזיק את המראה וקשרתי את החוטים אליו כדי להחזיק אותם גבוה. ככה הם לא נראים כמעט בכלל מנקודת מבט של הנהג (לעומת החוטים של החיישני רוורס שהתקינו לי פעם בצורה די גרועה...)

image.thumb.jpeg.d1d286ece48363461acd5fccc66ba3eb.jpeg

image.thumb.jpeg.aa4f40499b3a189fbe6efeb1e75b5c26.jpeg

image.thumb.jpeg.1598e154471fe485352770a582c7a0d0.jpeg

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
פורסם
לפני 25 דקות, FiS כתב:

1) אישית הייתי לוקח את ה-DDPai בתור מצלמה אחורית מכיוון שהיא קטנה יותר ולא תופסת הרבה שדה ראייה.
2) זה שיש לה זיכרון פנימי זה יתרון, חוסך קנייה של כרטיס זיכרון בנפרד.
צריך לרכוש בנפרד ערכת חיווט:
זאת של VIOFO
https://s.click.aliexpress.com/e/_d9kNmnj

וב-DDPai יש לך אפשרות לצרף את הערכה בהזמנה
https://s.click.aliexpress.com/e/_dSit7jX

 

 

אני רואה שב DDPai יש רק ערכה עם חיבור למצת,אם יש לי שקע מצת בבאגז' זה מספיק או שצריך ערכה כמו של הviofo?

פורסם

הכוונה שלי הייתה שאתה יכול להשתמש בפלסטיק הקיים (שכבר עוברים בו חוטים לטובת החיישן של המראה) כדי להעביר את החוטים בצורה מוסתרת, כאן:

image.png.f2d83dd5836a06dd2a5fed6176902ec6.png

  • אהבתי 1

2016 BMW M235i.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...