תודה רבה לך.אני גם שלחתי שאלה ועוד לא ענו לי.
אז מה עדיף שאחורית (שתשמש לתא הנוסעים)עם ir, או קידמית בגירסת הplus?
שאלה נוספת
מה הבדל בין חיישן g לחיישן תנועה?
מצרף כאן מפרט הראשון של viofo שם מופיע גם חיישן g וגם חישן תנועה
והבא הוא של ddpi יש רק חיישן g
הגעתי לישורת האחרונה,
בהנחה ואני מתקין a129 את 2 המצלמות מקדימה
(קידמית ולתא הנוסעים)!
1.מה עדיף לשמשה אחורית a129 נוספת או
DDPai?
2.הDDPai זה בעייתי שהכרטיס זכרון מובנה?
והאם צריך לרכוש ערכת חיווט לחניה?
הרכב הוא סקודה קודיאק.
זו עדיפה לאחורית או 70mai min ?
האם בa129 ללכת על גרסת הduo או הplus/pro?
ואיזה קיטים אני צריך להוסיף?
וכן כרטיסי זיכרון
אם אפשר לתת לי קישורים להכל,תודה רבה רבה על העזרה
ערב טוב לכולם
מחפש מצלמה קידמית+פנימית
ובנוסף אחורית.
מעוניין בצילום במצב חנייה,האם המצלמות מגיעות רק עם חיישן זעזועים,או שיש אפשרות צילום גם אם יש תנועה ליד הרכב?