Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 4 שעות, evc כתב:

קיה ev6 תימכר כבר ברבעון השלישי השנה בישראל.

כבר מעכשיו מוכן להתערב,לא נראה לקוחות עם רכב כזה לפני רבעון ראשון 2022.
גם ההקצבות יהיו מזעריות,כמו גם ב-IONIC 5 שיהיה להם כשר ייצור קטן עוד זמן מה,באירופה יש טירוף של הזמנות,זכור לנו הסגה של NIRO EV,שבסוף הוחלט לרדת מזה,בצדק לחכות לפלטפורמה ייעודית BEV החדש E-GMP,אליו יתבססו עשרות דגמים בשנים הבאות ביונדאי/קיה.
800V כרגע לא רלוונטית לארצנו,אבל ללא ספק V2L זה משהו מדהים,ורכב במימד של קרוסאובר עם 2.9 מ" בסיס גלגלים זה לא משהו מובן !
בקיצור התכנון שלי לכיוון 2023 זה ריאלי,ועם תמחור נכון רוב הסיכוים אחליף את ה-PHEV מ-2019 לאחד כזה,כי עד אז כבר יהיו התפתחויות גם ברמת התשתיות טעינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חברים נמחקו פה כמה תגובות סתמיות ולא רלוונטיות לתוכן השרשור - נא לשמור על ענייניות. 

 

תודה.

בשם ההנהלה.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ocsi4u כתב:

בקיצור התכנון שלי לכיוון 2023 זה ריאלי

קח בחשבון שבשנת 2023 המס על רכבים חשמליים עולה את המדרגה הראשונה לפי מתווה המס (בשנת 2024 מדרגה נוספת).

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, evc כתב:

קח בחשבון שבשנת 2023 המס על רכבים חשמליים עולה את המדרגה הראשונה לפי מתווה המס (בשנת 2024 מדרגה נוספת).

תוכל לפרט על העלייה ואיך זה משפיע מבחינת מחיר? נגיד על המודל 3 LR\SR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקווה שלא ישנו לרעתנו,זאת התוכנית
2070411649_.png.8bb96e1c4e86ea08e7630d7e8d5d5f86.png

לפני שעה, evc כתב:

קח בחשבון שבשנת 2023 המס על רכבים חשמליים עולה את המדרגה הראשונה לפי מתווה המס (בשנת 2024 מדרגה נוספת).

מודע,ברור שיודע לעשות את החישובים,אני בכלל מאמין בחישוב TCO,אם צריך נקדים לסוף דצמבר 2022,אבל זה רחוק,מי יודע מה יקרה עד אז !

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבעלי הטסלה שפה, משהו יכול להגיד לי איך עובד האינטרנט ברכב? מקבלים כרטיס sim חדש שנימצא בתוך הרכב? או שהרכב מסתמך על האינטרנט שבפלאפון?

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, ocsi4u כתב:

,ורכב במימד של קרוסאובר עם 2.9 מ" בסיס גלגלים זה לא משהו מובן

 

ומה תגיד על בסיס גלגלים של 3 מטר ביונדאי איוניק 5 😅 

 

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/השנה-בישראל-2021-יונדאי-איוניק-5-וקונה-ev-חשמלי

 

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/יונדאי-איוניק-5-החשמלית-נחשפת-בבכורה-עולמית

 

אני חייב להגיד שהייתי די נעול על טסלה מודל y ולא טרחתי לקרוא לעומק על הקיה ev6 ועל היונדאי איוניק 5, אולם ככל שאני קורא יותר הן מתחילות לעניין אותי יותר ויותר.

 

2 הדגמים ימכרו כבר השנה בישראל, מבחינת הקצאות נמוכות שאולי יהיו זה לא מעניין אותי אם אני אכלל בהקצאות הללו :)  אבל אני בונה בכל מקרה על תחילת שנת 2022.

 

כלמוביל שוקלים להקים עמדות טעינה מהירות של 350 kw שמאפשרות טעינה של 100 ק"מ ב- 5 דקות וזאת כבר ממש מהפיכה.

 

היונדאי איוניק 5 כרגע מועדפת עליי על הנייר לאור כך שהיא קצרה יותר מהקיה ev6 וגבוהה יותר ויחד עם זאת יש לה בסיס גלגלים גדול יותר.

 

העיצוב הפנימי שלה גם מיוחד יותר, אין קונסולה מרכזית בכלל, דבר שיוצר מרווח ללא הפרעה לרגלי היושבים מקדימה (כמו ברכבים ישנים למי שמכיר וזה היה מאד נוח).

 

כל הג'יפונים הללו מאד ארוכים יחסית לג'יפונים שאנו רגילים אליהם, הטסלה מודל y באורך של 4.75 זה כבר כמעט אורך של סקודה קודיאק (4.8), הקיה ev6 אורך של 4.68 והיונדאי איוניק 5 אורך של 4.63 ואני מעדיף רכבים קצרים יותר ולכן היונדאי מהבחינה הזאת מועדפת עליי למרות שהיא גם ארוכה מדי בשבילי.

 

אבל טסלה מודל y עדיין בתמונה בגלל כל הפיצ'רים המיוחדים, אבל מצד שני יש גם את החסרון של הגג הפנורמי וגם התמחור שלה יהיה יקר יותר ( ה- sr ותעלה לפחות 20- 30 אלף יותר מהמודל 3 sr כלומר 210 - 220 אלף ₪ וכרגע בכלל הורידו את הדגם הזה ומוכרים רק את ה- lr שצפוי לעלות כ- 250 - 260 אלף ₪).

 

נראה בהמשך, אולי יהיו הפתעות נוספות.

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@MikMan  *אין לי טסלה*

להבנתי יש eSim מובנה ברכב,  הרכב מקושר תמידית לאינטרנט,

ברכב חדש יש קישורית פרימיום ללא עלות בשנה הראשונה. 

ויש חבילת פרימיום שבה מקבלים אפשרות לגלוש,

ניתן להשתמש באפליקציות כמו סופטיפי , נטפילקס וכו' .

ניתן להמשיך אותה בתוספת תשלום, ואם לא 

ישנה חבילת בסיס ללא עלות המאפשרת תקשורת בסיסית לטסלה עם הרכב + ניווט, 

 

אפשר לחבר את הרכב לHOTSPOT  מהפלאפון, או לרכוש דונגל WIFI  

ואז ולקבל את האפשרויות הללו. 

צריך לבדוק מה משתלם. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, ocsi4u כתב:

בתקווה שלא ישנו לרעתנו,זאת התוכנית

 

זה תלוי בצרכנים.

אם יקנו הרבה מכוניות חשמליות - המס יעלה מהר.

אם זה ימשיך להיות כ-2-3% מהשוק ולא יהיה לזה השפעה על גביית המסים - יכול להיות שיאריכו את ההטבות עקב ביקורת של ארגון OECD.

לדעתי, עם ירידה בעלויות הייצור ומרווחי השיווק ועליה מקבילה בשיעורי המס - המחירים של מכוניות חשמליות בארץ יישארו בערך מה שהם היום לעוד הרבה שנים.

לדוגמה, כאשר התחילו למכור בארץ טויוטה פריוס ההיברידית לפני יותר מעשור, המחיר היה כ-150 אלף שקל עם שיעור מס קניה של 30%.

היום, אחרי ביטול כמעת מלא של הטבות מס, המחיר נשאר כ-150 אלף שקל.

 

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Turbulence כתב:

מישהו מבעלי הטסלה 3 LR יכול להעיד אם יש ACCELERATION BOOST? וכמה זה עולה פה בארץ אחרי הכל?

העדכון לא זמין עדיין בארץ. האפליקציה בקושי מאפשרת פתיחת שירות, אז אין אפשרות לרכישת שידרוגים. אגב הרבה מהתשובות לשאלות פה: http://tesla.lugassy.net

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן 'לתת כבלים' מרכב חשמלי כטסלה לרכב אחר? יש פלוס ומינוס זמינים?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, evc כתב:

 

ומה תגיד על בסיס גלגלים של 3 מטר ביונדאי איוניק 5 😅 

 

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/השנה-בישראל-2021-יונדאי-איוניק-5-וקונה-ev-חשמלי

 

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/יונדאי-איוניק-5-החשמלית-נחשפת-בבכורה-עולמית

 

אני חייב להגיד שהייתי די נעול על טסלה מודל y ולא טרחתי לקרוא לעומק על הקיה ev6 ועל היונדאי איוניק 5, אולם ככל שאני קורא יותר הן מתחילות לעניין אותי יותר ויותר.

 

2 הדגמים ימכרו כבר השנה בישראל, מבחינת הקצאות נמוכות שאולי יהיו זה לא מעניין אותי אם אני אכלל בהקצאות הללו :)  אבל אני בונה בכל מקרה על תחילת שנת 2022.

 

כלמוביל שוקלים להקים עמדות טעינה מהירות של 350 kw שמאפשרות טעינה של 100 ק"מ ב- 5 דקות וזאת כבר ממש מהפיכה.

 

היונדאי איוניק 5 כרגע מועדפת עליי על הנייר לאור כך שהיא קצרה יותר מהקיה ev6 וגבוהה יותר ויחד עם זאת יש לה בסיס גלגלים גדול יותר.

 

העיצוב הפנימי שלה גם מיוחד יותר, אין קונסולה מרכזית בכלל, דבר שיוצר מרווח ללא הפרעה לרגלי היושבים מקדימה (כמו ברכבים ישנים למי שמכיר וזה היה מאד נוח).

 

כל הג'יפונים הללו מאד ארוכים יחסית לג'יפונים שאנו רגילים אליהם, הטסלה מודל y באורך של 4.75 זה כבר כמעט אורך של סקודה קודיאק (4.8), הקיה ev6 אורך של 4.68 והיונדאי איוניק 5 אורך של 4.63 ואני מעדיף רכבים קצרים יותר ולכן היונדאי מהבחינה הזאת מועדפת עליי למרות שהיא גם ארוכה מדי בשבילי.

 

אבל טסלה מודל y עדיין בתמונה בגלל כל הפיצ'רים המיוחדים, אבל מצד שני יש גם את החסרון של הגג הפנורמי וגם התמחור שלה יהיה יקר יותר ( ה- sr ותעלה לפחות 20- 30 אלף יותר מהמודל 3 sr כלומר 210 - 220 אלף ₪ וכרגע בכלל הורידו את הדגם הזה ומוכרים רק את ה- lr שצפוי לעלות כ- 250 - 260 אלף ₪).

 

נראה בהמשך, אולי יהיו הפתעות נוספות.

 

 אחרי חשיפת פרטים על EV6 GT לפני כמה ימים,דווקא הרשת אהב יותר מ-IONIC 5,והדגם שצריך להשוואות  IONIQ 5 Project 45.
הכל מבוסס E-GMP,אשכרה רואים שהקוריאנים תכננו את זה בתור "טסלה קילר",ומכוונים לדגם Y,כי זה מה שהשוק מחפש במקום סדאן,וטסלה תלויה ב-2 המפעלים החדשים שצריך להיפתח,כדי לעמוד בביקוש !
תשים לב לפי TRIM מתוכנן ותמחור משוער :mm_cool:
1974720588_KIAEV6TRIMandPrices.thumb.png.72054b4d510353675c21a9bb57c0f744.png991449351_TeslaY.thumb.png.49c4fd3ea07f414ba60ccd58f823e2fb.png

 

מבחינת איכות הרכבה,כושר הייצור של קוריאנים מזמן עברו שדרוג,בקיצור ליבואנים בארץ טלקאר/כלמוביל יש אחלה "נשק",בתמחור נכון יכולים לעשות בלאגן פה,כי קבוצת VAG עם יבואן שלה בארץ, לא מסוגל להביא מחירים נורמליים,ואני אישית מדלג על כל הסיניות למנייהם,שהיבואנים בארץ רצו להביא אותם.
מבחינתי עלות/תועלת מול טסלה,רק הקוריאנים יכולים !!

גם מבחינת ביצועים רואים לאן כיוונו הקוריאנים!
נתונים של EV6 GT עם 75 קג"מ 
1716210973_KIAEV6GT.thumb.png.30d4cca2ba011ac119dcb071418bf0e7.png

 

מול Y פרפורמנס
1105742862_TESLAYPER.thumb.png.43dda14eee188315ea4d4b42d3a0b2c4.png

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקיה והיונדאי נראות מצויין עם גרסאות שזולות מהטסלה , תוך ויתור  על הביצועים ,שרוב האנשים יוכלו להסתדר בלעדיהם (עדיין ביצועים עדיפים על רכבי ice רגילים). נשארת שאלת התימחור. בעוד יבואן קיה ידוע בתמחור אגרסיבי (אבל עדיין לא הביא חשמלית מלאה ), מיונדאי לא הייתי מצפה להרבה לאור התמחור הסופר יקר של האיוניק החשמלית הנוכחית.

גם ל vag יש מכוניות חשמליות שיכולות לתת תחרות בעיקר בגירסאות זולות ועממיות, אבל לא נראה לי שצ'מפיון בקטע או שאין הקצאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...