טעות שלי המצלמה עובדת,פשוט לא היתה מוגדרת לחניה,
אבל יש בעיה אחרת
1.אין רצף של צילום בנסיעה! יש צילום בתחילת הנסיעה כמה דקות אחכ הפסקה של חצי שעה ואז בסוף הנסיעה שוב צילום של מספר דקות,מה יכולה להיות הבעיה?
2.בחיבור של קידמית ואחורית יש רק רזולוציה של 1080p האם ניתן לשיפור?
3.מהיכן מורידים גרסה למצלמה?