Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014


lanosforce

פוסטים מומלצים

לפני שעה, lanosforce כתב:

אני קצת מתקשה לעכל את האמביוולנטיות שלך - בין אם כלפיי או כלפי הרכב. 

 

וולבו S60 T5 נמצאת ברשימת המועמדים שלי לרכב הבא - לא מכוון לT6 וגם לא חושב שאני אלך על רמת אבזור R-DESIGN - להפך חושב לכוון לרמת אבזור שמביאה איתה מכלולים קצת יותר נוחים וגם פחות אבזור בייחוד בתחום הסטריאו - אוהב להכניס לרכב את הטכנולוגיות שלי. 

 

אבל זה לא שלא ישבתי באקזמפלרים של היצרן (וולבו) ולגבי מה שמגיע לסלון הרכב - סורי, מבחינת איכות חומרים לפחות, עיצוב - הDS בעיני מציבה רף קשה - תיקח בחשבון שגם בתוך תחום המוטוריקה וגם בתחום האודיו - אתה תראה לא מעט רכבי פרימיום ויוקרה - קאדילקאים, גרמניומים ועוד 

 

בכל מה שמגיע כאן למרכב, אבזור - "זבל" זה לא. 

 

מנוע - אמרתי - ביצועים זה לא הכל, יש גם איכות נסיעה - ברגע שארצה מנוע חזק יותר - כן S60 T5 עם 250 כוחות סוס ומחירון ברצפה - זה קל, מצד שני איפה הייחוד של הרכב? - אני חושב שאתה מביט עליי ברחמים מהולים בבוז, הרבה יותר מאשר כל אחד אחר שאתה מדבר עליו. 

 

תוהה לעצמי אם כל מה שאתה רואה כאן זה ביצועים? אמינות? כסממן לפרימיום או יוקרה? 

 

לא בטוח שאתה קולט מה זה כשיש לך משהו ייחודי בחניה - או שאולי אתה כן קולט וזה גורם לך להגיב ככה. 

 

ברשימת הקנדידטים שלי כרגע יש שלוש מועמדות עיקריות - 

 

וולבו S60 T5 - יש שם כמה דברים שקצת מפחידים אותי בתחזוקה שלהן.

לקסוס IS300H - שאמנם המחירון קצת גבוה אבל מדובר ברכב מאוד מוצלח והסמל שלו מסמן מבחינתי V שאני רוצה לשים עליו את היד שלי. 

פיאט 500E - שלמעט העובדה שאני ממש לא מרגיש נוח לשים ילדים במושב אחורי של רכב כל כך קטן - זה מה שאני הכי רוצה לראות בחניה. 

 

ותחזיק חזק לפני שאתה מקבל בחילה - שברולט טראוורס דור שלישי! (גם אימפלה היתה בקו הזה). כאופציה רביעית אם משום מה חסכון בדלק יוקרב לטובת רכב משפחתי ענק עם כסאות נפרדים לכל ילד ושורשה שלישית או תא מטען פשוט עצום. 

 

בסופו של דבר הקו שאני בונה עליו להחלפה של רכב יהיה כזה שצריך להוביל אותי לחסכון בדלק בגלל איך שהכבישים שלנו נראים ומה שמסמן העתיד לגבי מיסים.

מה גם שלמנועי בעירה פנימית - הם הולכים ונתקלים ביותר ויותר מכשולים של רגולציות - העיצוב של המנועים האלה מכריח אותם להתפשר על אמינות לטובת איכות הסביבה ולפחות בDS זה מורגש היטב עם מכסה השסתומים הזה.

 

וזה קיים גם בוולבו במידה מסויימת וגם בשברולט - המנועי 3.6 שלהם מתחילים להראות בעיות עם שרשרת התזמון בלא מעט סרטונים ופורומים. עושה רושם שתוך כמה שנים יצרנים יסגרו יותר ויותר קווי ייצור של מנועי בעירה פנימית - לא כי הם רוצים, כי אין להם ברירה. 

 

הרשימה כרגע מצטמצמת לIS300H או אם אני ממש אהיה מוכן להשקיע לתקופה ארוכה - תשתית חשמלית ורכב חדש - 500E 

 

ואני לא אטרח אפילו לשקר כאן לעצמי לגבי סיניים חשמליים שהם בחירה סופר חכמה - מצטער, יש דברים שאני לא רוצה לראות בחניה. תגיד עליי שאני מתנשא, יהיר, טיפש לא יודע מה - לא באתי לעולם הזה לבזבז זמן על דברים שאני לא רוצה. 

 

כשתזדקק לטיפים בנושא וולוו אתה יודע איפה למצוא אותי... :-)  גם לגבי דברים לכאורה מפחידים בתחזוקה (לא מכיר כאלה אם קונים את הפורמולה הנכונה - שנתון-מנוע-גיר)

בעניין הסלון  - אני לא חושב שיש הרבה רכבים שנותנים פייט לסלון של וולוו , אני מגיע כל יום לעבודה ואין לי שום רצון לקום מהכסא....

לדעתי ה RD הוא מאסט מבחינת נראות והתנהגות כביש וגם פיצ'רים. מערכות השמע ניתנות לשדרוג מהיצרן אז זה לא אומר הרבה.

 

לדעתי ה IS300H רכב דיי סתמי . 

 השניים האחרים פשוט לא קשורים :-) 

  • אהבתי 1

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, אייל כתב:

לדעתי ה IS300H רכב דיי סתמי .

מסכים עם חלק לא קטן באמירה הזו - למרות ההנעה האחורית, גיר רציף ו180 כוחות סוס - הסיבה היחידה שהרכב מרגיש חזק היא המנוע ההיברידי שנותן לו שם את המומנט. 

מבחינת סלון - אני מת על העיצוב של הלקסוס הזו אבל תכלס הסלון של הDS איכותי יותר בעיני. 

 

אבל בסופו של דבר הלקסוס הזו מהממת, איכות נסיעה נהדרת - והיא מספיק חזקה - בפן הזה S60 מאיצה יותר מהר למאה אבל תחושה של כוח זה דבר סובייקטיבי בייחוד כשאתה יודע שליריבה היפנית - יש מנוע חשמלי שמזניק אותה. 

 

ובסופו של דבר - לקסוס בחניה - סורי, זה לוקח אותי למרות שאני יודע שהוולבו חזקה יותר והמושבים שלה נוחים יותר (ואני בהחלט יודע את זה - לא כותב את זה סתם - לגבי שתיהן) 

 

אני אשמח לראות כל אחת מהן בחניה אפרופו - רק שהמוח מתערב כאן - לטובת הלקסוס והלב לא מתנגד למרות שהוא לטובת הוולבו. 

 

אה כן - עריכה - אחרי כל הפנטזיות ההיפוטתיות האלה - הDS איתי לפחות לעוד שנה! לא יכול לשחרר אותה, לא מסוגל. (אולי הסובארו? אוף...)

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, lanosforce כתב:

IS300H

IS300 F-Sport אם כבר. למרות שם הדגם, מדובר במכונית די שונה ובהחלט מרשימה.

 

ספציפית לסיכום - לא ראיתי תקלות שמכתירות רכב ל-"נבלה". 

  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם וכאשר יהיה בתקציב - הספורטיביות באמת זה לא הקטע אם אני אלך על זו אשר עושה לק לסוס. 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק קח בחשבון שזו טויוטה במחיר מופקע :) 

 

אבל כמשומשת בתקציבים שאתה מכוון אליהם, תמורה נאה לכסף. 

אני כבר רואה איך אתה מכין רשימת קניות לחומרי טיפוח לעור הכסא (והתחת) 😊
 

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וולאה גם קאדי ats די מיוחדת. אין הרבה על הכביש והיא מרשימה מאד ביחס למחיר  ובונוס הנעה אחורית שאין לאחרות

  • מעניין 1

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, zaf כתב:

רק קח בחשבון שזו טויוטה במחיר מופקע :) 

היתה לי אוונסיס הרי - קראתי לה לקסוס עם חצי מנוע - בד"כ בלקסוס אתה תמצא מנועים חזקים יותר למעט כמה דגמי כניסה כמו הCT200H 

 

מושבי עור - אם יש אפשרות למשולבי בד בגב ובישבן - אני אעדיף את זה אבל ברוב הפרימיום זה אומר סדרות נמוכות. 

 

קאדילק מדהימות - רק שאני לא מעוניין להתעסק עם מנועים של GM - איך שהם מתכננים את כל נושא מכסי השסתומים וסעפות היניקה - בהרבה מהרכבים שלהם זה גורם לDS להראות פשוטה. ואז גם מגיעה העובדה שכמעט באף קדילאק אתה לא יכול להחליף נורה בלי להסיר טמבון - לא ממש בחירה נבונה לחובב DIY. 

 

יצא לי גם לנהוג על כמה - לא התרשמתי למעט בידוד רעשים מופתי - במילים אחרות הכוח של הרכב הוא כבר פחות העניין בשבילי - במובן של תחושת כוח והנאה מנהיגה - תיקח 500 אבארט' עם 160 סוסונים או מיאטה או BRZ - כל אחת מהן במובן של או תחושת כוח או פשוט הנאה מנהיגה - יורקות לרוב הרכבים האלה בפרצוף. (דיעה אישית כמובן) 

 

אין שום בעיה לקחת פורד מונדיאו 2012 צפונה ולהעמיד אותה עם תוכנה על 240 סוסים או לחפש טיטניום שכבר שם ואז להעמיד אותה על 270 סוסים. 

או לקנות מאליבו או אימפלה - בום במקום אתה על 260-310 סוסים ו0-100 מתחת ל7 שניות 

או וולבו S60 T5 

 

הדגש יהיה יותר לחסכון ואמינות תוך כדי שמירה על פרימיום ואיכות נסיעה בהתאם אם - אם אני אצליח להתנגד לדחף לעשות משהו - מפגר. כשמדברים על לקסוס - ברוב המקרים ההנאה היא אחורית גם ככה - זה די חסר משמעות למעט היגוי פנטסטי כי הגיר הרציף מאוד מסרס את האקזמפלר שאני מדבר עליו וכוחות בין 180-220 זה עדיין לא מספיק בשביל "לנסוע על הצד" ועוד שטויות כאלה שהייתי מזמן יכול לעשות עם הדודג' לו הייתי רוצה (זה קרה לי פעמיים ובשניהם ממש לא היתה כוונה שזה יקרה). 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.3.2022 בשעה 10:09, lanosforce כתב:

אני קצת מתקשה לעכל את האמביוולנטיות שלך - בין אם כלפיי או כלפי הרכב. 

 

וולבו S60 T5 נמצאת ברשימת המועמדים שלי לרכב הבא - לא מכוון לT6 וגם לא חושב שאני אלך על רמת אבזור R-DESIGN - להפך חושב לכוון לרמת אבזור שמביאה איתה מכלולים קצת יותר נוחים וגם פחות אבזור בייחוד בתחום הסטריאו - אוהב להכניס לרכב את הטכנולוגיות שלי. 

 

אבל זה לא שלא ישבתי באקזמפלרים של היצרן (וולבו) ולגבי מה שמגיע לסלון הרכב - סורי, מבחינת איכות חומרים לפחות, עיצוב - הDS בעיני מציבה רף קשה - תיקח בחשבון שגם בתוך תחום המוטוריקה וגם בתחום האודיו - אתה תראה לא מעט רכבי פרימיום ויוקרה - קאדילקאים, גרמניומים ועוד 

 

בכל מה שמגיע כאן למרכב, אבזור - "זבל" זה לא. 

 

מנוע - אמרתי - ביצועים זה לא הכל, יש גם איכות נסיעה - ברגע שארצה מנוע חזק יותר - כן S60 T5 עם 250 כוחות סוס ומחירון ברצפה - זה קל, מצד שני איפה הייחוד של הרכב? - אני חושב שאתה מביט עליי ברחמים מהולים בבוז, הרבה יותר מאשר כל אחד אחר שאתה מדבר עליו. 

 

תוהה לעצמי אם כל מה שאתה רואה כאן זה ביצועים? אמינות? כסממן לפרימיום או יוקרה? 

 

לא בטוח שאתה קולט מה זה כשיש לך משהו ייחודי בחניה - או שאולי אתה כן קולט וזה גורם לך להגיב ככה. 

 

ברשימת הקנדידטים שלי כרגע יש שלוש מועמדות עיקריות - 

 

וולבו S60 T5 - יש שם כמה דברים שקצת מפחידים אותי בתחזוקה שלהן.

לקסוס IS300H - שאמנם המחירון קצת גבוה אבל מדובר ברכב מאוד מוצלח והסמל שלו מסמן מבחינתי V שאני רוצה לשים עליו את היד שלי. 

פיאט 500E - שלמעט העובדה שאני ממש לא מרגיש נוח לשים ילדים במושב אחורי של רכב כל כך קטן - זה מה שאני הכי רוצה לראות בחניה. 

 

ותחזיק חזק לפני שאתה מקבל בחילה - שברולט טראוורס דור שלישי! (גם אימפלה היתה בקו הזה). כאופציה רביעית אם משום מה חסכון בדלק יוקרב לטובת רכב משפחתי ענק עם כסאות נפרדים לכל ילד ושורשה שלישית או תא מטען פשוט עצום. 

 

בסופו של דבר הקו שאני בונה עליו להחלפה של רכב יהיה כזה שצריך להוביל אותי לחסכון בדלק בגלל איך שהכבישים שלנו נראים ומה שמסמן העתיד לגבי מיסים.

מה גם שלמנועי בעירה פנימית - הם הולכים ונתקלים ביותר ויותר מכשולים של רגולציות - העיצוב של המנועים האלה מכריח אותם להתפשר על אמינות לטובת איכות הסביבה ולפחות בDS זה מורגש היטב עם מכסה השסתומים הזה.

 

וזה קיים גם בוולבו במידה מסויימת וגם בשברולט - המנועי 3.6 שלהם מתחילים להראות בעיות עם שרשרת התזמון בלא מעט סרטונים ופורומים. עושה רושם שתוך כמה שנים יצרנים יסגרו יותר ויותר קווי ייצור של מנועי בעירה פנימית - לא כי הם רוצים, כי אין להם ברירה. 

 

הרשימה כרגע מצטמצמת לIS300H או אם אני ממש אהיה מוכן להשקיע לתקופה ארוכה - תשתית חשמלית ורכב חדש - 500E 

 

ואני לא אטרח אפילו לשקר כאן לעצמי לגבי סיניים חשמליים שהם בחירה סופר חכמה - מצטער, יש דברים שאני לא רוצה לראות בחניה. תגיד עליי שאני מתנשא, יהיר, טיפש לא יודע מה - לא באתי לעולם הזה לבזבז זמן על דברים שאני לא רוצה. 

לא יודע אם כיוונת אלי, אם כן ברכותי, אתה חף לחלוטין מציניות, אפילו לא מזהה אחת כשהיא צועקת לך באוזן. אז רק בשביל הספרים, אין לי וולוו, היחידה שהכרתי היתה אמאזון 121 שהיתה לאבי המנוח אי שם לפני כך וכך עשרות שנים. יש לי סוג של סלידה מהתנשאות המאפיינת לטעמי חלק מאלו שכן יש להם והם מתייחסים למי שנוסע כמוך באוטו צרפתי, ועוד מסובך, מורכב ומיוחד כמו הדי.אס. שלך בסוג של בוז מהול ברחמים וכך גם כתבתי. אני בכלל נוהג חליפות באוקטביה 2020 שהואיל מקום העבודה להצמיד לי ופולקסוואגן בורה בת 21 ( אני יד ראשונה ) שאני מביא אותה לעיתים לכאן, כאות ומופת לאוטו גרמני עתיק שעבר הרבה למעלה מ 200K ק"מ ועדיין מגלה אמינות טובה גם מבלי שיהיו לו עיניים מלוכסנות. בקיצור אני רחוק מלחשוב שהאוטו שלך הוא זבל או נבלה, אני סבור בכלל שהוא פנינה, אבל ניסיתי כוון לדעה הרווחת שמושמעת כאן לאחרונה בענין הזה. אם טעיתי ביחס לכך אני מרוצה, אם לא כיוונת אלי אז שכח שכתבתי את כל זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהDS זבל - בוא נתחיל בזה. גם לא לגבי המנוע - לא אמין - לצערי בין אם נגרם מטיפולים קודמים או טיפולים קיימים ובין אם נגרם מתכנון לקוי - התוצאה היא אותה תוצאה. 

 

והציניות שלך צועקת - אבל לא בהכרח משהו שאני אוהב לשמוע. תבחן גם את עצמך בבקשה.

 

לא אומר שלא אמין - זה לא טוב. להפך - כשהמנוע הזה עובד תקין - עונג אמיתי. 

"זבל" בעיני זה כשאתה גם לא נהנה ממוצר מסויים והוא גם לא עובד רוב הזמן. - רחוק מלהיות המצב, רחוק מאוד. 

 

לגבי "פנינה" - היא בעיני פנינה עיצובית, אמירה ברורה למשהו שונה - ואני אוהב את זה. 

 

לא מתנשא על אף אחד אחר - לא חושב שאני טוב יותר ולא חושב שאני טוב פחות. 

 

יצא לי לחוות המון רכבים מאז הקורונה - הרבה מאוד רכבי פרימיום שהם מוגדרים רכבי יוקרה. 

הרבה מאוד רכבים עם חבילות אבזור פרימיום. 

וגם הרבה מאוד רכבים "עממיים" וגם רכבים "זולים" 

 

אני יכול לאמר שהרכבים העממיים - ויש לי אחת בחניה סה"כ - הם נהדרים! ויש בינם כאלו שגם כוח וביצועים לא חסרים להם. 

ויש רכבים זולים שהם פשוט מטריפים מרוב שיש בהם שיק כמו המון רכבי מיני - שלא לדבר על ג'ימני שהוא אמנם זול - אבל ביחס לקטגוריית השטח - רכב שפשוט עושה לי את זה. 

 

אבל אנחנו מגיעים למציאות - אני לפחות רואה בעצמי כחובב רכב מושבע 

אבל זה לא אומר שאפשר לתייג אותי לרכבי ספורט וביצועים או לרכבי שטח או לכל דבר אחר - אני פשוט אוהב רכבים.

 

ואז מגיע הרגע שאתה שואל את עצמך - מה אני רוצה בחיים האלה? 

ואז צריך לבחור - וזה קשה. 

 

אז אני מתחיל עם מה אני לא רוצה. 

מה אני לא צריך.

מה הכי נכון עבורי -בעיני, מבלי להתפשר יותר מידי בבחירה. 

 

יש המון פשרות - השאלה היא אם אתה מצליח להגיע למצב שאתה מרוצה עם בחירה שעשית? 

 

וזה לכל לאחד כאן - לא לי. בכנות מלאה. 

 

  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאנוס מה נסגר?

 

האיש בצד שלך לגמרי. הציניות היא לא כלפיך אלא כלפי המצדדים בוולוו ומסתלבטים על הבאגטים, כהפוך על הפוך.

  • רעיון טוב! 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אודה כי הds5 מושכת את עיני זמן מה. שקלתי לקנות את זו שנרכשה לא מזמן ע"י v3p89 לפני כחודשיים אבל פיספסתי(למה הוא לא מדווח מה קורה-אני במתח). 

בנתיים נשארת בחנייה ה3008 של אישתי והc4 של הבן ונמשיך לעקוב אחר מעללי לאנוס.... 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש דברים שנאמרים בין השורות, רמזים שאני לא בהכרח חייב להסכים איתם גם אם בן אדם סה"כ לטובתי אבל תנו לי גם קצת לרדת מהעץ - אוקיי?  

אין כאן כוונה לפגוע באף אדם - בבקשה. 

 

יאללה - מחזל"שים. 

 

לפני 13 שעות, ניצן א כתב:

אודה כי הds5 מושכת את עיני זמן מה

 

תיקח בחשבון שנכון - זה רכב מדהים בכל מה שקשור לעיצוב פנים וחוץ, איכות הרכבה וחומרים ואיכות נסיעה - בטח שאם ב2015-2107 גם טיפלו קצת בנוקשות המתלים אז בכלל חלום של דבר. ואם תיקח את רמת האבזור הגבוה מושבי עור מטמטמים, מערכת עם 14 רמקולים של דנון או פוקאל, מסך מולטימדיה מובנה, זכרונות למושבים וכנראה גם חימום שלהם, יחידות תאורה קסנון וכך הלאה - וסמל DS ולא סיטרואן בגריל. 

 

אבל! וזה אבל גדול מאוד! 

 

הרכב החל מ2017 לא מיוצר, לא נמכרו ממנו חתיכות רבות בכל העולם וכל חלק בודי שנשבר או נהרס - עולה ביוקר. 

הגג - סדק הכי קטן - די בטוח טוטאל לוס. 

ומנוע הTHP 165 בכל זאת אתה תראה שם עדיין רכיבים שיהיה עדיף להחליף למק"טים של מיני כמו שסתום פריקה, השרשרת עדיין עלולה להדרש לשירות מוקדם מהצפוי ויש את הדברים הרגילים שגם להם יש אורך חיים מוגבל. 

 

אם כל זה לא מרתיע - תהנה! זה משהו שגם אם תתחרט עליו באיזשהו יום - עדיף להתחרט על משהו שעשית (ולהנות עד אותו רגע) מאשר על משהו שרצית ולא עשית - ואני כל הזמן חוזר על המנטרה הזו - לא קשור בכלל באופן פרטני לרכב הזה או לשרשור הזה - אלא לכל דבר בחיים. 

 

אבל תיקח אופציה - מעניינת מאוד 

 

פג'ו 508GT - רובן נמכרות עם הTHP180 - שזה למיטב ידיעתי המנוע פרינס הכי מוצלח עד היום. 

ויש גם כמה כאלו שמגיעות עם כוון ל225 סוסים - אבל תבדוק באילו בלמים ציידו אותן הסיפור יכול להיות מאוד יקר. 

 

מקווה לשקט תעשייתי לתקופה הקרובה.  שמן מים, מצבר, צמיגים - דברים כאלה. 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו אחד קטן אני לא מבין, מה ההתלהבות מהמנוע הזה. אני נוהג בפיקאסו עם THP 165 לא מבין על מה ההייפ. בסובארו B4  (גם היא 2010) אני נהנה יותר מהמנוע-גיר.

(מקרה נדיר של שתי אנשים שנוסעים תכופות על שתי מערכות הנעה זהות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...