Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

susduj

וולוו S60 T5 בת 3-4, כדאי?

Recommended Posts

כשתנהג באינסינגיה opc ותצטרך לתחזק אותה, אולי תוכל להשוות ביניהן.

במה היא בדיוק יותר טובה חוץ ממרווח ותא מטען?

ד״א האופל עלתה קרוב ל-300000 ₪ כחדשה וגם היא סובלת מהתרסקות מחירים.

איפה מקס שצריך אותו. אופל אינסגניה אוטו גרוע. מאוד. הוולוו דווקא בסדר, אבל כבר מיושנת מאוד, חוץ ממנוע ביריון רכבים חדשים יותר, יהיו טובים יותר.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תציין רכב בקטגורייה שלה שיוצר טוב במחיר של 100000 ₪ לרכב בן 4-5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה מי שלא יודע שלא יגיד לדעתי

לי יש את הרכב מה שהוא נותן במיוחד בגירסת הt5 ביסנס או rd אין רכב שנותן במחיר שלו רכב סופר בטיחותי וחזק מאוד הוא מטוס אני וכל המשפחה שלי עם וולוו מתוצרת וולוו!!! לא אלה עם מנועים וגיר של פורד ובלי עין הרע חוץ מטיפולים רגילים אין שום כניסה למוסך אני כל שלוש שנים קונה וולוו מיד ראשונה שהיא לא יותר מ3 שנים בכביש וזה פשוט קניה שווה

והנאה בטוחה

מומלץ מאוד

ואם קונים מיד ראשונה ולא מחברה חדש אז אין כבר את ירידת הערך הגדולה משום הבעלים הראשון ספג אותה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הנה 2014 עם נתונים מצויינים שימכור בהרבה הרבה פחות מ 100 אלף

https://www.yad2.co.il/s/c/vn89aq

 

נסעתי ברכב מספר פעמים, אחלה רכב שבעולם בפרספקטיבה של 2010, וגם היום הוא עדיין אחלה רכב, רק לא שווה 100 אלף, מה לעשות, מתקדמים, כבר 2020...

גם כשהוא נמכר חדש ב 230 אלף ואנשים שילמו, הוא לא היה שווה 230 אלף, ולראייה צניחת השווי המטורפת שלו. זה שיש אנשים שמשלמים, זה לא אומר שזה מה שזה באמת שווה. רוב האנשים משלמים יקר, בזכות זה יש לנו כלכלה קפיטליסטית פורחת.

 

מצאת מציאה אמיתית לדעתי. אבל לא ברמה שאתה מצפה.

2014 עם נתונים כאלה ב75K ש"ח זו קניה מעולה (מחירון יד 2 לא משוקלל הוא 73.5) , בהנחה שהיא בלי מנוע וגיר פורד .

אבל אם אתה חושב שהוא יירד למחירי זנות אתה טועה. זה כמה אלפים לכאן או לכאן....

אלו רכבים שבתקופה האחרונה הפכו מבוקשים ונמכרים קרוב למחירון .

כאן דובר כאן על כלים קצת יותר חדשים, 2015-16 שנמכרים באיזור ה100K.

 

אופל אינסיגניה זו המלצה לא קשורה, זה רכב שנכשל מכל בחינה וקיימים בודדים בארץ.

בוא ספר מה היית קונה ב 100K שנותן תמורה טובה יותר.


Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם אחרי הריסטיילינג לא הגיע עם מנוע וגיר של פורד

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן, זה כנראה יותר נכון לגבי ה V40.


Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אופל אינסיגניה זו המלצה לא קשורה, זה רכב שנכשל מכל בחינה וקיימים בודדים בארץ.

בוא ספר מה היית קונה ב 100K שנותן תמורה טובה יותר.

 

דיברתי על דגם ה OPC שנמכר כאן ב 2012. סופר נדיר, קשה מאד למצוא ביד 2. רכב מדהים.

לא הבנתי למה חייבים לקנות דווקא ב 100 אלף אם אפשר בפחות? לא אמרתי שהרכב לא מוצלח או שאפשר למצוא משהו טוב יותר. זה דבר מאד אינדיבידואלי, לכל אחד מתאים משהו קצת שונה.

מאחר שערך המכירה שלו צפוי להיות נמוך, כך גם ערך הקניה שלו צריך להיות נמוך בהתאם. אלה כוחות השוק. אנשים לא רוצים להפסיד המון כסף על קניה של רכב משומש בן 4-5 שנים. אם נניח מישהו יקנה וולוו בת 4 ב 100 אלף וימכור אותה אחרי 3 שנים נוספות בקושי ב 30-40 זה אומר שהוא הפסיד יותר כסף ממה שהיה מפסיד אם היה קונה רכב חדש ומוכר אחרי 3 שנים. תוסיף לזה בלאי יותר גבוה, צריכת דלק, דגם שכב התחלף וכבר לא עושה את אותו הרושם.

וולוו זו רכישה מאד מוצלחת ביד 2 למי שאוהב את הרכב, רק לא במחירי מאיר טרייד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

הכוונה היא שאם יש לך תקציב של 100K לרכישת רכב אתה לא הולך לקנות רכב של 40K.

 

וולבו שקנית ב100K היום לא תמכור אותה ב30 אלף עוד 3 שנים, אבל ככל הנראה היא תגיע לאיזור ה65-70K.

החישוב שלך שגוי מאחר ואם היית קונה את אותו רכב כחדש , היית משלם 250K ואחרי 3 שנים נשאר עם רכב ששווה בערך חצי. כלומר הפסדת 125K מול 30-35K.

חשוב להשוות תפוחים לתפוחים כמובן. כלומר אותו רכב כחדש וכמשומש בן 3.

 

אני למשל, לא חשוד באהבה לוולבו , הרפרטואר שלי דווקא מוכיח אהבה למותג אחר,

מה שמשך אותי בוולבו הוא התמורה המטורפת לכסף תודות ללוי יצחק ששוחט את המחירון ללא הכרה ומאפשר לך לקנות רכב פרימיום איכותי מאובזר ועם ביצועים מעולים - במחיר של רכב עממי .

ברור לי שאני הולך להפסיד עוד 15 אחוז בשנה עד שאמכור ,אבל זה כאין וכאפס בהשוואה למה שהפסיד הבעלים הראשון.

עריכה אחרונה על ידי אייל

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הOPC זה רכב הרבה יותר קשה לאחזקה מוולוו עם מנוע סטנדרטי.

אפשר למצוא גם מרצדס S550 במחיר הזה אבל שוב,מחירי אחזקה.


Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

והוולוו המדוברת חדשה מכולן.

 

כל היופי הוא שמדובר ברכב יחסית חדש, מאובזר עד הגבות, טיל בליסטי וסופר איכותי. גם אם מרגיש טיפה מיושן מבחינת inteior (וגם זה עניין של טעם) זה ממש מתגמד לעומת החבילה כולה, וכל זה במחיר של סופר מיני חדשה.

עריכה אחרונה על ידי ramik33

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וולבו שקנית ב100K היום לא תמכור אותה ב30 אלף עוד 3 שנים, אבל ככל הנראה היא תגיע לאיזור ה65-70K.

ברור לי שאני הולך להפסיד עוד 15 אחוז בשנה עד שאמכור ,אבל זה כאין וכאפס בהשוואה למה שהפסיד הבעלים הראשון.

 

הטיעון שלך הוא "יש מישהו שהפסיד הרבה יותר אז זה לא נורא" ?

 

אם אתה חותם לי שתקנה את הרכב בעוד 3 שנים לפי מחירון של 65 אלף אני קונה היום אחת שמורה ב 100 אלף.

אני אומר לך שאין לך סיכוי למכור רכב כזה בעוד 3 שנים ביותר מ 40 אלף, בהנחה שהנתונים שלו ממוצעים פלוס. תסתכל בכמה מפורסמות היום המכוניות האלה משנתונים 2012-2013 (והן נשארות הרבה זמן בלוחות). עד אז כנראה שתצא גם שנת מודל/צורה חדשה יותר.

 

זה הגיוני שוולוו S60 2012 תעלה פחות מטויוטה קורולה 2012? מסתבר שכן.

 

קח בחשבון ששוק הרכב משתכלל כל הזמן, כבר היום יש דילים מעולים ב 0 ק"מ מיבואנים "מקבילים" כאלה ואחרים, והשקל רק הולך ומתחזק מה שדוחף את המחירים כל הזמן למטה, ומעלה את כח הקניה והיכולות לקבל הלוואות אטרקטיביות. בשנים הקרובות השכלולים ומערכות הבטיחות יפתחו פערים משמעותיים עוד יותר על הרכבים הישנים. והשוק הולך חזק מאד בכיוון של ג'יפונים. כלומר מי שפעם אמר אני אשים עוד כמה ג'ובות בשביל שהשכן יראה שיש לו סמל של וולבו היום מסתכל כבר קודם כל האם זה ג'יפון מוגבה ורק אחר כך על הסמל.

 

כשהתלבטתי לפני חודשיים אם לקנות משומש בן שנתיים או חדש, פשוט לא השתלם לקנות רכב משומש. אנשים שקנו רק לפני שנתיים רכבים מעולים ב 150 אלף היום מתקשים למכור אותם ב 100-110. ואלה לא רכבי יוקרה, אלה רכבים פשוטים יחסית. הוולוו הוא רכב מאד נחמד, אבל הוא לא מחזיק ולא יחזיק מחיר/מחירון בישראל. רכבים שצונחים במחירון על פי רוב הצניחה לא מתמתנת עם הזמן. היא נמשכת עד הפגישה המובטחת עם הרצפה. העצה הכי טובה למי שמתכנן לקנות רכב כזה - תקנה אותו רק אם אתה כל כך אוהב אותו שאתה בטוח שתרצה להשאר איתו הרבה שנים קדימה, או לחילופין שלא יכאב לך להפסיד עליו הרבה מאד כסף במכירה.

אנשים ש"לא מסתכלים" על 10 אלף לפה 10 אלף לשם בדרך כלל יקנו רכב חדש ולא משומש, בטח שלא וולוו מנהלים בן 7 עם קרוב ל 200 אלף ק"מ.

 

מי שממש רוצה לקנות וולבו "טיל בליסטי" יכול לקבל את מבוקשו כבר היום בפחות מ 50 אלף, ויש אפילו בהרבה פחות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

בוקר טוב אליהו הנביא.

 

סלח לי אבל מה שאתה כותב כאן זאת נבואה אישי שלך שהיא בגדר ספקולציה אל תנסה להציג לנו את התמונה הזאת כמציאות.

 

אתה יודע כמה פורד פוקוס נמכרת היום? במחיר של ולוו S60 2012 אתה יכול לקנות 3 פוקוסים או במחיר של קורולה אתה יכול לקנות 4 ואתה חושב שמי שקונה פוקוס ב10 אלף יאבד במחיר עד ל2 אלף?

 

אין שום קשר בין מה שאתה מנבא למציאות הS60 עד 2013 הייתה מצוידת במנוע וגיר של פורד שנפגעו מאוד בעקבות בעיות האמינות הרחבות של הפוקוס. ב2014 המנוע והגיר ברכב הוחלפו לכאלו של ולוו שאין להם בעיות אמינות שכיחות ידועות ולכן הרכב הזה שומר על המחיר שלו הרבה יותר טוב (אמנם נפגע במידה מסוימת מהתדמית הכוללת אבל עדיין שומר).

 

רוצה הוכחות? בבקשה.

 

ולוו 2015 S60 R-DESIGN עולה ביד 2 בערך 80,000

ולוו S60 R-DESIGN 2014 עולה ביד 2 בערך גם 80,000 שקל

ולוו 2013 (אין R-DESIGN יש BUSSINESS או EXTREME עם אבזור דומה) עולה פתאום בערך 40,000 ש"ח

 

איך מ2015 ל2014 הרכב איבד 0% ומ2014 ל2013 פתאום 50%? פשוט מאוד כי זה דגם אחר ואין פו שום קשר לשנה.

 

 

ירידת מחיר זה לא נתון לינארי בכלל אני קניתי 208 2014 ב25,000 לפני כמעט שלוש שנים כלומר הרכב איבד 71% במחיר שלו ב4 שנים. עם ירידת ערך כזאת היה צריך לצפות שהרכב שלי יעלה בעוד 3 שנים לפחות 12,000 אבל במציאות רכבים כמו שלי נמכרים היו באזור ה22,000 ואיבדתי פחות כסף מהחבר שקנה סוויפט 2012 שהחזיקה מחיר ב35 אלף והיום היא שווה אולי 10 אלף פחות.

עריכה אחרונה על ידי gkiler

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

otaltj, אתה ממש מתעקש, הא?

 

תראה, התחלת בהצהרה ש-S60 בת 3-4 אפשר לקנות ב-40-50. טרם מצאת אחת כזו, אבל הבאת לנו אחת בת 6 שמבקשים עליה 75.

 

אחרי זה טענת שמי שיקנה אחת משומשת יפסיד יותר ממי שקנה אחת חדשה. גם זה לא נכון, עובדתית.

 

השווית לאינסיגניה OPC, שיש מספר בודד של יחידות שלה על הכביש, ולך תמצא ותתחזק אחת, מעבר לזה שהיא עוד יותר מיושנת והרבה פחות נוחה מהוולוו.

 

אתה גם ממשיך להשוות את המחירים של ה-S60 לפני מתיחת הפנים למחירים של אלו שאחריה, למרות שנאמר כאן כבר כמה פעמים (ובצדק) שמדובר במנוע וגיר שונים לגמרי, ושעלויות הטיפולים בישנות גבוהות יותר משמעותית.

 

עכשיו אתה טוען ש:

אני אומר לך שאין לך סיכוי למכור רכב כזה בעוד 3 שנים ביותר מ 40 אלף, בהנחה שהנתונים שלו ממוצעים פלוס. תסתכל בכמה מפורסמות היום המכוניות האלה משנתונים 2012-2013 (והן נשארות הרבה זמן בלוחות). עד אז כנראה שתצא גם שנת מודל/צורה חדשה יותר.

למרות שרק לפני שניה הבאת אחת מ-2014 שמבקשים עליה 75. ולמרות שבשנתונים המדוברים, מדובר ברכבים לפני מתיחת הפנים. ולמרות שמדובר ברכבים בני 7-8 ולא בני 6 כמו שאתה מתאר (לקנות היום רכב בן 3 ולמכור בעוד 3 שנים).

 

וגם ש:

קח בחשבון ששוק הרכב משתכלל כל הזמן, כבר היום יש דילים מעולים ב 0 ק"מ מיבואנים "מקבילים" כאלה ואחרים, והשקל רק הולך ומתחזק מה שדוחף את המחירים כל הזמן למטה, ומעלה את כח הקניה והיכולות לקבל הלוואות אטרקטיביות. בשנים הקרובות השכלולים ומערכות הבטיחות יפתחו פערים משמעותיים עוד יותר על הרכבים הישנים. והשוק הולך חזק מאד בכיוון של ג'יפונים. כלומר מי שפעם אמר אני אשים עוד כמה ג'ובות בשביל שהשכן יראה שיש לו סמל של וולבו היום מסתכל כבר קודם כל האם זה ג'יפון מוגבה ורק אחר כך על הסמל.

למרות שאין אף וולוו, בכלל, באפס ק"מ או ביבוא מקביל, וגם די מעט מתחרות (לפחות בערוצי האפס ק"מ הרשמיים).

ומי שסתם רוצה רכב נח, מפנק וחזק ולא קונה רכב רק בגלל מה שהשכן יגיד? מה איתו?

 

כאן אתה בכלל סותר את עצמך, שזה כבר קצת מצחיק:

כשהתלבטתי לפני חודשיים אם לקנות משומש בן שנתיים או חדש, פשוט לא השתלם לקנות רכב משומש. אנשים שקנו רק לפני שנתיים רכבים מעולים ב 150 אלף היום מתקשים למכור אותם ב 100-110. ואלה לא רכבי יוקרה, אלה רכבים פשוטים יחסית.

כלומר, לא כדאי לקנות משומש כי יש ירידת ערך גבוהה? זה בדיוק הפוך! היית יכול לקנות רכב ממש צעיר בפחות משני שליש המחיר שלו כחדש! איך מזה אתה מסיק שיותר הגיוני לקנות חדש?

 

ובגדול, אם לסכם קצת, אם אתה חושב שלקנות ולתחזק רכב פרימיום (או סמי-פרימיום, איך שבא לך) מקטגוריה D יעלה כמו לקנות ולתחזק קורולה, אז אתה לא בכיוון. די ברור שמי שקונה S60 מבין שזה עולה יותר, והוא גם מקבל יותר. זה בסדר. גם ירידת הערך תהיה גבוהה יותר.

 

זה לא אומר שה-S60 היא העסקה הכי טובה שיש, או שהיא מתאימה למי שרק רוצה ג'יפון כדי להרשים את השכנים. היא גם לא מאוד מרווחת ועם תא מטען קטן באופן מעצבן. היא כן מציעה, בעיקר בגלל ירידת הערך הגבוהה (מאוד) שלה כחדשה, עסקה די מעניינת למי שמחפש רכב נח, חזק ומאובזר במחיר הנוכחי שלה, ומוכן לשלם יותר (אבל לא המון יותר), גם על ירידת ערך עתידית. אם אתה חושב שיש הצעה יותר משתלמת, אולי סוף סוף תאיר את עינינו ותפרט לנו מה היא.

 

וזה בסדר להגיד שטעית. לא קורה שום דבר נורא.



For I am a bear of very little brain, and long words bother me

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)
הטיעון שלך הוא "יש מישהו שהפסיד הרבה יותר אז זה לא נורא" ?

 

אם אתה חותם לי שתקנה את הרכב בעוד 3 שנים לפי מחירון של 65 אלף אני קונה היום אחת שמורה ב 100 אלף.

אני אומר לך שאין לך סיכוי למכור רכב כזה בעוד 3 שנים ביותר מ 40 אלף, בהנחה שהנתונים שלו ממוצעים פלוס. תסתכל בכמה מפורסמות היום המכוניות האלה משנתונים 2012-2013 (והן נשארות הרבה זמן בלוחות). עד אז כנראה שתצא גם שנת מודל/צורה חדשה יותר.

 

זה הגיוני שוולוו S60 2012 תעלה פחות מטויוטה קורולה 2012? מסתבר שכן.

 

קח בחשבון ששוק הרכב משתכלל כל הזמן, כבר היום יש דילים מעולים ב 0 ק"מ מיבואנים "מקבילים" כאלה ואחרים, והשקל רק הולך ומתחזק מה שדוחף את המחירים כל הזמן למטה, ומעלה את כח הקניה והיכולות לקבל הלוואות אטרקטיביות. בשנים הקרובות השכלולים ומערכות הבטיחות יפתחו פערים משמעותיים עוד יותר על הרכבים הישנים. והשוק הולך חזק מאד בכיוון של ג'יפונים. כלומר מי שפעם אמר אני אשים עוד כמה ג'ובות בשביל שהשכן יראה שיש לו סמל של וולבו היום מסתכל כבר קודם כל האם זה ג'יפון מוגבה ורק אחר כך על הסמל.

 

כשהתלבטתי לפני חודשיים אם לקנות משומש בן שנתיים או חדש, פשוט לא השתלם לקנות רכב משומש. אנשים שקנו רק לפני שנתיים רכבים מעולים ב 150 אלף היום מתקשים למכור אותם ב 100-110. ואלה לא רכבי יוקרה, אלה רכבים פשוטים יחסית. הוולוו הוא רכב מאד נחמד, אבל הוא לא מחזיק ולא יחזיק מחיר/מחירון בישראל. רכבים שצונחים במחירון על פי רוב הצניחה לא מתמתנת עם הזמן. היא נמשכת עד הפגישה המובטחת עם הרצפה. העצה הכי טובה למי שמתכנן לקנות רכב כזה - תקנה אותו רק אם אתה כל כך אוהב אותו שאתה בטוח שתרצה להשאר איתו הרבה שנים קדימה, או לחילופין שלא יכאב לך להפסיד עליו הרבה מאד כסף במכירה.

אנשים ש"לא מסתכלים" על 10 אלף לפה 10 אלף לשם בדרך כלל יקנו רכב חדש ולא משומש, בטח שלא וולוו מנהלים בן 7 עם קרוב ל 200 אלף ק"מ.

 

מי שממש רוצה לקנות וולבו "טיל בליסטי" יכול לקבל את מבוקשו כבר היום בפחות מ 50 אלף, ויש אפילו בהרבה פחות.

 

לא, הטיעון שלי הוא שאתה עושה סלט ואתה טועה ומטעה. מערבב בין סוגי רכבים וכו'. חבל לי על הזמן להמשיך להעמיד אותך על טעותך כי אתה ממש לא בעניינים וממש לא בכיוון.

לי בהשוואה אליך יש נסיון בשוק של הוולבו , קניתי כזו בעולם האמיתי,לא בעולם המחירים התאורטיים של יד 2, אני בקשר עם קבוצה של בעלי וולבו , בסביבות 15 איש ומכיר בכמה קנו, מכרו וכו'.

 

בעולם האמיתי שבו אנשים מחפשים אקזמפלרים שמורים, יד 1 (או 2) בלבד ללא תאונות ועם ק"מ ממוצע ומטה - אנשים משלמים מחירון או קצת מתחת. (אני אישית שילמתי קצת יותר מהמחירון על רכב שנת 2016 עם 6,000 ק"מ וערימה של תוספות יקרות שלא בסטנדרט שהיה במצב ניילונים) . אנשים מבינים שהמחירון מגלם בתוכו הוזלה משמעותית גם ככה , גם אם תמכור לטרייד אין תקבל בערך 10 אחוז מתחת למחירון ולא בכיוון שציינת (כמה מהחברים כאן שהגיבו ומכרו רכב למאיר טרייד יעידו אם ירצו)

 

מחירון דרך אגב, זה של לוי יצחק (כלומר בתשלום) , לא של יד 2 וזה ימשיך להיות ככה כל עוד חברות הביטוח מתבססות עליו בחישוביהן.

מחיר המחירון לא מתבסס על פתיחת יד 2 ובחירת האקזמפלר הדפוק ביותר , כמה דורשים עליו ואז לומר שזה מחיר השוק.

 

כפי שהסברתי לך ואתה מסרב להבין, מי שיש לו 100 אלף ש"ח לרכב, לא מחפש וולבו 2012 עם מנועי וגירי פורד הבעייתיים. זה משחק שונה, כשהרכבים הללו מתקרבים לגיל 10 ,באמת אין להם דורש כי אף אחד לא רוצה לנסוע בוולבו בת 10.

מי שרוצה רכב ברמה יותר גבוהה מסטנדרט לא מחפש מציאות מליסינג ברמת גימור ליסינג של "0 ק"מ" שזה טריק שיווקי שרבים נופלים בו , כי להוריד 10-15 אחוז על רכב 0 ק"מ שבעלים ראשון שלו זה ליסינג פירושו לקנות במחיר מחירון.... :-)

עריכה אחרונה על ידי אייל

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לא,

כפי שהסברתי לך ואתה מסרב להבין, מי שיש לו 100 אלף ש"ח לרכב, לא מחפש וולבו 2012 עם מנועי וגירי פורד הבעייתיים. זה משחק שונה, כשהרכבים הללו מתקרבים לגיל 10 ,באמת אין להם דורש כי אף אחד לא רוצה לנסוע בוולבו בת 10.... :-)

 

באמת מצחיק, אתה רק מחזק את הטיעון שלי. כשירצה למכור בעוד 3 שנים זה בדיוק יהיה המצב, וולבו שמתקרבת לגיל 10 שאף אחד לא רוצה : )

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...