Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014


lanosforce

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, lanosforce כתב:

תראה מה נחת אצלי בשולחן של העבודה.

 

שוב שילמת על משלוח אקספרס 90000000000000000000$ על חלק ששווה 5$ רק בגלל שנדלקה לך נורת ה CHECK ENGINE ?
אני בטוח שציפרלקס יהיה יותר זול.

  • מצחיק 3
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת כן - זה יצא זול בכל מקרה אז למה לא. האמת שזה הגיע היום ובכלל כבר שכחתי שהזמנתי - טוב שגם לא קניתי את הLAUNCH כי הBLUE DRIVER תכלס לסובארו זה כל מה שצריך. 

 

בעעעעך

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו באמת, עכשיו לך חפש קורא CD, ותתפלל שלא קיבלת גרסת WXP 🤣
במה שונה הדונגל הזה מדונגל גנרי? הרי הכל בתכנה לא ככה?

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת לא יודע במקרה הזה - אם יש משהו שונה בדונגל. - יש לי לפטופ עם CD בבית ודווקא עכשיו שהמחשב השולחני שלי מושבת בעבודה ואני צריך את הCD שלו... לא נורא עוד כמה ימים תושב אליי העבידה. אלא אם כן התוכנה מחפשת סימן זיהוי כלשהו שצורבים לדונגל, מעבר לזה כן - מאמין שהוא גנרי. 

 

(זה כבר המחשב החמישי שאני צולה בעבודה הזו) 

 

יש לי גם עותק של התוכנה שהורדתי מסרטון ביוטיוב - הבן אדם נתן שיתוף לגוגל דרייב שלו אז הורדתי - הקטע הוא שצריך לנתק למחשב את החיבור לאינטרנט כשמתקינים או מריצים אותה - אני אבדוק אם התוכנה שהגיע בCD - בטוח יהיה בה קובץ הוראות - גם תהיה בצורה כזו או שדווקא יהיה להם רישיון גמיש (אני ממש בספק). 

 

לא מזיק שיהיה - תכלס הייתי בטוח שגם סורק של LAUNCH או פוקסוול או כל אחד שהוא לא מקורי - לא יצליח לקרוא את התקלה - עכשיו שהצליח אני כבר יודע שאפשר גם סורקים כאלו. 

 

כרגע נכנס לשינה במגירה בעבודה - מקסימום אצטרך - כבר אתקין. 

 

אפרופו אם מדובר בגרסא שרצה רק על WXP (למרות שהטענה בדף המכירה היא שזה ירוץ על כל MS ולא צריך VM) - אני יכול להריץ WXP על VM ומראש להסיר למכונה גישה לכרטיס רשת שהוא הBRIDGE. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 אתה אוהב אתגרים 😉 לך תמצא גרסת XP להתקנה על VM עכשיו.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא בעיה, יש לי iso עם רישיון סלקט של החברה. ויש לי שתי מכונות על esx בעבודה שהן xp האחת sp1 השניה sp3 והן לצרכים מאוד ספציפיים שקשורים במוצרים שכבר אבד עליהם הקלח אבל פעם בשנתיים בערך נתקלים באיזה משוגע שצריך את זה

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה מצאו אותו?😉

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק שאני עדיין עם הרכב הזה אני מבין שרק עכשיו אני מתחיל להנות ממנה כמו שצריך - מעניין כמה זמן זה יחזיק מעמד. תחילת מרץ סיכום שנתיים. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך שהזמן רץ כשנהנים. מעניין מה יהיה רכב הבא שיתפוס אותך. חח. אני כבר 3 שנים עם הרכב ולא רואה את עצמי בכלל מחליף לאור מחירים ההזוים שיש היום. 

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא להאמין אבל היום הזה הגיע - סיכום שנתיים עם קרוקומבוש

 

כן - בטח חשבתם שהמנוע בחוץ באיזה מוסך - לא שולל חס וחלילה. 

 

אז איך זה לחיות איתה שנתיים? 

מה עבר על כוחותינו? 

 

אז כן השנה האחרונה לא היתה חפה מלאקרדות - למען האמת היו שם כמה דגי טונה. 

 

הדגיגונים שעלו לי בחכה

 

קיט טיימינג, שני פוליז - אחד של הקראנק שהתעקם מכניסה לבור ופולי משאבת מים שחצי מהגומי שלו לא ברור לאן נעלם. 

חושב שהיה לי מזל גדול כאן עם הפולי משאבת מים וההחלטה להכניס את הרכב לגבע לאבחון היתה מאוד חכמה - הטיפול הקרוב יהיה אצלם וזה בכדי להעביר את הרכב בדיקה תקופתית של בעל מקצוע. 

 

החלפה יזומה של שסתום פריקה של הטורבו. 

 

טמבון שנקרע בגלל שפת מדרכה ארורה ומגן גחון שהלך לעולמו. 

 

החלפת מכסה שסתומים בעקבות שריקות ותקלת תערובת עשירה. 

 

הרשמים שלי מחוויית הבעלות עליה לאחר שנתיים 

 

בהחלט תהיה שנה שלישית! 

אני חושב שרק עכשיו אני באמת מבין איך היא אמורה לנסוע - והיא נוסעת בעיני פשוט מדהים. 

היא חזקה מספיק עבורי וסוחבת מספיק - האיזון שלה פשוט נהדר.

שילוב מנוע וגיר נהדרים במובן של רכב דיילי שגם נותן בו זמנית רוגע כשפשוט נוהגים בה וגם הרבה FUN כשרוצים קצת מעבר. 

מאז שהחלפתי את מכסה השסתומים - היא מגיבה בצורה רגועה יותר לדוושה אבל מייצרת את הכוח בצורה חלקה יותר - מרגיש שבנסיעה רגועה היא פשוט צוברת מהירות בלי שום מאמץ - באלגנטיות מדהימה! 

וכשמאיצים אולי לוקח לה ממש טיפונת יותר זמן לייצר את הספולינג אבל היא גם סוחבת חזק יותר קדימה ברגע שהתגובה מגיעה ואני מדבר כאן על LAG ממש אפסי - לא חושב שיותר משניה או שניה וחצי במקרה הכי איטי שאני יכול לחשוב עליו. 

במצב S הסחיבה של ההילוכים ההאצה היא פשוט מענה מלא לכל הצרכים שלי - באמת, לא צריך יותר מזה - כל דבר מעבר לזה הוא פשוט להעלאת חיוך מטופש על הפנים וכנראה שזה עוד יבוא בהמשך - אבל לא על חשבון שיפורים לא חוקיים. לא ממהר לשם - באמת רוצה להנות ממנה לפחות עוד שנה. 

 

לגבי איכות חומרים, הרכבה - הרכב בנוי כמו טנק אבל מרגיש קטיפה לא חושב שאפשר לקבל יותר מזה כשרוכשים רכב בן 6 ב54 אלף שקלים - באמת, התמורה הכי גבוה לשקל שחוויתי עד היום אולי בכלל. 

 

האם היא אמינה? 

 

לא. 

אבל המחלות העיקריות שלה כרגע ידועות לי ואני מקווה מאוד שהדיעה הזו אולי תשתנה השנה סוף סוף.

 

האם הייתי ממליץ עליה לאחרים? 

 

רק משנת 2015 עם מנוע THP165 - אלא אם כן מדובר באדם ממש טכני ועם אצבע על הדופק לדגמים מוקדמים יותר כמו זו שלי. 

וגם בגלל שבדגמים של 2015 נתנו שילוב של מתלים ובולמים קצת רכים יותר וזה בעיני בדיוק מה שבאמת ממש חסר לאקזמפלר שלי - קצת רכות, ובמקביל קצת יותר מומנט וכוח. 

 

האם אני מתכוון לשפר אותה? (תוכנה) 

 

לא! - כשזה יגיע פשוט אקנה רכב חזק יותר. 

 

אבל אני כן מתכוון לעשות בה בחודשים הקרובים שיפור של מערכת הסאונד מפרויקט אינטגרציה לפרויקט בסדר גודל מלא. 

 

מעבר לכך - הדברים הקטנים. 

 

צריכת הדלק יציבה על 1:9.5 לפעמים 1:10 

נראה שכל הבלאי שהיה - לא ממש שינה בהרבה או השפיע הרבה על הנושא הזה - איפה שהיו עיקר ההשפעות של הבלאי ממה שאני קולט זה פיח והתרחבות שרשרת שם באמת כנראה היתה משמעות לסחיבה של החלפת טרמוסטט, החלפת שרשרת והחלפת מכסה שסתומים. 

הרכב רגיש מאוד לשמן בתקן מתאים וללחץ השמן ואלו הם הטיפים הכי גדולים שאני יכול לתת כאן למי ששוקל רכב עם מנועי פרינס - לא להתפשר על איכות ולא להזניח - להקדים טיפולים אם אפשר. 

 

 

  • אהבתי 4
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ורק בשביל שלא תחרוג מהשורה עם ההתלהבות הזו שלך, אחרי הכל בעלי הוולוואים כאן מסתכלים עליך ברחמים מהולים בוז, מה שיש לך זה זבל צרפתי ממוצע, או בשפה קצת יותר מקצועית "נבלה". ואם להיות טיפה יותר עיניני, אני לא כל כך מקבל את התפיסה הנחרצת הזו שלך שהאוטו הוא קודם וראשית לכל "לא אמין". בהתחשב בגילו, צבר הקילומטרים שעבר, המוניטין העלוב של גירסת המנוע אצלך וחשוב מאלו, התקלות שאתה מתאר כאן, לפחות בחלקן, לא קשורות לא ליצרן, ולא למי שאכל באגט במקום לחזק בורג, טמבון שנדפק למשל או החלפה יזומה של חלקים, כל אלו הם לא ברזומה שלהם. כך לפחות אני תופס את הדברים. שמח בשבילך שאתה נהנה, אוטו מאוד מיוחד ללא ספק.

  • אהבתי 1
  • משעמם 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קצת מתקשה לעכל את האמביוולנטיות שלך - בין אם כלפיי או כלפי הרכב. 

 

וולבו S60 T5 נמצאת ברשימת המועמדים שלי לרכב הבא - לא מכוון לT6 וגם לא חושב שאני אלך על רמת אבזור R-DESIGN - להפך חושב לכוון לרמת אבזור שמביאה איתה מכלולים קצת יותר נוחים וגם פחות אבזור בייחוד בתחום הסטריאו - אוהב להכניס לרכב את הטכנולוגיות שלי. 

 

אבל זה לא שלא ישבתי באקזמפלרים של היצרן (וולבו) ולגבי מה שמגיע לסלון הרכב - סורי, מבחינת איכות חומרים לפחות, עיצוב - הDS בעיני מציבה רף קשה - תיקח בחשבון שגם בתוך תחום המוטוריקה וגם בתחום האודיו - אתה תראה לא מעט רכבי פרימיום ויוקרה - קאדילקאים, גרמניומים ועוד 

 

בכל מה שמגיע כאן למרכב, אבזור - "זבל" זה לא. 

 

מנוע - אמרתי - ביצועים זה לא הכל, יש גם איכות נסיעה - ברגע שארצה מנוע חזק יותר - כן S60 T5 עם 250 כוחות סוס ומחירון ברצפה - זה קל, מצד שני איפה הייחוד של הרכב? - אני חושב שאתה מביט עליי ברחמים מהולים בבוז, הרבה יותר מאשר כל אחד אחר שאתה מדבר עליו. 

 

תוהה לעצמי אם כל מה שאתה רואה כאן זה ביצועים? אמינות? כסממן לפרימיום או יוקרה? 

 

לא בטוח שאתה קולט מה זה כשיש לך משהו ייחודי בחניה - או שאולי אתה כן קולט וזה גורם לך להגיב ככה. 

 

ברשימת הקנדידטים שלי כרגע יש שלוש מועמדות עיקריות - 

 

וולבו S60 T5 - יש שם כמה דברים שקצת מפחידים אותי בתחזוקה שלהן.

לקסוס IS300H - שאמנם המחירון קצת גבוה אבל מדובר ברכב מאוד מוצלח והסמל שלו מסמן מבחינתי V שאני רוצה לשים עליו את היד שלי. 

פיאט 500E - שלמעט העובדה שאני ממש לא מרגיש נוח לשים ילדים במושב אחורי של רכב כל כך קטן - זה מה שאני הכי רוצה לראות בחניה. 

 

ותחזיק חזק לפני שאתה מקבל בחילה - שברולט טראוורס דור שלישי! (גם אימפלה היתה בקו הזה). כאופציה רביעית אם משום מה חסכון בדלק יוקרב לטובת רכב משפחתי ענק עם כסאות נפרדים לכל ילד ושורשה שלישית או תא מטען פשוט עצום. 

 

בסופו של דבר הקו שאני בונה עליו להחלפה של רכב יהיה כזה שצריך להוביל אותי לחסכון בדלק בגלל איך שהכבישים שלנו נראים ומה שמסמן העתיד לגבי מיסים.

מה גם שלמנועי בעירה פנימית - הם הולכים ונתקלים ביותר ויותר מכשולים של רגולציות - העיצוב של המנועים האלה מכריח אותם להתפשר על אמינות לטובת איכות הסביבה ולפחות בDS זה מורגש היטב עם מכסה השסתומים הזה.

 

וזה קיים גם בוולבו במידה מסויימת וגם בשברולט - המנועי 3.6 שלהם מתחילים להראות בעיות עם שרשרת התזמון בלא מעט סרטונים ופורומים. עושה רושם שתוך כמה שנים יצרנים יסגרו יותר ויותר קווי ייצור של מנועי בעירה פנימית - לא כי הם רוצים, כי אין להם ברירה. 

 

הרשימה כרגע מצטמצמת לIS300H או אם אני ממש אהיה מוכן להשקיע לתקופה ארוכה - תשתית חשמלית ורכב חדש - 500E 

 

ואני לא אטרח אפילו לשקר כאן לעצמי לגבי סיניים חשמליים שהם בחירה סופר חכמה - מצטער, יש דברים שאני לא רוצה לראות בחניה. תגיד עליי שאני מתנשא, יהיר, טיפש לא יודע מה - לא באתי לעולם הזה לבזבז זמן על דברים שאני לא רוצה. 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, lanosforce כתב:

האם היא אמינה? 

 

לא. 

 

לדעתי זה מתמצת רכב גרוע.

 

חוסר אמינות יכול להתקבל אם מישהו מחזיק רכב אספנות.

לא רכב משפחתי.

 

 

עריכה אחרונה על ידי BEEKER
  • רעיון גרוע 1

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמח שאתה דואג לציין שזו דעתך - מהנסיון שלי - כל הרכבים שהיו לי בעבר שהם אמינים. 

 

לא ממש עניין אותי לראות אותם בחניה ולא ממש חיכיתי לרגע שאני אתניע אותם ואסע איתם שוב בבוקר - מצטער, זה רכבים טובים, מעולים אפילו - בשביל לשרת מטרות שמוגדרות ע"י הראש אבל לא ע"י הלב. וזה הופך אותם בתמצית לרכבים טובים - אבל לרכישה משעממת. 

 

דווקא שניים מהרכבים האחרונים שהיו לי שהיו ביי-פאר פחות אמינים - היו בעיני מהרכבים הכי טובים שידעתי, למה? כי רציתי לנהוג בהם כל פעם מחדש. 

 

אז מה שהופך רכב לטוב בעיני אחד - שונה מאוד בעיני אחר. 

 

ואני מקווה מאוד שהשנה אראה שנה קצת שונה. 

 

וגם אחרי השנתיים האלה - פייר, אף פעם לא נתקעתי איתה בחניה או בכביש והעלות של כל התיקונים שבוצעו בה היו ממש לא משהו כבד או חריג. 

 

לעומת כמות ההנאה שהיא כן הצליחה להסב.

 

ועוד משהו קטן - לגבי התלהבות - נתתי שם סיכום הכי כנה שאפשר לתת - לטוב וכן - גם לרע. 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...