Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא מבין למה בכל הניתוחים האלה מתעלמים מהעובדה שכל המדדים טסו בלי קשר לכלום בשנה האחרונה.

 

  

לפני 17 דקות, f31 כתב:

 

הבדל של 130 ק"מ זה מה שהופך רכב לנטל? 🙃

 

מזכיר לי את משה מוכר ציוד הצלילה מהשרשור השני. :)


הציטוט התבלגן. התכוונת לתגובה שלי או לזו של @TheAvatar?

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, TheAvatar כתב:

אם זה נכון המייל הזה מביך את טסלה ישראל. מאוד מביך. לאחר כל הרעש והצלצולים שעשו בתקשורת/פורום יש להם רק 2,000 הזמנות? משך הפעילות של טסלה בישראל לא רלוונטי. מדובר במותג מאוד מוכר שמככב בתקשורת מהבוקר עד הערב. 


רעש? צלצולים? בתקשורת?
הם לא דיברו עם התקשורת ולא מדברים עם התקשרות ובגלל זה אולי התקשורת כל כך שונאת אותם וכותבת שטויות בלי סוף. הם אפילו לא סיפרו לאף אחד שהאתר עולה לאוויר ומקבל הזמנות. הם לא עשו אף פרסומת בטלוויזיה או ברדיו. הם אפילו לא נותנים לעיתונאים רכבים בשיל לעשות נסיעות מבחן בפתח תקווה, אני לא דבר בכלל על טיול לאירופה+אירוח.
בנאדם על מה אתה מדבר? גם בשרשור הזה וגם במקביל אתה מפתח קו אנטי בלי שום בסיס. אי מתחיל לחשוד שאתה עיתונאי רכב מתוסכל.

בוא, למכור 2000 רכבים חשמליים  לא זולים של יצרן חדש בשכונה, בלי סוכנויות, בלי נציגי מכירות בלי נסיעות מבחן ורק באופן מכוון באינטרנט כשאפילו מסלולי מימון הוא לא מציע ובטח לא טרייד אין, אני חושב שזה יפה מאוד ומעל המצופה, ואני גם כנראה צודק כי הם בעצמם לא היו מוכנים להסתערות כזו ולכן ההזמנות עוקבו.

לצורך העניין סקודה סופרב, המשפחתית הגדולה אולי הכי נמכרת בארץ מסרה ברבעון הראשון 650 רכבים. אם טסלה סגרו 2000 הזמנות זה מטורף! והימור שלי אם תסכום את המכירות של כל המשפחתיות הגדולות בישראל שהן לא טסלה ברבעון הראשון כנראה שלא תגיע ל-2000.
 

לפני 4 שעות, TheAvatar כתב:

בנושא הזה אני עם אדון ביידן. כל עוד יש לו את פריווילגיה להדפיס טריליונים ולהשקיע אותם בתשתיות בזכות מעמדה הייחודי של ארה"ב בזירה הכלכלית/בינלאומית הוא צריך ללכת על זה לפני שיהיה מאוחר מידי. אולי משהו מזה סוף כל סוף יחלחל גם לאמריקאי הממוצע. זה בטוח פחות מטופש מכל הקשקושים שנשיאים אמריקאיים עשו לפניו שהטיבו רק עם העשירים. 


נטפלתם דווקא לתוכנית הזו שהולכת להיות ממומנת ממיסים ולא מהדפסת כסף. אדון ביידן הולך לעלות מיסים כדי לממן את התוכנית הגדולה שלו וחלק מהצגת התוכנית היה גם הצגת מקורות המימון שלה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, TheAvatar כתב:

 

 

אם זה נכון המייל הזה מביך את טסלה ישראל. מאוד מביך. לאחר כל הרעש והצלצולים שעשו בתקשורת/פורום יש להם רק 2,000 הזמנות? משך הפעילות של טסלה בישראל לא רלוונטי. מדובר במותג מאוד מוכר שמככב בתקשורת מהבוקר עד הערב. 

 

 

 

לא כ"כ מסכים עם המסקנה

2,000 הזמנות תוך כמה שבועות לרכב חדש בארץ, שרוב הקונים לא נסעו עליו או לא ראו אותו בעיניים בחיים (עד לפני שבועיים), כשההזמנה רק באינטרנט, אין כמעט נציגים לדבר איתם ועוד כל מיני קשיים זה דווקא נראה לי די מרשים

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Amired כתב:

למה שלא יספקו את הרכבים?

תרגע, זאת הייתה בדיחה ...

כאילו: לא ראיתה את הרכב, לא עשיתה נסיעת מבחן, הזמנתה באינטרנט בלי לראות וגם ... לא קיבלתה

מרשים, לא?

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, f31 כתב:

 

הבדל של 130 ק"מ זה מה שהופך רכב לנטל? 🙃

 

מזכיר לי את משה מוכר ציוד הצלילה מהשרשור השני. :)

 

זה משנה מאוד כי תצטרך ללכת מכות על עמדת טעינה פעם ב-5 ימים במקום פעם ב-3 ימים. אם יש לך עמדת טעינה בבית ואתה לא בקטע של טיולים ספונטיים ארוכים אז אפשר להסתפק גם בגרסה רגילה. 

לפני כשעה, farkash7 כתב:


רעש? צלצולים? בתקשורת?
הם לא דיברו עם התקשורת ולא מדברים עם התקשרות ובגלל זה אולי התקשורת כל כך שונאת אותם וכותבת שטויות בלי סוף. הם אפילו לא סיפרו לאף אחד שהאתר עולה לאוויר ומקבל הזמנות. הם לא עשו אף פרסומת בטלוויזיה או ברדיו. הם אפילו לא נותנים לעיתונאים רכבים בשיל לעשות נסיעות מבחן בפתח תקווה, אני לא דבר בכלל על טיול לאירופה+אירוח.
בנאדם על מה אתה מדבר? גם בשרשור הזה וגם במקביל אתה מפתח קו אנטי בלי שום בסיס. אי מתחיל לחשוד שאתה עיתונאי רכב מתוסכל.

 

אני מדבר בזירה הבינלאומית. בוא, כל מי שלא חי מתחת לסלע או בכת בשכונת מאה שערים שומע טסלה, טסלה, טסלה מהבוקר עד הערב.  

 

ציטוט

בוא, למכור 2000 רכבים חשמליים  לא זולים של יצרן חדש בשכונה, בלי סוכנויות, בלי נציגי מכירות בלי נסיעות מבחן ורק באופן מכוון באינטרנט כשאפילו מסלולי מימון הוא לא מציע ובטח לא טרייד אין, אני חושב שזה יפה מאוד ומעל המצופה, ואני גם כנראה צודק כי הם בעצמם לא היו מוכנים להסתערות כזו ולכן ההזמנות עוקבו.

 

אם היה מדובר ב-GAC הייתי מתפלא, אבל טסלה? אין שום דבר חדש ביצרן. מדובר במותג סופר מוכר שכולנו שמענו עליו שנים ויש סביבו המון באזז' באינטרנט ובקרב הציבור. אלפי ישראלים חיכו שהרכב יגיע ארצה כולל כמה מאות חברי פורום. באמת שאני לא רואה שום דבר חריג ב-2,000 הזמנות מתחילת הפעילות. זמן יגיד אם המומנט ישמר. 

 

לפני כשעה, Johnik כתב:

 

הרצאה מעניינת של מיכל זיגלמן

 

זה ידוע שהערכת שווי של החברה הזאת מנותקת לחלוטין מהמציאות ורק מוכיחה שכל הבורסה היא בועה אחת גדולה. מתי זה יגמר, איך ואם זה כבר סיפור אחר. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, EvGriga כתב:

תרגע, זאת הייתה בדיחה ...

כאילו: לא ראיתה את הרכב, לא עשיתה נסיעת מבחן, הזמנתה באינטרנט בלי לראות וגם ... לא קיבלתה

מרשים, לא?

ובינתיים אומרים שחלק מהמסירות של יוני הוקדמו למאי 😅

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, TheAvatar כתב:

זה ידוע שהערכת שווי של החברה הזאת מנותקת לחלוטין מהמציאות ורק מוכיחה שכל הבורסה היא בועה אחת גדולה. מתי זה יגמר, איך ואם זה כבר סיפור אחר. 

טסלה לא מוערכת כעוד יצרנית רכב רגילה, היא חברת הייטק שגם מייצרת רכב, יותר בכיוון של אפל ושהם יתחילו לעבור ליציקות ב3 חלקים (חזית, מרכז, חלק אחורי) ויתחילו להוציא רכבים בכמויות הם יתחילו להרוויח סכומים יפים פר רכב כי הם עושים הכל בעצמם בבית ולא משלמים לאחרים בדרך.

מה גם שהטכנולוגיות מSPACEX מגיעות גם אליהם, החל מטכנולוגיה והנדסת חומרים וכו'(רוב הסיכויים שיציקות הענק הגיעו מSPACEX שהיו צריכים לפתח את השיטות בשביל GRID FINS)

אגב: המפעל בגרמניה מהתחלה הולך לייצר את המודל 3 עם יציקות? 

בנוסף לחשוב לאחר שיהיו מליוני מכוניות בכבישים והם יציעו תוכנית מנויים לפיצרים שונים כמו נהיגה אוטונומית וכו'- זה יביא להם המון הכנסה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, hwgeek כתב:

טסלה לא מוערכת כעוד יצרנית רכב רגילה, היא חברת הייטק שגם מייצרת רכב, יותר בכיוון של אפל ושהם יתחילו לעבור ליציקות ב3 חלקים (חזית, מרכז, חלק אחורי) ויתחילו להוציא רכבים בכמויות הם יתחילו להרוויח סכומים יפים פר רכב כי הם עושים הכל בעצמם בבית ולא משלמים לאחרים בדרך.

מה גם שהטכנולוגיות מSPACEX מגיעות גם אליהם, החל מטכנולוגיה והנדסת חומרים וכו'.

אגב: המפעל בגרמניה מהתחלה הולך לייצר את המודל 3 עם יציקות? 

בנוסף לחשוב לאחר שיהיו מליוני מכוניות בכבישים והם יציעו תוכנית מנויים לפיצרים שונים כמו נהיגה אוטונומית וכו'- זה יביא להם המון הכנסה.

 

חבר, זה הכל תירוצים. החברה מציגה הפסדים רצופים מעל 10 שנים. השוק מתמחר אותה בשווי יותר גבוהה מכל חברות הרכב המסורתיות שמציגות רווחים אמיתיים ומחזיקות בנתח שוק עצום. לכן השווי של טסלה מוערך בעיקר לפי כמות ה-buzz שהיא מייצרת באינטרנט ולא על סמך משהו ממשי.  להוציא הרבה מכוניות זה נחמד, אבל עד שזה יקרה הם ימצאו את עצמם בשוק שכבר שיש בו לא מעט מתחרים. במקרה הטוב נותרו להם עוד 2-3 שנות חסד עד שסינים/קוריאנים/אירופאים יתחילו לתת בראש. 

 

קח את ה-MG, דחוף לה סוללה של 500 ק"מ ותמכור אותה ב-130-140 אלף שקל. זה משהו שאמור לקרות ב-2022. (לפי MG). אתה תגהץ עוד 45 אלף שקל על טסלה כדי שיהיה לך טאבלט במרכז הדשבורד? לך תקנה אייפד פרו, תתקין אותו ברכב ותישאר עם עודף של 43 אלף שקל. 

 

נהיגה אוטונומית זה גימיק שיווקי. לא יהיה דבר כזה ב-20 השנים הקרובות בין אם מגבלות טכנולוגיות ובין אם מגבלות רגולציה. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, TheAvatar כתב:

 

חבר, זה הכל תירוצים. החברה מציגה הפסדים רצופים מעל 10 שנים. השוק מתמחר אותה בשווי יותר גבוהה מכל חברות הרכב המסורתיות שמציגות רווחים אמיתיים ומחזיקות בנתח שוק עצום. לכן השווי של טסלה מוערך בעיקר לפי כמות ה-buzz שהיא מייצרת באינטרנט ולא על סמך משהו ממשי.  להוציא הרבה מכוניות זה נחמד, אבל עד שזה יקרה הם ימצאו את עצמם בשוק שכבר יש בו לא מעט מתחרים. במקרה הטוב נותרו להם עוד 2-3 שנות חסד עד שסינים/קוריאנים/אירופאים יתחילו לתת בראש. 

 

קח את ה-MG, דחוף לה סוללה של 500 ק"מ ותמכור אותה ב-130-140 אלף שקל. זה משהו שאמור לקרות ב-2022. (לפי MG). אתה תגהץ עוד 45 אלף שקל על טסלה כדי שיהיה לך טאבלט במרכז הדשבורד? לך תקנה אייפד פרו, תתקין אותו ברכב ותישאר עם עודף של 43 אלף שקל. 

 

נהיגה אוטונומית זה גימיק שיווקי. לא יהיה דבר כזה ב-20 השנים הקרובות בין אם מגבלות טכנולוגיות ובין אם מגבלות רגולציה. 

 

לשם שינוי מסכים איתך הפעם,

כל מה שקשור בשווי של טסלה זה הערכות

יותר קל להשוות (מבחינת כדאיות) רכבים חשמליים אחד לשני מאשר טסלה לרכב בנזין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, TheAvatar כתב:

 

חבר, זה הכל תירוצים. החברה מציגה הפסדים רצופים מעל 10 שנים. השוק מתמחר אותה בשווי יותר גבוהה מכל חברות הרכב המסורתיות שמציגות רווחים אמיתיים ומחזיקות בנתח שוק עצום. לכן השווי של טסלה מוערך בעיקר לפי כמות ה-buzz שהיא מייצרת באינטרנט ולא על סמך משהו ממשי.  להוציא הרבה מכוניות זה נחמד, אבל עד שזה יקרה הם ימצאו את עצמם בשוק שכבר שיש בו לא מעט מתחרים. במקרה הטוב נותרו להם עוד 2-3 שנות חסד עד שסינים/קוריאנים/אירופאים יתחילו לתת בראש. 

 

קח את ה-MG, דחוף לה סוללה של 500 ק"מ ותמכור אותה ב-130-140 אלף שקל. זה משהו שאמור לקרות ב-2022. (לפי MG). אתה תגהץ עוד 45 אלף שקל על טסלה כדי שיהיה לך טאבלט במרכז הדשבורד? לך תקנה אייפד פרו, תתקין אותו ברכב ותישאר עם עודף של 43 אלף שקל. 

 

נהיגה אוטונומית זה גימיק שיווקי. לא יהיה דבר כזה ב-20 השנים הקרובות בין אם מגבלות טכנולוגיות ובין אם מגבלות רגולציה. 

 

אותו דבר אתה יכול להגיד על האייפון, מי יקנה אייפון שיש מכשירים סיניים עם חומרה חזקה באותה רמה ואפילו מצלמה עם חיישנים הכי מתקדמים וכל זה ברבע מהמחיר של האיפון?...

זה מה שטסלה הפכו ליהיות, האייפון של הרכבים, וכמו שקונים אייפון בפי 2 מהמחיר מהמקבילות הסיניות והקוריאניות -יקנו גם את הטסלה.

אתה יכול להסתפק בשיומי (MG) והשכן ליד ירצה אייפון(טסלה), זה לא אומר שהם לא ירוויחו.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 1

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, hwgeek כתב:

 

אותו דבר אתה יכול להגיד על האייפון, מי יקנה אייפון שיש מכשירים סיניים עם חומרה חזקה באותה רמה ואפילו מצלמה עם חיישנים הכי מתקדמים וכל זה ברבע מהמחיר של האיפון...

זה מה שטסלה הפכו ליהיות, האייפון של הרכבים, וכמו שקונים אייפון בפי 2 מהמחיר מהמקבילות הסיניות והקוריאניות -יקנו גם את הטסלה.

 

מותג  זה נחמד, אבל להוציא 3,500 שקל במקום 1,000 שקל זה לא כמו להוציא  185 אלף במקום 130 אלף. כאשר משווים רכב חשמלי לרכב חשמלי עם טווח פחות או יותר דומה מאוד קשה להצדיק את האקסטרה הוצאה עבור רוב המוחלט של האנשים. כלומר עוד מספר שנים טסלה יהיו בבעיה רצינית אם הם לא ימצאו דרך להבדיל את עצמם מהעדר. הם כנראה בונים על נהיגה אוטונומית ושילוב של חומרה עם תוכנה, אבל גם אם נהיגה אוטונומית תהיה אפשרית מבחינה טכנולוגיה (והיא לא) לא בטוח שהיא תהיה אפשרית מבחינה רגולטורית. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...