Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר: גיר רובוטי או אוטומט?


Bob Ross
שימו לב! השרשור הזה בן 1430 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

מה אתם מעדיפים - גיר רובוטי או אטומט?  

63 הצבעות

  1. 1. מה אתם מעדיפים - גיר רובוטי או אטומט?

    • רובוטי
    • אוטומט
    • ידני זה הכי אחי


פוסטים מומלצים

הפורום הזה שוב מוכיח שהדעות פה לא מייצגות כלום.

ביחס לעולם האמיתי אנחנו הקיצון של הקיצון

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, chrono כתב:

בחיי שאני לא מבין את התלונות של אנשים על ידני בפקקים. שנים שאני עומד בפקקים עם רכבים ידניים (ויצא לי לנהוג בפקקים גם על אוטומט, אז זה לא שלא ניסיתי), והדבר האחרון שמפריע לי זה המצמד-ראשון-שני.

 

זה בעך השירשור מספר 758 בנשוא ידני מול לא ידני, בכל השירשורים האלו אנשים כותבים שידני זה טוב אבל לא בפקקים.

 

בכל השירשורים האלו אני כותב שאני לא מבין על מה מדברים ולא מבין מה הבעיה. ברגע שאתה מספיק רגיל לידני אין שום הבדל. זה לא מעייף יותר ולא שונה בכלום. אפשר לאמור אפילו שידני יותר נוח בפקקים כי אין לו את הנטייה למשוך קדימה כל הזמן ולא צריך להחזיק אותו במקום עם ברקס. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Buki כתב:

 

ידני יותר נוח בפקקים אפילו כי אין לו את הנטייה למשוך קדימה כל הזמן ולא צריך להחזיק אותו במקום עם ברקס. 

 

האמת שזו נקודה ממש טובה, אהבתי :mm_yeah:

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, Buki כתב:

אפשר לאמור אפילו שידני יותר נוח בפקקים כי אין לו את הנטייה למשוך קדימה כל הזמן ולא צריך להחזיק אותו במקום עם ברקס. 

 

הנטייה של גיר אוטומטי למשוך קדימה היא מאפיין של תיבות פלנטריות, בגלל ממיר המומנט שבניגוד למצמד לא מסוגל לנתק את הגלגלים מהמנוע באופן מלא. בסוגים אחרים של תיבות אוטומטיות בהם יש מצמדים, מדמים את ההתנהגות הזו ע״י החלקה של המצמד, מה שגורם לשחיקה מוגברת שלו בפקקים. במכוניות חשמליות אין בכלל מצמד או ממיר מומנט וניתן לקבוע את ההתנהגות בפקקים בתוכנה. טסלה, למשל מספקת שלוש אפשריות לבחירת הנהג:

 

Creep - זחילה קדימה, כמו בתיבה אוטומטית.

Roll - גלגול חופשי כמו בתיבה ידנית כשהמצמד לחוץ.

Hold - אפשרות חדשה שהתווספה לאחרונה בה הרכב מאט ומגיע לעצירה מלאה כשלא לוחצים על דושת ההאצה.

 

מצב Hold מאפשר נהיגה עם דוושה אחת, כאשר בדוושת הבלם יש צורך רק לבלימת חירום חזקה.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במנועים אטמוספיריים קטנים (עד שני ליטר), גיר אוטומטי לא היה בא בחשבון בשבילי, אובדן יכלת השליטה על רצועת הכח היה בעיה, עד שהגיע DSG, אבל מבחינתי היפשטות של הדיני עדיפה על תוספת המחיר והסיכון של DSG.

עם מנועי טורבו הסיפור שונה, אוטומטי מספיק לכל שימוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, eladts כתב:

הנטייה של גיר אוטומטי למשוך קדימה היא מאפיין של תיבות פלנטריות

 

גם בתיבות רציפות יש ממיר מומנט, על מנת לאפשר לרכב לזנק מהמקום ולעמוד במקום עם הילוך משולב. בתיבות רציפות הוא ננעל אחרי שהרכב צובר מהירות של כ 10 קמ"ש ונשאר נעול כל הזמן. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1430 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...