Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

החישוב שלך הוא מאד בעייתי, אתה נימצא בקצה אחד.

אצלי יש טסלה מודל 3 ששנה שעברה עשיתי בערך 20k קילומטר, רק טעינה ביתית והאפליקציה מראה ששילמתי בערך 2000 ש"ח.

בפועל יש לי פאנלים סולרים על הגג אז גם את זה לא שילמתי.

לי זה מאד משתלם אז זה אומר שלכולם זה מאד משתלם?

אתה בקצה אחד בלי אפשרות להטענה ביתית אמיתית, אני בקצה השני שרוב המוחלט של ההטענה נעשה בפנלים סולרים.

אף אחד משנינו לא מייצג את המקרה המומצע של שימוש ברכב חשמלי.

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לדעתי הלא מלומדת, הבית אף פעם לא מפסיד.

לא משנה מה נעשה, הכנסות מגביית מיסים ישארו כמו שהם היום ואם יהיו רכבים חשמליים נוספים ימצאו דרכים נוספות להעלאת המס עליהם.

לדעתי הגזירה הבאה על רכבים חשמליים תהיה תעריף חשמל שונה למונים להטענת רכב חשמלי (ומימלא הקו הקיים של הבניינים לא יוכל לעמוד בעומס ותהי החובה להזמין קו חדש למונים כאלו).

 

כבעלים מאוד מאוד מרוצה של טסלה, השבוע המלצתי לאמא שלי לרכוש רכב בנזין מיקרו היברידי. חשמלי מקביל עולה 40K יותר, אז עם כל הגזירות ונסועה לא רבה אין שום הצדקה לקנות כיום את הגרסה החשמלית שלו.

 

ואפרופו כל החישובים, את הפער של 40 אלף ש"ח בסביבת הריבית כיום אפשר לתעל לריבית של 1,500 ש"ח, שלא לדבר על יותר אם אתה קונה רכב במימון. גם לכסף יש עלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, discoTD5 כתב:

גם בארץ חברות השכרה מתחלחלות מהמחשבה להחזיק חשמלית בצי ההשכרה, בניגוד לצי הליסינג.

עסקית אני חושב שאפשר למצוא לזה פתרונות עסקיים רווחיות ללקוח ולחברה, אבל החברות מחזיקות בהרבה הבנה של העולם הזה שלנו אין. 

מלכתחילה נראה שהמחשבה להטיל את כל המשקל על כלי רכב חשמליים בציי השכרה נלקחה מהשיקולים הלא נכונים. אבל קטונתי. זה מאוד מורכב. 

האמת שאני יכול להבין למה אנשים לא רוצים לשכור חשמליות.

בתור תייר הדבר האחרון שאני רוצה לחשוב עליו זה איפה יש עמדות טעינה.

בארץ אני מסתדר עם זה מצוין, כי יש לי עמדה בבית וכי לרוב הנסיעות שלי מספיקה טעינה אחת בלי לעצור בשום מקום.

 

בחו"ל פחות בא לי לחשוב על זה אז כנראה שאמשיך לשכור רכב דלקי.

אולי במדינות מאוד ספציפיות שיש בהן פריסה טובה של עמדות טעינה הייתי שוקל, שמעתי דברים כאלו על איסלנד למשל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, Jack457 כתב:

זה מוגזם. עדיף להשתמש בשמן מעולה ולהחליף בזמן מאשר בשמן נחות ולהחליף הרבה. 

לא מסכים אתך.

אף אחד לא ממליץ להשתמש בשמן נחות\לא מתאים לרכב, אף פעם.

להחליף שמן פעם בחצי שנה, כאשר רכב עובד בתנאים קשים (כמו נסיעות קצרות או נסיעות בפקקים),

זה לא מוגזם, זאת המלצה של כל היצרנים - אם תקראה בהמלצות היצרנים את ההסתייגויות לתנאים קשים שהזכרתי.

תנאי נסיעות רכב בארץ הם קשים, לכן יותר עדיף להחליף שמן טוב\איכותי\מתאים לדרישות יצרן הרכב כל 7,500 ק"מ או חצי שנה, לפי המוקדם בינהם,

מאשר להחליף בשמן "מעולה" כל 15 אלף ק"מ או פעם בשנה, גם אם יצרן של אותו שמן מצהיר שזה טוב לשנתיים או 30 אלף ק"מ, גם אם זה מוביל1 :)

שמן זול, מנוע רכב הוא יקר.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/טסלה-ישראל-מחירון-אפריל-2024-טסלה-מודל-3-זולה-יותר-משמעותית

 

לרוב זה לא קורה במקביל, אך כיממה לאחר הוזלת דגמי טסלה בשוק האמריקאי טסלה מוזילה גם בישראל את מחירי המודל 3, מודל S ומודל X. המודל Y לעומת זאת, רבת המכר של טסלה, שומרת על המחיר הקודם. 

 

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה די פשוט - ירידה במכירות =ירידה במחירים. או לפחות כזה זה בשוק שפוי.

בגלל שטסלה מוכרת כאן ישירות זה מתורגם אוטומטית לירידת מחיר, כי אין יבואן שישתה את ההפרש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההורדה הזאת מגיעה גם אחרי שהשיקו מתחרות סיניות למודל 3 - אקספנג, byd סיל, אורה 07.

 

מעניין אם התמחור גם שלהם צפוי להשתנות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, guy.a כתב:

את האורה 07 אני לא מבין למה הביאו, רכב לא תחרותי. מנוע הנעה קדמית חלש 204 כ"ס קצב טעינה מהיר 85 קילווואט . מי יקנה את זה? 

מי שהוא לא טכנולוג בנשמה, ורוצה לראות מסך מול העיניים וכפתורים פיזים. 

זה כנראה 70% מהרוכשים הפוטנציאלים שיעיפו מבט גם על מודל 3.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, dorsht כתב:

האמת שאני יכול להבין למה אנשים לא רוצים לשכור חשמליות.

בתור תייר הדבר האחרון שאני רוצה לחשוב עליו זה איפה יש עמדות טעינה.

בארץ אני מסתדר עם זה מצוין, כי יש לי עמדה בבית וכי לרוב הנסיעות שלי מספיקה טעינה אחת בלי לעצור בשום מקום.

 

בחו"ל פחות בא לי לחשוב על זה אז כנראה שאמשיך לשכור רכב דלקי.

אולי במדינות מאוד ספציפיות שיש בהן פריסה טובה של עמדות טעינה הייתי שוקל, שמעתי דברים כאלו על איסלנד למשל.

שכחת את ארהב

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיץ שעבר הייתי בצרפת. עמדות טעינה בכל פינה. ועדיין, במסלולים לא מוכרים אני מעדיף את הנוזל הדליק. 3 דקות בתחנה ויש עוד הרבה מאות קילומטרים עד הנורה הצהובה (אני אף פעם לא ממתין, לא בארץ ובודאי לא בחו"ל. מעדיף לתדלק כשהמחט על החצי).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, taranta כתב:

זה די פשוט - ירידה במכירות =ירידה במחירים. או לפחות כזה זה בשוק שפוי.

טסלה מורידים מחירים גם כשיש מכירות גבוהות, ע"ע 2023. 

 

בשוק האמריקאי אין את התחרות הסינית וזה השוק שבגללו טסלה מוזילה מחירים. 

 

אני החלפתי את הS class במודל S חודש לפני שחתכו את המחיר ב10 אחוז, אבל גם קיבלתי 3 שנות טעינה בחינם ללא הגבת נסועה, שזה אגב היה הדבר שמכר לי את הרכב מלכתחילה. 

 

שכרתי את ה3 ולקחתי Y של חבר לכמה נסיעות ארוכות והזמנתי את הS החדשה בלי לעשות נסיעת מבחן, הייתי מרוצה מהקטנות אבל רציתי מתלי אוויר וטווח גדול. 

 

  • אהבתי 1

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, guy.a כתב:

את האורה 07 אני לא מבין למה הביאו, רכב לא תחרותי. מנוע הנעה קדמית חלש 204 כ"ס קצב טעינה מהיר 85 קילווואט . מי יקנה את זה? 

כאשר יתקעו כמה חודשים בנמל הם ימצאו את עצמם באתרי יד 2 ובחברות הליסינג.

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.4.2024 בשעה 09:29, GTאי כתב:

לדעתי הלא מלומדת, הבית אף פעם לא מפסיד.

לא משנה מה נעשה, הכנסות מגביית מיסים ישארו כמו שהם היום ואם יהיו רכבים חשמליים נוספים ימצאו דרכים נוספות להעלאת המס עליהם.

לדעתי הגזירה הבאה על רכבים חשמליים תהיה תעריף חשמל שונה למונים להטענת רכב חשמלי (ומימלא הקו הקיים של הבניינים לא יוכל לעמוד בעומס ותהי החובה להזמין קו חדש למונים כאלו).

 

כבעלים מאוד מאוד מרוצה של טסלה, השבוע המלצתי לאמא שלי לרכוש רכב בנזין מיקרו היברידי. חשמלי מקביל עולה 40K יותר, אז עם כל הגזירות ונסועה לא רבה אין שום הצדקה לקנות כיום את הגרסה החשמלית שלו.

 

ואפרופו כל החישובים, את הפער של 40 אלף ש"ח בסביבת הריבית כיום אפשר לתעל לריבית של 1,500 ש"ח, שלא לדבר על יותר אם אתה קונה רכב במימון. גם לכסף יש עלות.

איך מרגישה טסלה אחרי gti? 

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...