Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

האפשרות של parking mode במצב on בהגדרות?
כשאתה מוציא את המפתח מהסוויץ' המצלמה נכבית?
כשאתה לוחץ על כפתורים המצלמה מגיבה?
 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 29.12.2021 בשעה 21:21, stass כתב:

תודה חברים, הזמנתי את ה-DDPAI Z40, קדמית+אחורית.

 

ועכשיו, לשלב ההתקנה...

 

אשמח להכוונה למתקין נורמלי באיזור המרכז. אשמח גם לפרגן לחבר פורום אם ויש כאלה...

מקפיץ... אשמח לעזרה בבקשה.

 

פורסם

חפש בגוגל חשמלאי רכב מומלץ, זאת עבודה קלה למישהו מקצועי.

סדר גודל של +/-250 ש"ח התקנה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

שאלה על Z40.. שמתי לה SD CARD של 32G שזה מה שהיה לי אבל חשבתי שזה לא ממש משנה כי גם ככה ההקלטה אמורה אוטומטית למחוק חומר ישן. המצלמה עכשיו מראה הודעה של חריגה מהזיכרון ושהיא הפסיקה להקליט.. איך משנים כדי שההקלטה פשוט תמחק חומר ישן?

מצלמה.jpg

פורסם

זה קורה באופן אוטומטי, 

תבדוק בהגדרות Loop recording שזה על 5 דק'.

נסה לפרמט את הכרטיס זיכרון אם הבעיה ממשיכה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני שעה, FiS כתב:

זה קורה באופן אוטומטי, 

תבדוק בהגדרות Loop recording שזה על 5 דק'.

נסה לפרמט את הכרטיס זיכרון אם הבעיה ממשיכה.

אם זה על 5 דקות זה אומר שהוא יקליט רק 5 דקות אחורה? זה לא די מעט?

פורסם
לפני 26 דקות, מחפשרכב2 כתב:

אם זה על 5 דקות זה אומר שהוא יקליט רק 5 דקות אחורה? זה לא די מעט?

 

זה אומר שכל קליפ/סרטון יהיה באורך של 5 דקות

כמה אחורה זה שומר תלוי כמה זכרון צריך לכל סרטון וכמה זכרון יש

פורסם

שלום לכולם אשמח לעזרתכם 

יש לי מערכת מולטימדיה אנדרואיד ברכב 

אחת מהאפליקציות המובנות היא מצלמה קידמית 

לפי מה שהבנתי אני אמור לקנות מצלמה ולחבר אותה דרך כניסת הUSB של המוטימדיה 

האם זה נכון ואם כן אשמח להמלצה על מצלמה כזו 

תודה רבה 

פורסם

מאמין שכבר דובר על זה, אבל מה דעתכם על המצלמה של PROOF מקוברה?

2250 שקל כולל אינטרנט ל3 שנים, מגיע בתור תוספת לC3 שהזמנתי.

המחיר ממש יקר והמצלמה סבירה לפי מה שהבנתי.

אני מרגיש שאם ההתקנה נעשית מטעם לובינסקי יהיה לי יותר קל לדבר איתם אם יהיו בעיות במצלמה/בחשמל של הרכב.

 

פורסם
לפני 17 שעות, מחפשרכב2 כתב:

אם זה על 5 דקות זה אומר שהוא יקליט רק 5 דקות אחורה? זה לא די מעט?

בכל מצלמה יש מה שנקרא loop recording, צילומים ישנים שאינם רלוונטים נמחקים ועל גבי המקום שהתפנה נשמרים צילומים חדשים.
הדקות שאתה בוחר הן האורך של קטע הצילום. אתה יכול לקבוע שאורך הקבצים יהיה דקה, 2 דקות,5 וכו'..

לפני 14 שעות, פוזי כתב:

שלום לכולם אשמח לעזרתכם 

יש לי מערכת מולטימדיה אנדרואיד ברכב 

אחת מהאפליקציות המובנות היא מצלמה קידמית 

לפי מה שהבנתי אני אמור לקנות מצלמה ולחבר אותה דרך כניסת הUSB של המוטימדיה 

האם זה נכון ואם כן אשמח להמלצה על מצלמה כזו 

תודה רבה 

תלוי בסוג המולטימדיה והאם היא תדע לזהות מצלמה שמתחברת אליה.
יכול להיות שיש למערכת מולטימדיה מצלמה ייעודית ששייכת לאותה מערכת ורק היא תפעל עליה. 
אולי הכוונה היא למצלמה קדמית שתפעל כמו מצלמה רוורס רק לחלק הקדמי.
בכל אופן יש המצלמות למצלמות שני עמודים אחורה.

לפני שעה, biktokle כתב:

מאמין שכבר דובר על זה, אבל מה דעתכם על המצלמה של PROOF מקוברה?

2250 שקל כולל אינטרנט ל3 שנים, מגיע בתור תוספת לC3 שהזמנתי.

המחיר ממש יקר והמצלמה סבירה לפי מה שהבנתי.

אני מרגיש שאם ההתקנה נעשית מטעם לובינסקי יהיה לי יותר קל לדבר איתם אם יהיו בעיות במצלמה/בחשמל של הרכב.

לא מומלצת, איכות צילום בסיסית\גרועה ביותר שיש למצלמות שעולות 25$ באליאקספרס.

יש מצלמות ב-100$ באליאקספרס עם אפשרות לכרטיס סים.

 

אני מכיר רק חברה אחת מומלצת, נקראת blackvue 750 עם אפשרות לחיבור אינטרנט.
באופן כללי נראה שהטכנולוגיה של כרטיס סים במצלמת עוד לא בשלה מספיק, כך שיש מוצרים בינוניים ומאוד יקרים ואין הרבה אפשרויות.

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

אהלן

יש לי את המצלמה ddpai z40 gps dual ויש בעיה בהקלטה, הוא לא מקליט את כל הנסיעות ברצף, לפעמים מקליט ולפעמים לא

ויש עוד בעיה שאני רואה מידי פעם אחרי נסיעה שזה מצלם לבד תמונות ושולח לי את זה לתיקיית תמונות באייפון

מה אפשר לעשות לסדר את זה?

תודה

פורסם

באיזה סוג כרטיס זיכרון אתה משתמש? (דגם ספציפי, צלם אותו אם אתה יכול)

האם המצלמה משמיעה צפצופים כלשהם במהלך הנסיעה?
המצלמה מקבלת מתח כל הנסיעה או שיש מקרים בהם היא נכבית ונדלקת מחדש?

 

יכול להיות שבגלל שה-wifi במצלמה נשאר דלוק זה גורם לבעיות. נסה לכבות אותו.

 

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני שעה, FiS כתב:

באיזה סוג כרטיס זיכרון אתה משתמש? (דגם ספציפי, צלם אותו אם אתה יכול)

האם המצלמה משמיעה צפצופים כלשהם במהלך הנסיעה?
המצלמה מקבלת מתח כל הנסיעה או שיש מקרים בהם היא נכבית ונדלקת מחדש?

 

יכול להיות שבגלל שה-wifi במצלמה נשאר דלוק זה גורם לבעיות. נסה לכבות אותו.

 

 

כן המצלמה מצפצפת מידי פעם וניראה לי שהWIFI דלוק כי אף פעם לא כיביתי במצלמה וכן המצלמה נדלקת מחדש מידי פעם

זה הכרטיס שלי הוא מתאים ?

 

 

WhatsApp Image 2022-01-04 at 18.47.08.jpeg

פורסם

חיברת אותה בעזרת קיט חנייה לקופסת הפיוזים או לשקע מצת\USB?
כנראה בעיה בחיבור הכבל למצלמה גורם לבעיות,  תוודא שהוא מחובר כמו שצריך למצלמה.

ותסגור את ה-wifi במצלמה, ברגע שה-wifi דלוק היא לא תצלם.

 

הכרטיס בסדר. 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...