Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 23 דקות, Giant_TA כתב:

 

בדיוק חזרנו משבוע באילת. אנחנו היינו בצד השני(ישרוטל ים-סוף) והיה ממש נחמד. גם מריאנו אידלמן קפץ עם המשפחה לחופשת סוף עונה(ארץ נהדרת). בכללי החלק הזה של אילת מאוד מוצלח למי שמחפש ים.

 

העיר עצמה מפוצצת! לקראת הסופ''ש זה בכלל טירוף! ברמה שאין חניה/פקקים ותורי ענק לחנויות ואפילו לקניון. מרכז ביג וחלק גדול מהטיילת מרגיש כמו לפני משחק של בית''ר מול בני חורה. שאף אחד לא יפגע, אבל לערסיאדה הזו אין שום כבוד להנחיות או האנשים שסובבים אותם...

 

 

 

 

בגדול אתה צודק.

אבל תסתכל שנייה מהצד  -  האם זה לא דומה למישהו שהולך לקניות באיקאה בתקווה שהחנות תהיה ריקה וללא התקהלות 

ואז מתלונן שעם ישראל לא יכול להתאפק וכולם רצים מיד שהחנות נפתחת? 

 

גם אתה "תרמת" לעומס. 

חלק מהנסיעה לאילת זה לקנות כמה שיותר מוצרי חשמל/טלפונים/מחשבים בלי מע"מ לכל המשפחה והחברים שנשארו בצפון.

ולכן אף אחד לא מוכן לוותר על העמידה בתור בחנויות. 

 

 

פורסם
לפני 8 דקות, BloodFist כתב:

אלו החבר'ה שטרנספורטר אוהב באירועים

 

לפני 26 דקות, Giant_TA כתב:

 

בדיוק חזרנו משבוע באילת. אנחנו היינו בצד השני(ישרוטל ים-סוף) והיה ממש נחמד. גם מריאנו אידלמן קפץ עם המשפחה לחופשת סוף עונה(ארץ נהדרת). בכללי החלק הזה של אילת מאוד מוצלח למי שמחפש ים.

 

העיר עצמה מפוצצת! לקראת הסופ''ש זה בכלל טירוף! ברמה שאין חניה/פקקים ותורי ענק לחנויות ואפילו לקניון. מרכז ביג וחלק גדול מהטיילת מרגיש כמו לפני משחק של בית''ר מול בני חורה. שאף אחד לא יפגע, אבל לערסיאדה הזו אין שום כבוד להנחיות או האנשים שסובבים אותם...

 

 

אני הולך להכל כלול ולא ממש זז מהמלון.

מקסימום גלידה בטיילת בערב.

לפני 8 דקות, BloodFist כתב:

אלו החבר'ה שטרנספורטר אוהב באירועים

אני בטוח שאם האמא האשכנזיה שלך תרצה אירוע הוא יעשה.

עסק זה עסק,אתם לא יודעים לנתק את העסק מהבן אדם.

 

בתור אדם פרטי הוא יכול לארח אנשים ולהתנשק איתם כמה שבא לו אבל כשהוא בעבודה בעסק מתנהג אחרת.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 6 שעות, Transporter כתב:

מה פתאום חודשיים שלוש זה לא עוזר לשום דבר

אני מהמר על מינימום 8 חודשים סגר עם אופציה להאריך לשנה וחצי

 

תוסיפו לזה את כל אלה שעוד מעט מפסיקים לקבל אבטלה ובטוח שיהיה פה סגר בקרוב

 

אין שום קשר להפסקת דמי החל"ת. אלו שמפסיקים לקבל דמי חל"ת גם ככה לא חוזרים לעבודה, סגר נוסף או אי סגר לא ישנו שום דבר.

הכלכלה תתרסק, זה בלתי נמנע וזה היה צפוי עוד לפני הקורונה.

הקורונה פשוט זרזה את התהליך והקצינה אותו ממש

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 2 דקות, yuvalganim כתב:

 

אין שום קשר להפסקת דמי החל"ת. אלו שמפסיקים לקבל דמי חל"ת גם ככה לא חוזרים לעבודה, סגר נוסף או אי סגר לא ישנו שום דבר.

הכלכלה תתרסק, זה בלתי נמנע וזה היה צפוי עוד לפני הקורונה.

הקורונה פשוט זרזה את התהליך והקצינה אותו ממש

למה זה היה צפוי לפני הקורונה?

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מכיוון שהכלכלה פה הייתה בהאטה גם ככה (וכן אני מכיר את המדדים ה"מצויינים" שאוהבים להציג בממשלה כל יום).

אבל הכלכלה שלנו לא יעילה, רמת תעסוקה נמוכה מאוד (ואל תקנו את אחוז האבטלה השקרי), יוקר המחיה פה בשמים, הצמיחה בנויה כאן בעיקר על הלוואות ומשכנתאות ולא על ייצור.

רמת מחירי הנדל"ן מנותקת מהמציאות מה שתורם מאוד ליוקר המחיה וזה כמובן בא על חשבון צריכה חופשית וההכנסה הפנויה כאן יורדת כל הזמן.

תוסיף לזה את תפיחת החוב הממוצע למשקי הבית ותקבל משק על הסף.

חייב להתקיים ריסטרט כלכלי (זה רק טבעי). ישראל התחמקה מהמשבר של 2008 לא רע ולמעשה מאז שנת 2000 היה פה סבבה. 

אז עכשיו תיקון.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 17 דקות, halperin96 כתב:

 

אני הולך להכל כלול ולא ממש זז מהמלון.

מקסימום גלידה בטיילת בערב.

אני בטוח שאם האמא האשכנזיה שלך תרצה אירוע הוא יעשה.

עסק זה עסק,אתם לא יודעים לנתק את העסק מהבן אדם.

 

בתור אדם פרטי הוא יכול לארח אנשים ולהתנשק איתם כמה שבא לו אבל כשהוא בעבודה בעסק מתנהג אחרת.

ברור שהוא יעשה... זה עניין של כסף.

למזלי בחתונה שלי לא עברנו את ה300 אנשים, הגבלנו את ההורים כדי לא לעבור את הכמות הזו מלכתחילה (ואם זה היה תלוי בי הייתי מצמצם עוד יותר... אבל גם ככה הרוב הגדול של האורחים היה שלי ושל אשתי ולא של ההורים אז מילא...)

פורסם

אולי הצריכה תרד לתקופה הקרובה.

ועוד יותר אולי אנשים יהיו זהירים יותר עם הכסף שלהם ועם הלוואות.

לאנשים יש זיכרון קצר....כמה אתה חושב הם יזכרו שהם ישבו בבית ונאלצו למכור את הספורטאג׳...שנתיים?שלוש?

 

@BloodFist אני לא מצליח לדמיין את עצמי בחתונה של עצמי,ככל הנראה אשקול לא להגיע.

גם ככה אנשים באים לאכול ולהשתכר ולא ישימו לב 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

בזה הלפרין צודק. סימנים למיתון כבר נראו בבירור בנובמבר. בעיקר במדד הצריכה הפרטית שהראה שינוי מגמה עיקבי. ירידה מהכנסות ממיסים ועוד . זאת למרות שהממשלה שפכה לא מעט כסף, הגדילו גירעון (כלכלת בחירות). ניסו למסך את התוצאה כי נהיה עניין פוליטי בדצמבר בגלל קמפיין הבחירות...

 בינואר התחילו לחפש מי עיוות את דוחות האוצר....

 

 בקיצור , הקורונה רק דפקה עוד כמה מסמרים בארון

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, BloodFist כתב:

אלו החבר'ה שטרנספורטר אוהב באירועים

 

אני לא ממתג אנשים

לא קורא לבני אדם בבונים ולא מכיר את המילה הזאת ערסים

לפני 2 שעות, halperin96 כתב:

אני בטוח שאם האמא האשכנזיה שלך תרצה אירוע הוא יעשה.

עסק זה עסק,אתם לא יודעים לנתק את העסק מהבן אדם.

 

בתור אדם פרטי הוא יכול לארח אנשים ולהתנשק איתם כמה שבא לו אבל כשהוא בעבודה בעסק מתנהג אחרת.

 

אני עושה את זה כבר למעלה מ 15 שנה ועובד עם כל סוגי הקהל

אשכנזים מרוקאים אתיופים  בוכרים קווקזים ואפילו ערבים בכפרים שד"א מרימים הפקות חתונה מושקעת עם תאורה והגברה שלא יביישו אולם  אירועים בתוך חצר של בית, איך שאת מגיע למקום דואגים לך לכסף ולבשר הכי מובחר שיש להם באירוע

אני נהנה לעבוד עם כולם ולא יודע מה זה ערסים

אני מניח שיש פה אנשים  שרואים מישהו שקצת צועק או שותה או צוחק וישר מתייגים אותו

ברור שכבעל עסק אני מעדיף לקוחות שכסף זה לא שיקול מבחינתם ומחפשים לעשות הפקה שאף אחד עוד לא ראה לפני

 

לפני 2 שעות, BloodFist כתב:

ברור שהוא יעשה... זה עניין של כסף.

למזלי בחתונה שלי לא עברנו את ה300 אנשים, הגבלנו את ההורים כדי לא לעבור את הכמות הזו מלכתחילה (ואם זה היה תלוי בי הייתי מצמצם עוד יותר... אבל גם ככה הרוב הגדול של האורחים היה שלי ושל אשתי ולא של ההורים אז מילא...)

 

זה גם עניין של כסף

בכל שנה רוב הקיץ שלי עמוס באירועים מושקעים שבמינימום מזמינים 500 איש וחלקם מתחילים את הספירה רק מ 1000 והשמיים הם הגבול

ברור שאותם אנשים שרוצים הפקה עם זמרים הם האנשים שיכולים לתת לי לבנות להם קונסטרוקציות משוגעות של תאורה, צמחיה מטורפת בתוך האולם ודברים ייחודיים שרק אני יודע לעשות בצורה כזאת  שגם הצמחים יקחו חלק במופע תאורה מדוייק  שמופעל לפי המוזיקה

האנשים שאני עובד  איתם אלה אנשים שיש להם כסף ורוצים  לקבל את המוצר הכי  טוב שיש ואין להם בעיה לשלם

לעומתם פגשתי בקריירה שלי אנשים עם חתונות קטנות של 200-300 איש שבאו להם 30 איש פחות ורק חיפשו על מה להתלונן כדי להוריד כסף לאולם, זה מבחינתי בזוי

אז תהיה בטוח שאותם אנשים שמביאים זמר וממלאים את החניה במרצדסים לא יתווכחו  לעולם על שקל וכל מי שעבד יקבל עד השקל האחרון.

כשאתה עושה עבודה טובה אף אחד לא צועק עלייך ולא מאיים עלייך ולא שום דבר קרוב לזה. ההפך על כל פרוייקט  אחד שעשית טוב  תקבל עוד 20 כאלה כי אלה  אנשים שמכירים המון אנשים

 

לפני 2 שעות, yuvalganim כתב:

 

אין שום קשר להפסקת דמי החל"ת. אלו שמפסיקים לקבל דמי חל"ת גם ככה לא חוזרים לעבודה, סגר נוסף או אי סגר לא ישנו שום דבר.

הכלכלה תתרסק, זה בלתי נמנע וזה היה צפוי עוד לפני הקורונה.

הקורונה פשוט זרזה את התהליך והקצינה אותו ממש

 

מה זה קשור חוזרים או לא ?

הם הפסיקו לקבל  כסף

זה אומר עוד אנשים שאין להם אין לכלכל את עצמם

 

כל עוד  הם קיבלו כסף אז הם הצליחו לשחות קצת

עכשיו הם לא יקבלו כלום וזה עוד בעיה על הגב של המדינה

 

אתה באמת חי בסרט אם אתה חושב שיעשו פה סגר  לחדדשיים

או לחודש

לפני 2 שעות, korola כתב:

חלק מהנסיעה לאילת זה לקנות כמה שיותר מוצרי חשמל/טלפונים/מחשבים בלי מע"מ לכל המשפחה והחברים שנשארו בצפון.

ולכן אף אחד לא מוכן לוותר על העמידה בתור בחנויות. 

 

מוותר על העמידה

במיוחד ב KSP

שמשיקולי חסכנות וקמצנות מביאים 2 מוכרים על 3289432849384 איש

אני לא בשואה ולא רעב ללחם שאני צריך לעמוד כמו מסכן שעות בחום הזה כדי לקבל הנחה של 100 שקל

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 9 שעות, Transporter כתב:

תזכיר לי מתי כתבתי כאן שבמקום לחפש רכבים ששכחו לשים פנגו צריך להתחיל להתעסק במה שחשוב ?

 

כשדמיינת שזה קורה מחר, עברו 3 חודשים ולא קרה שום דבר, כי אתה מנותק לגמרי מהמציאות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

בזמן שממתגים פה אנשים לפי צבע עור, עדה ומראה חיצוני

מספר המונשמים והחולים הקשים ממשיך בירידה

גם מספר המאושפזים יורד

 

אבל חכו עוד שבועיים שנוכל לראות שהכל ירד  ולהגיד חכו עוד שבועיים  כדי לחכות עוד שבועיים

אולי עוד שבועיים תחכו עוד שבועיים ואז תמתינו שבועיים ותספרו שבועיים מאותו רגע אולי יעלו במספרים

 

לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

כשדמיינת שזה קורה מחר, עברו 3 חודשים ולא קרה שום דבר, כי אתה מנותק לגמרי מהמציאות

 

 

לא כי אני  מנותק

כי זה מעניין את התחת של אלה שמקבלים את ההחלטות

כי יותר חשוב לריב  על הסיפוח, להלחיץ את  כולם עם בחירות ולעשות בלאגן במדינה

 

במדינה מתוקנת זה היה אמור להיות כבר ברגע שפתחו את איקאה

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

במדינה מתוקנת עובדים לפי החוק.

החוק לא מאפשר לפקח לבקש מאזרח תעודת זהות, פשוט לא.

 

לכן הלכו לבקש אישור מהוד מעלות היועמ"ש, שאפילו לא כיבד את הבקשה ביריקה חזרה.

ולכן העבירו החלטת ממשלה, שהיא בינתיים כתובה על הקרח, אין לה אפילו חצי צעד אופרטיבי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

במדינה מתוקנת עובדים לפי החוק.

החוק לא מאפשר לפקח לבקש מאזרח תעודת זהות, פשוט לא.

 

לכן הלכו לבקש אישור מהוד מעלות היועמ"ש, שאפילו לא כיבד את הבקשה ביריקה חזרה.

ולכן העבירו החלטת ממשלה, שהיא בינתיים כתובה על הקרח, אין לה אפילו חצי צעד אופרטיבי.

 

שוב

כל החפירה הזאת של כן מותר לא מותר, עם מי צריך לדבר, למי צריך לפנות, מי צריך לחתום על המכתב

זה לא בעיה שלנו. בשביל זה יש ממשלה ושרים שיודעים איך להעביר חוקים שלדעתם חשובים

אם קיבלו החלטה  כזאת זה כנראה חשוב. כמו שאפשר לדחות משפטים לראשי ממשלה וכו' בגלל מצב  חירום, אפשר לעשות המון דברים

רק צריך רצון.

ושוב זה מחזיר אותנו לזה שזה פשוט לא מעניין אותם מספיק, כנראה לא מלחיץ אותם מספיק כדי שיריצו את זה

 

בדיוק  כמו הקשקוש הזה  על האיכון

זה כבר היה אמור לחזור ולא מעניין מה הציבור חושב

אבל כנראה שלא דחוף להם כי המספרים לא מלחיצים אותם  כמו שהם מנסים לשדר לנו

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אתה כזה קשקשן שזה משהו.

 

עד לפני חודשיים לא הייתה ממשלה = אין העברת חוקים.

הדחייה בפתיחת המשפט של ביבי הגיעה מצד השופטים, ולמעשה מנשיאת בית המשפט העליון שביקשה להעביר את מערכת המשפט למצב חירום.

 

אבל מה לך ולזה, את מי זה מעניין? זה לא הרי שהדמוקרטיה מעניינת אותך

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

אתה כזה קשקשן שזה משהו.

 

עד לפני חודשיים לא הייתה ממשלה = אין העברת חוקים.

הדחייה בפתיחת המשפט של ביבי הגיעה מצד השופטים, ולמעשה מנשיאת בית המשפט העליון שביקשה להעביר את מערכת המשפט למצב חירום.

 

אבל מה לך ולזה, את מי זה מעניין? זה לא הרי שהדמוקרטיה מעניינת אותך

 

כשבאמת  רוצים להעביר כאן חוקים מוצאים את הדרך לעשות את זה

אם הם באמת חושבים שמסכות זה מה שיוריד את  ההדבקות אז הם צריכים לדאוג כבר בסוף אפריל שתהיה אכיפה

ולא לחכות חודשיים כדי לגלות שכל אחד  עושה מה שבא לו

 

×
×
  • תוכן חדש...