Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הזכרתם לי את התורים המגוחכים בכניסה למועדון ה"כולי-עלמא" ול"רדיו".

אנשים מחכים וממתינים כאילו מצפה להם שם זהב.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

"מדוע דמה סמוק יותר מדמה של המשיבה ומדוע הנזק שייגרם לה מתשלום דמי השכירות במועד, גדול יותר מהנזק שיגרם למשיבה מדחיית תשלום דמי השכירות ופריסתם".

 

פס"ד צודק. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, Transporter כתב:

 

בויטרינה אין שום דבר כזה, בעל הבית בחר במודע לשים מעט שולחנות וכסאות כדי ליצור תור

הוא יכל  לעשות הרבה יותר הושבה. לא בא לו.

אבל כן זה אחד ההמבורגרים הכי טעימים בת"א

 

לא משנה כמה זה טעים, נראה לי אידיוטי לבזבז ערב פנוי על עמידה בתור להמבורגר ואחרי זה לאכול אותו בחתיכת נייר שמנונית על שולחן מלוכלך בחושך.

קפצה לי פרסומת בפרצוף ספר על "לחם שום מחתרתי" שמביאים לך ברחוב. מה נסגר עם אנשים?! 

במסעדות יוקרתיות אתה אף פעם לא תעמוד בתור כי מזמינים שולחן.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

מבית היוצר של ההמבורגר המחתרתי של תל אביב. עזוב סתם טרנדים של תל אביבים משועממים שרוצים להרגיש יותר חכמים מכולם. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
פורסם

התורים בת"א הם כלום לעומת התורים בניו יורק. בניו יורק יש הרגשה שאנשים פשוט נהנים לעמוד בתור, בתור תחביב.
זה יכול להיות תור לעוגיית שוקולד צ'יפס, וזה יכול להיות תור לפיצה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

זה בשביל להראות באינסטגרם שאתה ניו-יורקי/תל אביבי מגניב וסופר מתוחכם שמשתתף בטרנדים הכי עדכניים. די מראה מה יש לאותם אנשים לעשות בחיים ומה עובי עמוד השדרה שלהם. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מצחיק 2
פורסם

צ'מגיא, במה בא לידי ביטוי עמוד השדרה שלך, אם אפשר לשאול?

רבים ממכריי אוכלים בויטרינה על בסיס קבוע, למרות התור. אף אחד לא מככב באינסטגרם. באשר למה יש להם לעשות בחייהם - תראה, הם כמובן לא מתחרים בך, אבל בכל זאת, חלקם אנשים די מוצלחים.

הקטע הזה של לראות ולהראות מעניין חלק מאוד, מאוד, מאוד קטן מהאוכלוסיה, בטח ברגע שאתה עובר את גיל 25 פחות או יותר.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

בכך שאני לא נותן לעסקים להתייחס אלי כמו לזבל.

 

לעמוד שעה בתור בשביל מה? חיסון לקורונה? דמי אבטלה? מנת קרב אחרי אסון טבע? לא! סתם המבורגר/פיצה/סושי. במקום שאנשים יגדלו עמוד שדרה ויגידו "נלך לאכול במקום אחר אולי טיפה פחות טעים אבל נקבל את האוכל תוך 15 דקות" הם עומדים בתור כמו כבשים לגיזום השנתי, נדחסים עם עוד עשרות ישראלים שנושפים להם על העורף ועושים פרסומת לאותו בעל עסק שמתייחס אליהם כמו לסמרטוטים.  

 

לפני שנה ישבתי עם לקוח בבית קפה "זוריק" ביהודה המכבי. הוא תפס מקום מראש אז לא חיכיתי בתור, אבל בחיי לא מבין את האנשים שעומדים חצי שעה בתור בשביל סלט וחביתה שאני מכין בבית ב-10 דקות ובחמישית מהעלות. 

 

בתקווה קורונה תאפס קצת אנשים שיקבלו קצת פרופרציות בחיים.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

אולי פספסתי, אבל אפרופו 'קורונה תשנה אנשים',

מה דעתכם על ההקלה בהנחיות וחזרה יחסית של המשק מחר?

פורסם

גם אני לא מבין את תרבות העמידה בתור. במה זה טוב? למשל אנשים מוציאים הון עתק כדי לגור קרוב לעבודה ואז הולכים ומכתתים את רגליהם (וזמנם) בתור להמבורגר/סושי/פיצה. לא משנה כמה הוא טעים, לעמוד מעל שעה זה לא סביר בשום אופן. אפשר לנצל את הזמן ביתר יעילות, לפקוד מסעדות עם הזמנת שולחן/מקום מראש ולבקר בדוכני אוכל כשאין עומס (לא בשעות פיק). אני לא טוען שאני לא בזבזתי בעברי כמות זמן פסיכודלית על עמידה בתור לפיצה בינונית והמבורגר שמנוני שלא עומד בהייפ, אבל זה היה בגיל קצת אחר וכמובן עם הרבה יותר אלכוהול בדם מאשר היום. 

 

לפני 5 דקות, EliC25 כתב:

מה דעתכם על ההקלה בהנחיות וחזרה יחסית של המשק מחר?

מחזיק אצבעות שהציבור חונך מספיק כדי לשמור על ההנחיות. אחרת עוד שבועיים אנחנו נחזור לנקודת ההתחלה.

ההקלה נשמעת מתירנית אבל זה כנראה כי לפי הדאטה שיש למל"ל/משרד הבריאות/משרד הביטחון אפשר לשחרר את החגורה קצת יותר ככדי לשקם את הכלכלה.

 

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, EliC25 כתב:

אולי פספסתי, אבל אפרופו 'קורונה תשנה אנשים',

מה דעתכם על ההקלה בהנחיות וחזרה יחסית של המשק מחר?

שאין ברירה אחרת וזה מחוייב המציאות.

אי אפשר למנוע מאנשים מלהתפרנס ואח"כ לא לשאת בתוצאות.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם
לפני 32 דקות, ChemGuy85 כתב:

בכך שאני לא נותן לעסקים להתייחס אלי כמו לזבל.

 

לעמוד שעה בתור בשביל מה? חיסון לקורונה? דמי אבטלה? מנת קרב אחרי אסון טבע? לא! סתם המבורגר/פיצה/סושי. במקום שאנשים יגדלו עמוד שדרה ויגידו "נלך לאכול במקום אחר אולי טיפה פחות טעים אבל נקבל את האוכל תוך 15 דקות" הם עומדים בתור כמו כבשים לגיזום השנתי, נדחסים עם עוד עשרות ישראלים שנושפים להם על העורף ועושים פרסומת לאותו בעל עסק שמתייחס אליהם כמו לסמרטוטים.  

 

לפני שנה ישבתי עם לקוח בבית קפה "זוריק" ביהודה המכבי. הוא תפס מקום מראש אז לא חיכיתי בתור, אבל בחיי לא מבין את האנשים שעומדים חצי שעה בתור בשביל סלט וחביתה שאני מכין בבית ב-10 דקות ובחמישית מהעלות. 

 

בתקווה קורונה תאפס קצת אנשים שיקבלו קצת פרופרציות בחיים.

קבל 10 במבחן הגבריות של קארספורום.

אני יוצא כנראה קצת יותר ממך. הפעם האחרונה שעמדתי בתור מבחירה, שלא הסתכם ב"מתפנה שולחן עוד 10 דק', אם בא לכם לחכות" הייתה בערך כשעוד הייתי בצבא, מינוס הביקור וחצי בויטרינה, שהסתכמו ב-15 דק' המתנה ואכילה בבית.

אני לא חושב שיש סיבה מיוחדת לעמוד בתור לויטרינה. אבל הניתוחים החברתיים שלך ("אין להם חיים"! "מחפשים תמונה לאינסטוש!" "אין להם עמוד שדרה" "כמו כבשים") הם, ובכן...בחר בעצמך את התאור הלא מחמיא המתאים. ואני מניח שאני לא צריך לפרט למה. אתה באמת חייב לשקול לפעמים את האפשרות שהכתיבה החותכת שלך, שמתקדמת בכמה כל האנשים בעולם חוץ ממך הם לוזרים סובלים חסרי עמוד שדרה, כל אחד מהסיבות שאתה מוצא לנכון לפרט בכל שרשור, עוברת פחות טוב אחרי שנחשפים אליך קצת יותר בכמה שרשורים שונים :)

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...