Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שתגלה איך מעבירים חוקים בפרלמנט תלוי, יש הרבה לקוחות בהרבה מדינות מערביות דמוקרטיות פרלמנטריות שמחכות לפטנט כזה.

 

אחזור על מה שכתבתי, אתה קשקשן, ועוד אחד כזה שמשוכנע שאתה הכי חכם בחדר, בלי אפילו גרם של הבנה בנושא שבו אתה מתבטא.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

בכלל לא חושב שאני הכי חכם

זה לא התפקיד שלי להסביר להם איך להעביר חוקים, בשביל זה הם יושבים שם ולא אני

אני אומר שהמדינה הייתה צריכה למצוא לזה פתרון אם באמת רוצים לעצור את זה

שיקראו לזה חוק, הנחיה, תקנה לשעת חירום,  אישור קורונה, באמת לא מעניין

 

חוץ מזה שכבר חודש יש ממשלה אז התירוץ הזה שלפני 3 חודשים לא הייתה ממשלה לא מעניין

כי כולם יודעים שכבר מעל חודשיים כל אחד עושה מה שבא לו

מצחיק שכל  הזמן כותבים כאן כמה כל אחד שנפטר הוא חשוב

וכל מאושפז שמתווסף מסכן את המערכת

אבל לאף אחד לא  אכפת שהמשפחות ישאלו למה הגענו מ 5  נדבקים ל 400 נדבקים ויענו להם "לא הייתה ממשלה  ולא יכלו להעביר חוק"

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 51 דקות, Transporter כתב:

 

 

אז תהיה בטוח שאותם אנשים שמביאים זמר וממלאים את החניה במרצדסים לא יתווכחו  לעולם על שקל וכל מי שעבד יקבל עד השקל האחרון.

כשאתה עושה עבודה טובה אף אחד לא צועק עלייך ולא מאיים עלייך ולא שום דבר קרוב לזה. ההפך על כל פרוייקט  אחד שעשית טוב  תקבל עוד 20 כאלה כי אלה  אנשים שמכירים המון אנשים

מהיכרות עם כמה כאלה , בשביל שופוני הם לא מתווכחים על שקל וגם מוכנים לשלם מחירים מופרזים אבל דווקא האנשים האלה יחטפו שבץ אם הבנק לקח להם בטעות 5.60 עמלה בחשבון פטור עמלות שלהם והם אלה שיתנתקו משירות כזה או אחר כי העלו להם את המחיר מ59.90 ל 64.90 - סינדרום ידוע של עשירים/בעלי ממון .

 

פורסם
לפני 1 דקה, Dimo כתב:

מהיכרות עם כמה כאלה , בשביל שופוני הם לא מתווכחים על שקל וגם מוכנים לשלם מחירים מופרזים אבל דווקא האנשים האלה יחטפו שבץ אם הבנק לקח להם בטעות 5.60 עמלה בחשבון פטור עמלות שלהם והם אלה שיתנתקו משירות כזה או אחר כי העלו להם את המחיר מ59.90 ל 64.90 - סינדרום ידוע של עשירים/בעלי ממון .

 

 

אנחנו ממש לא מדברים על אותם אנשים

אנשים כאלה בשביל הכבוד שלהם  לא מבקשים חשבון פטור מעמלות אתה לא מדבר על אותם אנשים

פורסם
לפני 2 דקות, Dimo כתב:

מהיכרות עם כמה כאלה , בשביל שופוני הם לא מתווכחים על שקל וגם מוכנים לשלם מחירים מופרזים אבל דווקא האנשים האלה יחטפו שבץ אם הבנק לקח להם בטעות 5.60 עמלה בחשבון פטור עמלות שלהם והם אלה שיתנתקו משירות כזה או אחר כי העלו להם את המחיר מ59.90 ל 64.90 - סינדרום ידוע של עשירים/בעלי ממון .

 

 

יש לי כסף ואני בוחר על מה להוציא אותו.

אולי סבבה לי לשים 400 שקל על ארוחת בוקר אבל לשלם עוד 10 שקל לבנק או לסלקום מביא לי עצבים?

לגיטימי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

אוי נו בבקשה לא עוד שירשור של ליאור נגד מערכת המשפט. זה מעייף.

 

דווקא פחות, זה עוד סיבוב של ליאור מסביר לשחר איך עובדת דמוקרטיה

 

Just now, Transporter כתב:

בכלל לא חושב שאני הכי חכם

זה לא התפקיד שלי להסביר להם איך להעביר חוקים, בשביל זה הם יושבים שם ולא אני

אני אומר שהמדינה הייתה צריכה למצוא לזה פתרון אם באמת רוצים לעצור את זה

שיקראו לזה חוק, הנחיה, תקנה לשעת חירום,  אישור קורונה, באמת לא מעניין

 

חוץ מזה שכבר חודש יש ממשלה אז התירוץ הזה שלפני 3 חודשים לא הייתה ממשלה לא מעניין

כי כולם יודעים שכבר מעל חודשיים כל אחד עושה מה שבא לו

 

 

הם אומרים לך "אי אפשר במצב הנוכחי להעביר חוקים" (נכון למרץ 2020, ולמעשה מדצמבר 2018 ועד אמצע מאי 2020!)

כמו שיבוא לך לקוח ויגיד לך אני רוצה גשר תאורה, עם 20 ספוטים ו-4 לייזרים, ושהגשר הזה יהיה באוויר, לא תלוי מחוט, לא מחובר לקרקע, ככה, באוויר, אה וגם שלא יתחבר לחשמל.

יגיד לך שזה התפקיד שלך לפתור את זה.

מה תגיד לו? אין בעיה תן לדבר רגע עם ניוטון נפתור את עניין כוח הכבידה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

ליאור, דווקא במקרה הזה אני עם טרנספורטר. אם המדינה הייתה באמת רוצה הייתה מעבירה את החוק הזה (כמו שהעבירה הרבה חוקים אחרים). כנראה זה לא מספיק חשוב לה.

 

והיועמ״ש טוען שזה ודברים אחרים צריכים לעבור בחקיקה ראשית. אז המדינה יכולה לעשות אותם כחלק מתקנות החירום, ואז לפעול על מנת להעביר אותם בחקיקה. ככה זה אמור להיות.

 

שלא נדבר על זה שמאז אמצע אפריל יש לך פרלמנט, קואליציה, רוב. רק צריך לרצות. אבל כנראה הפטור ממס לנתניהו יותר חשוב מלאפשר לפקחים לחלק דוחות על מסכות. מה אני כבר מבין...

עריכה אחרונה על ידי garicho
פורסם
לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

הם אומרים לך "אי אפשר במצב הנוכחי להעביר חוקים" (נכון למרץ 2020, ולמעשה מדצמבר 2018 ועד אמצע מאי 2020!)

כמו שיבוא לך לקוח ויגיד לך אני רוצה גשר תאורה, עם 20 ספוטים ו-4 לייזרים, ושהגשר הזה יהיה באוויר, לא תלוי מחוט, לא מחובר לקרקע, ככה, באוויר, אה וגם שלא יתחבר לחשמל.

יגיד לך שזה התפקיד שלך לפתור את זה.

מה תגיד לו? אין בעיה תן לדבר רגע עם ניוטון נפתור את עניין כוח הכבידה?

 

אבל אנחנו לא מדברים על מרץ

כשפתחו את איקאה זה  כבר היהאפריל  או  מאי

ולמה אתה משווה אותי לממשלה? אני מחוקק חוקים? אני אחראי  לבריאות הציבור? עבודה שאני עושה או לא עושה ללקוח יכולה  להשפיע על חיים ומוות של אנשים ?

כשיש מצב חירום וטוענים שאלפים יכולים למות, צריכים למצוא פתרון

איך להעביר ואיך לגרום לזה לקרות - זה בעיה שלהם  

  

 

פורסם

ואם ביבי היה רוצה להעביר את החוק, הוא צריך מספיק אצבעות.

יש לך פתרון איך בפרלמנט תלוי מעבירים חוק?

הרי אין לאף צד רוב (ולכן הוא תלוי, אחרת לא היה תלוי).

 

זה יפה ונאיבי ברמות אחרות לטעון שאם היו רוצים היו מעבירים חוק, כל כך נאיבי שאני תכף אעניין אותך באופציות בינאריות כמאמר החתימה של מישהו.

 

ד"א תקנות חירום זה לא חקיקה ראשית אלא משנית

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 דקות, garicho כתב:

ליאור, דווקא במקרה הזה אני עם טרנספורטר. אם המדינה הייתה באמת רוצה הייתה מעבירה את החוק הזה (כמו שהעבירה הרבה חוקים אחרים). כנראה זה לא מספיק חשוב לה.

 

והיועמ״ש טוען שזה ודברים אחרים צריכים לעבור בחקיקה ראשית. אז המדינה יכולה לעשות אותם כחלק מתקנות החירום, ואז לפעול על מנת להעביר אותם בחקיקה. ככה זה אמור להיות.

 

שלא נדבר על זה שמאז אמצע אפריל יש לך פרלמנט, קואליציה, רוב. רק צריך לרצות. אבל כנראה הפטור ממס לנתניהו יותר חשוב מלאפשר לפקחים לחלק דוחות על מסכות. מה אני כבר מבין...

 

בדיוק

לפי  הראיה שלו מעדיפים להגיד למשפחות של הנפטרים "מצטערים אין לנו דרך לשמור עליהם כי לא יכלנו להעביר חוק"

לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

ואם ביבי היה רוצה להעביר את החוק, הוא צריך מספיק אצבעות.

יש לך פתרון איך בפרלמנט תלוי מעבירים חוק?

הרי אין לאף צד רוב (ולכן הוא תלוי, אחרת לא היה תלוי).

 

זה יפה ונאיבי ברמות אחרות לטעון שאם היו רוצים היו מעבירים חוק, כל כך נאיבי שאני תכף אעניין אותך באופציות בינאריות כמאמר החתימה של מישהו.

 

ד"א תקנות חירום זה לא חקיקה ראשית אלא משנית

 

אתה ממשיך להתעלם מזה שכשפתחו את איקאה כבר הייתה ממשלה

וגם לפני חודש הייתה ממשלה

וגם לפני שבועיים

ועדיין אין אכיפה

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

אבל אנחנו לא מדברים על מרץ

כשפתחו את איקאה זה  כבר היהאפריל  או  מאי

ולמה אתה משווה אותי לממשלה? אני מחוקק חוקים? אני אחראי  לבריאות הציבור? עבודה שאני עושה או לא עושה ללקוח יכולה  להשפיע על חיים ומוות של אנשים ?

כשיש מצב חירום וטוענים שאלפים יכולים למות, צריכים למצוא פתרון

איך להעביר ואיך לגרום לזה לקרות - זה בעיה שלהם  

 

עד אמצע מרץ אין ממשלה, משמע אין העברת חוקים מספיק ברור?

 

ואם היית מנסה להבין לרגע ולא משוכנע כמו תמיד שאתה הכי חכם בחדר, היית מצליח להבין למה השוויתי אותך לממשלה. כל אחד בתחומו.

 

שואל שוב, מגיע אליך לקוח ואומר לך ככה:

לפני 12 דקות, m3x7r3m3 כתב:

כמו שיבוא לך לקוח ויגיד לך אני רוצה גשר תאורה, עם 20 ספוטים ו-4 לייזרים, ושהגשר הזה יהיה באוויר, לא תלוי מחוט, לא מחובר לקרקע, ככה, באוויר, אה וגם שלא יתחבר לחשמל.

יגיד לך שזה התפקיד שלך לפתור את זה.

 

מה אתה עונה לו?

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

בדיוק

לפי  הראיה שלו מעדיפים להגיד למשפחות של הנפטרים "מצטערים אין לנו דרך לשמור עליהם כי לא יכלנו להעביר חוק"

 

זה לא ראייה שלי, ככה עובדת דמוקרטיה.

חוק עובר כשיש לו רוב.

תלונות ניתן להעביר לאזרחי יוון העתיקה

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מה אתה עונה לו?

 

שאם הייתי ראש ממשלה הייתי מייצר פתרון

אבל אם נעשה גשר תאורה  זה לא יציל חיים של  מאות אלפי אנשים ואלפי מונשמים

לעומת זאת אם נגביר את האכיפה, לפי מה שמספרים לנו, זה כן יציל

אז אכיפה זה לא תאורה, וחיי אדם זה לא לייזרים ואני לגמרי איתך

שביבי ילך למשפחות של אלה שנפטרו ויגיד להם שהוא  לא יכול לדאוג לאכיפה כמו שאני לא יכול לתלות פנסים באוויר

 

 

לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

עד אמצע מרץ אין ממשלה, משמע אין העברת חוקים מספיק ברור?

 

ואם היית מנסה להבין לרגע ולא משוכנע כמו תמיד שאתה הכי חכם בחדר, היית מצליח להבין למה השוויתי אותך לממשלה. כל אחד בתחומו.

 

גם בדצמבר לא הייתה ממשלה

איך זה קשור לסוף אפריל ?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

זה גם עניין של כסף

בכל שנה רוב הקיץ שלי עמוס באירועים מושקעים שבמינימום מזמינים 500 איש וחלקם מתחילים את הספירה רק מ 1000 והשמיים הם הגבול

ברור שאותם אנשים שרוצים הפקה עם זמרים הם האנשים שיכולים לתת לי לבנות להם קונסטרוקציות משוגעות של תאורה, צמחיה מטורפת בתוך האולם ודברים ייחודיים שרק אני יודע לעשות בצורה כזאת  שגם הצמחים יקחו חלק במופע תאורה מדוייק  שמופעל לפי המוזיקה

האנשים שאני עובד  איתם אלה אנשים שיש להם כסף ורוצים  לקבל את המוצר הכי  טוב שיש ואין להם בעיה לשלם

לעומתם פגשתי בקריירה שלי אנשים עם חתונות קטנות של 200-300 איש שבאו להם 30 איש פחות ורק חיפשו על מה להתלונן כדי להוריד כסף לאולם, זה מבחינתי בזוי

אז תהיה בטוח שאותם אנשים שמביאים זמר וממלאים את החניה במרצדסים לא יתווכחו  לעולם על שקל וכל מי שעבד יקבל עד השקל האחרון.

כשאתה עושה עבודה טובה אף אחד לא צועק עלייך ולא מאיים עלייך ולא שום דבר קרוב לזה. ההפך על כל פרוייקט  אחד שעשית טוב  תקבל עוד 20 כאלה כי אלה  אנשים שמכירים המון אנשים

 

 

אני אגיד לך מה, כשאתה מתכנן את האירוע כשאתה יודע בצורה מסודרת כמה עולה לך כל דבר ואתה יודע שיש לך את כל הכסף מוכן בעו"ש, בלי קשר אם יבואו 50 אנשים או 300 אנשים אז הכל מתנהל בצורה הרבה יותר פשוטה.

למזלי אני ואשתי ניהלנו את הכל בצורה כזו והיה לנו את כל הכסף מוכן בלי קשר למתנות שיהיו אם יהיו אז היינו הרבה יותר רגועים והכל התנהל בצורה הרבה יותר חלקה.

אז קצת קשה לי לשפוט אנשים שמתנהלים בצורה אחרת כי לא הייתי במצב הזה. סביר להניח שרוב האנשים שמשלמים לך אלו אנשים שההורים משלמים על האירועים, ככה שיש "כיס פתוח" ואז אין את הדאגות הללו...

פורסם
לפני 2 דקות, BloodFist כתב:

 

אני אגיד לך מה, כשאתה מתכנן את האירוע כשאתה יודע בצורה מסודרת כמה עולה לך כל דבר ואתה יודע שיש לך את כל הכסף מוכן בעו"ש, בלי קשר אם יבואו 50 אנשים או 300 אנשים אז הכל מתנהל בצורה הרבה יותר פשוטה.

למזלי אני ואשתי ניהלנו את הכל בצורה כזו והיה לנו את כל הכסף מוכן בלי קשר למתנות שיהיו אם יהיו אז היינו הרבה יותר רגועים והכל התנהל בצורה הרבה יותר חלקה.

אז קצת קשה לי לשפוט אנשים שמתנהלים בצורה אחרת כי לא הייתי במצב הזה. סביר להניח שרוב האנשים שמשלמים לך אלו אנשים שההורים משלמים על האירועים, ככה שיש "כיס פתוח" ואז אין את הדאגות הללו...

שתדע זה נדיר,

רוב הזוגות שאני מכיר הסתמכו על הצ'קים החוזרים מהאורחים.

חלק הסתמכו על 40 אלף וחלק על 85 אלף-אבל באופן דיי גורף אנשים סופרים את הכסף שאמור להגיע ככיסוי ההוצאות.

אחרת "ייצאתי ברווח/הפסד" מחתונות לא היה משהו נפוץ.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...