אז אחרי שפרצו לי לרכב וגנבו לי את המצלמה, אני מחפש מצלמה חדשה.
הייתה לי את ה-Z40 שצילמה באיכות ממש טובה, אבל אני לא מרוצה ממנה ומחפש אחרת. הבעיה בה שהיא פשוט לא באמת הייתה מצלמת אוטומטית אם לא הייתי נכנס לאפליקציה שלה ומתחבר אליה, מה שהיה מעיר אותה וגורם לה לצלם. היו המון קרחות של זמנים שפשוט לא היו צילום.
מחפש מצלמה עם איכות הצילום של Z40 שכוללת גם מצלמה אחורית. החיבור שלה יהיה למצת ולא לתיבת פיוזים. לא אכפת לי מדברים כמו GPS ולא חייב צילום פנימי. תקציב בעדיפות עד ל-75$ אלא אם יש משהו שמצדיק לדעתכם להתחיל לשלם גם את המכס של מעל 75$.
מה מומלץ?
ובנוסף לכך, האם עדיף לקנות ביום הרווקים הסיני או ב-BLACK FRIDAY?