Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 18 דקות, eitanuch כתב:

לא צריך להיות נביא כדי להסתכל על היסטוריה של 100 שנה ולראות שמה שהוא כתב הוא נכון.

באפט מדבר מפוזיציה עסקית שלו בדיוק כמו שברננקי דיבר מפוזיציה שלו בממשל, מה לא נכון פה?

וגם להסתכל על 100 שנים אחרונות זה לא מספיק, זה ס"כ מחזור כלכלי אחד.

כל 100 שנה אימפריה נופלת וקמה אימפריה חדשה.

לפני 100 שנה זאת הייתה אימפריה הבריטית, עכשיו הגיע תורה של אימפריה אמריקאית. 

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מזמין אותך לחזור לפה עוד 100 שנה ולבדוק מה קורה. 

 

ברננקי דיבר מתוך רצון שמה שהוא רוצה שיקרה, יקרה. הגישה של באפט היא לכמת את הערך של הנכסים ולפי זה להשקיע. בעוד שהראשון יכול לנפח בקלות את הכלכלה, השני יצא מהפוזיציה מיד ברגע שיחוש בערך מוגזם. מדובר פה בגישה שונה לגמרי. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך לחכות 100 שנה, אנחנו חיים בתוך תהליך השינוי עכשיו, ילדים.

מי שחושב שזה תהליך נטול כאב - טועה.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכוניות חשמליות נמכרות בגלל שמחייבים אותנו לקנות אותן, בגלל ההטבות במיסוי.

לא קונים מכוניות חשמליות בגלל שרוצים. מי שקונה מכונית שהוא רוצה אז הוא קונה דודג' עם מנוע hellcat. אם המיסוי בארץ על מכונית חשמלית יהיה כמו על מכונית בנזין אף אחד לא יקנה טסלה בהחל מ 350000 ₪

יצרני הרכב מפסידים הרבה כסף שהם מוכרים מכוניות חשמליות.

לא בונים מותג בצורה כזאת, ברגע שלא יחייבו אותנו, כולם עוברים ל v8

 

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אפשר להגיד את זה על מי שקונה מודל 3, או מי שקנה רכב עם שלל הטבות מס, חנייה ונת''צ בנורווגיה.

אבל מה יגידו מי ששילמו 400-500 אלף שקל על אאודי אי טרון? גם בארץ וגם בחול. או יגואר I pace, או כל רכב יקר אחר? גם הם סתם קונים בגלל ההטבות?

 

יש לרכב הרבה יתרונות, שקט, זול לתחזוקה, ואצלי למשל - לא הייתי צריך לתדלק מעולם. יש חנייה פרטית ולרוב הנסיעות (מלבד נסיעות לטיולים) הטווח שלהן הוא מעל ומעבר, פשוט מטעין בלילה ולא צריך יותר אף פעם ללכת לתדלק ורק לעתים רחוקות להטעין בעמדה ציבורית.

החסרון כרגע בעיניי הוא המחיר שחוץ מהמודל 3 שאר הרכבים או מאד יקרים או במחיר דומה לרכב שלנו (פורסטר) אבל נותנים הרבה פחות. אה וגם זה שאין אף רכב חשמלי 4x4 שאפשר לרדת איתו לשטח (ברמת הפורסטר) גם מאכזב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה דיון הזוי הפך להיות,כמה שטויות וטיעונים הזוים (בנושאים כלכליים בפרט).
כל אחד חושב שהוא קובע מדיניות,יודע הכל,משוכנע שיודע לחזות מגמות,מתי איך ובאיזה צורה זה יקרה,כמובן הכל,בלי להסתכל מעבר לצל שלו,ולפי אינטרס/בעל עניין/העדפה/אילוץ אישי שלו,בכוח מנסה להנדס תודעה !!!
כל פעם שניסיתי להגיב,זה לתת זוויות שונות,ולנמק למה לי עוד לא מתאים BEV,אבל היומרה של אנשים לזרוק בכזה ביטחון כמות כזה של שטויות,פשוט לא יאומן !

2 הסיבות העיקריות יצרו את ה"קרקע" לפיתוח וייצור מכוניות BEV:


1 - תקנות הסופר מחמירות בקשר לזיהום אוויר,והמוביל בזה זה אירופה.יותר ויותר קשה לעמוד ב-EURO 6B,בלי להוסיף "חישמול" מסויים,וכמות נכבדת של מערכות טיפול בגזי פליטה EGR/ADBLUE/DPF_FAP ויתר הירקות,שהציבור הרחב יבין רק בהמשך עד כמה אלו יקרות לתחזוקה לטווח ארוך,עד כדי חוסר כדאיות תיקון ככל שהרכב "יזדקן" 

2 - DIESELGATE 2016 והשלכותיו על כל התעשיה !
VAG יצרן הכי גדול (ביחד עם טויוטה,לכן הם גורם מאוד משפיע על כל תעשית AUTOMOTIVE) אחרי שאחד הקנסות שלהם היה להשקיע 2 מיליארד דולר ב-Electrify America,להקים רשת טעינה מהירה DC כדי לרשת את כל ארה"ב ולקדם את תשתיות למכוניות BEV.
https://www.cnbc.com/2019/05/10/vws-2-billion-penalty-for-diesel-scam-builds-ev-charging-network-across-us.html
"מעז יצא מתוק" לכן VAG,ראו גם לאן הכיוון של החקיקות המחמירות באירופה בנושא זיהום אוויר,לקחו החלטה אסטרטגית,להכניס חזק לתחום של החישמול,הכל מפורט:
https://www.volkswagenag.com/en/sustainability/environment/strategy-together-2025.html
https://www.forbes.com/sites/greatspeculations/2016/06/21/volkswagens-strategy-2025-focuses-on-a-greener-future-for-the-company/?sh=283df2d25ffc
רוב האנשים בעלי רכב VAG בארץ ,שיצרו לפני 2016/2017 בכלל לא יודעים איך שינמיכו את הביצועים של הרכבים שלהם עם עדכוני תוכנה,שעשו להם במוסכי יבואן :mm_cool:

סיבה שלישית,כמובן טסלה,שיצרו משהו "קולי ומגניב",משהו חדשני/עתידני,שהרבה צעירים או אוהבי טכנולוגיה מאוד התחברו,וכמובן הדבר הפנומנלי שקרה למניית TSLA !

אז יכולים לכתוב מיליון טיעונים,סיבות,הצדקות,שטויות.....עובדתית BEV כבר פה,זה עוד אופציה מבחינת בחירה ללקוח,ממש לא מתאים לכל אחד,ממש לא מוצר אינטואיטיבי לקהל נרחב.
לכן כל אחד חופשי לבחור,אחד יבחר ב-BEV כי נורא חשוב לו איכות הסביבה,אחד כי אוהב שקט,אחד כי משתלם לו מבחינת TCO....והרבה מאוד לעולם אפילו לא יחשבו לבחור ב-BEV כל עוד אפשר לקנות ICE.
הכל בסדר,אין פה מי צודק או חכם יותר !!!!
מיצינו......

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, LotusElise כתב:

מכוניות חשמליות נמכרות בגלל שמחייבים אותנו לקנות אותן, בגלל ההטבות במיסוי.

לא קונים מכוניות חשמליות בגלל שרוצים. מי שקונה מכונית שהוא רוצה אז הוא קונה דודג' עם מנוע hellcat. אם המיסוי בארץ על מכונית חשמלית יהיה כמו על מכונית בנזין אף אחד לא יקנה טסלה בהחל מ 350000 ₪

יצרני הרכב מפסידים הרבה כסף שהם מוכרים מכוניות חשמליות.

לא בונים מותג בצורה כזאת, ברגע שלא יחייבו אותנו, כולם עוברים ל v8

 

 

אני קניתי רכב חשמלי כי רציתי, לא כי הייתה בזמנו הטבת מס של היכן שאני חי. כיום אין כזו הטבה לטסלה בארה"ב אבל עדיין קצב המכירות שלהם רק עולה.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, LotusElise כתב:

מכוניות חשמליות נמכרות בגלל שמחייבים אותנו לקנות אותן, בגלל ההטבות במיסוי.

לא קונים מכוניות חשמליות בגלל שרוצים. מי שקונה מכונית שהוא רוצה אז הוא קונה דודג' עם מנוע hellcat. אם המיסוי בארץ על מכונית חשמלית יהיה כמו על מכונית בנזין אף אחד לא יקנה טסלה בהחל מ 350000 ₪

יצרני הרכב מפסידים הרבה כסף שהם מוכרים מכוניות חשמליות.

לא בונים מותג בצורה כזאת, ברגע שלא יחייבו אותנו, כולם עוברים ל v8

 

 

נראה לי שקהל היעד בארץ שקנה טסלה בינתיים הוא לא כזה שהתכוון לקנות מכונית ב-350K אבל בגלל שטסלה מתחילה מ- 180K קנה טסלה

יש הרבה שביטלו קניה של מכוניות רגילות (130-170K) והזמינו טסלה במקום

דווקא עושה רושם שאנשים בינתיים קונים חשמליות בגלל שהם רוצים

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, eitanuch כתב:

אני מזמין אותך לחזור לפה עוד 100 שנה ולבדוק מה קורה. 

 

רוב הסיכויים שהוא לא יחזור לפה עוד 100 שנה

 

לפני 3 שעות, LotusElise כתב:

מכוניות חשמליות נמכרות בגלל שמחייבים אותנו לקנות אותן, בגלל ההטבות במיסוי.

לא קונים מכוניות חשמליות בגלל שרוצים. מי שקונה מכונית שהוא רוצה אז הוא קונה דודג' עם מנוע hellcat. אם המיסוי בארץ על מכונית חשמלית יהיה כמו על מכונית בנזין אף אחד לא יקנה טסלה בהחל מ 350000 ₪

יצרני הרכב מפסידים הרבה כסף שהם מוכרים מכוניות חשמליות.

לא בונים מותג בצורה כזאת, ברגע שלא יחייבו אותנו, כולם עוברים ל v8

 

אני ממש לא הייתי מתנגד לרכב שקט, לא מזהם, פשוט לאחזקה, ועם מנוע שמפתח מומנט מקסימלי מאפס.

 

לפני כשעה, ocsi4u כתב:

2 - DIESELGATE 2016 והשלכותיו על כל התעשיה !
VAG יצרן הכי גדול (ביחד עם טויוטה,לכן הם גורם מאוד משפיע על כל תעשית AUTOMOTIVE) אחרי שאחד הקנסות שלהם היה להשקיע 2 מיליארד דולר ב-Electrify America,להקים רשת טעינה מהירה DC כדי לרשת את כל ארה"ב ולקדם את תשתיות למכוניות BEV.
https://www.cnbc.com/2019/05/10/vws-2-billion-penalty-for-diesel-scam-builds-ev-charging-network-across-us.html
"מעז יצא מתוק" לכן VAG,ראו גם לאן הכיוון של החקיקות המחמירות באירופה בנושא זיהום אוויר,לקחו החלטה אסטרטגית,להכניס חזק לתחום של החישמול,הכל מפורט:
https://www.volkswagenag.com/en/sustainability/environment/strategy-together-2025.html
https://www.forbes.com/sites/greatspeculations/2016/06/21/volkswagens-strategy-2025-focuses-on-a-greener-future-for-the-company/?sh=283df2d25ffc
רוב האנשים בעלי רכב VAG בארץ ,שיצרו לפני 2016/2017 בכלל לא יודעים איך שינמיכו את הביצועים של הרכבים שלהם עם עדכוני תוכנה,שעשו להם במוסכי יבואן :mm_cool:

 

אז חבל שהדיזלגייט לא קרה גם פה, אחרת לא היו ממשיכים לדחוף פה יורוטראש דיזל רועש ומסריח, שאפילו באירופה כבר לא רוצים יותר.

  • רעיון טוב! 3

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

☝️מסכים @Amired. קניתי טסלה רק כי עולה קצת יותר מרכב ice שהתכוונתי לקנות. אם טסלה הייתה עולה יותר, לא הייתי קונה. מצד שני אם היה רכב חשמלי אחר עם טווח נורמאלי ותאוצה של רכב ice במחיר של רכב ice. הייתי מעדיף חשמל. גם חיסכון דלק, גם חיסכון בטיפולים וגם כח זמין ממהירות אפס, מה שמתאים יותר לנסיעה בפקקים/רמזורים.

עריכה אחרונה על ידי utsur
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, utsur כתב:

☝️מסכים @Amired. קניתי טסלה רק כי עולה קצת יותר מרכב ice שהתכוונתי לקנות. אם טסלה הייתה עולה יותר, לא הייתי קונה. מצד שני אם היה רכב חשמלי אחר עם טווח נורמאלי ותאוצה של רכב ice במחיר של רכב ice. הייתי מעדיף חשמל. גם חיסכון דלק, גם חיסכון בטיפולים וגם כח זמין ממהירות אפס, מה שמתאים יותר לנסיעה בפקקים/רמזורים.

 

תתחדש!

נוטים להשוות את הטסלה למכונית ביצועים/יוקרה

ברמת המחיר שלה (משוקלל לאורך שנים ככה שלוקחים בחשבון גם את החסכון בטיפולים ובעלות חשמל מול דלק) וכרכב דיילי ליומיום ולפקקים היא אופציה מעולה בפני עצמה ובטח בהשוואה לשאר הרכבים העממיים ברמת המחיר שלה

עריכה אחרונה על ידי Amired
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

אז חבל שהדיזלגייט לא קרה גם פה, אחרת לא היו ממשיכים לדחוף פה יורוטראש דיזל רועש ומסריח, שאפילו באירופה כבר לא רוצים יותר.

 

כמובן שדיזלגייט קרה גם בישראל, זה לא שיצרו לישראל תוכנת ניהול מנוע שונה. פשוט בישראל הממשלה, במידה שיש כזו, רואה בכך הזדמנות לחלוב קצת כסף מפולסווגן ותו לא.

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3838532,00.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

 

אז חבל שהדיזלגייט לא קרה גם פה, אחרת לא היו ממשיכים לדחוף פה יורוטראש דיזל רועש ומסריח, שאפילו באירופה כבר לא רוצים יותר.

מתי ראיתה ממשלת ישראל תובע תאגיד בינלאומי,לטובת לקוח :rofl:
חוץ ממשלת ארה"ב או איחוד האירופי,אתה לא תראה כלום,אבל מכוון אלו שווקים ענקיים,היצרנים צריכים להתיישר לפי כל הרגולציות שלהם.
ממש בתור לקוח רכב VAG שמכרו לך רכב עם ביצועי X,אחרי עדכון תוכנה ושינמוך ביצועים קבלתה ביצועי X מינוס מינוס,ממש יכולתה לבוא לצ'מפיון מוטורס ולזרוק מפתחות ולקבל זיכוי כספי + פיצוי על עוגמת נפש :rofl: כי זה מה שעשו לקוחות בארה"ב

2021-04-03_19-51-22.thumb.png.ecd222cb6274b64fe25c79919356ad35.png  

 

מעל 300K אמריקאים עשו את זה,אל תדאג ליצרן,אחרי עדכון תוכנה,נחטפו כמו לחמניות בכל מזרח אירופה,ושם "המוסכים ואנשים הנכונים" החזירו את התוכנה למה שהיה לפני הסקנדל,כולל קצת טיונינג :mm_cool:
הכל פוליטיקה בסופו של דבר,עד היום מוכרים מכוניות לפי תקן EURO 4 מחוץ לארה"ב ואירופה.

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...