Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קצת עדכונים 

 

מזג האוויר מתחמם ובאופן ישיר אני רואה שיש פחות פספוסי הצתה בהתנעות קרות - ברמה כזו שאם הרכב חם - אין פספוסים. 

 

אבל - הטרמוסטט חזר להשתגע בימים האחרונים ושמתי לב שהוונטות נכנסות לעבודה במהירות גבוהה והן נשארות כך גם אם אני מדומם מנוע. 

 

הייתי בטוח שמדובר בתופעה הבאה: 

 

 

 

השבוע חזרתי לרכבת וכשהייתי מחנה בחניון של הרכבת - בכדי להפסיק את הוונטות גם ניתקתי חיברתי מצבר לרגע (מאוד קל בDS - זה קליפס) וחשבתי שהן ימישכו לרוץ עד שיגמר המצבר (שהוא גם ככה זה שאיתו קניתי את הרכב מהמגרש). 

 

עכשיו - קיץ שעבר - המזגן הפסיק לקרר ואצל עסק למזגנים התברר שהוונטות לא נכנסות לעבודה במהירות נמוכה - את נגד מהירויות המאוורר הם הוציאו וניקו היטב - אבל לא היה להם נגד תואם וזה שכן - לא פעל - אז החזירו ומאז עובד. באותו יום הזמנתי נגד כזה במשלוחה ואחרי שבועיים הגיע ושכב אצלי במחסן. 

 

הייתי בטוח שהנגד הזה כנראה החזיר נשמתו לבורא. 

 

אז כרגע יש לי שתי תופעות שאני מתמודד איתן - האחת היא ההתנהגות הלא ברורה של הטרמוסטט - המנוע לא מתחמם מעבר לטמפ' עבודה אבל משום מה מחשב המנוע מפעיל וונטות ומקרר את המנוע ואז מד החום כל הזמן נע בין רבע לאמצע... 

 

והתקלה השניה היא שהמנוע זקוק לניקוי שסתומים. 

 

אתמול בערב - האדמו"ר איציק דה שליטא! זה הלוחש לצרפתיות - אמר לי בוא לרגע ננסה להחליף את הנגד מהירויות - האמת שכבר דיברנו על זה יומיים לפני כן ובערב שלפני אני מחפש אם יש דרך קלה לנגד הזה ומבין שאת חיפוי הפלסטיק העליון אני כנראה לא הולך לפרק והטמבון מאידך סגור ותפור מלמטה בגלל התקרית שהיתה לי בחניון בהרצליה והפחחות לאחר מכן. 

 

בקיצור מפה לשם מגיע אל זה אשר רוכן תחתיי צרפתיות ותוך עניין של מספר דקות מוצאים דרך לשלוף חלקית את הפלסטיק שמכסה את שבכת הרדיאטור - אני מחזיק את הצרפתיה פתוחה והוא דוחף את שתי ידיו... אוקיי זה הולך למקום שהוא לגמרי לא פוליטיקלי קורקט!!! לא אכתוב כאן את התיאור האמיתי שהשתמשתי בו באותו רגע רק אומר שאיציק פשוט בעזרת מישוש בלבד! פירק את הנגד הישן והרכיב את החדש. כן... אל תתחילו. 

 

מכאן לשם גם מגלים שהוונטות כן נכבות אחרי מספר דקות - אז כנראה שגם הנגד הקודם עדיין עובד - אז שומר אותו - בכל מקרה היה צריך להחליף אותו אז החלפנו. 

 

 

מה גורם להתנהגות הזו? 

 

בין אם זה פיח או תקלה אחרת (אין הקפצה של נורית צ'ק אנג'ן) או שוב טרמוסטט או חיישן טמפרטורה - לא יכול לאמר כרגע - הרכב נוסע בסדר וסוחב יפה סה"כ - ביום חם כמו שהיה אתמול - אני לא חווה את ההתנהגויות האלה כמו שציינתי אז זה קשור לקור - הכל קשור לטמפרטורות קרות איכשהו.

 

ההחלטה כרגע היא קודם לנקות את המנוע ואח"כ לראות אם עדיין ישנה התנהגות טרמוסטט לא יציבה.

 

עדכונים בהמשך ומקווה שבקרוב. 

 

היא מאתגרת אותי :p

 

סליחה שאין תמונות - היחידה שצילמתי כנראה לא נשמרה גם. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה , האמת , אוטו שלך באמת מתחיל לייאש. עם כמות כזו של עצבים פה ושם כל שבוע זה באמת קשוח. בהצלחה

  • מעניין 1

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרתי לעצמי כשפתחתי את השרשור הזה - שקיפות מלאה! 

 

מה שאתה רואה כאן - עמוד 70 כבר - זה בעיקר את הטכני - את הדברים הלא מושלמים, הקשים, הלא טובים. 

 

מה שאתה לא מצליח להרגיש או ממש לחוות זה דווקא את הדברים הטובים - שבמדובר בסופו של דבר ברכב שהוא פשוט מאוד ייחודי ונדיר, מפנק ועוטף בצורה בלתי רגילה עם מנוע שהפעולה שלו שקטה וחלקה כמו חמאה. והרכב הזה משרת אותי סה"כ יום יום ומאפשר לי להגיע לעבודה\רכבת וכל מקום אחר - וכן, למוסך :p

 

אז תשתדל יותר להביט בזה "נעמי שמר" סטייל אם אתה מבין למה אני מתכוון? 

 

על הדבש ועל העוקץ... 

 

או פו הדב - מוכן לקבל עקיצות של כוורת שלמה בשביל צנצנת של דבש טהור. 

  • אהבתי 3

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוונטה משתגעת לא מעט בפיקאסו, אך מה מפריע לך? היא נכבית לאחר כמה דקות.

גורמים לכך:

נסיעה מאומצת וכיבוי לא הדרגתי

נסיעה כלל לא מאומצת וללא מזגן, אל תשאל מה הקשר אך בבדיקה שלי זה ככה, כשיש מזגן הוונטה לא נדלקת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמפריע לי זה הטרמוסטט שלא עובד יציב - המד חום מנוע. 

וזה שהוונטות ממשיכות לעבוד הרבה אחרי שהן בד"כ היו נכבות - וזה שזה על חשבון המצבר. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן - לא בטוח - זה לא קורה ברגע שבחוץ המזג אוויר כבר לא קר - למשל אתמול בערב היה חמים עדיין - לא ראיתי את ההתנהגות הזו. אבל כמובן לפעמים הברור מאליו פשוט מביט אלינו בפנים - יכול מאוד להיות. 

 

חושב שזה יותר לכוון של חיישן או תקלה שגורמת לECU להפעיל מאווררים על גבוה. ואין לי איך לסרוק את זה ואני לא מצליח למצוא על ההתנהגות הזו מידע לבינתיים. יהיו עדכונים אחרי הסופש. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי שגם אני מוכן לחיות עם רכב מיוחד ומראש לקחת בחשבון תקלות אבל בכיף כשזה קורה נניח פעם בשנה. ושאר הימים להתעסק בדיטיילינג או סתם דברים קוסמטיים שמוסיפים. אבל כנראה אני דוב שלא מספיק אוהב את הדבש.

  • אהבתי 2

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייב להודות שאני גם כבר על הקשקש האחרון והכוחות שלי אוזלים - אבל אפילו והייתי רוצה למכור אותה - לא יכול במצב כזה, קודם חייב לסדר את הכל. 

 

מקווה שיהיו לי עדכונים טובים אחרי הסופש - יש כמה דברים בתכנון ואני מקווה שזה ישים סוף לסאגה ואני אהנה ממנה לפחות לפחות לעוד שנה - אמרתי כשרכשתי 3-4 שנים תקופת בעלות - ואני ממש לא אוהב שאני לא עומד ביעדים שהצבתי לעצמי. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, lanosforce כתב:

חייב להודות שאני גם כבר על הקשקש האחרון והכוחות שלי אוזלים - אבל אפילו והייתי רוצה למכור אותה - לא יכול במצב כזה, קודם חייב לסדר את הכל. 

 

מקווה שיהיו לי עדכונים טובים אחרי הסופש - יש כמה דברים בתכנון ואני מקווה שזה ישים סוף לסאגה ואני אהנה ממנה לפחות לפחות לעוד שנה - אמרתי כשרכשתי 3-4 שנים תקופת בעלות - ואני ממש לא אוהב שאני לא עומד ביעדים שהצבתי לעצמי. 

תציב יעד חדש של למכור במחירון

רק על תשכח שלקנות חדש זה פרוייקט נוסף 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמנם - אוקיי עוד לא מכרתי אבל כן רכשתי את המחליפה

 

טוב, הבטחתי עדכונים ולצערי זה לא מה שרציתי שיהיה – אבל זה גם הגשמה של חלום נוסף.

 

תראו – הצלחנו (איציק נכנס כאן לעזרה עם סורק תואם מקור יצרן – תוכנה מקורית) למצוא מה הבעיה בDS ואני אצטרך לסדר אותה ולהעביר אותה ניקוי של השסתומים.

אבל התקופה האחרונה של החיים שלי היתה מאוד מתישה – עברתי בעבודה הקמה מחדש של צוות ובמשך שנה לא ממש היה לי כוח או זמן לשום דבר ולמרות הכל – עם הקורונה, עם המשברים בעבודה שלי, של האשה שהיתה שנה בחל"ת, מלחמות, גל טרור ועוד כמה דברים מאוד לא נעימים שעברו עליי ביניהם ריצות עם אבא שלי לטיפולים ובדיקות וכך הלאה וכך הלאה.

שמעו – מודה, לא חשבתי שזה יהיה כל כך "על" הרכב. פשוט לא נשארו לי כוחות – אחרי שיחות עם האשה החלטנו ללכת על משהו יותר שפוי – ברור לי שאין ניסים ונפלאות וגם כאן אני עלול ליפול – אבל רכשתי את הנסיכה הבאה:

 

image.png.3e9d17457d29be3f2201c001e07998bf.png

 

היא מבציר 2015 – התקדמנו בשנתון והחסכון בדלק ובזמן שהיא תדרוש ממני תשומת לב אמורים להיות משמעותית קטנים יותר – וזה בדיוק מה שאני צריך בתקופה הזו.

הDS  בקרוב תוצע למכירה אם כי משום מה יש מישהו במשפחה שממש ממש רוצה בה – טוען שזה רכב החלומות שלו וזה הדוד של אשתי.

 

בכל מקרה – למדתי המון!

אבל גם הבנתי שדי – זהו אני חייב לשים גם לרכישה הזו סטופ – שנתיים וחודש שבהם נהניתי מאוד מרכב סופר איכותי ויוקרתי עם נסיעה מדהימה.

אבל גם כזה שעשה לי בצפר והראה לי מאיפה משתין הדג – תודה, אני עם PSA סיימתי את הרומן לשנים הבאות – לא שולל קוויקי בהמשך הדרך.

 

לסיכום – אכן הלאקרדות הגיעו אחת אחרי השניה – מצד שני זה לא היה "יקר" במיוחד כמו שחושבים – בטח ובטח שאם אתם מטפלים בעצמכם בחלק מהדברים, אבל כן – זה רכב לסופשים, זה רכב פרוייקט – זה לא דיילי דרייבר – וזה מה שאני חייב כרגע – דיילי דרייבר טובה.

 

נו? אז שרשור מפגר אבל היברידי בדרך אליכם כבר בתחילת שבוע הבא!

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא'נא אתה פולני יותר ממה שאתה חושב...

צ'ק אנג'ין זה מה ששבר אותך ? אתה פולני חאפר שמטפל בחלקים לא מקוריים והאוטו מרים לך אצבע משולשת. לא האמנתי שזה ישבור אותך (למרות שבהודעות האחרונות התחלתי לראות שיש לך לב חלש לנורות צ'ק אנג'ין).

 

תתחדש על המקרר החדש. רק תן פרטים בבקשה... זה SBS ? כמה ליטר ? כמה דלתות ?
האם הוא מותאם לאקלים טרופי + או ++ או +++ ?

איציק

  • אהבתי 3

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תרד עליו.. יש אנשים שהלב שלהם לא עומד בלחץ כשיש להם צרפתיה.

 

לפחות אין לו נזילה מבית קאמשפט והוא לא צריך לפרק חצי אוטו בשביל לחדש קצת סיליקון

IMG-20220331-WA0061.jpeg

  • אהבתי 3

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@מלטבשיכבר שלחתי לו בבוקר את התמונות האלו. הוא (lanosforce) עדיין חי אבל מצבו קשה.
עד כדי כך קשה שאחרי 3 שעות הוא נזכר לכתוב לי "נו ה3008 כבר תנצבה?"
הוא התקשה להבין שלפי התמונות הרכב יצא מפה בנסיעה הביתה - לפנות בוקר :-) 
שלחתי לו וידאו של ההתנעה 😂

אל תשכח שכמה דקות קודם לכן הוא גילה שיש לו מצתים מקוריים ("פלטינום") תוצרת פלסטין-עזה (PLZTIN) 

תבין שהחמור החליף אוטו אשכרה בגלל...מצתים ! הוא חי עם MISFIRES כבר שבועיים-שלושה.
חשב שקנה מקוריים בכפר-קאסם וגילה היום בבוקר שהם לא.

וזה אחרי שלחצתי עליו לבדוק מצתים כי כל הMISFIRES האלו והזיוף בסרק, הריחו לי מוזר...

אגב, התמונה אמיתית (לא פוטושופ ולא כלום). שים לב לכיתוב.

 

WhatsApp Image 2022-04-01 at 1.32.35 PM.jpeg

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...