Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין ספק שהוולוו חזקה משמעותית, מה שגם מתבטא בביצועים עדיפים. אבל (וזה אבל חשוב) זה לא מרגיש כך. הדרך בה היא מורידה את הכוח לכביש לינארית מאוד, בהשוואה לב-מ-וו. אז אמנם בפועל הב-מ-וו חלשה ואיטית ממנה אבל זה לא מרגיש כך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
ה330E נמכרת בדלק מוטורס ברמת גימור הבינונית על הכביש בפחות מ300 למחיר סגירה.

 

אתה יודע את זה בוודאות ? אני מתכנן ללכת חודש הבא לעשות נסיעת מבחן ואם מתאים לסגור במקום.

פורסם
אין ספק שהוולוו חזקה משמעותית, מה שגם מתבטא בביצועים עדיפים. אבל (וזה אבל חשוב) זה לא מרגיש כך. הדרך בה היא מורידה את הכוח לכביש לינארית מאוד, בהשוואה לב-מ-וו. אז אמנם בפועל הב-מ-וו חלשה ואיטית ממנה אבל זה לא מרגיש כך.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

האמת שנסעתי בוולוו, לא הרגשתי את ה-390 כ"ס. לא ברור לי עד עכשיו למה. מאיצה מהר אבל לא כמו רכב שעושה 0-100 ב-4.5 שניות. משהו לא התחבר לי.

פורסם
אין ספק שהוולוו חזקה משמעותית, מה שגם מתבטא בביצועים עדיפים. אבל (וזה אבל חשוב) זה לא מרגיש כך. הדרך בה היא מורידה את הכוח לכביש לינארית מאוד, בהשוואה לב-מ-וו. אז אמנם בפועל הב-מ-וו חלשה ואיטית ממנה אבל זה לא מרגיש כך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

רוברט,בנסיעה מנהלתית בהאצה ללא הורדת הילוך ההאצה באמת לינארית,אבל בהאצה עם הורדת הילוך או שניים והדבקת הדוושה אני פשוט נדבקתי אחורנית לכסא והרגשתי את הכוחות G שעובדים עלי.

אני נהגתי במספיק רכבים חזקים עם מנועים 6 וגם 8 צילינדר,הוולבו שם לגמרי,חוויה מטורפת,אתה לא מצפה להאצה כזאת מרכב סלון.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חזרתי עכשיו מנסיעת מבחן בת"א.

אין ספק שBMW 330e נותן הרבה יותר חווית נהיגה.

 

הבעיה שלי היא המחיר.

 

הגירסה M ספורט עולה על הכביש 350,000 ש"ח (330,000 ש"ח + 10,000 צבע מטאלי + 10,000 קודן ואגרת רישוי). לאחר הנחה 339,000 ש"ח.

בוולבו לגירסה S60 T8 + R-design אחרי הנחה 300,000 ש"ח.

 

אולי כדאי לבדוק יבוא אישי. שם ראיתי שהמחיר על הכביש 300,000 ש"ח לרכב עם כמה אלפי ק"מ בודדים. יש המלצות לסוכנות יבוא אישי ?

פורסם

ג'וליה עם 280 כוח סוס, דגם וולוצ'ה עם הנאה אחורית (חדש בארץ) הולך כנראה לעלות מעכשיו פחות מ-320 אלף ש"ח. האבזור מאד עשיר. רכב נהדר, מבחינת נהיגה ללא השוואה לוולבו וגם יותר טוב מהבימר.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...