היי
יש לי את המצלמה DDPAI Z40 Dash Cam, גם קדמי וגם אחורי עם GPS
אם הפלאפון לא מחובר למצלמה באפליקציה בWIFI, המצלמה לא שומרת בכרטיס זיכרון, רק מתי שאני נכנס לWIFI ומתחבר זה מקליט לכרטיס זיכרון
זה ממש לא נוח ומעצבן שכל פעם צריך להתחבר לWIFI בשביל זה, יש פתרון לזה?
מישהו נתקל בתופעה הזאת?