Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר: גיר רובוטי או אוטומט?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מה אתם מעדיפים - גיר רובוטי או אטומט?  

63 הצבעות

  1. 1. מה אתם מעדיפים - גיר רובוטי או אטומט?

    • רובוטי
    • אוטומט
    • ידני זה הכי אחי


פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, Bob Ross כתב:

 

ממש אחרי שרשמתי את ההודעה שניים הצביעו לרובוטי, אני מרגיש שזה לא במקרה :wink:

 

בהחלט לא במקרה, קודם לכן הגבתי אך שכחתי להצביע. תודה על התזכורת 😉

עריכה אחרונה על ידי Adani
  • רעיון טוב! 1

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם
לפני 4 שעות, motizkn כתב:

מזכיר את הסקרים לפני בחירות, אין קשר בין ההצבעה למציאות :)

 

האמת שדי התפלאתי מתוצאות הסקר עד כה. לא חשבתי שתהייה הצבעה כה צמודה ביו אוטומט לידני. 

בגלל שמדובר פה בפורום שרובו של חובבי רכב, ציפיתי שהאהבה לידני תנצח ללא יותר מדי תחרות.

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

חוכמת ההמונים אף פעם לא עובדת.

תמיד רק הקיצוניים מגיבים, אלה שמאוד אוהבים ואלה שממש סובלים.

הרוב לא מגיבים.

אותו דבר ויקופדיה שרק הקיצוניים כותבים ערכים.

לפי ויקופדיה היו פלסטינים לפני מיליון שנה.

בטריפ אדוויזר קיוסק בעפולה זה העסק הכי מוצלח במזרח התיכון (בערך, לא בדקתי אבל יש כאלה)

 

נראה מישהו עם אבארט אוטומטית מגיב פה על מה שהוא חושב על הגיר שלו.

מצחיק אותי היחס לגיר רציף, לפחות חצי מאיתנו רכבו על קטנוע עם גיר כזה אז איך כולם שונאים את זה?

  • מעניין 1

אייל

פורסם

zf8.בעיניי גיר אידיאלי. אין חשק לחזור לידיני בכלל

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני 2 שעות, Bob Ross כתב:

 

האמת שדי התפלאתי מתוצאות הסקר עד כה. לא חשבתי שתהייה הצבעה כה צמודה ביו אוטומט לידני. 

בגלל שמדובר פה בפורום שרובו של חובבי רכב, ציפיתי שהאהבה לידני תנצח ללא יותר מדי תחרות.

עד שיש עומס תנועה..

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
Just now, yulianx כתב:

עד שיש עומס תנועה..

 

חח אמת. זה גם הסיבה שאני סימנתי אוטומט. אנחנו חיים במדינה פקוקה אז סימנתי לצערי, בהתאם.

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)

בחיי שאני לא מבין את התלונות של אנשים על ידני בפקקים. שנים שאני עומד בפקקים עם רכבים ידניים (ויצא לי לנהוג בפקקים גם על אוטומט, אז זה לא שלא ניסיתי), והדבר האחרון שמפריע לי זה המצמד-ראשון-שני.

עריכה אחרונה על ידי chrono
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2
פורסם
Just now, chrono כתב:

והדבר האחרון שמפריע לי זה המצמד-ראשון-שני.

 

its because you haven't skipped your leg day 

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

היית צריך לעשות את הסקר ככה:

רובוטי חד מצמדי

רובוטי דו מצמדי

רציף

פלנטרי

ידני

פה זה לא מר ישראל ישראלי שמבחינתו כל דבר שאינו ידני הוא אוטומט 

פורסם (נערך)

מבחינת ביצועים וצריכת דלק - רובוטי כפול מצמדים.

רובוטי חד מצמדי זה Big no no מבחינתי.

על רציף אני גם לא מת במיוחד.

 

נוהג בעיקר על ארונה עם DSG, אבל גם לאחרונה לא מעט במאזדה 3 עם גיר פלנטרי 6 הילוכים. מעדיף את הגיר בארונה (וגם את זמינות הכוח).

לגביי כל ענייני הפקקים - מקפיד למנוע העברות הילוכים מיותרת ושחיקה מיותרת לקלאצ'ים.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נוהג על DSG7 אחרי שהייתי עם אוטומט, נסיעה בתוך העיר בפקקים לא הכי נעימה בהעברה בין 1 ל2. אבל ברגע שיוצאים מהעיר החסכון וההעברה המהירה שווה כל רגע.

בחרתי אוטומט אבל תכלס זה ממש תלוי בנסיעה היום יומית.

פורסם

ההעברה הזו לא רק לא נעימה, אלא גם לא טובה לגיר.

אם אתה בפקקים עדיף שתשים מצב ספורט או טיפטרוניק כדי למשוך את ההילוך הראשון.

  • רעיון טוב! 2

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם

עד השנים האחרונות העדפתי ידני - נהגתי כך 25 שנה, אבל לפני קצת פחות מ-20 עברתי לאוטומטי. אשתי עברה לאוטומטי כמה חודשים אחרי ומאז שלום הבית מחייב רכב דו דוושתי בבית. בשכירה בחו"ל המדיניות פשוטה: אם הנהג השני הוא אשתי - אוטומטי או שווה ערך. אם אחד הבנים - ידני. 

 

כמו ישראל ישראלי - בבית "אוטומטי" - כלומר כל מה שפועל עצמאית. במפתיע התרגלתי לרציף של הסוזוקי קרוסאובר וחוץ מהזמזומים אין לי שום תלונות. עכשיו צריך להתרגל ל-DSG של הארונה. כרגע הרציף מנצח, אבל עוד לא למדתי את הדו מצמדי מספיק טוב. הפלנטרי כנראה הולך בדרך הידני - לאגף ההיסטורי.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...