Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

התאור שלך פנטסטי. במקום ביבי כתוב טראמפ ובתקום ראשי ערים כתוב מושלים, ותארת את חוסר המדיניות וחוסר השליטה. מה שנותר הוא שראשי הערים או אגדי ערים יציבו מחסומים בגבולות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ברור, כי אם הסובייט העליון לא נתן הוראה אין סיבה שסובייט מקומי יקבל החלטות הגיוניות שמתאימות לישוב שלו.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

ישראל מספיק קטנה כדי שתדרש מדיניות מרכזית. מספיק אנשים בתנועה כדי להעביר את המחלה בקלות בכל הארץ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

מדברים בחדשות היום מצאו 459 מאובחנים חדשים.  

אתמול היו 377... אפילו באקסלים שלי לא היה גידול כזה. 

וזה עוד שמספר הבדיקות באיזור ה 13,000 ליום. 

 

האמת לא יודע איך הם מחשבים את זה כי אלו לא המספרים שמופיעים במשרד הבריאות 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 22 דקות, korola כתב:

מדברים בחדשות היום מצאו 459 מאובחנים חדשים.  

אתמול היו 377... אפילו באקסלים שלי לא היה גידול כזה. 

וזה עוד שמספר הבדיקות באיזור ה 13,000 ליום. 

 

האמת לא יודע איך הם מחשבים את זה כי אלו לא המספרים שמופיעים במשרד הבריאות 

 

הצד החיובי זה שכמות המונשמים, החולים קשה והבינוני נשאר קבוע. 

פורסם
לפני 28 דקות, korola כתב:

מדברים בחדשות היום מצאו 459 מאובחנים חדשים.  

אתמול היו 377... אפילו באקסלים שלי לא היה גידול כזה. 

וזה עוד שמספר הבדיקות באיזור ה 13,000 ליום. 

 

האמת לא יודע איך הם מחשבים את זה כי אלו לא המספרים שמופיעים במשרד הבריאות 

אלה המספרים הרשמים של משרד הבריאות. 

 

אתמול בערב היו 21,008 מאובחנים, הערב 21,467. זה 459 חולם ב(בערך) 24 שעות. 

 

ה-306 חולים חדשים הם מחצות או משהו כזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, garicho כתב:

הצד החיובי זה שכמות המונשמים, החולים קשה והבינוני נשאר קבוע. 

 

בתמונה של חודש (היום לעומת לפני חודש) כן, אבל באמצע הייתה ירידה ועלייה.

בתמונה של 8 ימים יש עלייה בכמות המונשמים והחולים קשה, לא עלייה גדולה במספר אבסולוטי, אבל בהחלט עלייה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

פה אני חייב לציין שבכל העולם רואים שיפור בהתנהגות החולים.

זה לא רק אצלנו שיש הרבה חולים ומעט מונשמים,  הבעיה שזה הכל מספרים.

שנגיע למספרים גדולים יותר של חולים אז יהיו גם חולים קשים וגם נפטרים. 

 

הפקטור בעולם הוא בערך חצי מאשר בגל הראשון, אז אם עכשיו נגיע ל 16,000 חולים בגל השני

נקבל רק 150 מתים.

בעיה שאם יתנו לגל להמשיך ל 50,000 חולים ... אז יהיו 450 מתים.

 

פורסם
לפני 4 דקות, adi89 כתב:

חכה חודש בוא נראה מה קורה עם המונשמים והבינוני בקצב הזה

 

הגענו לכמויות של 100+ כבר לפני 4 שבועות. נראה מה יהיה בהמשך.

לפני 2 דקות, korola כתב:

פה אני חייב לציין שבכל העולם רואים שיפור בהתנהגות החולים.

זה לא רק אצלנו שיש הרבה חולים ומעט מונשמים,  הבעיה שזה הכל מספרים.

שנגיע למספרים גדולים יותר של חולים אז יהיו גם חולים קשים וגם נפטרים. 

 

הפקטור בעולם הוא בערך חצי מאשר בגל הראשון, אז אם עכשיו נגיע ל 16,000 חולים בגל השני

נקבל רק 150 מתים.

בעיה שאם יתנו לגל להמשיך ל 50,000 חולים ... אז יהיו 450 מתים.

 

 

מצד שני, פגיעה נוספת במשק ובתי החולים לא יוכלו יותר לממן נייר טואלט...

 

 

פורסם

מצד שני 5,0,000 חולים זה מיליוןן מבודדום. סגר בלי להכריז על סגר. וסביר שמרבית צוותי הרפואה יהיו בבידוד כך שלא יהיה מי שיטפל בחולים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הממשלה מתעסקת בקקה,

מסים של ביבי, חוק נורבגי, חוק בלגי חוק בלה בלה בלה,

 

סגר לא יעזור כאן הרבה, אנשים ימותו מצער, כלכלית, נפשית (צער) וכו׳.

 

למדו את המחלה והשכילו עד כמה שאפשר, כרגע אני מתאר לעצמי שבתי החולים חכמים בהרבה ממה שהיו, הבנתי שהכניסו גם טיפולים חדשים שפורסמו (סטרואידים וכו׳) שאכן הנשמה היא הדרך האחרונה בשלבים שלהם,

 

נקווה לימים טובים יותר ולסוף של התקופה הזאת,

יש כל כך הרבה אנשים חלשים עכשיו, כלכלית ונפשית, אאחל גם להם המון בריאות והלוואי שהממשלה תדאג לאזרח שעומד מחוץ לחלון המשרד שלהם בכנסת, כי הוא שם, לא מסתובב עם שומרים, לא נוסע באאודי ולא משמין מנחת, שכל שר יפתח את החלון בלשכה שלו ויסתכל, לא יקרה כלום.

עריכה אחרונה על ידי ozal5
  • רעיון טוב! 1
פורסם

תפילות לא יעזרו. מה שיעזור זה פעולה. לא ההתמזמזות של הממשלה.

 

נתניהו איבד את זה לגמרי. מתעסק עם החשבונות שלו ומסדר לנו מלחמה עם הסיפוח, בזמן שעם ישראל כורע תחת הקורונה והקריסה הכלכלית. 

 

הקורונה המשתוללת תגרום קריסה כלכלית אם לא ייעשה דבר, והדבר שצריך להעשות הוא סוג של סגר. והרבה, הרבה אכיפה על הקהל. גם אם זה אומר לגייס פקחים מבין המובטלים. אבל זה לא פופולרי, ונראה שנתניהו מתכונן לבחירות. אחרת אין הסבר לסיפור התקציב החד שנתי\דו שנתי.

 

בתי החולים לא יוכלו לעמוד בעומס. עם אלפי אנשי צוות בבידוד והטיפולים החדשים, שמצריכים מומחיות, יהיהו בעייתיים בגלל מחסור בצוות. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הסיבה שאני פונה לתפילות,

כי פעולה לא נראית באופק,

הכיס של נתניהו חשוב יותר,

מבחינתי אנשים נמדדים ברגעים הקשים האלה,

ועם כמה שאני אהבתי את נתניהו (בלי לכנס לדעות פוליטיות), הוא פשוט איבד את עצמו,

 

משהו מצחיק ששמעתי היום ברחוב, ״ביבי מכין את הכסף, כי הוא מפחד שזה סוף העולם ולא ישאר לו כסף בתקופה הזאת״ 🥱🙄

×
×
  • תוכן חדש...