Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קודם כל בואו נצמצם את ההתלהבות - אליי. 

 

הTHP כשהוא עובד - מנוע מאוד נעים ובשרני. 

הB4 אני גם אוהב את המנוע - אבל אחד השיפורים שעשיתי בשלי היה לבודד את מכסה תא המנוע. ה2.5 ליטר אפרופו משנתון 2015 מנוע מאוד מלא "בשר" נקרא לזה ככה אבל סוג של "צרוד" - מי שמתחבר לבוקסר של סובארו יאהב את זה. 

 

הTHP165 ההתלהבות היחידה ממנו באמת זה שהוא גם יותר חזק מקודמו - וגם פחות נתון לבלאי וכשלים תכנוניים. וכמו שרואים - זה לא מעט - עברתי באמת לא מעט בשנתיים עם הרכב הזה ובזמן הזה במהלך 12 שנים שהסובארו אצלנו במשפחה - היו סה"כ שני תיקונים שהם מעבר לתחזוקה שוטפת ורק אחת מהן היתה כניסה לא מתוכננת למוסך. 

 

מה שאני מאוד אוהב בTHP זה שהוא מנוע מאוד נעים, רך, שקט אבל זה גם כמובן קשור ישירות לשאר הרכב ולבידוד רעשים מופתי שנעשה בו. אבל זה פחות או יותר הכל. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"בעיה" של thp זה לא המנוע עצמו אלא הזנחת טיפולים. הוא דורש הרבה יותר תחזוקה ממנוע יפני טיפוסי וזו הצרה המרכזית שלו שהוא דורש תשומת לב של מנוע מירוצים. החלפת שמן כל 5-7 אלף קילומטר , רצועה ועוד כל מיני דברים. אבל בתמורה כאמור מקבלים מנוע מאד נעים וחזק .בתקופה ההיא גם מנועי מרצדס 1.6 טורבו , קונצרן פולצווגן עם 1.8 טורבו וגם 2.0 טורבו שלהם היו סיוט אז כנראה שהיו בעיות לכולם אז. מה שכן כשמנועים האלו תקינים הם נהדרים.

  • רעיון טוב! 2

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחליף שמן ופילטר שמן כל 10 אלף קילומטרים - גם ככה ישנה אכילת שמן - אז חלקו נשאר רענן אמממ

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר נכון לעבוד לפי שעות מנוע ולא קילומטראז. צריך להחליף סביב 250-270 שעות מנוע. 

  • מעניין 1

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

כבר היה לי טוב מידי כנראה - בוקר קר במיוחד - מניע - הכל טוב. 

 

איפשהו ביציאה מהעיר בא לתת גז והמנוע מתחיל לרעוד! שוב אין טורבו רק שהפעם כשאני מגיע לרמזור המנוע מגמגם כאילו שאין הצתה טובה או שאין דלק רציף - הגיר עובד, הרכב מצליח לנסוע אבל סוחב לאט. 

 

ושם לב שהטרמוסטט מתנהג כאילו שהוא פתוח שוב! 

 

מחבר סורק - קוד תקלה P1340 וגם U1208 

 

הקוד של הP ממה שאני הצלחתי להבין זה כשהחיישן קראנק זורק שגיאה בגלל תערובת דלק\אוויר לא טובה. 

 

הU1208 - בקודים של מנוע זהה כמו פג'ו 508 מצביעה על חיישן חמצן שזורק תקלה. 

 

והקילומטרז' על 120KKM - שקלתי אם להחליף חיישן חמצן כמה הודעות טובות אחורה - עכשיו ברור לי שכדאי.

 

הגעתי לעבודה כשאני מתפעל ידנית את הגיר בשביל שהסלד לא יעלה גבוה מידי - בחניון איפסתי את קודי התקלה (פחדתי לדומם מנוע) - מניע מחדש - אפס תקלות המנוע כמו פנתר והטרמוסטט יציב. 

 

מתסכל... אוהב את הרכב אבל זה מתסכל. 

  • מבאס 3

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, lanosforce כתב:

כבר היה לי טוב מידי כנראה - בוקר קר במיוחד - מניע - הכל טוב. 

 

איפשהו ביציאה מהעיר בא לתת גז והמנוע מתחיל לרעוד! שוב אין טורבו רק שהפעם כשאני מגיע לרמזור המנוע מגמגם כאילו שאין הצתה טובה או שאין דלק רציף - הגיר עובד, הרכב מצליח לנסוע אבל סוחב לאט. 

 

ושם לב שהטרמוסטט מתנהג כאילו שהוא פתוח שוב! 

 

מחבר סורק - קוד תקלה P1340 וגם U1208 

 

הקוד של הP ממה שאני הצלחתי להבין זה כשהחיישן קראנק זורק שגיאה בגלל תערובת דלק\אוויר לא טובה. 

 

הU1208 - בקודים של מנוע זהה כמו פג'ו 508 מצביעה על חיישן חמצן שזורק תקלה. 

 

והקילומטרז' על 120KKM - שקלתי אם להחליף חיישן חמצן כמה הודעות טובות אחורה - עכשיו ברור לי שכדאי.

 

הגעתי לעבודה כשאני מתפעל ידנית את הגיר בשביל שהסלד לא יעלה גבוה מידי - בחניון איפסתי את קודי התקלה (פחדתי לדומם מנוע) - מניע מחדש - אפס תקלות המנוע כמו פנתר והטרמוסטט יציב. 

 

מתסכל... אוהב את הרכב אבל זה מתסכל. 

שמע אחי קודם כל אתחיל בשאפו, שאפו לך על הפוסטים, על העדכונים זה כייף לקרוא וגם ללמוד מעיניים של אחרים.

 

השרשור מה זה התחיל בתור ניסוי אבל ניסוי אופטימי של הנה בחור שלא פוחד ללכלך ידיים מול רכב שבתיאוריה מחלה אבל במציאות אולי יהיה הפתעה? מי ינצח? מי יהיה הסוף?

 

וואלה עמוד 68 אחי..זה נראלי מצב שכל דבר שכבר תעשה זה הטיפול הצליח אבל החולה מת, בעברי העלאתי תמונות לפורום של הוולוו שלי תסתכל אולי תאהב את השילוב צבעים היפה שאפשר לקבל ברכב של לבן עם שחור על ההגה,ריפוד לבן..(יש ריפוד לבן עם הגה שחור ויש משולב, אותי המשולב קנה)

בדוק יש המון המון רכבים עם שיק וכשהמנוע שלהם יעבוד יעלה לך חיוך ענק על הפנים.

השקט של אחרי טריקת הדלת, הרעש של המנוע כשאתה לוחץ.. תענוג באמת.. ויש עוד המון המון רכבים.. למרות שלדעתי אתה לרכב הבא לגמרי חייב להביא איזה BMW עם מנוע 6 צילינדר הנעה אחורית, עלי נגיד זה יבוזבז כי לצערי כנראה לא ארשום ואשתף ככה אבל אולי בעתיד

 

*גיר 8 הילוכים חוויה בכל מצב יש כוח.

עריכה אחרונה על ידי online
  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם הגזמת.

יש תקלות, אבל הן זולות יחסית,

ויש טעויות שנובעות מהעשייה העצמית - לגיטימי וסיכון מובן לגמרי כחלק מהתחביב.

לא מתקרב בצחוק למה שפורד עוללו בחלק מהדגמים.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק יפנית עם מנוע 1.6 וגיר ענתיקה 4 הילוכים לא יעשה בעיות כנראה גם ב 300k קילומטר כל השאר הגיוני שיתחיל להתפרק וזה רק עניין של מותג עד כמה התיקון יעלה.

גמגום יכול לנבוע גם מקויילים תקולים שהיא בעיה מאד נפוצה בבמוו, לאו דווקא חיישן חמצן.

  • מעניין 2

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, lior134 כתב:

הסורק תקלות שלך לדעתי לא מוציא את הקוד הנכון

 

יכול מאוד להיות שאתה צודק אבל אחרי שניקיתי את התקלות - הופס הכל הסתדר,  חזרה לנסוע חמאה - אתמול אם לא הייתי לחוץ להגיע לעבודה להעביר הדרכה שכבר פעם שלישית נקבעה מחדש בגלל שקשה מאוד היום להביא אנשים למשרדים (התעקשו על הדרכה פרונטלית משום מה) - הייתי עוצר בצד ולוקח את הסיכון שזה יגמר על גרר אם אני טועה. 

 

צריך להחליף סוללה בשלט של המפתחות אפרופו - כנראה הגיע זמנה של הליתיום הקטנה הזו. 

 

יש סורק של THINKDIAG בדרך וגם יש לי את הPSA-COM והתוכנה אבל להתקין אותה זה הסרט ואין לי ממש כוח לזה. 

 

דווקא מאוד מרגיש לי כמו חיישן כלשהו ולא כמו קויל הצתה - אבדוק גם כמה אלה עולים - אם לא יקר - למה לא, חודש הבא מקסימום - אני מבין שאתה חושד בתקלת מיספייר - אבל אם זה היה נכון וזה היה רק ריגעי - הרכב היה חוזר לעבוד רגיל מיד אחרי זה - לפחות ככה הייתי מצפה - מה שאני יותר חושד שקרה זה שהרכב ניתק את אחד החיישנים שם והECU עשה את העבודה שלו במקומו - פתח טרמוסטט למנוע התחממות מנוע והגביל טורבו. 

 

גם בסובארו - חיישן חמצן עליון ידוע לשמצה ומחזיק בין 60-80KKM ואכן אכלתי גם את זה בסובארו - וזה מרגיש ממש דומה למה שקרה לי בDS רק שבסובארו אין טורבו - רק הESP והקרוז לא יכולים לעבוד באותו רגע ולא בכל רכב זה אותו הדבר - למשל בדודג' - המחשב ABS הדליק תקלה - ובחיי הקרוז קונטרול עבד. 

 

הדבר הזה צריך התבוננות אין ספק. 

 

לפני 15 שעות, save כתב:

הרכב מצא לעצמו פרוייקטור.

 

אכן הTHP156 הזה לא מתאים לאנשים שאין להם שום אוריינטציה מכאנית או טכנית - כבר מזמן היה נזרק לאיזה מגרש - אין כאן שום וויכוח - זה סיוט של בעלות לנהג המצוי. 

אבל שתדע - חלום של רכב כשהכל עובד תקין - וזה סה"כ הרוב המכריע של הזמן - אפילו עם תקלות הרכב הזה נוסע נהדר. 

 

לפני 14 שעות, online כתב:

וואלה עמוד 68 אחי..זה נראלי מצב שכל דבר שכבר תעשה זה הטיפול הצליח אבל החולה מת, בעברי העלאתי תמונות לפורום של הוולוו שלי

 

החולה כל הזמן מפתח עוד סימפטומים שנדרשים טיפול אבל חי - 13 שנים אמא שלי היתה מטופלת במחלקות אונקולוגיות וגם היו שני ניתוחי חירום שבכלל לא היו קשורים לסרטן - עדיין מתוך ה13 שנים האלה זמן הטיפולים היה אולי עדיין שנה - עדיין 12 שנים טובות של אמא ז"ל. 

 

הכל בעיני המתבונן יקירי. 

 

אם אני רוצה וולבו - מחר תהיה לי אחת בחניה, זה לא העניין. 

 

אני שוקל בין להחזיק את השנה הזו ולשדרג לIS300H או להתאמץ על רכב חשמלי חדש לטווח ארוך - לא רוצה עוד השקעת ביניים, רוצה שיהיה חסכוני ואמין - הוולבו לצערי לא שם בתצורה שמעניינת אותי. 

 

ובכלל אם אצליח לאמר שלום למנוע בעירה פנימי לרכב הבא - עדיף. אז כמו שציינתי זה לא העניין, לא המהות, לא המטרה. 

 

  • אהבתי 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, בתור חובב הדגם ומודע לחלק מהבעיות, בשבוע שעבר איתרתי רכב דומה, אותה שנה, עם 100 אלף קמ, כל הטיפולים במורשה יד שניה.

מבעלים שנראה שלא הזניח אותו.

לא הגענו להסכמה על המחיר, דרש לא פחות ולא יותר 14,000 שח מעל מחירון משוכלל.

יצאתי ממנו בהרגשה של פספוס, שאני קורא את הפוסט הזה ומבין כמה הייתי קרוב לסגירה, אני מבין שכנראה מישהו למעלה שמר עליי.

חייב להגיד שאפו על הסבלנות לרכב, ותמשיך לעדכן, מבטיח להמשיך לעקוב!

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, lanosforce כתב:

 

יכול מאוד להיות שאתה צודק אבל אחרי שניקיתי את התקלות - הופס הכל הסתדר,  חזרה לנסוע חמאה - אתמול אם לא הייתי לחוץ להגיע לעבודה להעביר הדרכה שכבר פעם שלישית נקבעה מחדש בגלל שקשה מאוד היום להביא אנשים למשרדים (התעקשו על הדרכה פרונטלית משום מה) - הייתי עוצר בצד ולוקח את הסיכון שזה יגמר על גרר אם אני טועה. 

 

צריך להחליף סוללה בשלט של המפתחות אפרופו - כנראה הגיע זמנה של הליתיום הקטנה הזו. 

 

יש סורק של THINKDIAG בדרך וגם יש לי את הPSA-COM והתוכנה אבל להתקין אותה זה הסרט ואין לי ממש כוח לזה. 

 

דווקא מאוד מרגיש לי כמו חיישן כלשהו ולא כמו קויל הצתה - אבדוק גם כמה אלה עולים - אם לא יקר - למה לא, חודש הבא מקסימום - אני מבין שאתה חושד בתקלת מיספייר - אבל אם זה היה נכון וזה היה רק ריגעי - הרכב היה חוזר לעבוד רגיל מיד אחרי זה - לפחות ככה הייתי מצפה - מה שאני יותר חושד שקרה זה שהרכב ניתק את

החולה כל הזמן מפתח עוד סימפטומים שנדרשים טיפול אבל חי - 13 שנים אמא שלי היתה מטופלת במחלקות אונקולוגיות וגם היו שני ניתוחי חירום שבכלל לא היו קשורים לסרטן - עדיין מתוך ה13 שנים האלה זמן הטיפולים היה אולי עדיין שנה - עדיין 12 שנים טובות של אמא ז"ל. 

 

הכל בעיני המתבונן יקירי. 

 

אם אני רוצה וולבו - מחר תהיה לי אחת בחניה, זה לא העניין. 

 

אני שוקל בין להחזיק את השנה הזו ולשדרג לIS300H או להתאמץ על רכב חשמלי חדש לטווח ארוך - לא רוצה עוד השקעת ביניים, רוצה שיהיה חסכוני ואמין - הוולבו לצערי לא שם בתצורה שמעניינת אותי. 

 

ובכלל אם אצליח לאמר שלום למנוע בעירה פנימי לרכב הבא - עדיף. אז כמו שציינתי זה לא העניין, לא המהות, לא המטרה. 

 

קודם כל מצטער לשמוע, מקווה שלא תדע עוד צער ואך ורק חוויות מוטוריות שייגרמו לך לחיוך

והלקסוס נשמעת אש..

שמע בסוף ב DS זה אתה והרכב ואתה זה שיחליט מתי זה מספיק, שאפו שעוד לא מכרת אותה לפרוייקטור הבא

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

P1340 אם אני זוכר זה דווקא זיוף בצילינדר מספר 4
אבל זה לא תמיד אומר שהבעיה בקויל או בפלאג יש סיכוי שהיה לחץ דלק נמוך וזה גרם לזיוף צריך לראות את הנתונים
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.3.2022 בשעה 19:10, lior134 כתב:

P1340 אם אני זוכר זה דווקא זיוף בצילינדר מספר 4

 

אז רוצים לדעת מה באמת קרה? (חוץ מזה שממש נבהלתי והתחלתי לדבר עם האשה על החלפה של הDS כנראה מתישהו השנה - מה שלא יקרה נכון לעכשיו) 

 

קודם כל - מה קרה באותו בוקר - אחרי שהבנתי את כל המשתנים וכל הפקטורים.

 

הדבר הראשון שלא לקחתי בחשבון זה שהיה בוקר פשוט - קפוא! ראש העין - היה 3-4 מעלות במקרה הטוב. 

הדבר השני שלא לקחתי בחשבון זה שפשוט יצאתי לדרך והמנוע לא הצליח להתחמם ואז הקפיץ את שתי התקלות הבאות:

 

Screenshot_20220315-072834_BlueDriver.thumb.jpg.a22f2f0222a95385fefc9881f8f8a05f.jpg

 

ואז פשוט כיבה טורבו - פתח טרמוסטט ואני במקום לעצור ולאפס את התקלות, לתת למנוע להתחמם ולהמשיך בחיי - ניהלתי את הגיר ידנית בכדי לא להעמיס על הממיר. 

 

עכשיו - קוד P1340 במנועי THP ממה שהצלחתי ללמוד זה בכלל שגיעה של חיישן מיקום קאמשאפט - ובגלל זה ממש נבהלתי - אבל עוד לא נכנסתי לפאניקה שאתם תיכף תבינו למה ומאיפה היא הגיעה. 

 

לTHP155 יש ממה שאני יודע סה"כ סלונואיד אחד ולא שניים כמו בTHP200 - ב200 על כל קאמשאפט יש סלונואיד שמחליט על הסתה של 0 עד 25 מעלות לטובת טיימינג והצתה טובים יותר - בTHP155 הסלונואיד הזה נמצא בצידו האחורי של המנוע וממש קשה לפרק אותו כי המקום שם מאוד מוגבל. 

 

וקוד U1208 קשור בין הדברים - לחיישן החמצן - בגלל זה הזמנתי כבר על הדרך זוג חיישנים. 

 

עכשיו...

 

מי כתב כאן סלילי הצתה? - תכיף תבינו למה כן אבל לא. ולמה ממש נכנסתי לפאניקה 

 

לBLUE DRIVER שלי יש שני כלים סופר חזקים! הראשון הוא 

 

LIVE DATA 

השני

MODE6 

 

עם הנתוני זמן אמת - מה שהוצאתי החוצה PID מה שנקרא - זה לחץ מסילת דלק ראשית, מתח וחום של שני חיישני החמצן. 

 

מקריאה רבה (מאוד) בפורומים של מנועי THP - המון אנשים משום מה ישר, אבל ישר - חושדים במשאבת הדלק בלחץ גבוה. 

 

אז עשיתי בדיקה פשוטה - בסרק אני על 5000KPI או איזה יחידה שזה לא היה שם - במצערת פתוחה - הגעתי ל11K 

 

אז משאבת דלק זה לא. 

חיישני חמצן נותים קריאה תקינה - רציף - אבל רק בגלל שזה קילומטרז' שהוא הקצה העליון של אורך החיים הצפוי להם - אחליף את שניהם - למרות שאני יודע שזה לא חיישני חמצן. 

 

אז מה זה יכול להיות??? 

 

בואו נחזור לרגע להצתה - באמת כשהבעיה האחרונה ארעה - זה הרגיש לי כמו פספוסי הצתה קשים - אבל אני יודע שהמצתים חדשים ואני יודע שהרכב נסע חלק בחודש ומשהו האחורנים - אז מה קרה כאן? 

 

שימו לב לתמונות הבאות מקריאת MODE6 - שם אני יכול לקבל נתונים בזמן אמת על... פספוסי הצתה!

 

 

 

Screenshot_20220317-103123_BlueDriver.thumb.jpg.bc8aa706d46c6249d8b74a53e838c3b6.jpgScreenshot_20220317-102203_BlueDriver.thumb.jpg.24785dc4088998eb5d7ea374b014c7f5.jpgScreenshot_20220317-102154_BlueDriver.thumb.jpg.febdf257b045bbf9b6ef9eba23312eaf.jpgScreenshot_20220317-103131_BlueDriver.thumb.jpg.d4689b2c66a11c88678fd558b49a6372.jpg

 

מה שאתם רואים זה על מנוע קר! 

 

שימו לב לפספוסי הצתה מינוריים על צלינדר 3 - אבל צלינדר 1 - הכניס אותי לפאניקה שדיברתי עליה.

 

רגע לפני שאני נותן כאן את האבחון המלא - אני רוצה להתייחס לעוד משהו - באותו ערב, כשסיימתי יום עבודה אחרי שאיפסתי את קודי התקלה בחניון (עוד בבוקר) וראיתי שהרכב מניע מתנהג רגיל לחלוטין. - בערב רגע לפני הנסיעה הביתה בדקתי שמן - והיה חסר איזה 150-200 CC 

 

סיכום התנהגות 

 

במהלך הסופש בדקתי את התנהגות המנוע ומה שקורה זה - 

 

*פספוסי ההצתה קיימים אך ורק על מנוע קר! 

*ברגע שנותנים למנוע להתחמם קצת - הוא מתחיל להיות חלק.

*ברגע שהמנוע חם - חמאה! נוסע חלק בלי שום תופעות. 

 

האם זה סלילי הצתה? - לא! 

 

החלפתי בין סלילים 4 ו 1

החלפתי בין סלילים 2 ו 3 

 

והפספוסים במנוע קר ממשיכים - על אותם צלינדרים בדיוק!  - אז לא סלילי הצתה.

 

עכשיו שכבר מתחיל להתחמם - תכלס צריך לתת למנוע להתייצב למשך דקה או שתיים בהתנעה הראשונה שלו ואז לנסוע בעדינות עד שמד חום המים מתחיל לעלות ומאותו רגע הרכב עובד חלק ויציב! 

אני יודע שיש לי כנראה אכילת שמן ודלק קצת חריגים כשזה קורה.

אני יודע שזה קורה על צלינדרים 1 ו 3 על פלאגים חדשים ועל קוהילים (סלילי הצתה) תקינים. 

 

אז מה זה יכול להיות?

 

וובכן - פיח על השסתומים, זה כל הסיפור. 

נכנסתי לעשרות פורומים וקראתי בדיוק את ההתנהגות הזו 1:1 אותם צלינדרים אותה תופעה - הכל מתלבש בול על התיאור שקראתם. 

מתחיל להווצר אצלי פיח שצריך כבר לנקות וזה בדיוק מה שיקרה כשהרכב יכנס לטיפול הקרוב. 

 

 

מסקנות 

 

למדתי המון! 

הבנתי גם שכנראה הBLUE DRIVER לא הצליח דאז לקרוא את התקלת לחץ טורבו כי הוא לא מצליח לקרוא את הVIN של הרכב ואני צריך להגדיר את זה ידנית - אבל לא נורא יש THINKDIAG בדרך ויש גם למקרה שאני ממש ארצה PSA-COM עם DIAGBOX 

 

למדתי המון על קריאת נתונים של רכב - חיישני חמצן, ממיר, דלק, שמן, הצתה 

 

בעיני אם אתם רוכשים רכב עם מנוע THP יד שניה - גם אם לא צריך - תשקלו מראש להשקיע בדברים הבאים 

 

טיימינג + ניקוי שסתומים + מכסה שסתומים

תבדקו את פורק הטורבו ואם הקילומטרז' מתקרב ל80KKM - לא בושה להחליף חיישני חמצן. 

 

לאקרדה אחרי לאקרדה אחרי לאקרדה - ועדיין, אני מקשקש בזנב לפני שאני נכנס מאחורי ההגה שלה. 

הזיה. 

 

 

 

 

 

Screenshot_20220317-102154_BlueDriver.jpg

Screenshot_20220317-102203_BlueDriver.jpg

Screenshot_20220317-103123_BlueDriver.jpg

Screenshot_20220317-103131_BlueDriver.jpg

  • אהבתי 6
  • מצחיק 1
  • מעניין 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...