Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר: גיר רובוטי או אוטומט?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מה אתם מעדיפים - גיר רובוטי או אטומט?  

63 הצבעות

  1. 1. מה אתם מעדיפים - גיר רובוטי או אטומט?

    • רובוטי
    • אוטומט
    • ידני זה הכי אחי


פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מה עדיף לדעתכם? במה אתם מעדיפים לנהוג? באיזה גיר אתם משתמשים ברכב שלכם?

 

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

זה תלוי מאוד, אם הייתי גר באזור המרכז עם פקקים אוטומט או רציף.

ללא פפקים מעדיף ידני.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש עוד הרבה אופציות.

רובוטי מצמד יחיד - בחיים לא.

רובוטי מצמד כפול - באלפא 4C, לא מכונית משפחתית.

CVT - בגיל 80 שימאס לי מהקפיצות של העברת הילוכים.

אוטומט 8 הילוכים - רכב משפתחי.

הילוכים - ברכב שרק אני נוהג עליו. (אופנוע או מכונית)

  • מעניין 1

אייל

פורסם

למטרות הנאה בלבד – תיבה ידנית. לדיילי אני מעדיף רובוטית כפולה.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם

הנסיון היחידי שלי עד כה עם גיר רובוטי זה שנסעתי כמה פעמים במסגרת העבודה עם פיאט 500. ושמעו, הגיר הרובוטי הזה זה הדבר הכי מזעזע שנסעתי עליו.

 אני גם עד עכשיו לא מבין למה זה טוב . למה יצור הכלאיים הזה? 

 

 

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

יש לו יתרונות משלו. הוא נועד כדי להיות חסכוני ומהנה יותר מהפלנטרי. השיקול העיקרי הוא החיסכון, אבל תיבה רובוטית חד מצמדית בידיים הנכונות ועם קצת ניסיון יכולה להיות מהנה בטירוף. 

במבחן התוצאה הגירים הרובוטיים החד מצמדיים די כשלו, הרי מרבית האנשים מחפשים נוחות ואמינות בגיר אוטומטי, לא מעניין אותם מה קורה מאחורי הקלעים. הגיר הפלנטרי עונה על שני הדברים האלה טוב יותר.

בפועל מהר מאוד תפסו הדו מצמדיים את מקומם של החד מצמדיים, אני חושב שאין צורך להסביר מדוע. 

לפי דעתי האישית, חוץ מאמינות והעובדה שאין צורך להתעסק עם קלאצ׳ים, אין לתיבה פלנטרית אף יתרון על DCT. שכל אחד יחליט מה חשוב לו יותר.

  • אהבתי 1

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם

אם מדובר בחד מצמדי או ידני, אז ידני
אם מדובר בידני או פלנטרי, אז פלנטרי
רציף לעולם לא.
דו מצמדי תיבה מעולה, אם היא הוכיחה את עצמה מספיק אשקול אותה בחיוב.

פורסם

וואו.. ממש לא ציפיתי שאפילו אחד לא יצביע לרובוטי. מסתבר שלא רק אני שונא את היצור כלאיים המיותר הזה.

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)
לפני 46 דקות, Bob Ross כתב:

וואו.. ממש לא ציפיתי שאפילו אחד לא יצביע לרובוטי. מסתבר שלא רק אני שונא את היצור כלאיים המיותר הזה.

 

ממש אחרי שרשמתי את ההודעה שניים הצביעו לרובוטי, אני מרגיש שזה לא במקרה :wink:

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

זה תלוי איזה גיר רובוטי, חד מצמדי- אין מצב, דו מצמדי גיר מהיר שמשודרך לרכבים עם מנועי טורבו ולכן הביצועים בהתאם.

האמינות פחות טובה.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ידני תמיד. חווית נהיגה וחסכון בדלק. כח ברכב ללא השוואה מהאוטומט. הבעיה היא שכל הרכבים בארץ אוטומטיים. לדוגמא הרכב שלי בחול משווק ידני ובארץ אין אותו ידני בכלל. אם היה אפשר להחליף הייתי עושה את זה עכשיו.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
ידני תמיד. חווית נהיגה וחסכון בדלק. כח ברכב ללא השוואה מהאוטומט. הבעיה היא שכל הרכבים בארץ אוטומטיים. לדוגמא הרכב שלי בחול משווק ידני ובארץ אין אותו ידני בכלל. אם היה אפשר להחליף הייתי עושה את זה עכשיו.
על איזה רכב מדובר?
פורסם

אין כמו גיר ידני - חווית נהיגה אחרת
אך זה בהחלט מתאים לכיבישים ללא פקקים 
לי יש ברכב גיר רובוטי - והוא די בסדר ב"ה בלי עין רעה 

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...