Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

הנה קצת מספרים:

 

החזר הלוואה על רכב - 1,300 שקל בחודש (משקף ירידת ערך חודשית ריאלית)

חניות - 1,100 שקל

דלק - 820 שקל 

ביטוח - 600 שקל (מקיף ב-5 תשלומים)

 

סה"כ 3,840 

 

אפשר לזרוק פנימה גם עלות יחסית של טיפול + אגרת רישוי + חובה 

 

בסביבות ה-4,200 שקל בחודש רק בשביל להגיע לעבודה

 

אכן ארץ זבת חלב ודבש

זה נשמע כאילו מישהו לקח אותך באזיקים והכריח אותך לקנות ולהחזיק רכב.

 

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, halperin96 כתב:

ולקורולה בכלל יש הונדה סיוויק....

 

 

אתה לא עוקב אחרי מספיק .

 

שברולט טרווארס  (8 מקומות) - ירידת ערך חודשית של כ-3000 ש"ח 

דלק חודשי (ברגיל לא בקורונה)  - כ-1500 ש"ח 

אגרה + ביטוחים 500 ש"ח לחודש  

 

טיוטה קורולה  -  ירידת ערך חודשית 1500 ש"ח

דלק חודשי  - 1000 ש"ח (ברגיל נוסעת כמעט כפול מהטרווארס) 

אגרה+ ביטוח   - 300 ש"ח 

 

אצלי הרכבים עולים בסביבות  7000 ש"ח ... וזה עוד לפני שהתחלתי לעבוד בכלל.

בשביל העבודה - עשיתי מנוי בזום 15 דולר לחודש .

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

 מה זה כולם עושים פלקס פה עם הרכבים שלהם?

יש לי שתי זוגות אופניים וכרטיס לתחבורה ציבורית 👌

  • רעיון טוב! 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

 מה זה כולם עושים פלקס פה עם הרכבים שלהם?

יש לי שתי זוגות אופניים וכרטיס לתחבורה ציבורית 👌

 

תרשום כמה עולה לך.. אתה לא יכול סתם לזרוק לנו תיאור של כלי הרכב בלי פירוט.

פורסם

0 יורו ירידת ערך.

0 יורו דלק

אין ביטוח.

אחזקה... צריך זוג צמיגים לאופני ספורט, ולהחליף כבלים לאופני עיר. זה נגיד איזה 100 יורו.

אבל ככה זה כשאני 3 דקות רכיבה מתחנת רכבת איזורית קטנה ורבע שעה מתחנה מרכזית.

בייסיקלי רק חסר לי איזה רכב לפאן, אבל בשביל זה אני צריך מקום וזה עדיין אין לי.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

טוב, אתה צריך גם כמה כבישי נהיגה, ומנגנון להשבתת הגאטסו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 11 דקות, David32 כתב:

0 יורו ירידת ערך.

0 יורו דלק

אין ביטוח.

אחזקה... צריך זוג צמיגים לאופני ספורט, ולהחליף כבלים לאופני עיר. זה נגיד איזה 100 יורו.

אבל ככה זה כשאני 3 דקות רכיבה מתחנת רכבת איזורית קטנה ורבע שעה מתחנה מרכזית.

בייסיקלי רק חסר לי איזה רכב לפאן, אבל בשביל זה אני צריך מקום וזה עדיין אין לי.

איפה אתה?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 26 דקות, David32 כתב:

 מה זה כולם עושים פלקס פה עם הרכבים שלהם?

יש לי שתי זוגות אופניים וכרטיס לתחבורה ציבורית 👌

 

כמוני כמוך. זוג אופניים לעיר (עם מנשא לילדים) וזוג אופניים לשטח. ומנוי חודשי לתחבורה ציבורית בעיר. מדווש שני קילומטר הלוך וחזור לגן ילדים בחושך ובשלג בינואר-פברואר עם ילדה על האופנים. 🤣

לפני 12 דקות, sperial כתב:

טוב, אתה צריך גם כמה כבישי נהיגה, ומנגנון להשבתת הגאטסו.

 

כבישי נהיגה? אולי באלפים ההולנדים...

פורסם (נערך)

ברור. למי שלא מודע לכך הביטוי "האלפים ההולנדיים" בהחלט קיים ומכוון לדרום מזרח הולנד, עם הרים שמגיעים בערך לגבה 300 מ'.

 

דרך אגב, דנמרק יותר שטוחה מהולנד, עד כמה שאני זוכר הנקודה הגבוהה ביותר בערך 150 מ' מעל פני הים. תרבות האופניים שלהם מרשימה, וחניון האופניים בתחנת הרכבת המרכזית של קופנהגן הדהימה אותי. נראה בלגן מוחלט, אבל כנראה שאף זוג לא הולך לאיבוד.

 

@garicho, כולנו יודעים שדייויד בהולנד. אבל, לעזאזל, איפה אתה מתחבא?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

ברור. דרך אגב, דנמרק יותר שטוחה מהולנד.

 

גאריכו, כולנו יודעים שדייויד בהולנד. אבל, לעזאזל, איפה אתה מתחבא?

זה ממש קל,פתח תקווה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 13 דקות, sperial כתב:

ברור. למי שלא מודע לכך הביטוי "האלפים ההולנדיים" בהחלט קיים ומכוון לדרום מזרח הולנד, עם הרים שמגיעים בערך לגבה 300 מ'.

 

דרך אגב, דנמרק יותר שטוחה מהולנד, עד כמה שאני זוכר הנקודה הגבוהה ביותר בערך 150 מ' מעל פני הים. תרבות האופניים שלהם מרשימה, וחניון האופניים בתחנת הרכבת המרכזית של קופנהגן הדהימה אותי. נראה בלגן מוחלט, אבל כנראה שאף זוג לא הולך לאיבוד.

 

@garicho, כולנו יודעים שדייויד בהולנד. אבל, לעזאזל, איפה אתה מתחבא?


מתחבא במקום העבודה שלך. תזכיר לי מה המקצוע? 😜

  • מצחיק 2
פורסם
לפני 10 דקות, sperial כתב:

עם הרים שמגיעים בערך לגבה 300 מ'.

עם הר, כן, ליד אאכן.

מדהים אגב, שליד הגבעונת הזאת יש כפר בשם vaals שגם שם, בחור הזה, היו כמה עשרות יהודים, וגם הם כמובן נשלחו להשמדה.

אגב, אחרי שמתרגלים (ואני עוד לא גר במקום הכי שטוח בהולנד), פתאום הגבעה הזאת מאוד מאוד מפתיעה.

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

לגברי OT, אבל איזור מומלץ ביותר לטיול כאשר זה יהיה אפשרי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, ChemGuy85 כתב:

אלוהים איזה פקקים בגלל שאין רכבת. ב-7 בערב הכניסה לאשדוד פקוקה לגמרי בא לי למות וזה רק ילך ויחמיר ככל שיותר אנשים יחזרו לעבודה.

צריך לומר תודה רבה ללסרי היקר שהפך את העיר הזאת לסיוט התחבורתי של המדינה.

תהיה לי בריא, אם אתה גר שם - אני לא יודע איך אתה עושה את זה

 

המצב לדעתי הוא אותו מצב כמו לפני הקורונה

 

הנת"צ שעקץ הומצא על ידי עיריית אשדוד

 

 

לפני 1 שעה, yossiaviel כתב:

מה עוד קראת ב-N12?

שהעובדים שנדבקו, עוד לפני החג, [14 במספר, אם זה מעניין אותך], עבדו באותו מלון?

ואם היית בחג באילת במלון הזה [קלאב הוטל] כדאי שתיבדק. 

ומהר.

המלון היה מפוצץ בחג. יותר מ1500 אנשים.

אז מה לדעתך צריך לעשות? להמשיך לפתוח? או בידוד? 

בגלל 2 תלמידים סגרו בתי ספר. 

אבל בתי מלון עם נגועים במגפה, זה דבר תקין...

ידידי, אני חש שאתה קצת מפוחד וקיצוני. אתה במקרה גם מסתובב בתוך בועת סבון ברחוב ויוצא עם מסכת אב"כ לסופר?

אילת מודרה כמעט לגמרי במהלך התפרצות הקורונה וכמות הבדיקות שבוצעה שם פר נפש קטנה משמעותית מבשאר חלקי הארץ. לאחר שנפתחו המלונות (בהדרגה, רק מעט פתוחים כרגע), הגדילו את מס' הבדיקות. ברגע שזה קרה - מן הסתם שיתגלו חולים, ואולי גם המון. תלוי כמה תבדוק. לא לא הייתי בקלאב הוטל, אני לא חובב את הרמה של המלון ללא קשר להדבקות הקורונה

 

מאידך בשבוע הבא אני אכן נוסע לנפוש באילת במלון שיפתח רק השבוע. אז? לרוץ להיבדק? לישון עם מטוש בתוך האף?

אל תהיה נאיבי. שרשראות הדבקה כאלה הן חסרות שליטה ועשרות אם לא מאות אלפי אנשים נדבקו (לדעתי) נדבקו כבר בנגיף והם פשוט לא חשים בזה.

אם מחר יבדקו 200 אלף אנשים, תאמין לי שהמספר "חולים" שיתגלו יפחיד לך את השמאלית.

 

צריך לחיות לצד זה, ולשמור על האוכלוסיות בסיכון

קטונתי להיות מומחה בתחום, רק דעתי הנלוזה 

 

לפני 1 שעה, halperin96 כתב:

 

בבקשה בואו לא נהפוך את זה לשרשור יוקר מחיה נוסף.

אנחנו פה כדי לחזות בסוף העולם ולא בהתאם ירידת ערך זה משהו שצריך לקחת בחשבון כהוצאה חודשית. 

 

אני חוזה שיוסי שם למעלה יהיה חריף יותר ויותר באופ טופיק

×
×
  • תוכן חדש...