Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בחנויות של אלכוהול יצא לי לראות את זה, אבל בחיים לא ראיתי מישהו מחזיק את זה בבית. תמיד אך ורק באירועים שעושים בבית כנסת ועם השותפים הטבעיים שהם קרקרים, דג מלוח, תבנית אלומיניום חד פעמית עם קיגל וכוסות חד פעמיות קטנות.

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה נראה לי אחלה שרשור קבוע ליין :)

אפרופו השרשור יש המלצה ליין לבן טעים וטוב ולא יקר? עדיפות ליין ישראלי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

לא מבין גדול ביין, אבל די חבבתי את היינות מסדרת "כנען" של דלתון. מחיר נראה לי באיזור ה-50 שח לבקבוק ברשתות.

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
שטוק 84 זה המקביל למשקאות קלים של סופרדרינק - נמכר לבתי כנסת של אשכנזים בלבד.

משקה חובה במטבח כשר לקינוחים שכוללים ברנדי .

בלתי אפשרי לשתות את הדבר הזה סתם ככה ( מודה שניסיתי בשביל הסקרנות ).

ב 50₪ אפשר כבר לקנות יינות סבירים בחנויות יין יעודיות ( גליל אלון / טפרברג דבוטאז').

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 3 שעות, renault5 כתב:

 

קליל שמחליק בגרון בקלות מעט מתקתק עם ריח פירותי :)

 

בתאריך 28.7.2020 בשעה 18:48, renault5 כתב:

זה נראה לי אחלה שרשור קבוע ליין :)

אפרופו השרשור יש המלצה ליין לבן טעים וטוב ולא יקר? עדיפות ליין ישראלי.

ריזלינג. סלקטד של כרמל ממש סבבה וזול בצורה מצחיקה. אם בא לך להוציא עוד כמה שקלים (עדיין זול) אז אפשר של ברקן.

את זה אני אומר בתור אחד שלא מבין כלום ביין ולא אוהב יין, אבל את זה מסוגל לשתות כמו מיץ בערך.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, renault5 כתב:

 

קליל שמחליק בגרון בקלות מעט מתקתק עם ריח פירותי :)

 

וילה מריה פרייבט בין, סוביניון בלאן ניו זילנדי (להבדיל מאיזורים אחרים בעולם, שם הוא יבש יותר). 65 ש"ח לבקבוק.

לפני 3 שעות, יבגניפ כתב:

לא מבין גדול ביין, אבל די חבבתי את היינות מסדרת "כנען" של דלתון. מחיר נראה לי באיזור ה-50 שח לבקבוק ברשתות.

 

הסדרה הזו היא בלנד שהיינן מרכיב כל שנה מהשאריות. זה יכול להיות מאוד מוצלח לכסף, או פחות. הבעיה העיקרית של היינות הזולים זה שיצרנים גדולים מחו"ל עושים את זה יותר טוב.

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 13 שעות, falou כתב:

 

וילה מריה פרייבט בין, סוביניון בלאן ניו זילנדי (להבדיל מאיזורים אחרים בעולם, שם הוא יבש יותר). 65 ש"ח לבקבוק.

 

הסדרה הזו היא בלנד שהיינן מרכיב כל שנה מהשאריות. זה יכול להיות מאוד מוצלח לכסף, או פחות. הבעיה העיקרית של היינות הזולים זה שיצרנים גדולים מחו"ל עושים את זה יותר טוב.

 

היכן ניתן להשיג את היינות האלו?  בעצם אולי בדרך היין אבדוק אם יש בהזדמנות.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
לפני 30 דקות, renault5 כתב:

 

היכן ניתן להשיג את היינות האלו?  בעצם אולי בדרך היין אבדוק אם יש בהזדמנות.

 

זה היין שמיובא ע"י 'הכרם'. 'דרך היין' זו רשת החנויות של 'שקד', שזה מפיץ מתחרה, והם לא מחזיקים יינות של 'הכרם' למיטב ידיעתי 

 

מאיפה אתה בארץ? 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מכיר בתל אביב, רשת ששייכת לחברים.

יש להם חנות בנמל ת"א, בשרונה, שוק צפון ומרכז טופדן (רמת החייל). המחירים זהים בכל מקום, ואני חושב שהוילה מריה שם במחיר הכי טוב שראיתי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 28.7.2020 בשעה 18:48, renault5 כתב:

זה נראה לי אחלה שרשור קבוע ליין :)

אפרופו השרשור יש המלצה ליין לבן טעים וטוב ולא יקר? עדיפות ליין ישראלי.

 

אנחנו מחזיקים בבית תמיד גוורצטרמינר של ברקן, גם כיף לשתות אותו וגם לבישול אם צריך.

סדר גודל של 40 ש"ח לבקבוק, יש מקומות קצת יותר זולים ויש קצת יותר יקרים אבל זה הממוצע שנתקלתי בו.

פורסם
לפני 22 שעות, falou כתב:

אני מכיר בתל אביב, רשת ששייכת לחברים.

יש להם חנות בנמל ת"א, בשרונה, שוק צפון ומרכז טופדן (רמת החייל). המחירים זהים בכל מקום, ואני חושב שהוילה מריה שם במחיר הכי טוב שראיתי.

 

שרונה זה אחלה. 

החנות שלהם זה בתוך שרונה מרקט? 

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
לפני כשעה, renault5 כתב:

 

שרונה זה אחלה. 

החנות שלהם זה בתוך שרונה מרקט? 

 

כן. יש את החנות ויש את הדוכן שמוכר בכוסות. החנות נמצאת ליד הכניסה המערבית. המחירים אותם מחירים בכל החנויות. 

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...