Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני שעה, TheAvatar כתב:

 

אין בזה שום דבר גאוני. מכרו לך צעצוע שפוגע בבטיחות שלך בתור נהג בתחפושת של "עתידנות". מה זה להגיד "22" מעלות? ואם בא לי 21 אחרי 2 דקות אז אני עוד הפעם צריך להתחיל לדבר עם הרכב כמו איזה חולה נפש עם פיצול אישיות? ואם הרכב לא יבין את המבטא שלי? עזוב זה קשקוש. שישמרו את הצעצועים האלה לעצמם. אני רוצה כפתורים. נקודה. 

 

 

אין כמו למצוא את עצמך נוהג בגשם בחושך ונתון לרחמים של עדכוני תוכנה של טסלה. העתיד!

 

 

אבל אני לא חולה נפש. זה לא מתאים לי. 

 

ממתי ניווט לא בחינם? אני לא שילמתי על ניווט מאז ימי igo. 

תעשה מה שבא לך. אם יש לך רכב מושלם אחר תקנה אותו. רק ציינתי את היכולות המלאות.

 

בכתבה של אוטו למשל, נאמר שאת מראות הצד אפשר לכוון רק במסך ורק בזמן חנייה, אבל לא צויין שהן נשמרות לכל פרופיל נהג, והן מתכווננות אוטומטית שאתה מתקרב עם *הנייד* שלך. כשאנשים שומעים חצי מהפונקציונליות הם נתפסים רק למה שפגום, ובטסלה לדעתי עשו אחלה פשרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כשעה, eitanuch כתב:

בטח גם תשמח לגלות שהמטוס נמצא על מצב טייס אוטומטי 95% מזמן הטיסה

טייס אוטומטי במטוס לא צריך להתמודד עם סביבה\מצבים משתנים קיצונית כל כך כמו המכונית.

לכן במטוסים הוא עובד בצורה אמינה כבר עשרות שנים ובמכוניות עדיין לא עובד, גם לא בטסלה.

מובילאיי מבטיח רובו-טקסי בסוף השנה הבאה, ולי אישית לפחות, יש יותר אמון לאמנון שעשוע מאשר לאילון מאסק שהבטיח אותם בשנה שעברה, כמו הרבה דברים אחרים.

בינתיים אפילו smart-summon לא עובד אצלו כמו שצריך. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם מה שהולך באינטל אני בספק אם יהיה להם מוצר עוד 10 שנים. בכל מקרה, אני הרבה יותר סומך על אנדריי קרפט'י מאשר אמנון שעשוע עם המובילאיי שלו עם קילומטראז' 0.13 ק"מ בכביש בין עירוני. אפילו לautopilot (לא מדבר על FSD) יש קילומטראז' פי מיליון.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד ומה שהוא אוהב ובוחר. לא רוצה לקנות מוצר כלשהו או להשתמש בחלק מהאפשריות שהוא נותן זאת בחירה שלך אף אחד לא עומד עם אקדח ואומר לך מה לעשות. טסלה מגיע עם מה שהיא מגיע ולהגיד שפיקוד קולי זה רק למפגרים שמדברים עם הרכב או צריך לצעוק שרכב יעשה משהו...בוא זאת דעתך ואם זה מה שאתה מרגיש אולי זה לא מתאים לך אישית אני לדוגמה זה מאוד תמאים ואני חושב דווקא שזה כן עדיף מאפשר כפתורים פיזיים או על מסך. מאז שעברתי ל-Cap Play/Android Auto היו לי את שני הטלפונים ב-4 שנים אחרונות אני שכחתי מה זה לחפש מישהו בספר טלפון במיוחד שזה בזמן נסיעה על דיבורית כמובן אני פשוט מבקש לחייג בפיקוד קולי ובשניה וחצי כבר מחייג ועל תגיד לי שזה לא נוח או אני מתעסק עם זה במקום לנהוג או אני מבקש בפיקוד קולי אחרי עבודה "כך אותי הביתה" ורכב בונה מייד מסלול ומנווט אותי ישר. אז נכון לא הכל נוח במסך ולא הכל אפשרי לעשות בעזרת פיקוד קולי אבל שוב בוא נקח דברים בפרופורציה. זה משהו חדש, זה משהו שלא רגילים עליו אבל זה לא אומר שזה לא טוב או לא מתאים להיות ברכבים. שוב כל אחד מה שהוא רוצה ומה חושב שהכי מתאים לו.

ובבקשה בוא בלי כל המשפטים מי מלקק למי ומה עוד עושה...אף אחד לא מזלזל בך זה אתה שנכנסת לשרשור של המותג הזה ויש כאן מספיק אנשים שכן אוהבים את המוצר ואת הפתרונות הלא סטנדרטיים אולי ממבט ראשון שאף אחד לפני זה לא עשה וזה מעניין אבל בוא נשמור על גבולות בבקשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 42 דקות, eitanuch כתב:

עם מה שהולך באינטל אני בספק אם יהיה להם מוצר עוד 10 שנים. בכל מקרה, אני הרבה יותר סומך על אנדריי קרפט'י מאשר אמנון שעשוע עם המובילאיי שלו עם קילומטראז' 0.13 ק"מ בכביש בין עירוני. אפילו לautopilot (לא מדבר על FSD) יש קילומטראז' פי מיליון.

 

אני בספק אם למישהו יהיה מוצר רבע סביר עוד 10-20 שנה. לא סומך על אף שמבטיח מוצר שיכול להחליף פעולות של בן אדם ועוד בסביבה מורכבת, לא צפויה ומשתנה תכופות כמו נהיגה. וגם אם יהיה להם מוצר כזה אי שם בשנת 2032 יחלפו שנים עד שהרגולטור יאפשר להם להשתמש בו. 

 

לפני 47 דקות, mluggy כתב:

בכתבה של אוטו למשל, נאמר שאת מראות הצד אפשר לכוון רק במסך ורק בזמן חנייה, אבל לא צויין שהן נשמרות לכל פרופיל נהג, והן מתכווננות אוטומטית שאתה מתקרב עם *הנייד* שלך. כשאנשים שומעים חצי מהפונקציונליות הם נתפסים רק למה שפגום, ובטסלה לדעתי עשו אחלה פשרות.

 

וזה אמור להוציא את טסלה באור חיובי? אני יכול להבין תוך כדי נסיעה שהמראות לא מכוונות כמו שצריך ואין לי אפשרות לכוון אותן בלי לעצור בשוליים. (סכנה בפני עצמה) זה לא אחלה וזה לא פשרה שמישהו צריך לעשות במכונית שעולה 200 אלף שקל. כאילו על מה התפשרתי בדיוק? שחסכו ממני את הצורך להסתכל על עוד כפתור בתא נוסעים? במקרה הטוב זו פשרה לרואי חשבון של טסלה שמחפשים איך לגרד כל סנט מעלויות הייצור של הרכב. 

 

לפני שעה, SlowRide כתב:

ואל תתרגש מהדיסלייקים, גם אני לא חסיד של השיטה הזאת. זה סתם מונע מאנשים להתבטא בחופשיות אם הם יודעים שהדעה שלהם לא פופולרית.

 

לצערי סביב טסלה ואילן מאסק התפתחה סוג של כת. לאדם בהחלט מגיע קרדיט שהוא דחף את התעשייה השמרנית הזאת לכיוון חשמלי ונתן אפשרות למתחרים חדשים להיכנס לתחום, אבל לא צריך להתעלם מהמגרעות שיש ברכבים של החברה ואסור בשום פנים ואופן לאפשר להן להפוך לסטנדרט בתעשייה. כי אם חברות אחרות יראו שטסלה מעבירה את כל תפעול מערכות הרכב למסך מגע המטופש הזה במרכז הדשבורד ומתחמקת מזה אז מהר מאוד כולם יאמצו את הטרנד כי בסופו של דבר המרוויחים הגדולים מזה הם יצרני הרכב ולא הנהגים. (פחות כפתורים, פחות כבלים, פחות חיתוכים בשלדה)  

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכנסתי לכתבה על טויוטה ונתקלתי במיליון תגובות לא קשורות על טסלה. נראה כמו סוכן נמרץ במיוחד, או שזו באמת כת.

 

 

טוקבקים.jpg

  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, TheAvatar כתב:

 

 

אני בספק אם למישהו יהיה מוצר רבע סביר עוד 10-20 שנה. לא סומך על אף שמבטיח מוצר שיכול להחליף פעולות של בן אדם ועוד בסביבה מורכבת, לא צפויה ומשתנה תכופות כמו נהיגה. וגם אם יהיה להם מוצר כזה אי שם בשנת 2032 יחלפו שנים עד שהרגולטור יאפשר להם להשתמש בו. 

 

 

 

@ChemGuy85 זה אתה?

הרטוריקה האפוקליפטית, ראיית השחורות והפסימיות מצלצלים מוכר מדי. לא יותר פשוט לבקש להסיר את החסימה מהיוזר הישן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כל החברות יאמצו את הקטע של מסך גדול ששולט על כל הרכב - זה יהיה פשוט אסון. אבל מה שאני באמת לא מבין, זה הגודל של המסך מולטימדיה. רוב החברות מתקמצנות על הגודל, בצורה לא ברורה, ובמתיחת פנים עושים טובה שהם מוסיפים עוד איזה אינץ' מסכן.

עריכה אחרונה על ידי קריאטיב אגרסיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, קריאטיב אגרסיב כתב:

נכנסתי לכתבה על טויוטה ונתקלתי במיליון תגובות לא קשורות על טסלה. נראה כמו סוכן נמרץ במיוחד, או שזו באמת כת.

 

 

טוקבקים.jpg

בוא נודה שהם צודקים. בנאדם הולך לקנות רכב חדש, מתלבט בין ב.מ.וו סדרה 1 לבין טסלה מודל 3, מה יותר הגיוני לבחור?

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, eladts כתב:

הרבה דברים שאתה רגיל "להתעסק" איתם בזמן נסיעה כמו אורות ומגבים הם פשוט אוטומטיים בטסלה.

 

כמו בכל רכב מ7 השנים האחרונות.

 

לפני שעתיים, TheAvatar כתב:

אין לי שום בעיה להגיד שמסך מגע לא יכול להחליף שום פעולה שדורשת תגובה מהירה ו/או שמירת קשר עין רצופה.

 

מסכים.

חבל שעוד כמה יצרנים כמו רנו, פג'ו, סקודה שיצא לי לראות שמשלבים את מערכת המיזוג במסך המולטימדיה - זה פשוט לא נוח בשום צורה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, eitanuch כתב:

בוא נודה שהם צודקים. בנאדם הולך לקנות רכב חדש, מתלבט בין ב.מ.וו סדרה 1 לבין טסלה מודל 3, מה יותר הגיוני לבחור?

 

בוא נתחיל בבסיס, המודל 3 הוא רכב סדאן משפחתי ארוך מאד והבמוו סדרה 1 הוא רכב האצ'בק די קצר.

 

לא לכל מי שמתאים רכב האצ'בק יתאים רכב סדאן משפחתי ארוך. 

 

נניח שהבחור גר במקום עם קשיי חניה או סתם לא בא לו רכב ארוך כזה או שהוא צריך את הדלת החמישית של דלת תא המטען בהאצ'בק כי הוא סוחב מדי פעם מכונת כביסה.

 

הייתי ממליץ לבחור בכל זאת לרכוש את המודל 3 לאור יתרונות אחרים שלה, אבל בהחלט תהיה פשרה מצדו בנושא הזה. 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, BeBest כתב:

כמו בכל רכב מ7 השנים האחרונות.

 

רק 7? ברנו סניק 2005 שלי היו אורות ווישרים אוטומאטיים.

 

טסלה זה קצת כמו אפל, שמוציאים פיצ'רים שקיימים כבר המון שנים באנדרואיד, ממתגים אותם בשם קליט, והופ - יש במה להתגאות. וכן, אני משתמש באייפון למרות הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, evc כתב:

 

בוא נתחיל בבסיס, המודל 3 הוא רכב סדאן משפחתי ארוך מאד והבמוו סדרה 1 הוא רכב האצ'בק די קצר.

 

לא לכל מי שמתאים רכב האצ'בק יתאים רכב סדאן משפחתי ארוך. 

 

נניח שהבחור גר במקום עם קשיי חניה או סתם לא בא לו רכב ארוך כזה או שהוא צריך את הדלת החמישית של דלת תא המטען בהאצ'בק כי הוא סוחב מדי פעם מכונת כביסה.

 

הייתי ממליץ לבחור בכל זאת לרכוש את המודל 3 לאור יתרונות אחרים שלה, אבל בהחלט תהיה פשרה מצדו בנושא הזה. 

 

ראית פעם סדרה 1? יש לנו כזו בחנייה, לא מדובר בכלל ברכב קצר. 5 דלתות אבל לא קומפקטי בכלל. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבמוו סדרה 1 היא במידות מקובלות של רכב האצ'בק, דומה לגולף, רכב הרבה יותר קצר מטסלה מודל 3 שהיא רכב משפחתי מהארוכים שיש.

 

 

Screenshot_20210411-121909_Samsung Internet.jpg

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, קריאטיב אגרסיב כתב:

נכנסתי לכתבה על טויוטה ונתקלתי במיליון תגובות לא קשורות על טסלה. נראה כמו סוכן נמרץ במיוחד, או שזו באמת כת.

 

 

טוקבקים.jpg

 

מניה לא מתנפחת ל-700$ בלי שעומדת מאחוריה כת. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...