Jump to content

Ron07

  • הודעות

    22
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Ron07

  1. כן ניסיתי הכל, נשבר לי מהמצלמה הזאת, זורק אותה לפח קונה VIOFO A229, היה לי את הדגם הישן שלהם ועבד מעולה שנים!, לא נוגעים בסוס מנצח 100 דולר שהלכו לפח
  2. המחיר זול, אבל מפחד ליפול איתה שוב, יש לי אותה ברכב והיא מצלמה כל כך גרועה שהיא פעם כן מצלמת ופעם לא 100 דולר שהלכו לפח ניסיתי לאפס את הכרטיס זיכרון ואת המצלמה ולחפש בהגדרות ועדיין זה מקליט בקטעים ולא ברצף
  3. היי מחפש מצלמה קדמית ואחורית, איכות טובה ביום ובלילה עדיף viofo 119 או ddpai z40?
  4. היי פיס בדקתי והאופציה הזאת הייתה כבר מכובה, מחקתי את האפלקציה והתקנתי מחדש וגם עשיתי פירמוט לכרטיס, בנסיעה הבאה אני אסע עם wifi כבוי ומקווה שזה ישמור סירטונים לכרטיס זיכרון
  5. היי יש לי את המצלמה DDPAI Z40 Dash Cam, גם קדמי וגם אחורי עם GPS אם הפלאפון לא מחובר למצלמה באפליקציה בWIFI, המצלמה לא שומרת בכרטיס זיכרון, רק מתי שאני נכנס לWIFI ומתחבר זה מקליט לכרטיס זיכרון זה ממש לא נוח ומעצבן שכל פעם צריך להתחבר לWIFI בשביל זה, יש פתרון לזה? מישהו נתקל בתופעה הזאת?
  6. לפני שאני תובע את מוכר, יש דרך לסדר שזה יקליט ברצף? מהיום הראשון שאני עם המצלמה זה לא מקליט ברצף, עלתה לי מעל 100 דולר הכרטיס זיכרון 32 גיגה, אם אני ישים 128 זה יכול לסדר את הבעיה? תמונה של התאריכים
  7. איך בודקים אם יש עדכון תוכנה למצלמה? אולי באמת זה בעיה במתח של הכבל usb? כי המצלמה מחוברת דרך כבל usb אגב הכרטיס זיכרון שלי הוא 32 גיגה, אולי זה פחות זיכרון? מה הגיגה הכי גבוה שאפשר לחבר למצלמה? ישמצב שדרך הפיוז זה יעבוד יותר טוב?
  8. הצילומים אותו דבר בכרטיס זיכרון וגם באפליקציה דרך wifi הwifi צריך להיות דלוק כל הזמן בפלאפון? זה לא הגיוני שזה דבר קורה, המצלמה עלתה לי יקר מעל 100 דולר, זה מצלמה קדמית ואחורית עם gps מה הסיכוי שזה בעיה בכרטיס? כי אני רואה גם שזה קורה להרבה אנשים פה זה הכרטיס שיש לי גם לי אותו דבר אחי, זה ממש מבאס שדבר כזה קורה וואלה אני מתכוון להחזיר למוכר את המצלמה ושיחזיר את הכסף לא ייתכן שאני אזרוק כסף לפח
  9. אני רואה פה תגובות שהמצלמה ddpai z40 לא מצלמת להם ברצף גם לי זה קורה כל הזמן, זה לא מצלם ברצף, איך אפשר לפתור את הבעיה? אני כל יום נוהג התאריכים בתמונה זה גם בקדמי וגם באחורי
  10. תודה רבה אחי המצלמה עכשיו עובדת ומצלמת ומעבירה לכרטיס זיכרון יש לי רק שאלה, איך אפשר שזה יפסיק לשלוח לי תמונות למדיה באייפון? כי זה כל נסיעה שולח לי תמונות
  11. זה מראה שהיא מצלמת אבל לא רואים את ההקלטה של הנסיעה באפליקציה, כמה GB הכי גבוה אפשר לשים במצלמה? בידיוק מה שקורה אצלי, מקודם זה לא היה מקליט את כל הנסיעות ועכשיו זה בכלל לא מקליט נסיעות לכרטיס זיכרון
  12. פירמטתי את המצלמה גם מהמצלמה וגם באפליקציה וזה לא מקליט את הנסיעה, המצלמה מחוברת לusb באוטו ועובדת בסדר ולא מצפצפת אגב, הwifi היה מחובר בשביל לראות אם זה הקליט את הנסיעה
  13. תודה אני אנסה, מה לגבי הWIFI? מוזר שזה לא הקליט שהWIFI היה מכובה
  14. נכון החיבור היה רופף במצת של הרכב, מוזר כיביתי את הWIFI במצלמה וזה לא הקליט כלום, רק מתי שהדלקתי את הWIFI במצלמה זה חזר להקליט זה צריך להיות ככה?
  15. המצלמה מחוברת בUSB למצת של הרכב, עדיף למצת או חיבור ישיר לUSB?
  16. כן המצלמה מצפצפת מידי פעם וניראה לי שהWIFI דלוק כי אף פעם לא כיביתי במצלמה וכן המצלמה נדלקת מחדש מידי פעם זה הכרטיס שלי הוא מתאים ?
  17. אהלן יש לי את המצלמה ddpai z40 gps dual ויש בעיה בהקלטה, הוא לא מקליט את כל הנסיעות ברצף, לפעמים מקליט ולפעמים לא ויש עוד בעיה שאני רואה מידי פעם אחרי נסיעה שזה מצלם לבד תמונות ושולח לי את זה לתיקיית תמונות באייפון מה אפשר לעשות לסדר את זה? תודה
  18. תודה רבה אחשלי
  19. תודה רבה אחי מה לגבי המכס? איך אפשר שלא יקחו עוד כסף? אגב זה זמין במלאי נכון? הכבל שמתחבר למצבר, זה גומר החיים של המצבר?
  20. בוקר טוב אחי יש הנחות היום?
  21. תודה אחי אני אחכה ל11/11
  22. מאיפה אני יכול לקנות את המצלמה ddpai z40 gps dual? יש אתר רישמי של החברה שמוכר? מאליאקפרס? איביי? אמזון? מאיפה אני מביא בהנחה ב11/11?
×
×
  • תוכן חדש...