Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 16 דקות, shugiflex כתב:

במל"ל גם בדקו את ישראל ביחס לעולם. מבין 25 המדינות עם כמות החולים הגדולה ביותר, שיעור התמותה בישראל הוא כמעט הנמוך ביותר. ברוסיה אחוז התמותה הוא 0.83% ובישראל הוא הגיע ל-1.15%. בדרום קוריאה אחוז התמותה הוא 2.16, בטורקיה 2.21%, באוסטריה 2.83%, בגרמניה 2.94% ובקנדה. 3.97%.

יש לא מעט מדינות שבהן אחוז התמותה הוא דו ספרתי. בספרד הוא עומד על 10.44%, בשבדיה - שם כמעט שלא הוטלו הגבלות - 10.63%, בצרפת 10.86%, בהולנד 11.35%, באיטליה 13.12%, בבריטניה 13.32% ובבלגיה 13.95% תמותה. כלומר אחד מכל שבעה בני אדם שנדבקו בנגיף בבלגיה - מת.

אי אפשר לחשב בשלב זה אחוז תמותה. יש יותר מדי חולים פעילים.

במדינה כמו סין (בעולם דמיוני בו הדיווחים שלהם אמיתיים) בהם מתוך כל המקרים יש רק 2 אחוז מקרים פעילים, אפשר להסיק על אחוז תמותה מהמקרים שנסגרו.

אבל במדינה שלנו נסגרו בקושי 20 אחוז מהמקרים, זה מוקדם מדי כדי לקבל סטטיסטיקה, ואם כבר - לא לחלק את מספר המתים במספר החולים הכולל, אלא במספר המבריאים+מתים

פורסם
לפני 12 דקות, shugiflex כתב:

כי במדינות אחרות אין שום בעיות בנתונים.

מן הסתם יש, אבל אני לא מודע אליהן. וחוץ מזה, מה אכפת לי מהחולים בשוודיה? אבל החולה בחיפה שדווח לא נכון עלול להדביק אותי.

לפני 4 דקות, יבגניפ כתב:

ספריאל, ברצינות אתה מתווכח עם פרופוגנדה?

אין לפוסטים שלו שום תכלית חוץ מזה שהוא מעריץ את ביבי.

 

אני מתיחס למספרים שמפרסם משרד הבריאות כל 12 שעות. לא לפרופגנדה, כמו לא לפרסום המוזר בפורבס (שהוכחש) - בגלל הנטיה שלי להתיחס לסוג הזה של פרסומים כחשודים בהטיה לפי אינטרסים, גם אם הנתונים הגולמיים אינם מזוייפים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 דקות, ChemGuy85 כתב:

מנוקדת מבט אמריקאית לא מקנא בהם. המחשבה שעשרות מיליוני משפחות נתקעו בלי כסף עוד שבוע רק כי הנרקיסיסט הדוחה הזה התעקש שהשם שלו יופיע על כל צ'ק פשוט הרתיחה לי את הדם ואני בכלל לא גר בארה"ב.

כדי להיות ברור בהקשר הזה:

הכסף הזה מועבר באחת מ2 דרכים:

1. הפקדה ישירה. רוב האמריקאים שמגישים דוחות ומשתמשים בחשבון בנק ישירות לקבל את ההחזר מס או לשלם חוסרים משתמשים בזה.

לא היתה במקרה הזה אף השתהות והכסף הופקד ללא מעט אנשים כבר בתחילת השבוע.

2. הצ׳קים מחולקים יותר מאוחר ולפי מדרגות. כאשר אכן המדרגה הראשונה היא זו שנדפקה. כלומר אנשים עם הכנסה של 0-10000 דולר לשנה. אבל אלו אנשים שמראש ההכנסה הזו לא היתה מה שהם בנו עליו ישירות בדיוק.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

גדול עלי.

 

האמת היא שהחלפתי את הטלויזיה "40 ל-"65 לפני כ-4 חודשים, אם כי אין לי מושג באיזה טכנולוגית פאנל היא מצויידת, אבל כנראה שמדובר ב-LED סטנדרטי. כיוון שממילא אני בקושי צופה בטלויזיה זה מש לא משנה לי, ואשתי רואה את הסדרות הטורקיות ואת מתווכי הבתים בספרד ב-SD (אני מרחם על העיניים שלה). אני מסתפק ב-"15.6 של המחשב וב-"6.7 של הטלפון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 11 דקות, Nemesis כתב:

טוב, עכשיו אחרי שירדתם עלי ועל ה oled שלי, מי רוצה לקנות OLED 65 יד שניה?
 

 

יש הנחות לחיילים?

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
לפני 13 דקות, sperial כתב:

מן הסתם יש, אבל אני לא מודע אליהן. וחוץ מזה, מה אכפת לי מהחולים בשוודיה? אבל החולה בחיפה שדווח לא נכון עלול להדביק אותי.

אני מתיחס למספרים שמפרסם משרד הבריאות כל 12 שעות. לא לפרופגנדה, כמו לא לפרסום המוזר בפורבס (שהוכחש) - בגלל הנטיה שלי להתיחס לסוג הזה של פרסומים כחשודים בהטיה לפי אינטרסים, גם אם הנתונים הגולמיים אינם מזוייפים.

 

אין טעם להתווכח על הדיוק של הנתונים. בכל המדינות קיימים אי דיוקים, במדינות הנורמליות (ישראל ביניהן) הדיוק נובע מטעויות כאלה ואחרות והוא כנראה זניח, במדינות שיטהול הנתונים ככל הנראה מוכתבים מלמעלה על ידי השלטונות ואין טעם להתייחס אליהם בכלל.

אם מדינה נורמלית טוענת שאחוז התמותה אצלה הוא 1%, למשל, מה זה באמת משנה אם הנתון האמיתי הוא 1.2%?

בסופו של יום מה שמשנה זה המיקום היחסי למדינות אחרות עם סטיית תקן של 10-20%. אני טוען שישראל נמצאת במקום מעולה, אם זה המקום הראשון או החמישי - לא באמת אכפת לי. זה עדיין מעולה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
לפני 11 דקות, sperial כתב:

אני מסתפק ב-"15.6 של המחשב וב-"6.7 של הטלפון.

עכשיו אני מרחם עליך.

אתה בטח בגיל של אבי, ואני אחרי שנה על 15.6, כול מעבר למסך מעל 24" היה יוצר כבר בילבול בעיניים שלי ששכחו שאפשר לחיות טוב.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 18 דקות, sperial כתב:

גדול עלי.

 

האמת היא שהחלפתי את הטלויזיה "40 ל-"65 לפני כ-4 חודשים, אם כי אין לי מושג באיזה טכנולוגית פאנל היא מצויידת, אבל כנראה שמדובר ב-LED סטנדרטי. כיוון שממילא אני בקושי צופה בטלויזיה זה מש לא משנה לי, ואשתי רואה את הסדרות הטורקיות ואת מתווכי הבתים בספרד ב-SD (אני מרחם על העיניים שלה). אני מסתפק ב-"15.6 של המחשב וב-"6.7 של הטלפון.

נעשה לך מגבית למסך 24.

איך אתה יכול?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

@David32

 

אולי בגיל של אביך.

 

אולי לא שמתם לב - אבל "15.6 זו מידה סטנדרטית של מחשב נייד, לא של מסך שולחני. ובכן, אני כבר הרבה שנים אני משתמש במחשבים ניידים ולא נזקק למסך גדול. אם אזקק לכזה אקנה, סה"כ לא מדובר במוצר יקר.

 

שולחנות העבודה של בנים שלי, שזקוקים להרבה נדל"ן מסך, נראים כמו חדר הבקרה של נאסא. אני פשוט לא זקוק לזה. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 13 דקות, sperial כתב:

אולי לא שמתם לב - אבל "15.6 זו מידה סטנדרטית של מחשב נייד, לא של מסך שולחני. ובכן, אני כבר הרבה שנים אני משתמש במחשבים ניידים ולא נזקק למסך גדול.

 

בטח ששמתי לב, אבל גם נייד אפשר לחבר למסך שולחני ולא לסבול.

כמו רוב ההייטקיסטים.

אם כבר אבא שלי, גם הוא עובד (גם) על הלפטופ שלו, אבל עם מסך שולחני. חבל על העיניים

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני כשעה, sperial כתב:

מן הסתם יש, אבל אני לא מודע אליהן. וחוץ מזה, מה אכפת לי מהחולים בשוודיה? אבל החולה בחיפה שדווח לא נכון עלול להדביק אותי.

 

תוצאה חיובית שגויה אכן גרועה פחות משלילית שגויה.

בחיובית שגויה מסכנים רק את הנבדק שמוכנס למלונית קורונה או מחלקת קורונה ושם ככל הנראה יידבק.

שלילית שגויה מסכנת את כל הסביבה של החולה שחושב שהוא בריא, מבני ביתו דרך שכניו או תושבי עירו.

 

לפני כשעה, Nemesis כתב:

טוב, עכשיו אחרי שירדתם עלי ועל ה oled שלי, מי רוצה לקנות OLED 65 יד שניה?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

 

גדול אבל בינינו מכיוון שאני מכיר אותך כ-15 שנה, אתה לא קנית OLED מכסף שאין לך.

אגב אני מהמר ב-99% שאין סיכוי שתזהה אותי רק מהשם הפרטי, כי הכינוי כאן הוא לא הכינוי שבו הכרת אותי בפורום אחר.

אני כן אתן כמה רמזים:

1. זה היה ב-HWZone.

2. תחשוב כמה פעמים בחייך היית בבית שמש ומה עשית שם.

3. יש לזה (כמובן) קשר לבשר ומנגל

 

בוא נכניס קצת כיף לשרשור קורונה הזה

 

לפני כשעה, sperial כתב:

גדול עלי.

 

האמת היא שהחלפתי את הטלויזיה "40 ל-"65 לפני כ-4 חודשים, אם כי אין לי מושג באיזה טכנולוגית פאנל היא מצויידת, אבל כנראה שמדובר ב-LED סטנדרטי. כיוון שממילא אני בקושי צופה בטלויזיה זה מש לא משנה לי, ואשתי רואה את הסדרות הטורקיות ואת מתווכי הבתים בספרד ב-SD (אני מרחם על העיניים שלה). אני מסתפק ב-"15.6 של המחשב וב-"6.7 של הטלפון.

 

מה שנקרא בפי העם LED זה למעשה פנל LCD אבל במקום תאורת פלורסנט משתמש בתאורת LED.

אגב גם ה-NanoCell שציינתי קודם הוא פנל LCD מואר ב-LED, וכך גם סדרת ה-QLED המקבילה של סמסונג.

 

לפני כשעה, Nemesis כתב:

איזה הנחות? יש להם משכורות יציבות בתקופה הזו. :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

 

וגם מלא עבודה לגמרי לא סטנדרטית - במיוחד לשכבת הרס"נים ומעלה, ככל הנראה בקרוב זה יזלוג גם לקצונה הזוטרה.

 

לפני 36 דקות, David32 כתב:

 

בטח ששמתי לב, אבל גם נייד אפשר לחבר למסך שולחני ולא לסבול.

כמו רוב ההייטקיסטים.

אם כבר אבא שלי, גם הוא עובד (גם) על הלפטופ שלו, אבל עם מסך שולחני. חבל על העיניים

 

 

גם אני, עם ה-24 דל של העבודה שלקחתי לפני מעל לחודש.

גם עם מקלדת חיצונית (Microaoft Natural Ergonomic Keyboard לנצח, או Sculpt שהיא דומה) ועכבר חיצוני.

למעשה סביבת העבודה התקינה היא כזו שלא תרגיש שינוי מסביבת העבודה המשרדית שלך.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אגב, אני רוצה להציע לכול שחקני התיאטרון שרוצים להתחיל לבכות על מר גורלם:

אם אתם באמת יודעים לשחק טוב, אתם תוכלו להקריא ספר בצורה טובה, וממה שהבנתי אודיובוקס בעברית הם חצי כוח, אז הנה מקום לשיפור.

 

חשוב להסתכל קדימה.

 

אגב,

יצא לי לקרוא פה בעיתון הצעות בסיסיות לאיך הולכים לחיות ב "עידן המטר וחצי" (יעני שצריך לשמור על מטר וחצי מרחק בין אחד לשני). חלק מהדברים בהחלט נשמעים ישימים, לפחות בחלק הראשון של החזרה לשגרה.

למשל פתיחת בתי קולנוע תוך כדי הקפדה על המרחק בעזרת משחק עם הכיסאות (מרחק 3 כיסאות מאדם לאדם אלא אם כן הם מבית משותף , לא יושבים לפני או אחרי אדם אחר), הולכים להיות הרבה פחות אנשים בכול אולם - אבל יהיו אנשים והוא לא יעמוד ריק.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...