Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כן זה הטרנד עכשיו, 65 או 75 אינץ' לפי כמות הקפיצה מעל הפופיק שאתה רוצה לשדר.

 

היא נראית מדהים, אבל לא שווה פי 2.5 מהנאנוסל שלי

ולא שאני לא יכול להרשות לעצמי להוציא 7 8 או 15 על טלוויזיה, זה פשוט ינגוס בקרן ליום סגריר

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הכי מצחיק זה אלה שקונים 75 אינץ' כדי לעשות פוזות אבל יש להם סלון מטר על מטר.

ראיתי לא מעט כאלה. ל

 

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 27 דקות, halperin96 כתב:

ילד זה יצור נוסף שאתה הולך להיות אחראי עליו למשך 18 שנה לפחות,ורצוי להתכונן להגעה שלו.

ואם זוג יודע להגיד לעצמו שעכשו אין את המשאבים להביא ילד ולתת לו חינוך ותנאי מחיה שהם היו רוצים להעניק לו-אז לא עושים ילד.

 

תראה, אחריות ודאגה לילדים לא נגמרת אף פעם, לא לפני גיל 18 ובטח שלא אחרי. על הנייר מדובר בגיל 18, אבל תשכח ממה שכתוב על הנייר - בחיים האמיתיים זה לא ככה.
 

המון אנשים דוחים הבאה של ילד לעולם או הקמה של משפחה, משלל סיבות. 

אתה הבאת את הטיעון הכלכלי, אליו יכולים להתווסף עוד הרבה:

אני רוצה לסיים את הלימודים, לעשות טיול, סטאז'.... וכמובן, למצוא את ה"1" הנכון\ה להקים איתו\ה בית.

רק שהם שוכחים דבר אחד:
לאישה (בעיקר) יש תאריך מודפס (פג תוקף) כמו על אריזת חלב בכל הקשור להולדת ילדים, כך שלפעמים - עם כל הרצון הטוב לחכות ולעשות את הדברים "בזמן שהיה נוח לי ואני ירגיש מוכן" אתה מגלה שליקום יש את הכללים משלו. יש דברים בחיים שפשוט אי אפשר להתכונן אליהם כי זה לא מבחן\בגרות בהיסטוריה.

אשראי זה דבר טוב שצריך לדעת להשתמש בו בתבונה ולצרכים הנכונים. במצבים מסויימים בחיים, בין אם הם כורח המציאות או בין אם רגשיים נטו, אתה תמצא את עצמך משתמש בו. במקומות הנכונים זה באמת ימנף אותך במינימום סיכונים.

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

טרנד "מעשנת בשר" הגיע לסיומו. 

 

כן זה מהבלאק פריידיי האחרון בערך

 

לפני 2 דקות, SlowRide כתב:

הכי מצחיק זה אלה שקונים 75 אינץ' כדי לעשות פוזות אבל יש להם סלון מטר על מטר.

ראיתי לא מעט כאלה. ל

 

 

לגמרי

 

לפני 1 דקה, איציק נ. כתב:

אשראי זה דבר טוב שצריך לדעת להשתמש בו בתבונה ולצרכים הנכונים. במצבים מסויימים בחיים, בין אם הם כורח המציאות או בין אם רגשיים נטו, אתה תמצא את עצמך משתמש בו. במקומות הנכונים זה באמת ימנף אותך במינימום סיכונים.


איציק

 

זה נכון, אבל אפשר להסתכל על אשראי כסוג של השקעה, אם יש לך נכסים נזילים בערך לפחות לכסות את האשראי אחלה.

אם לא אתה ממונף.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

גם משכנתא זה אשראי, ולאף אחד אין בתחילת דרכו כסף לכסות מראש את הכסף שאין לו שהוא בא להלוות מהבנק (אם היה, לא היה לוקח משכנתא...).

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

קורת גג היא צורך, כך שתשלם או רבית לבנק או שכר דירה למשכיר. בשני המקרים מדובר בהוצאה למטרה חיונית (אלא אם אתה צעיר שיכול לגור עם ההורים). לכן את עלות המשכנתא (ריבית ו"דמים") צריך לחשב ככחלק מעלויות המחיה השוטפת בדיוק כמו את שכר הדירה, מדובר בחלופות שאי אפשר להמנע מאחת מהן לפחות. הקרן היא חלק מצבירת רכוש\חסככונות לעתיד.

 

לעומת זאת טלויזיה "65 או ארוחות במסעדה אינן צורך אלא מותרות במידה זו או אחרת, אפשר להסתפק בטלויזיה "40 ובאוכל ביתי במחיר הרבה יותר נמוך עם פגיעה מיימלית (אם בכלל) באיכות החיים. לצרכים כאלה אין סיבה להתמנף.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 17 דקות, איציק נ. כתב:

גם משכנתא זה אשראי, ולאף אחד אין בתחילת דרכו כסף לכסות מראש את הכסף שאין לו שהוא בא להלוות מהבנק (אם היה, לא היה לוקח משכנתא...).

 

משכנתא היא היוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל.

ויותר מזה בגלל שהוא היוצא מן הכלל אתה רוכש ביטוח משכנתא.

אין לך ביטוח ישראכרט שקנית יותר ממה שאתה יכול להרשות לעצמך

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

משכנתא היא היוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל.

ויותר מזה בגלל שהוא היוצא מן הכלל אתה רוכש ביטוח משכנתא.

אין לך ביטוח ישראכרט שקנית יותר ממה שאתה יכול להרשות לעצמך

 

עלית פה על קונספט!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

  

לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

משכנתא היא היוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל.

ויותר מזה בגלל שהוא היוצא מן הכלל אתה רוכש ביטוח משכנתא.

אין לך ביטוח ישראכרט שקנית יותר ממה שאתה יכול להרשות לעצמך

 

הביטוח משכנתא הוא ביטוח חיים שאם יקרה לך משהו, המשכנתא תשולם.

הוא לא ביטוח של "אני לא יכול לעמוד בהחזרים עכשיו כי אני מובטל, אז הביטוח ישלם".

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

 

עלית פה על קונספט!

 

אין בזה כסף הישראלים חיים על אשראי יותר מדי, המאזן תמיד ייצא נגד החברה שתבטח נגד זה.

 

לפני 2 דקות, איציק נ. כתב:

ביטוח משכנתא הוא ביטוח חיים שאם יקרה לך משהו, המשכנתא תשולם.

הוא לא ביטוח של "אני לא יכול לעמוד בהחזרים עכשיו כי אני מובטל, אז הביטוח ישלם".

 

אכן הוא מכסה חלקית, ולא מכסה סתם אבטלה.

אבל איזה כיסוי יש לך לאשראי רגיל שלקחת ואז חטפת התקף לב?

היורשים שלך מקבלים את החוב

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 1 שעה, vladclar כתב:

 

 

 

 

 

אבל עכשיו קורונה הציבה מראה מול כל אחד מאיתנו ונתנה לכולנו לראות, כמה מתוך ההוצאות הרגילות היו בזבוזים או מותרות שאפשר להסתדר בלעדיהם אפילו שנה וחצי.

 

בסופו של דבר, הכלכלה הקפיטליסטית בנוייה ומעודדת הוצאות לא נחוצות באמת, אחרת אין צמיחה. לא יקנו בגדים מקולקציה חדשה, לא יחליפו רכב עד גיל 10, לא ילכו למסעדות יקרות, לא יחגגו בחתונות המוניות, לא לבתי מלון בארץ או בחול והרשימה עוד ארוכה.

למזלה של הכלכלה הזאת, כאשר המגיפה תחלוף, לאט ובהדרגה הכל יחזור למקומו שהיה לפני קורונה.

לא ברור כמה זמן זה ייקח, אבל יחזור.

 

תלוי איך מסתכלים על זה. כלכלה קפיטליסטית מאפשרת גם לאנשים שמרוויחים מינימום לקנות בזול דברים חיוניים כמו ביגוד, מזון (חוץ ממוצרים שיש עליהם פיקוח מחירים), תקשורת וכו'. זה שאנשים לא יודעים להתנהל עם מה שיש להם ולוקחים הלוואות כדי לקנות טלויזיה מקיר לקיר ולטוס לחו"ל כשהם במינוס כרוני זה אשמתם, לא אשמת השיטה. 

 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אין בזה כסף הישראלים חיים על אשראי יותר מדי, המאזן תמיד ייצא נגד החברה שתבטח נגד זה.

 

 

אכן הוא מכסה חלקית, ולא מכסה סתם אבטלה.

אבל איזה כיסוי יש לך לאשראי רגיל שלקחת ואז חטפת התקף לב?

היורשים שלך מקבלים את החוב

 

לא יודע איך זה בארץ, אבל בכרטיס שלי בהחלט יש אופציה כזאת (וולונטרית). בערך 5 דולר חודשי על מסגרת של 5000 דולר. אם אתה מחזיר ציוד היורשים לא צריכים לשלם את החוב של האשראי. 

פורסם
לפני 13 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אכן הוא מכסה חלקית, ולא מכסה סתם אבטלה.

אבל איזה כיסוי יש לך לאשראי רגיל שלקחת ואז חטפת התקף לב?

היורשים שלך מקבלים את החוב

לא מכיר ולא שמעתי על שום סעיף בביטוח חיים למשכנתא, שמכסה אבטלה או "חלקית".

תאיר את עייננו.

בנוגע לכרטיס אשראי; מדובר כאן על מספרים אבסלוטיים קטנים - כמה אלפים לפה או לשם (במקרי קיצון, עשרות אלפים בודדים).
תכל'ס חברות האשראי גם מבטחות את עצמן במקרה של גניבת כרטיסי אשראי, כך שבסופו של יום הן יודעות לעשות את האבחנה בין הדברים הקריטיים לאלו שפחות, ומחייבות אותך לשלם את הפרמיית ביטוח הזו.
אני בטוח שאם כל שני וחמישי הם היו מפסידים כסף על אנשים שעשו check out, היו מחייבים אותך לביטוח חיים לכרטיס אשראי כמו על ביטוח חיים למשכנתא.
משכנתא היא הלוואה של בין כמה מאות אלפים לכמה מליונים, אז הגיוני ואפילו מצופה שהם יגנו על עצמם (באמצעות ביטוח) על חשבונך כמובן... (ובוא לא נשכח את התקופה, מדובר כאן על בין שנים בודדות ל 30 שנה).

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מכסה מקרה מוות = מכסה חלקית.

לא מכסה אבטלה = לא מכסה מקרה שבו אתה לא משלם ועדיין חי.

 

חובות אשראי יכולים להצטבר גם למאות אלפים ואפילו מיליונים, תלוי כמה כרטיסים ובאיזה מסגרות מדובר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...