Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מדהים , גידלו ביצים בקבינט הקורונה. 

קבעו יעד ענק מבחינת מונשמים...  2,000 מונשמים .. 

לפי הנתונים בעולם.. אם אתה מגיע ל 2,000 מונשמים באופן קבוע (בממוצע), 

אז יש לך 100 מונשמים חדשים ו-100 מונשמים שיוצאים מההנשמה כל יום.

אבל 50% מאלו שיוצאים לא יוצאים בחיים.

אז היעד החדש הוא לתת לוירוס לשרוף עד שנגיע (אם נגיע) ל 50 מתים ליום. 

 

אני מעריך שהציבור מספיק חכם, והרבה לפי שנגיע ל- 50 מתים ביום אנשים ישנו את התנהגותם.

עוד הרבה לפני 50 מתים ביום - אנשים לא יגיעו לחתונות. 

עוד הרבה לפני 50 מתים ליום - אנשים ימגנו את עצמם במסיכה שקף, משקפי מגן וכפפות .

 

בקיצור, ההחלטה כלפי חוץ נשמעת הגיונית אבל בפנים ההחלטה בעצם הינה - לא עושים כולם ונותנים לוירוס לשרוף.

 

האמת  - לא האמנתי שמישהו יקבל כזאת החלטה לפרוטוקול 

 

 

https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q2/Article-f500c75416bd271026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 

image.thumb.png.626f1d0e9e39b91c84c13780d8718f6f.png

פורסם

אולם אירועים בנגב. חתונה אתמול. אמא של הכלה התגלתה כחולת קורונה. כל האורחים התבקשו להיות בבידוד...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה בדיוק הנקודה, לא שואלים אותך אם אתה מוכן לשלם או לא. על הריאליטי פח הזה אתה לא משלם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 29 דקות, korola כתב:

מדהים , גידלו ביצים בקבינט הקורונה. 

קבעו יעד ענק מבחינת מונשמים...  2,000 מונשמים .. 

לפי הנתונים בעולם.. אם אתה מגיע ל 2,000 מונשמים באופן קבוע (בממוצע), 

אז יש לך 100 מונשמים חדשים ו-100 מונשמים שיוצאים מההנשמה כל יום.

אבל 50% מאלו שיוצאים לא יוצאים בחיים.

אז היעד החדש הוא לתת לוירוס לשרוף עד שנגיע (אם נגיע) ל 50 מתים ליום. 

 

אני מעריך שהציבור מספיק חכם, והרבה לפי שנגיע ל- 50 מתים ביום אנשים ישנו את התנהגותם.

עוד הרבה לפני 50 מתים ביום - אנשים לא יגיעו לחתונות. 

עוד הרבה לפני 50 מתים ליום - אנשים ימגנו את עצמם במסיכה שקף, משקפי מגן וכפפות .

 

בקיצור, ההחלטה כלפי חוץ נשמעת הגיונית אבל בפנים ההחלטה בעצם הינה - לא עושים כולם ונותנים לוירוס לשרוף.

 

האמת  - לא האמנתי שמישהו יקבל כזאת החלטה לפרוטוקול 

 

 

https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q2/Article-f500c75416bd271026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 

image.thumb.png.626f1d0e9e39b91c84c13780d8718f6f.png

 

העניין של ההנשמה כבר הופך פחות רלוונטי, מנסים כמה שיותר להימנע מזה באמצעות פרוטוקולים אחרים לטיפול והנשמה זה לגמרי המוצא האחרון, סתם בחרו לשים את הקו האדום על נתון לא רלוונטי בעליל, יותר חשובה כמות החולים בינוני (פוטנציאל להפוך לקשה) וקשה (פוטנציאל למוות).

פורסם (נערך)

אם נגיע ל2000 מונשמים ו100 מתים ביום אנשים יסגרו את עצמם בבתים.

 

העיקר להגיע לשיא באמצע אוגוסט,ספטמבר אוקטובר כבר מגיעה שפעת ולמשוך כזו כמות במקביל יהיה קשה.

מעניין אם מישהו חשב על זה?

שברגע שנגיע לחורף הוירוס יתחיל לשרוף הרבה יותר חזק.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 14 דקות, halperin96 כתב:

אם נגיע ל2000 מונשמים ו100 מתים ביום אנשים יסגרו את עצמם בבתים.

 

העיקר להגיע לשיא באמצע אוגוסט,ספטמבר אוקטובר כבר מגיעה שפעת ולמשוך כזו כמות במקביל יהיה קשה.

מעניין אם מישהו חשב על זה?

שברגע שנגיע לחורף הוירוס יתחיל לשרוף הרבה יותר חזק.


דווקא הימור שלי הוא שאם הקורונה תתפרץ חזק בקיץ, עונת השפעת בחורף תיהיה חלשה מאוד. רוב האנשים שהיו חולים קשה ומתים בשפעת עוברים את זה עכשיו עם הקורונה.

 

לא אתפלא לדוגמא אם החורף הקרוב בניו יורק וצפון איטליה יהיה עם כמות מתים מאוד נמוכה משפעת. הרבה פחות מבעונה ממוצעת.

פורסם

אני דווקא מקווה שבגלל בזכות הקורונה גם ההתמודדות עם השפעת תהיה טובה יותר (למשל מסיכות וריחוק חברתי שיסייעו בצמצום הדבקה, לא ללכת לעבודה כשלא מרגישים טוב), אבל על מי אני עובד, אנחנו בישראל.

פורסם
לפני כשעה, garicho כתב:

אולם אירועים בנגב. חתונה אתמול. אמא של הכלה התגלתה כחולת קורונה. כל האורחים התבקשו להיות בבידוד...

 

יאיי, הנה זה מתחיל

 

לפני 44 דקות, Blaz00r כתב:

העניין של ההנשמה כבר הופך פחות רלוונטי, מנסים כמה שיותר להימנע מזה באמצעות פרוטוקולים אחרים לטיפול והנשמה זה לגמרי המוצא האחרון, סתם בחרו לשים את הקו האדום על נתון לא רלוונטי בעליל, יותר חשובה כמות החולים בינוני (פוטנציאל להפוך לקשה) וקשה (פוטנציאל למוות).

 

הפרוטוקולים האחרים נועדו למנוע מהגעה להנשמה, ההנשמה זה עדיין הקו האדום, פשוט הפרוטוקולים אמורים למנוע מהמון אנשים להגיע לשם, אנשים שלפני 3 חודשים היו בוודאות מגיעים לשם, היום לא מגיעים לשם.

יש כאלה שלא עוזר הפרוטוקולים החדשים והם עדיין יגיעו להנשמה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ברור, כמו שאמרתי - מוצא אחרון. אם (בתקווה) הרבה פחות אנשים הולכים להגיע עכשיו למצב שהם צריכים הנשמה, אז הרף הזה הוא סתם מצוץ מהאצבע / כסת"ח. מה בכלל יקרה אם נגיע לרף ה(כמעט לא מציאותי) הזה? יעשו נו נו נו?

פורסם (נערך)

אם הבנתי נכון זה המקסימום שמערכת הבריאות יכולה להתמודד איתו וכבר מכתיב חזרה מיידית לסגר... אחרת באמת אין לזה משמעות, כי המספר הזה כבר מתפוצץ מהר מאוד לעשרות אלפים.

 

רק כדי להבהיר - הוסיפו 2000 למספר שעד עכשיו הוגדר המקסימום שמערכת הבריאות יכולה להתמודד איתו (כמה אמרו שזה? 4000? אז עכשיו החליטו שהמספר הוא 6000).

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

פורסם
לפני 7 דקות, yuvalganim כתב:

הכל הולך לקראת סגר מוחלט בחגים, אנחנו עוד נהיה חודשיים-שלושה בבית.

אין אופציה אחרת

 

יש.

לתת לוירוס לשרוף.

זה מה שעושים אבל כולם מפחדים להודות בזה.

אפס אכיפה, פותחים הכל מורידים הקלות למרות שכל רף החמרה נחצה.

ועל הדרך מתגברים את צהל ובתי החולים למקרה שדברים יצאו מכלל שליטה.

יש לך הסבר אחר למה שהולך חוץ מניסוי?

 

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 49 דקות, Blaz00r כתב:

ברור, כמו שאמרתי - מוצא אחרון. אם (בתקווה) הרבה פחות אנשים הולכים להגיע עכשיו למצב שהם צריכים הנשמה, אז הרף הזה הוא סתם מצוץ מהאצבע / כסת"ח. מה בכלל יקרה אם נגיע לרף ה(כמעט לא מציאותי) הזה? יעשו נו נו נו?

 

יעשו סגר, רק שלפי הפרוטוקולים שיש עכשיו, עם האחוזי התדרדרות שיש עכשיו, זה אומר הרבה הרבה יותר חולים חדשים ביום שאפשר להתמודד איתם.

הרף שם, הוא פשוט יחסית גבוה כי אחוז האנשים שיגיעו לשם נמוך יותר.

 

שימו לב שאושר בהחלטת ממשלה בין היתר על הסמכת פקחים לתת דו"חות, עוד לא ברור איך זה יקרה, כמה זמן זה ייקח, או הסמכויות שיוענקו לפקחים.

אבל יש החלטת ממשלה ללכת לכיוון הזה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מי מסוגל להתייחס להודעה הבאה של שר האוצר רק לחלק הצבוע בכחול.

 

ממתי משרד ממשלתי מקבל מידע מגוגל ?

 

לדברי כץ, המדדים הכלכליים צפויים להחמיר ועד סוף השנה צפוי גירעון ממשלתי של יותר מ-10%, צמיחה שלילית ויחס חוב תוצר שעולה. "יחד עם זאת, אנחנו מזרימים הון עתק למשק", הוא ציין. "אני מוודא כל הזמן שהעסקים מקבלים את המענקים וההלוואות והשכירים והעצמאים מקבלים את מה שנדרש. לפי איכון הטלפונים של גוגל קרוב ל-90% מהעובדים, אלה שלא יצאו לחל"ת ואלה שחזרו, נמצאים במקום העבודה שלהם. יש גם את מדד כרטיסי האשראי שמראה שכמעט הגענו למצב הקודם. אנחנו משקיעים מאמץ גדול בלהתניע את המשק ולהחזיר אנשים לעבודה"

 

https://www.ynet.co.il/economy/article/SkhJH06aL#autoplay

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, מרק10 כתב:

מי מסוגל להתייחס להודעה הבאה של שר האוצר רק לחלק הצבוע בכחול.

 

ממתי משרד ממשלתי מקבל מידע מגוגל ?

 

לדברי כץ, המדדים הכלכליים צפויים להחמיר ועד סוף השנה צפוי גירעון ממשלתי של יותר מ-10%, צמיחה שלילית ויחס חוב תוצר שעולה. "יחד עם זאת, אנחנו מזרימים הון עתק למשק", הוא ציין. "אני מוודא כל הזמן שהעסקים מקבלים את המענקים וההלוואות והשכירים והעצמאים מקבלים את מה שנדרש. לפי איכון הטלפונים של גוגל קרוב ל-90% מהעובדים, אלה שלא יצאו לחל"ת ואלה שחזרו, נמצאים במקום העבודה שלהם. יש גם את מדד כרטיסי האשראי שמראה שכמעט הגענו למצב הקודם. אנחנו משקיעים מאמץ גדול בלהתניע את המשק ולהחזיר אנשים לעבודה"

 

https://www.ynet.co.il/economy/article/SkhJH06aL#autoplay

 

שהתקנת את מערכת ההפעלה של גוגל הטלפון שלך, לחצת שאתה מאשר את ההסכם שלהם.

בהסכם כתוב שהם רשאים לאסוף עליך נתונים כולל מיקום והתנהלות שלך.

אבל הם חייבים לנתק את הפרטים שלך ממאגר המידע.  והם יכולים למכור מידע סטיסיטי לכל דורש.

אבל לא מידע גולמי.

כלומר אירן יכולה לרכוש מגוגל מידע על כמויות של אנשים בישראל , איפיוני תנועה.

ריכוז של אנשים , אבל זה לא יכול להגיע כמידע גולמי אם השמות ומספרי הטלפון של כולם. 

 

בניגוד להפעלה של האיכון ע"י השב"כ , האזרחים לא לחצו שהם מאשרים ולכן צריך חוק.

 

כמו שנאמר,  תגדיר שלא חובה להתקין אפליקצת מגן.

אבל מי שרוצה לנסוע ברכבת , להיכנס לקניון , להיכנס לסופר , לנסוע באוטובוס.

להיכנס למסעדות , חייב להראות אפליקצית מגן פעילה ומאושרת.

ואז תוך שבוע ל90% מהאזרחים תהיה אפלקציה על הטלפון 

עריכה אחרונה על ידי korola
×
×
  • תוכן חדש...