Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הנה קצת מספרים:

 

החזר הלוואה על רכב - 1,300 שקל בחודש (משקף ירידת ערך חודשית ריאלית)

חניות - 1,100 שקל

דלק - 820 שקל 

ביטוח - 600 שקל (מקיף ב-5 תשלומים)

 

סה"כ 3,840 

 

אפשר לזרוק פנימה גם עלות יחסית של טיפול + אגרת רישוי + חובה 

 

בסביבות ה-4,200 שקל בחודש רק בשביל להגיע לעבודה

 

אכן ארץ זבת חלב ודבש

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 58 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אתה לא רוצה לדעת מה הולך בפרטי

 

לפני 1 שעה, Blaz00r כתב:

נו נו, מי יודע, אולי בעוד 5 שנים כולנו נהיה בחתונה שלהם בהפקת ענק של טרנספורטר

 

מסתבר שיש בפורום החדש את הסמיילי האייקוני:

 

:sissies:

 

 

 

(תודה @פבל שהשארת את הפיצ'רון הזה)

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 28 דקות, ChemGuy85 כתב:

בסביבות ה-4,200 שקל בחודש רק בשביל להגיע לעבודה

 

אכן ארץ זבת חלב ודבש

 

לא עדיף להוציא כבר 4,200 ש"ח בחודש על דירת סטודיו בתל-אביב, ועוד כמה גרושים על אופניים?

No worries 8)

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, BarM כתב:

 

תשמע, אתה גדול.

כתבות רצות ב-N12 כבר כמה שעות.

 

70 אחוז מהמשק חזר לפעילות, לא חשבת שתהיה עליה בתחלואה?

הרבה יותר אנשים ימותו אם יסגרו פעם נוספת את כל המלונות באילת מאשר מקורונה.

 

מה עוד קראת ב-N12?

שהעובדים שנדבקו, עוד לפני החג, [14 במספר, אם זה מעניין אותך], עבדו באותו מלון?

ואם היית בחג באילת במלון הזה [קלאב הוטל] כדאי שתיבדק. 

ומהר.

המלון היה מפוצץ בחג. יותר מ1500 אנשים.

אז מה לדעתך צריך לעשות? להמשיך לפתוח? או בידוד? 

בגלל 2 תלמידים סגרו בתי ספר. 

אבל בתי מלון עם נגועים במגפה, זה דבר תקין...

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
פורסם
לפני 37 דקות, Gosser1860 כתב:

 

 

מסתבר שיש בפורום החדש את הסמיילי האייקוני:

 

:sissies:

 

 

 

(תודה @פבל שהשארת את הפיצ'רון הזה)

לא לוקח על זה קרדיט. @עומר היה אחראי על המעבר. אני רק סידרתי  את הרהיטים במקום.

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 20 דקות, tzahico כתב:

 

לא עדיף להוציא כבר 4,200 ש"ח בחודש על דירת סטודיו בתל-אביב, ועוד כמה גרושים על אופניים?

 

לא ממש לא. 

 

במחיר הזה אי אפשר למצוא משהו נורמלי בתל אביב. בנוסף אני אמצא את עצמי תקוע בתל אביב בלי רכב וכל מה שנגזר מכך. 

 

עזוב לא שווה את זה עדיף כבר לנסוע באוטובוס וזהו.

פורסם
לפני 59 דקות, ChemGuy85 כתב:

הנה קצת מספרים:

 

החזר הלוואה על רכב - 1,300 שקל בחודש (משקף ירידת ערך חודשית ריאלית)

חניות - 1,100 שקל

דלק - 820 שקל 

ביטוח - 600 שקל (מקיף ב-5 תשלומים)

 

סה"כ 3,840 

 

אפשר לזרוק פנימה גם עלות יחסית של טיפול + אגרת רישוי + חובה 

 

בסביבות ה-4,200 שקל בחודש רק בשביל להגיע לעבודה

 

אכן ארץ זבת חלב ודבש

 

בבקשה בואו לא נהפוך את זה לשרשור יוקר מחיה נוסף.

אנחנו פה כדי לחזות בסוף העולם ולא בהתאם ירידת ערך זה משהו שצריך לקחת בחשבון כהוצאה חודשית. 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 55 דקות, ChemGuy85 כתב:

הנה קצת מספרים:

 

החזר הלוואה על רכב - 1,300 שקל בחודש (משקף ירידת ערך חודשית ריאלית)

חניות - 1,100 שקל

דלק - 820 שקל 

ביטוח - 600 שקל (מקיף ב-5 תשלומים)

 

סה"כ 3,840 

 

אפשר לזרוק פנימה גם עלות יחסית של טיפול + אגרת רישוי + חובה 

 

בסביבות ה-4,200 שקל בחודש רק בשביל להגיע לעבודה

 

אכן ארץ זבת חלב ודבש

 

 

אתה יועץ מס בהכשרתך אם אני לא טועה.

אז אתה יודע שהוצאות רכב נחשבות הוצאות מעורבות - כלומר בתוך ה 4200 שרשמת פה יש גם הוצאות פרטיות. 

תהיה הגון ותרשום..

מתוך ה 4200  - 2500 ש"ח לחודש רק על מנת להגיע לעבודה.

ו 1700 הינם הוצאה פרטית שלי - לצרכי מחייה שלי כפרט - לקפוץ לחדר הכושר, לבקר את ההורים בסופי שבוע,

לפגוש את יבגני לבירה בשעות הערב, להגיע לאירועים של שחר, להגיע למפגשי פורום. 

 

רק טיפ קטן, אם היית עצמאי - מס הכנסה ומע"מ והיו מחזירים לך קצת יותר מ 1000 ש"ח לחודש על ההוצאות האלה. 

פורסם

הוא פשוט יהודי בלב.

אם הרבנות יבקשו הוכחת יהדות, אפשר לשלוח אותם לשירשור פה. 3800 שקל שברו לו את כול החלומות והרצון לחיות

  • מצחיק 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 5 דקות, halperin96 כתב:

צ׳מגאי הכי מליין פה,

הוא סתם עוטה חזות מתבכיינת.

 

לפני 4 דקות, ChemGuy85 כתב:

הכי תפרן פה.  

 

לך תדע למי להאמין פה.  בסוף עוד יתברר ששחר הוא תפרן שרק חולם על עריכת אירועי ענק.

וצימגאי שלנו הוא אייל הון ענק שגר באחוזה ליד אשדוד והוא פשוט חייב להגיע כל יום לתל אביב לשלוט על החברות שלו 

ולוודא שהכל עובד

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

 

לך תדע למי להאמין פה.  בסוף עוד יתברר ששחר הוא תפרן שרק חולם על עריכת אירועי ענק.

וצימגאי שלנו הוא אייל הון ענק שגר באחוזה ליד אשדוד והוא פשוט חייב להגיע כל יום לתל אביב לשלוט על החברות שלו 

ולוודא שהכל עובד

ולקורולה בכלל יש הונדה סיוויק....

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96
  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...