Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובאמת, מה ההבדל בין לקנות מהיבואן הרישמי ליבואן מקביל אם האחריות אותה אחריות ? (מלבד שהרכב נסע 2,000 ק"מ~ ?)

כי הרף שלי הוא 300 אלף ולא ממש שמח לעבור אותו.

קניה מיבואן מקביל נותנת רק שנתיים אחריות לא?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

יש גם הנחות. תחושת הבטן שלי שלא תעבור אותו בהרבה.

 

אני לא סגור שחבילת ה-M שווה את התוספת אבל זה בהחלט סובייקטיבי.

 

תעשה קודם כל נסיעת מבחן ותראה שאתה מתחבר לרכב - מבחינתי הוא והוולוו לא באותה רמה מבחינת הנהיגה (הנעה אחורית אין מה לעשות)

 

אחרי שתחליט שהוא עבורך תעשה את השיקולים בעד ונגד היבואן הרשמי (ויש שיקולים לשקול)

פורסם
יש גם הנחות. תחושת הבטן שלי שלא תעבור אותו בהרבה.

 

אני לא סגור שחבילת ה-M שווה את התוספת אבל זה בהחלט סובייקטיבי.

 

תעשה קודם כל נסיעת מבחן ותראה שאתה מתחבר לרכב - מבחינתי הוא והוולוו לא באותה רמה מבחינת הנהיגה (הנעה אחורית אין מה לעשות)

 

אחרי שתחליט שהוא עבורך תעשה את השיקולים בעד ונגד היבואן הרשמי (ויש שיקולים לשקול)

 

האמת עשיתי חשבון של יבוא אישי והפער הוא 10%. אם יש הנחות בארץ אז אכן לא שווה יבוא.

נעשה נסיעת מבחן ונחליט.

 

למה לא A4 s-line?

לא חסכוני בדלק, שווי שימוש גבוה משמעותי (700 ש"ח בגלל שלא היברידי)

פורסם

אני בהתלבטות דומה רק בין סקודה לאלפא רומאו, חושב ללכת בראשון לשלמה סיקסט לעשות בדיקה עליהם. כי בסוף אני חושב שעם כל ההמלצות אתה יודע הכי טוב מה מתאים לצרכים שלך

פורסם

מחזק את ההמלצה על 330e, הדגם החדש נותן לך הנאה מהכל, חסכוני בדלק, חזק מאוד, בטיחותי, לא גדול במיוחד, מרגיש מאוד איכותי. קשה לי להאמין שמי שעושה בו נסיעת מבחן לא יוצא מרוצה

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
אני בהתלבטות דומה רק בין סקודה לאלפא רומיאו

בהנחה והתכוונת לסופרב וג׳וליה, לא יכול לחשוב על שתי רכבים שונים יותר. מה הדרישות/צרכים שלך מהרכב?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

לאור מצב היורו אם היייתי בהתלבטות דומה הייתי בודק יבוא אישי מאירופה. יש מצב שבסכום דומה אתה יכול להביא רכבים בליגה אחת או שתיים מעל.

לאחרונה בסגמנט הזה דווקא מרצדס מצטיינת בנוחות, וסדרה 3 החדשה מנצחת בכל המבחנים ההשוואתיים באירופה.

פורסם

משהו קצת שונה: ניסאן מקסימה מנוע V6 שכמעט כבר לא קיים בקבוצה הזאת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ה330E נמכרת בדלק מוטורס ברמת גימור הבינונית על הכביש בפחות מ300 למחיר סגירה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

בעיני הS60 T8 זה הרכב המוצלח ביותר בקטגוריה הזו.

כרגע על סופרב, אם וכאשר יהיה את הממון זאת תהיה המחליפה שלה ללא ספק.

ביצועים מעולה, אלגנטית מאוד, מאובזרת..

בעניין ירידת הערך - כנראה שהיא תתרסק יותר מהמתחרות שלה, אבל מצד שני כל הרכבים במחירים האלה מתרסקים.

פורסם

נהגת בה לעומת המתחרות?

היא בהחלט עסקה טובה ותמורה ראויה למחיר,

אבל בנהיגה כוללת הבמוו והמרצדס המקבילות עולות עליה (לדעתי ולאחר נהיגה של לפחות שלוש שעות בכל אחת מהן)

 

אני מסכים שכל הרכבים האלה מקבלים מכה במחירון אבל למכור מרצדס או במוו יד ראשונה בזמן סביר זו מלאכה יותר פשוטה מוולוו (מה יקרה בעתיד אין לי צל של מושג)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

הב.מ.וו יותר דינמית מהוולבו,ה -C CLASS לא,הוולבו הזאת ,למרות שהיא לא מכונת נהיגה מרגשת ,היא טובה בהרבה בתחום הזה מהרכב שהיא מחליפה ובהחלט מרגישה טוב בתגובות שלה בנהיגה עם אחיזה גבוהה מאד,לגבי הביצועים ,זה פשוט לעשות עוול לגרמניות,היא פשוט חזקה מהן ב 10 דרגות.

×
×
  • תוכן חדש...