Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

טוב הרבה כאן אמרו שבסוף כולם ידבקו

אז הפתרון כנראה זה לחכות שהוא ידבק

 

לפני שעתיים, MadCat_LE כתב:

המשטרה עסוקה בלמרר את חיי העובדים הפראיירים שנוסעים לעבודה במקום לאומן.

 

אני באמת לא מבין מה מטרת המחסומים האלו חוץ מהתעללות באזרחים.

 

דווקא לא

יש לי אישור חיוני ולא בדקו אותי אפילו פעם אחת

לפני 5 שעות, kalda01 כתב:

מה מצב המחסומים בכבישים הבין עירוניים? עדיין עוצרים רכבים ומטרידים את הנהגים?

 

לא

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

דווקא לא

יש לי אישור חיוני ולא בדקו אותי אפילו פעם אחת

 

מה זה אישור חיוני בימינו?

הבנתי שלא בודקים אם נוסעים לעבודה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 43 דקות, vladclar כתב:

מצוות שינה בסוכה במסגרת התו הסגול....בחיאת ראבק.

 

למה אנטישמיות?

אם לי אסור להתחתן עם 300 אורחים שיסגרו את החרא הזה.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 11 דקות, Potato כתב:

למה אנטישמיות?

תשאל את @korola.

 

לפני 12 דקות, Potato כתב:

אם לי אסור להתחתן עם 300 אורחים שיסגרו את החרא הזה.

300 אורחים?!? איזה ביטוח לאומי אתה...

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 3 דקות, pooh-bear כתב:

תשאל את @korola.

 

300 אורחים?!? איזה ביטוח לאומי אתה...

 

'איכ, מה את עניה?'

  • מצחיק 2
פורסם

וגם היום אחרי כל מה שקורה
אף אחד לא חושב להגביל את כמות האנשים באוטובוס

אף אחד לא רואה בעיה עם 3284938 איש דחוסים באוטובוס

 

לפני 58 דקות, Potato כתב:

מה זה אישור חיוני בימינו?

הבנתי שלא בודקים אם נוסעים לעבודה.

 

קודם כל בודקים

אבל אני מעסיק עובדים על 12 טון אז מעבירים אותם חופשי. ככה או ככה יש אישור לכולם

 

פורסם (נערך)
לפני 33 דקות, pooh-bear כתב:

300 אורחים?!? איזה ביטוח לאומי אתה...

הלוואי ביטוח לאומי...אפילו אם כבר התייאשו ממני.

ככה זה כשדור אחורה יש גג 2 ילדים כי קומוניזם ודור אחורה מתו בשואה...לא היה זמן לפרו ורבו אז משפחה קטנה.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אני לא מבין את מי מעניין מחסני נשק של חיזבאללה

ואיך איראן מתקדמת לפצצת גרעין

לאנשים פה לא יהיה מה לאכול

הם יעדיפו לשכב בהחלמה במיון ולא לחפש אוכל ברחובות

 

פורסם
לפני 59 דקות, Potato כתב:

מצוות שינה בסוכה במסגרת התו הסגול....בחיאת ראבק.

 

למה אנטישמיות?

אם לי אסור להתחתן עם 300 אורחים שיסגרו את החרא הזה.

 

לפני 46 דקות, pooh-bear כתב:

תשאל את @korola.

 

300 אורחים?!? איזה ביטוח לאומי אתה...

 

 

בסה"כ פיקוד העורף מאפשר לתלמידי הישיבות להתנהג כמו שצה"ל מתנהג בבסיסים שלו.

אבל זה מסווג אז אסור לספר על הדבקות הענק שמתקיימות בצבא, 

אסור לספר שהצבא אסר על חיילים להיבדק.

 

×
×
  • תוכן חדש...