Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם!

 

אחרי שהתייאשתי מטסלה שתגיע לארץ

החלטתי לרכוש רכב חדש.

 

מה חשוב לי:

1. נוחות נסיעה - מושבים מפנקים, צמוד לכביש

2. ביצועים - כמה שיותר כ"ס ומומנט יותר מבורך

3. סחיר - שאפשר למכור אותו יחסית בזמן סביר ותנאי שוק

 

כרגע אני מתלבט בין:

1. Volvo S60 T8 390HP

2. Skoda Suberb 280HP

 

היו בבעלותי שני הרכבים הנ"ל בדגמים קודמים:

1. Volvo - ביצועים עדיפים אבל קשה מאוד מאוד למכור ונמכר הרבה מתחת למחירון.

2. Skoda - גדול יותר ומרשים, ביצועים סבבה. נמכר תוך 48 שעות במחיר מחירון.

 

אם יש המלצות לרכבים נוספים בקבוצת מחיר הזאת אשמח לשמוע.

עריכה אחרונה על ידי TheWiz
פורסם

אני די באותן התלבטויות כמוך.

 

אני לא יודע למה אתה לא מציין את ה-ב.מ.וו 330e, אלא אם אתה לא מתחבר למותג.

 

מנסיעות מבחן בוולוו ובבימר מלבד יתרון קל בתאוצה ואבזור עודף מבחינת תמורה למחיר הבימר מרגיש הרבה יותר ספורטיבית ומהנה לנהיגה.

 

אופציה נוספת שאני מניח שעם הנחה תוכל להיכנס לתקציב היא המרצדס c300e אבל צריך לקחת בחשבון שהיא מרגישה קצת פחות עדכנית לעומת המתחרות (דגם חדש צפוי לצאתבתוך שנה - שנתיים)

 

בכל מקרה לשתי הגרמניות צפוי להיות שוק די טוב במכירה ליד שנייה

פורסם

אלפא רומיאו ג'וליה. רכב מדהים, אולי קצת חלש בסעיף 3 שלך, אבל מי שקונה רכב ב 300 א' ש"ח צריך להיות פחות מוטרד מסחירות כי יכול לבצע עסקת טרייד אין אצל היבואן ולא להתעסק במכירה עצמאית, גם אם יפסיד קצת [emoji6]

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם (נערך)
אני די באותן התלבטויות כמוך.

 

אני לא יודע למה אתה לא מציין את ה-ב.מ.וו 330e, אלא אם אתה לא מתחבר למותג.

 

פחות מתחבר לגרמנים. מזכיר לי תהליכים.

אבל שווה בדיקה. גרסת הM שלהם נראת מעניינת.

עריכה אחרונה על ידי TheWiz
פורסם
אלפא רומיאו ג'וליה. רכב מדהים, אולי קצת חלש בסעיף 3 שלך, אבל מי שקונה רכב ב 300 א' ש"ח צריך להיות פחות מוטרד מסחירות כי יכול לבצע עסקת טרייד אין אצל היבואן ולא להתעסק במכירה עצמאית, גם אם יפסיד קצת [emoji6]

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

האלפא במחיר של עד 300K, היא קצת "עגלה". 7 שניות ל-100, ו-200 כ"ס.

 

היה לי טראומה במכירת הוולו. לקח לי 8 חודשים למכור, רכב שעלה לי 300 אלף מהסוכנות, נמכר אחרי 3.5 שנים ב-110 אלף. 50,000 ק"מ, כל הטיפולים במוסך, אפס תאונות.

 

נהנתי מהרכב אבל המכירה באסה רצח.

פורסם (נערך)

הוולבו רכב מדהים עם התמורה הכי גבוהה לשקל שיש בסגמנט הזה ובמרחק,להשוות אותו לסופרב זה עוול רציני.

 

כל מה שהוא לא גיפון יורד חזק במחירון.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
פורסם
האלפא במחיר של עד 300K, היא קצת "עגלה". 7 שניות ל-100, ו-200 כ".

בוא נדייק, 6.6 שניות והרכב קל מאוד אז הוא ממש לא מרגיש עגלה וההגה נהדר.

לא הייתי נוגע בדגם שלפני מתיחת הפנים ואין לי מושג אם מה שנמכר היום בארץ זה כבר אחרי?

 

כתבת שאתה מחפש ספורטיבית ושתי המתמודדות שלך מלבד מנוע חזק, רחוקות מאוד מההגדרה הזו.

 

רוץ לבדוק את ה330e, גם אם גרסת הM חורגת (קצת) מהתקציב שלך. תנסה לקחת אחת ל24 שעות ותחזור לספר מה חשבת עליה...

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
פחות מתחבר לגרמנים. מזכיר לי תהליכים.

אבל שווה בדיקה. גרסת הM שלהם נראת מעניינת.

 

הסופרב לא פחות גרמנית בימינו..

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם (נערך)
הסופרב לא פחות גרמנית בימינו..

גם נכון.

 

התקשרתי בכדי לתאם נסיעת מבחן ל-330i בפתח תקווה. נאמר לי שאין להם ויש רק בתל אביב. ביקש שאבוא ואז נקבע נסיעת מבחן בתל אביב. שאלתי בשביל לקבוע נסיעת מבחן אני צריך להגיע אליכם? כן.

אם אני אחפש סוכנות רכב שתנהג כמו משרדים ממשלתיים אפנה לBMW, וזה עוד לפני שרכשתי רכב. זאת התרבות הארגונית של היבואן בארץ ? אשמח לשמוע

 

בסקודה וולוו קיבלתי שירות מצויין.

 

מישהו מכיר יבוא מקביל מומלץ ל-BMW 330i. אני בטוח ששם יש שירות טוב יותר

עריכה אחרונה על ידי TheWiz
פורסם (נערך)

אני מניח שהתכוונת ל330e? אין שום צורך להגיע כדי לקבוע נסיעת מבחן.

פתח תקווה זה מרכז שרות, לא אולם תצוגה, אבל אני מניח שהם מקבלים עמלה על מכירת רכב אז אמרו לך להגיע. קשקוש מוחלט.

 

בכל אופן השרות שם לרוב פשוט מצוין, בוודאי ובוודאי יותר טוב מצ׳מפיון.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

מסכים ומחזק לחלוטין - תפנה לאולם המרכזי בתל אביב ויתאמו לך נסיעת מבחן ברצון רב.

 

לדלק מוטורס יש תודעת שירות יוצאת דופן לטובה מכל יבואן אחר בו נתקלתי.

פורסם
גם נכון.

 

התקשרתי בכדי לתאם נסיעת מבחן ל-330i בפתח תקווה. נאמר לי שאין להם ויש רק בתל אביב. ביקש שאבוא ואז נקבע נסיעת מבחן בתל אביב. שאלתי בשביל לקבוע נסיעת מבחן אני צריך להגיע אליכם? כן.

אם אני אחפש סוכנות רכב שתנהג כמו משרדים ממשלתיים אפנה לBMW, וזה עוד לפני שרכשתי רכב. זאת התרבות הארגונית של היבואן בארץ ? אשמח לשמוע

 

בסקודה וולוו קיבלתי שירות מצויין.

 

מישהו מכיר יבוא מקביל מומלץ ל-BMW 330i. אני בטוח ששם יש שירות טוב יותר

 

כנראה דרך לסנן אנשים לא רציניים, אם היית לקוח קיים כנראה שההתנהלות היתה אחרת.

פורסם (נערך)
לא עניין של לקוח קיים או לא. מה שכתבתי למעלה...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אוקי. תודה. נבהלתי לרגע. אתקשר לתאם איתם.

 

ובאמת, מה ההבדל בין לקנות מהיבואן הרישמי ליבואן מקביל אם האחריות אותה אחריות ? (מלבד שהרכב נסע 2,000 ק"מ~ ?)

כי הרף שלי הוא 300 אלף ולא ממש שמח לעבור אותו.

עריכה אחרונה על ידי TheWiz
×
×
  • תוכן חדש...