Jump to content

rsm

  • הודעות

    40
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי rsm

  1. תודה רבה לך.אני גם שלחתי שאלה ועוד לא ענו לי. אז מה עדיף שאחורית (שתשמש לתא הנוסעים)עם ir, או קידמית בגירסת הplus? שאלה נוספת מה הבדל בין חיישן g לחיישן תנועה? מצרף כאן מפרט הראשון של viofo שם מופיע גם חיישן g וגם חישן תנועה והבא הוא של ddpi יש רק חיישן g
  2. למה שלא יעבדו ביחד?
  3. תודה רבה.אין כמוכם אני מחפש את הa129 plus בשילוב עם מצלמה המשנית ir ולא מוצא למישהו יש קישור?
  4. איזה מתאם מתאים לסקודיאק?
  5. מה ההבדל בין 2 הערכות איזה מהן אני צריך https://s.click.aliexpress.com/e/_dWI4cOn https://s.click.aliexpress.com/e/_dZQcvTV
  6. יש מתח קבוע גם כשהרכב כבוי. אבל אני לא מצליח להבין. זה לא יגמור את המצבר אם מחובר ישירות למצת כל הזמן? לא צריך את ההתקן שמנתק בגבול מסוים כמו בviofo?
  7. אני רואה שב DDPai יש רק ערכה עם חיבור למצת,אם יש לי שקע מצת בבאגז' זה מספיק או שצריך ערכה כמו של הviofo?
  8. הגעתי לישורת האחרונה, בהנחה ואני מתקין a129 את 2 המצלמות מקדימה (קידמית ולתא הנוסעים)! 1.מה עדיף לשמשה אחורית a129 נוספת או DDPai? 2.הDDPai זה בעייתי שהכרטיס זכרון מובנה? והאם צריך לרכוש ערכת חיווט לחניה? הרכב הוא סקודה קודיאק.
  9. סתם להבין איך זה מצלם 15 שניות לפני הפגיעה אם המצלמה במצב שינה? ו
  10. A129 viofo כוללת wifi? DDPai mini3 ו a129 האם הן מצלמות גם לפני הפגיעה 15 שנ'? תודה רבה
  11. תודה רבה.יש קישור לרכישה של המצלמה תומכת סים? האם אני אקבל גם התראות? מה החסרונות.של מצלמה כזו?
  12. 1.הקישורים שנתת לא מביאים אותי לדפי המוצרים. 2.האם שתיהן כוללות wifi 3.האם ניתן לקבל מהן התראות בזמן אמת/צפיה בזמן אמת? תודה רבה על העזרה.
  13. זו עדיפה לאחורית או 70mai min ? האם בa129 ללכת על גרסת הduo או הplus/pro? ואיזה קיטים אני צריך להוסיף? וכן כרטיסי זיכרון אם אפשר לתת לי קישורים להכל,תודה רבה רבה על העזרה
  14. איזו עדיפה מבין שלושתן לקידמית+פנימית? לא הבנתי האם יש גם חיישן תנועה או רק gסנסור?
  15. ערב טוב לכולם מחפש מצלמה קידמית+פנימית ובנוסף אחורית. מעוניין בצילום במצב חנייה,האם המצלמות מגיעות רק עם חיישן זעזועים,או שיש אפשרות צילום גם אם יש תנועה ליד הרכב?
×
×
  • תוכן חדש...