Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר: גיר רובוטי או אוטומט?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מה אתם מעדיפים - גיר רובוטי או אטומט?  

63 הצבעות

  1. 1. מה אתם מעדיפים - גיר רובוטי או אטומט?

    • רובוטי
    • אוטומט
    • ידני זה הכי אחי


פוסטים מומלצים

פורסם

רק אוטומטי (רציף או פלנטרי)

. רובוטי - רק דו-מצמדי עם הסתייגות - אך ורק אם הרכב לא שלי (השכרה, ליסינג וכד').

 

פורסם
לפני 18 שעות, chrono כתב:

בחיי שאני לא מבין את התלונות של אנשים על ידני בפקקים. שנים שאני עומד בפקקים עם רכבים ידניים (ויצא לי לנהוג בפקקים גם על אוטומט, אז זה לא שלא ניסיתי), והדבר האחרון שמפריע לי זה המצמד-ראשון-שני.

 

זה בעך השירשור מספר 758 בנשוא ידני מול לא ידני, בכל השירשורים האלו אנשים כותבים שידני זה טוב אבל לא בפקקים.

 

בכל השירשורים האלו אני כותב שאני לא מבין על מה מדברים ולא מבין מה הבעיה. ברגע שאתה מספיק רגיל לידני אין שום הבדל. זה לא מעייף יותר ולא שונה בכלום. אפשר לאמור אפילו שידני יותר נוח בפקקים כי אין לו את הנטייה למשוך קדימה כל הזמן ולא צריך להחזיק אותו במקום עם ברקס. 

 

 

פורסם
לפני 4 דקות, Buki כתב:

 

ידני יותר נוח בפקקים אפילו כי אין לו את הנטייה למשוך קדימה כל הזמן ולא צריך להחזיק אותו במקום עם ברקס. 

 

האמת שזו נקודה ממש טובה, אהבתי :mm_yeah:

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, Buki כתב:

אפשר לאמור אפילו שידני יותר נוח בפקקים כי אין לו את הנטייה למשוך קדימה כל הזמן ולא צריך להחזיק אותו במקום עם ברקס. 

 

הנטייה של גיר אוטומטי למשוך קדימה היא מאפיין של תיבות פלנטריות, בגלל ממיר המומנט שבניגוד למצמד לא מסוגל לנתק את הגלגלים מהמנוע באופן מלא. בסוגים אחרים של תיבות אוטומטיות בהם יש מצמדים, מדמים את ההתנהגות הזו ע״י החלקה של המצמד, מה שגורם לשחיקה מוגברת שלו בפקקים. במכוניות חשמליות אין בכלל מצמד או ממיר מומנט וניתן לקבוע את ההתנהגות בפקקים בתוכנה. טסלה, למשל מספקת שלוש אפשריות לבחירת הנהג:

 

Creep - זחילה קדימה, כמו בתיבה אוטומטית.

Roll - גלגול חופשי כמו בתיבה ידנית כשהמצמד לחוץ.

Hold - אפשרות חדשה שהתווספה לאחרונה בה הרכב מאט ומגיע לעצירה מלאה כשלא לוחצים על דושת ההאצה.

 

מצב Hold מאפשר נהיגה עם דוושה אחת, כאשר בדוושת הבלם יש צורך רק לבלימת חירום חזקה.

עריכה אחרונה על ידי eladts
פורסם

במנועים אטמוספיריים קטנים (עד שני ליטר), גיר אוטומטי לא היה בא בחשבון בשבילי, אובדן יכלת השליטה על רצועת הכח היה בעיה, עד שהגיע DSG, אבל מבחינתי היפשטות של הדיני עדיפה על תוספת המחיר והסיכון של DSG.

עם מנועי טורבו הסיפור שונה, אוטומטי מספיק לכל שימוש.

פורסם
לפני 19 דקות, eladts כתב:

הנטייה של גיר אוטומטי למשוך קדימה היא מאפיין של תיבות פלנטריות

 

גם בתיבות רציפות יש ממיר מומנט, על מנת לאפשר לרכב לזנק מהמקום ולעמוד במקום עם הילוך משולב. בתיבות רציפות הוא ננעל אחרי שהרכב צובר מהירות של כ 10 קמ"ש ונשאר נעול כל הזמן. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...