ערב טוב.
סוף סוף הצלחתי להפעיל את הviofo 129 במצב חניה עם זיהוי תנועה ועובר אוטומטי למצב נהיגה כשהרכב מתחיל לנוע.
הכבל חייב להיות מחובר ישר למצלמה ולא להתקן gps .
אבל משום מה עדיין המצלמה מפסיקה להקליט באיזה שהוא שלב,לדעתי לא המגן מתח מפסיק אותה מכיון שהיא לא נכבת לגמרי אלא נשארת במצב המתנה,והלד האדום מהבהב.
מה עוד יכול לעצור את הפעולה שלה?