Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין הבדל, זאת אותה מצלמה.

תרכוש מהלינק הראשון ששייך לחנות הרשמית.

הלינק השני מוביל לסתם חנות מוזרה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

הראשון זה 70mai והוסיפו לו מדבקה של שיאומי

הלינק השני זה החנות של 70mai בלי שיאומי והוא נמכר בהרבה יותר אפ' שהוא יותר יקר

"בלי סיכון אין סיכוי"

פורסם

המדבקה של שיאומי סתם בשביל למשוך תשומת לב. החברה שמייצרת את המצלמה נקראת 70mai ולא שיאומי.

בלינק השני תוכל לקנות את המצלמה מהחנות הרשמית של 70mai באליאקספרס.

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

צריך קצת עזרה בלחבר מצלמה לרכב

 

המצלמה: viofo 119 v3 עם ה Hardwire kit

הרכב: אופל מריבה 2014 (רכב של אחי)

 

 

מעדיף לא להלחים לכל מיני חוטים כמו שנהוג לעשות בארצנו, מה אתם אומרים על הadd-a-fuseים האלה?

נראה כמו עניין נוח ובטוח, גם אפשר לפרק את זה בקלות אחר כך אם רוצים.. מומלץ? מאיפה לקנות? (יש בארץ או צריך להזמין מחול?)

 

אני לא 100% על איך זה עובד אבל, זה מחבר עוד פיוז על הפיוז שאני בוחר? או שזה פשוט מתלבש על המערכת חשמל במקביל? או מה?

 

מצרף תמונה של אחד הפיוזים למקרה שאני טועה - זה מסוג mini, נכון?

1800608174_20220121_1553161.thumb.jpg.d2308447890291f6f792e090c34184cc.jpg

 

פורסם

כן, בצורה הזאת מחברים.
ירוק - מיקום הפיוז המקורי

כחול - פיוז אלטרנטיבי למצלמה 

FUSE1.thumb.png.bcc55302a395210a4041a2681e6ff5ff.png

אתה יכול לצפות במדריכים ביוטיוב איך מתבצע החיבור.

בגדול בוחרים פיוז שמספק מתח עם סוויץ' (כשהרכב מונע).

אם תרצה מצב חנייה צריך לבחור פיוז שמספק מתח כשהרכב כבוי.

מומלץ להיעזר ברב מודד, אבל אפשר לבחור גם אינטואיטיבית לפי ספר הרכב.

 

 

אני בטוח שלכל חשמלאי רכב\מתקין מערכות יש כזה, אבל המחיר בהתאם.
מומלץ להזמין מחו"ל,

 

מה שיש אצלך זה הסגול 779570428_FuseDiagram.png.3c25903683a6eb97d80f0e0d02d09f5d.png

חפש באליאקספרס fuse tap holder, עולה פחות מדולר.

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

יש באלכסנדר במחיר סביר, חבל לחכות לדוד עלי  https://www.alexsander.co.il/product/13914,,

 

image.png.8633f46ce39a9a9bf2c5919be03e3539.png

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

@FiS מגניב, תודה על ההסבר

 

@zaf תודה על ההמלצה, אבל אחי כבר הזמין זוג כאלה מעלי ב3 שקל לאחד, נראה לי גם הוא יעדיף לחכות לעלי מאשר לסוע לתל אביב.. המצלמה בנתיים פעילה והוא לא ממש צריך את המצב חנייה, זה יותר לאוטומציה של ההפעלה והכיבוי.

פורסם (נערך)

שאלה: מצלמות שיש להן WiFi מאפשרות דרך הסמארטפון צפייה מרחוק בזמן אמת של מה שקורה מסביב לרכב? ברגע שיש מכה/תזוזה ברכב המצלמה שולחת התראה מרחוק לנייד?  

 

אני מנסה להבין עד כמה מועילה אופציית ה WiFi

עריכה אחרונה על ידי doesnotmatter

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם

לא, ה-wifi מאפשר העברת צילומים מהמצלמה לסמארטפון בעזרת האפליקציה ללא צורך בניתוק המצלמה וחיבור שלה למחשב. 
משמש כמו bluetooth.

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

שלום,

יש לי שאלות לגבי ה z40. אשמח לקבל את התייחסותכם.

1- בזמן חיבור למתח המצלמה נכנסת לעבודה, אך לאחר זמן מסויים המסך נכבה והלד הכחול עדיין ממשיך לדלוק. כלומר, המצלמה עדיין פועלת. האם כך צריך להיות? הם ניתן להגדיר שהמסך יפעל באופן קבוע?

2- כאשר אני מנסה להתחבר למצלמה באמצעות האפליקציה , הרבה פעמים החיבור נכשל ועלי לנסות מספר פעמים עד להצלחה. האם נורמלי ?

תודה מראש,

אילן

 

 

פורסם

1) זה תקין, המסך נכנס למצב שינה בשביל שהאור מהמסך לא יפריע בנהיגה.
אתה יכול לשנות בהגדרות את הזמן שייקח למסך להיכנס למצב שינה.

 

2) בגדול אמור להתחבר מיידית, אבל בכל מצלמה עם wifi יש את הבעיה הזאת.

נסה לסגור את האינטרנט הסלולרי בנייד כשאתה מנסה להתחבר באמצעות ה-WIFI.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
בתאריך 6.1.2022 בשעה 23:10, FiS כתב:

תחבר את המצלמה למחשב עם כבל ואז תיפתח התקייה הראשית. תחת הקטגוריה 'המחשב שלי' אתה תראה את התקייה של המצלמה.

תלחץ קליק ימני בעכבר (על התקייה) ותהיה לך אפשרות 'אתחול'.

 

לפני כמה ימים קניתי כבל USB C אבל המצלמה לא מזוהה במחשב.

הצלחתי לבצע את הפרמוט אבל דרך המצלמה, חיברתי והכל.

נסעתי אתמול והכל עבד כמו שצריך, היום אני נכנס לרכב מתניע אותו ורואה עוד פעם את הנורה המהבהבת בכחול. 

 

מה אפשר לעשות? 

בתאריך 5.1.2022 בשעה 15:34, FiS כתב:

class 10 ו-UHS1

יש המלצה לכרטיס זכרון מתאים למצלמה? אמזון ושות'? גם אתרים  מקומיים יהיו בסדר.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...