Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

האם יש דרך כל שהיא לבצע חסימה של תכנים בדפדפן ברכבי טסלה?

אפליקציה צד ג’, או הגבלת הגלישה ע’י קוד וכדו’.

תודה

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

טסלה מציינת 6 מיליון רכבים חשמליים מיום היווסדה:

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/טסלה-מציינת-6-מיליון-רכבים-חשמליים-מיום-היווסדה

 

:popcorn:

עריכה אחרונה על ידי Shmelov
  • אהבתי 1

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

טסלה תבעה לקוח ישראלי במעל רבע מיליון שקל: אסף את המכונית ולא שילם
על פי עיקרי התביעה שהוגשה אשתקד על ידי טסלה ישראל זו דורשת סכום של 257,160 שקל משום שלטענתה הלקוח אסף את המכונית ובת זוגו נוהגת בה כיום בלי שתמורתה שולמה. הלקוח טוען מנגד: שילמתי בביטקוין לטסלה העולמית דרך אתר האינטרנט של החברה

 

https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/bymle00cxc

 

הנתבע, הוא שילם לטסלה העולמית בביטקוין אבל טסלה ישראל אינה מכירה בתשלום. כך, הוא טוען שטסלה כחברה הציגה מצב בו היא ישות עולמית ואין לה יבואן רכב בישראל. המיצגים באתר טסלה הצביעו על כך שההתקשרות היא מול החברה העולמית והתשלום בוצע בביטקוין לטסלה העולמית שטסלה ישראל היא חלק ממנה. כלומר, לטענת הלקוח הוא שילם בביטקוין לטסלה העולמית וקיבל אישור לקחת את המכונית.

  • לא הבנתי... 1
  • מעניין 3

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, רועי5 כתב:

וגם פוטרו על הדרך 10% מכח העבודה ( 14000 עובדים ), ירידה בביקושים. כנראה שהסינים בכל זאת יודעים לתת עבודה.

כאשר הממשל הסיני מסבסד בכבדות את תעשית הרכב והסוללות הסיניות אין בעיה להציע מחירים תחרותים הרבה יותר.

נכון לשווקים רבים אחרים בהם הסינים מבצעים דמפינג במימון הממשל הסיני.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאור המצב עם מס נסועה החל מ-2026 (15 אג' לק"מ) אגרת רישוי מלאה מ-2025, עלויות הביטוח הגבוהות ועליית מס קניה מתמשכת.

מכונית חשמלית איבדה את כל יתרונותה הכלכליים ונשארה רק עם מגבלות השימוש שלה:

טווח נסיע מוגבל, צורך הכרחי בעמדת טעינה בבית, זמן טעינה ארוך בבית,

עלות טעינה גבוה בעמדות ציבוריות ומחסור בתשתיות הטעינה הציבוריות, מחיר גבוה בהשווה לרכב בנזין.

לדעתי לאדם הממוצע כרגע אין שום מניע הגיוני לרכוש רכב חשמלי והרבה יותר עדיף לרכוש רכב היברידי.

טויוטה צדקו בסופו של דבר.כרגע לא נראה שמכוניות חשמליות יעברו בזמן הקרוב את 30% מהשוק ברוב מדינות העולם, חוץ ממקרים מיוחדים כמו נורבגיה וסין. 

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • מבאס 1
  • מעניין 2

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, EvGriga כתב:

מכונית חשמלית איבדה את כל יתרונותה הכלכליים ונשארה רק עם מגבלות השימוש שלה:

 

בוא ננתח את מה שרשמת. 

ניקח רכב בנזין, נניח טוסון 1.6 פרסטיג' , שעולה כ 180.0 אש"ח. 

צריכת דלק רשמית 6.9 ליטר ל 100 ק"מ (לא WLTP). נוריד 15% נקבל 12.3 ק"מ לליטר.

 

ניקח תח"ש (תבנה חלום שלך) אטו 3 שעולה 170.0 אש"ח.

צריכת חשמל 16.0 קוט"ש ל 100 ק"מ. נוריד את אותם 15% (כאן מוסיפים) יוצא 18.4 קוט"ש ל 100 ק"מ

 

נניח שברישוי - אין הבדל, למרות שיש מדרגה ב 179.0 אש"ח

 

נסעת 10,000 ק"מ בשנה.

עלות בנזין - השתמשת ב 813 ליטר ל 10,000 ק"מ שעלותם נניח 8 ש"ח לליטר - עלה לך 6504 ש"ח

עלות חשמל - 1840 קוט"ש שעלו לך 1130 ש"ח. רוצה לשחק עם המספרים, יאללה תעגל ל 1500 ש"ח כי הטענת בכמה עמדות ציבוריות בדרך. (אני בשנתיים עם רכב חשמלי עוד לא הגעתי ל 400 ש"ח בטעינה ציבורית, אבל אוהב מספרים עגולים להפשטה של סוגיה)

 

עכשיו תוסיף 15 אג' לכל ק"מ בתח"ש - עלה ל 1500 (שהגזמנו) ועוד 1500 ש"ח מס נסועה. עלה לך 3000 ש"ח. 

עדיין פחות מחצי.

ואף מילה על טיפולים או אחריות ל 8 שנים / 200,000 ק"מ לתחש.

 

אבל ה 15 אג' יתחילו רק מ 2026, והאגרה הגבוהה רק מ 2025, אז יש לך שנה וחצי בה אתה נוסע בזול מאוד, עוד חצי שנה האגרה מעט מתייקרת, ועוד שנה וחצי אתה תגיע לעלות שהיא אחרי כל העליות, עדיין פחות מחצי מעלות בנזין.

 

עכשיו אם אתה לא נוסע 10,000 ק"מ אלא 20,000 ק"מ בשנה - תעשה את המכפלות בעצמך. 

 

לעניין הביטוח - כל המכוניות התייקרו, לא רק החשמליות, אז קשה להשוות.

הביטוח על התחש אטו 3 לא שונה מהותית מהטוסון. תנסה לבטח לנדקרוזר ישן או ג'יפ רנגלר, או איוניק 5. 

 

כמה קל לזרוק סיסמאות ריקות מתוכן, וכמה עוד יותר קל לעשות חישוב כלכלי.

 

 

 

 

  • אהבתי 7

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה קורה באותו חישוב עם רכב היברידי שעושה 1:19-1:20?

500 ליטר דלק בשנה על 10 אלף ק"מ, נניח 4000₪. אז יש חיסכון אבל הוא די קטן.

מצד שני הביטוח של חלק לא קטן מהרכבים ההיברידים (או רכבי בנזין מבוקשים אפילו) לא יותר זול (ולעיתים יקר יותר) מזה של רכב חשמלי.

על קורולה היברידית ביקשו ממני כ-9500₪ על מקיף וחובה. על טסלה אני משלם כ-2500₪ פחות, שזה גם יקר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יקרים בצורה מוגזמת ובתכלס אתה לא פה ולא פה. זה פתרון לא רע אם רוב הנסיעות שלך הן נסיעות של כמה עשרות ק"מ ואז רכב כזה יכול להיות תחליף לא רע לרכב חשמלי.

החיסכון בחשמל קטן משמעותית לעומת רכב חשמלי, ואם עלות הקמת עמדת טעינה גבוהה, אז לא שווה לך להתקין עמוד טעינה ולכן עדיף לך לרכוש רכב היברידי\בנזין (או לקנות חשמלי אם אתה מוכן להשקיע בעלות של עמדת טעינה, פשוט כי זה עושה יותר שכל).

אתה עדיין צריך לעשות טיפול לרכב כל 15 אלף ק"מ, עדיין יש לך מנוע בנזין (לטוב ולרע).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר של קיה נירו פלאג אין הוא 180K שזה לא רחוק מרוב החשמליות

גם ההיברידיות בטווח הזה לשם השוואה אלנטרה עולה 180K והסונטה220K 

 

אגב איך מחשבנים טיפול 15K ק"מ תכלס' יתכן שנסעת רק 5K ק"מ על המנוע בנזין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, discoTD5 כתב:

ניקח רכב בנזין, נניח טוסון 1.6 פרסטיג' , שעולה כ 180.0 אש"ח. 

 

לקחתה דוגמה קיצונית של רכב בנזין, לא היברידי וגם בזבזני בדלק יותר מהממוצע כדי להוכיח את מה?

היברידי סדאן שלי נוסע 16 ק"מ\ליטר , 15,000 ק"מ בשנה יוצא 3,600 ש"ח בשנה לדלק.

מצד החשמלי נקח לדוגמה טסלה מודל 3, שהיא מאוד חסכונית בחשמל, 13.2 קוו"ש/100 ק"מ WLTP

אני משלום 80 אג' לקוו"ש לחברה שהתקינה לי עמדת טעינה בחניון בית משותף, ועד בית בחר את החברה הזאת ואין לי אפשרות להתקין עמדה ממישהוא אחר.

זה גם אחד מהמגבלות של התשתיות לרכב חשמלי בארץ.

אנחנו עוד במצב טוב כי יש הרבה אנשים שאין להם בכלל אפשרות להתקין עמדת טעינה בבית.

מס נסועה יקר עד פי 3 מעלות החשמל לק"מ.

+ 15 אג' לק"מ מ-2026 יוצא 3,800 ש"ח בשנה. 

לפני 7 שעות, discoTD5 כתב:

כמה קל לזרוק סיסמאות ריקות מתוכן, וכמה עוד יותר קל לעשות חישוב כלכלי.

 

יש לי שני רכבים במשפחה - אחד היברידי וותיק והשני חשמלי חדש (לא טסלה, רכב חשמלי שלי צורך יותר חשמל - 16.7 קוו"ש/100ק"מ WLTP)

הרכב שלי יעלה לי 4,250 ש"ח חשמל + מס נסועה בשנה מ-2026, מול אותם 3600 ש"ח עלות דלק להיבריד.

אלה חישובי עלות אמיתיים בשבילי, לא סיסמאות.

על שאר מגבלות שימוש בחמשלי כבר דיברתי, אני מכיר אותם כבעל רכב חשמלי.

כאשר אנחנו נוסעים לצפון או לדרום, למרחק של יותר מ-150 ק"מ מהבית, אנחנו נוסעים רק עם היברידי.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • אהבתי 2
  • מעניין 1

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, shlomiko כתב:

אגב איך מחשבנים טיפול 15K ק"מ תכלס' יתכן שנסעת רק 5K ק"מ על המנוע בנזין?

אתה חייב להחליף שמן מנוע + פילטר שמן פעם בשנה גם אם לא נסעת בכלל.

עדיף להחליף פעם בחצי שנה, אם אתה רוצה לשמור על המוע או נוסע בפקקים, בלי קשר לכמה נסעתה.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...