Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 דקות, Fraysa כתב:

הסיבה שכפתור הוא נוח הוא כי אתה יכול למקם אותו בקרבת ההגה, כך שאתה לא צריך להתעסק עם המצלמה בזמן שאתה בנהיגה וקורה משהו שאתה רוצה לתעד.

יותר מזה, רוב המצלמות ישמרו את התאונה בלי לבקש. גם לא בעיה למצוא בכרטיס הזיכרון, זה לא ימחק בעוד כמה שעות.
מהניסיון שימוש - אף פעם לא נגעתי במצלמה, מדי פעם מחליף כרטיס זיכרון, כאשר יש משהו מעניין.

וגם תבדוק אם יש מספיק מקום למצלמה, ברכב שלי יש קופסת חיישנים\מצלמות, זה ביעה להדביק מצלמה כמו VIOFO, או להדביק לא באמצע (לא מתאים לי).

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 3 שעות, rsm כתב:

איזו עדיפה מבין שלושתן לקידמית+פנימית?

הייתי הולך על ה-VIOFO מטעמי נוחות, גם כי יש לה WIFI והיא מבוססת על קבל לעומת ה-VANTRUE N2 שמבוססת על סוללה ואין לה WIFI.

אני חושב שהגרסה ה"משופרת" יותר של המצלמה האחורית בVIOFO A129 תתאים יותר לצילום פנימי.
המצלמה האחורית בגרסה הרגילה לא תצליח לצלם את תא הנוסעים בבהירות בתנאי חושך,
לכן הייתי הולך על הגרסה עם הIR שהיא קצת יותר יקרה
https://s.click.aliexpress.com/e/_dWt8DYv

 

הייתי מתקין את ה-DDPai mini3 בתור מצלמה אחורית, גם כי היא מבוססת על קבל חשמלי ויש לה WIFI.

ציטוט

לא הבנתי האם יש גם חיישן תנועה או רק gסנסור?

לכולן יש חיישן תנועה ותזוזה.
המצלמות שמבוססות על קבל חשמלי חייבות חיבור מתח ישיר גם כשהרכב כבוי על מנת לפעול.
במצלמות עם סוללה לא צריך. הסוללה הפנימית עושה את העבודה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 7 שעות, FiS כתב:

 

הייתי מתקין את ה-DDPai mini3 בתור מצלמה אחורית, גם כי היא מבוססת על קבל חשמלי ויש לה WIFI.

זו עדיפה לאחורית או 70mai min ?

האם בa129 ללכת על גרסת הduo או הplus/pro?

ואיזה קיטים אני צריך להוסיף?

וכן כרטיסי זיכרון

אם אפשר לתת לי קישורים להכל,תודה רבה רבה על העזרה

פורסם

לאחורית הייתי לוקח את ה-DDPai mini3.

רזולוציית צילום גבוהה 2560x1600p ואיכות צילום טובה, זווית צילום 140° ו-32GB זיכרון מובנה.
מבוססת על קבל ויש לה WIFI.

https://s.click.aliexpress.com/e/_d7HJN4Z

 

לקדמית ולתא נוסעים הייתי הולך על ה-VIOFO A129 duo הרגילה.
הקטע שיש גרסה למצלמה האחורית שמגיעה עם IR לצילום בלילה
https://s.click.aliexpress.com/e/_dWt8DYv
יש את Package B שמגיעה עם הקיט להתקנה לקופסת הפיוזים, עולה 169$

ויש את הגרסה הרגילה שיחד עם הקיט יצא 143$
https://s.click.aliexpress.com/e/_dYMLdFT
עם הקיט הנפרד https://s.click.aliexpress.com/e/_d7Lv42Z

 

לכרטיס זיכרון ל-VIOFO הייתי ממליץ על 64GB
http://s.click.aliexpress.com/e/jPXJ4IM

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

1.הקישורים שנתת לא מביאים אותי לדפי המוצרים.

2.האם שתיהן כוללות wifi

3.האם ניתן לקבל מהן התראות בזמן אמת/צפיה בזמן אמת?

תודה רבה על העזרה.

פורסם (נערך)

1. הקישורים עובדים לי, נסה דרך המחשב ולא מובייל. אם זה לא עובד, כנס ל-aliexpress.com ואז תדביק את הלינק, זה בדרך כלל עובד. 

2. אני מכיר את ddpai mini3, יש לה WiFi.

3. אם אתה משאיר את המצלמה מחוברת למתח קבוע, אז בתאוריה אתה יכול להתחבר אליה ב-WiFi אך משום שאין להן אנטנה ומדובר במודול קטן, אתה חייב להיות ממש בקרבת הרכב או אפילו בתוכו. מעבר לכך, תצטרך מצלמה שתומכת ב-SIM לשידור אלחוטי קבוע.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)

BlackVue רק הכריזה על המוצר לפני כשבוע, אני לא יודע להגיד אם הוא נכנס ל-Production. קח בחשבון ש-Blackvue זו המצלמה הכי High End שיש בשוק, הגרסה הכי יקרה שלה כיום (dr900s-2ch) שמצלמת באיכות 4K ותומכת במצלמה דו כיוונית עולה כ-1,600 ש"ח לפני מסים, אז כנראה שגרסת ה-Cloud תעלה לפחות פי 1.5. 

 

אלא אם יש לך רכב ששווה את זה, הייתי ממליץ לך להשקיע בכל מצלמה אחרת שתומכת ב-Parking Mode ומזהה פגיעה ברכב ומתחילה צילום שישמר מקומית, מאשר אופציה של Cloud וצפייה מרחוק. 

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני שעה, rsm כתב:

תודה רבה.יש קישור לרכישה של המצלמה תומכת סים?

האם אני אקבל גם התראות?

מה החסרונות.של מצלמה כזו?

בנוסף לדברים שרשם Fraysa,
הן לא מצלמות נפוצות כ"כ בשוק ולכן אין מבחר גדול בכלל, או שזאת מצלמה סוג ג' מסין או מוצר פרימיום שמתומחר בהתאם.
בנוסף לכך אתה צריך לשלם על סים נוסף, חבילת אינטרנט כל חודש.

לפני 42 דקות, Yev Sh כתב:

אבל  מה לעשות אם רוצים גם כמה שניות לפני הפגיעה?
כי יכול להיות אחרי הפגיעה המצלמה לא תספיק לצלם.

בדיוק בשביל זה יש חיישן תנועה במצלמות.
אם המצלמה מצלמת באופן רציף אז ברגע שהיא תרגיש תזוזה קלה של הרכב המצלמה נועלת את הקובץ מלהימחק ושומרת אותו.
יש מצלמות  במצב Parking mode שיצלמו בנוסף 15 שניות לפני המקרה וישמרו את הקובץ המלא.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

לשתיהן יש wifi,
ה-VIOFO מצלמת 15 שניות לפני ו-30 שניות אחרי פגיעה.
ה-DDPai יכולה לצלם גם תמונה כל שנייה (1fps) במצב חנייה.

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

יש לי חבר שחיבר ddpai mini3 במצב קבוע למצבר עם hardwiring kit שמנתק את הסיגנל ברגע שהוא מזהה שהמתח של המצבר עומד להיות נמוך מדי (לא אמור לקרות כלל אם אתה נוסע כל יום). כך המצלמה מצלמת עבורו קבוע, וזה מספיק ל-8 שעות שהוא ישן.

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 3 שעות, Yev Sh כתב:

אבל  מה לעשות אם רוצים גם כמה שניות לפני הפגיעה? כי יכול להיות אחרי הפגיעההמצלמה לא תספיק לצלם.

כרטיס זיכרון עם 64GB יספיק ל 12+ שעות, אין מה לדאוג, חוץ מהאיכות של כרטיס.

פורסם
לפני 4 שעות, FiS כתב:

לשתיהן יש wifi,
ה-VIOFO מצלמת 15 שניות לפני ו-30 שניות אחרי פגיעה.
ה-DDPai יכולה לצלם גם תמונה כל שנייה (1fps) במצב חנייה.

 

סתם להבין איך זה מצלם 15 שניות לפני הפגיעה אם המצלמה במצב שינה?

ו

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...