Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 דקות, rsm כתב:

 

אני רואה שב DDPai יש רק ערכה עם חיבור למצת, אם יש לי שקע מצת בבאגז' זה מספיק או שצריך ערכה כמו של הviofo?

באריזה המקורית של המצלמה מגיע כבל ומטען לשקע המצת ויש לך אפשרות להוסיף ערכת hardwire kit לחיבור קבוע לפיוזים (בלינק ששלחתי לך).

אם השקע בבגאז' מספק מתח כשהרכב כבוי אז לא צריך את הערכה,
במידה ולא מספק מתח כשהרכב כבוי אז כן נדרש להתקין לקופסת הפיוזים בעזרת הערכה.
 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש מתח קבוע גם כשהרכב כבוי.

אבל אני לא מצליח להבין.

זה לא יגמור את המצבר אם מחובר ישירות למצת כל הזמן?

לא צריך את ההתקן שמנתק בגבול מסוים כמו בviofo?

פורסם

אם יש מתח קבוע אז חייב את הקיט של DDPai. הערכה יודעת לנתק את המתח מהמצלמה ברגע שהמצבר מתרוקן מתחת לרף מסויים שאתה הגדרת.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני כשעה, rsm כתב:

יש מתח קבוע גם כשהרכב כבוי.

אבל אני לא מצליח להבין.

זה לא יגמור את המצבר אם מחובר ישירות למצת כל הזמן?

לא צריך את ההתקן שמנתק בגבול מסוים כמו בviofo?

חברים לכל מי שפוחד שהמצלמה תגמור לו את המצבר בוא נעשה חושבים:

ניקח כדוגמה מצלמה קדמית+אחורית כמו viofo a129 duo היא צורכת כ-0.5 אמפר במצב העבודה הרגיל שלה שזה 2.5W 

עכשיו בוא ניקח מצבר של קיה פיקנטו 40 אמפר ונחשב כמה זמן מצבר כזה יכול להפעיל את המצלמה המדוברת.

המצבר 12v 40Ah  שזה בעצם 480Wh  נעשה 192 =480/2.5 קבלנו 192 שעות של עבודה רצופה שזה בדיוק 8 ימים של צילום במשך 24 שעות ללא הפסקה!זה מצב של מצבר תיאורטי וללא צרכנים נוסיפים.

בפועל אנחנו חיים בעולם לא מושלם אין לנו מצברים מושלמים ויש עוד צרכנים ברכב לכן ניקח מקדם ביטחון של 5 ימים במקום 8.

עכשיו תשימו לך שהחישוב התבצע עבור מצב עבודה רגיל כלומר במצב PARKING הצריכה תיהיה מופחתת עוד יותר (לא יכול לאמוד עד כמה כייון שיש די הרבה פרמטרים משתנים למשל Bit rate/איכות הצילום/באיזה מוד המצלמה וכו').

בדוגמה בכוונה לקחתי מצבר די קטן (40 אמפר) להמחיש לכם  שאין מה לפחד שהמצלמה תוכל לי את המצבר ביום או יומיים ושאפשר לחייות עם המצלמה הנ"ל גם ללא הקיט אבל לא הייתי ממליץ על זה!

 

 

 

  • אהבתי 1

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם

ברור שזה חשש לא מוצדק. יש לי חבר עם מצלמה שלא מחוברת עם Hardwire Kit מתוחכם שמודד את מתח המצבר, אלא פשוט מחובר בצורה קבועה. אלא אם כן הוא ישאיר את הרכב שלו ללא נסיעה במשך חמישה ימים, הוא יכול להיות רגוע וכך זה היה.

 

 

2016 BMW M235i.

פורסם

הראשון מגיע עם המתאם לקופסת הפיוזים 
https://s.click.aliexpress.com/e/_dX8RjN7
השני מגיע נטו הקיט עצמו, בלי מתאם 
https://s.click.aliexpress.com/e/_dVgdfDb

 

אתה צריך את הראשון (תבחר את המתאם המתאים בהתאם לסוג הפיוזים אצלך ברכב)

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)

הפיוזים ברוב רכבי הקונרצן הם מסוג Mini. אני חושב שבאליאקספרס בלינק ששלח @FiS זה נראה כמו ATS, אך ATS זה סוג Blade לפיוזים מסוג סטנדרטי. משהו מוזר שם. 

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

פורסם

מהלינק הראשון אתה צריך ATS. הוא מתאים גם לפיוזים מסוג mini (אבל לא להיפך).

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם
לפני 2 דקות, AndreyAK כתב:

זאת לא גירסת ה PLUS אחי הוא מחפש את הגרסה שמצלמת ב 2K 

תראה באתר VIOFO

לי יש 129 DUO רגילה . היא לא 4K מצלמת מצויין. גם בלילה.

אגב, אני מחפש רק אחת IR נפרדת פנימית שזו משימה אחרת . הייתה לי מצלמה "גליל" עם שתי עדשות אבל בלילה התמונה חשוכה. IR נותן מענה טוב יותר.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני כשעה, rsm כתב:

תודה רבה.אין כמוכם

אני מחפש את הa129 plus בשילוב עם מצלמה המשנית ir ולא מוצא למישהו יש קישור?

הגרסה עם ה-IR מגיעה רק בגרסה הרגילה של המצלמה, אבל יש אפשרות לרכוש בנפרד את הקדמית ואת האחורית עם הIR
זאת הPlus הקדמית: https://s.click.aliexpress.com/e/_d68YyHB

זאת המצלמה האחורית עם הIR:
https://s.click.aliexpress.com/e/_d8Y3ha5

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...