Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 190

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, TheAvatar כתב:

 

הבעיה שבשביל להפעיל את המזגן אתה צריך להתעסק עם הטאץ' סקרין מה שמחייב אותך להוריד את העיניים מהכביש. באמת הגיע הזמן שמישהו ישים סוף לקשקוש הזה לפני שהמצב יצא מכלל שליטה. יצרנים מנסים להוזיל עלויות ייצור על חשבון בטיחות הצרכן בתחפושת של "עתידנות". או וואו הכל עובד דרך טאץ. וואו יש אפשרות לשחק במריו קארט. יופי, אבל בסופו של דבר זה רכב, לא צעצוע של הייטקיסטים היפסטרים בעמק הסיליקון. 

אתה לא צריך להוריד שום עין. תגיד לאוטו לשים טמפרטורה של 22 מעלות בפקודה קולית, שמופעלת מלחצן ההגה. אתה יכול להגיד גם "חם לי". תצפה בסרטונים זה גאוני.

לפני 3 שעות, EvGriga כתב:

זה שהם "התרגלו" זאת בדיוק הבעיה והבחור גם דיבר על זה, אם הקשבתה טוב.

התעסקות עם המסך בזמן הנהיגה זה כמו התעסקות עם טלפון סלולרי בזמן הנהיגה ובטסלה אי אפשר לכוונן מהירות המגבים אפילו מבלי לחפור בתפריטים במסך.

זה לא עניין של הרגל, אלא בעיה בטיחותית.

יש מצב auto שמכוון את מהירות המגבים באמצעות 2 המצלמות שבשמשה. היה גרוע בהתחלה אבל משתפר עם הזמן בעדכוני תוכנה ולמידת מכונה. אפשר גם לשנות/לכבות באמצעות פקודה קולית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וזה מצדיק עוד כתבה שלילית אחרי כלכך הרבה כתבות שליליות?   זה הגיע למצב שכל יום בשבוע משתחררת כתבה שמוציא את טסלה באור שלילי ואתה חתום על רובן. הנה הפורום שלנו פה עלה על זה בחצי שניה: הם רק ה

קודם כל, כמו שאמרתי, תודה על ההתייחסות - זה לא מובן מאליו ואני מעריך מאוד את הנכונות להתייחס. יחד עם זאת, חסרה לי קצת התייחסות לכתבות האחרות שפורסמו בנושא. אם תבחר להתייחס אליהן זה יהיה מעולה (אב

בוקר אור   אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך.   חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 18 דקות, Johnik כתב:

עיתונאים כותבים אבל אין בטסלה חיבור של Cap Play/Android Auto נכון מי צריך את זה כאשר יש מערכת הרבה יותר פונקציונלית שלא צריכה טלפון מחובר עם כבל USB לבצע שיקוף. 

להבנתי זה דורש את חבילת הקישוריות פרימיום. אם אני לא רוצה לשלם על זה, אני צריך לחזור אחורה ולהשתמש בבלוטוס 'רגיל', בלי היכולת לבחור פלייליסטים, לעשות לייק, שאפל וכו מהמסך.

כבר סיבה טובה כצרכן שתהיה תמיכה, וסיבה טובה ליצרן שלא תהיה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, DubelBoom כתב:

להבנתי זה דורש את חבילת הקישוריות פרימיום. אם אני לא רוצה לשלם על זה, אני צריך לחזור אחורה ולהשתמש בבלוטוס 'רגיל', בלי היכולת לבחור פלייליסטים, לעשות לייק, שאפל וכו מהמסך.

כבר סיבה טובה כצרכן שתהיה תמיכה, וסיבה טובה ליצרן שלא תהיה.

אין קארפליי/אנדרויד ולא מתוכנן. ניווט יהיה תמיד חינם לכולם. קישוריות פרימיום כרגע חינם לכולם (צפוי לעלות 10$ בחודש, אולי פחות בישראל). מסכים שזה חיסרון. מצד שני אתה מקבל ממשק אחד ששולט על הכל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, EvGriga כתב:

רק שבטסלה אי אפשר לתפעל את רכב מבלי להתעסק עם המסך.

 

זה פשוט לא נכון. יש כפתורים על ההגה ויש פקודות קוליות שעושות כל מה שצריך לעשות בזמן נסיעה. כמו כן, הרבה דברים שאתה רגיל "להתעסק" איתם בזמן נסיעה כמו אורות ומגבים הם פשוט אוטומטיים בטסלה.
 

 

עריכה אחרונה על ידי eladts
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בשבילי פקודות קוליות זה יותר התעסקות מאשר אם הייתי פותח שורת פקודה וכותב את זה שם. בטח בנסיעה.

 

בכל מכשיר שיש לו פיצ׳ר של פקודות קוליות או מחוות ידיים, אני מיד מכבה את זה. לא סובל את הדברים האלה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, mluggy כתב:

אתה לא צריך להוריד שום עין. תגיד לאוטו לשים טמפרטורה של 22 מעלות בפקודה קולית, שמופעלת מלחצן ההגה. אתה יכול להגיד גם "חם לי". תצפה בסרטונים זה גאוני.

 

אין בזה שום דבר גאוני. מכרו לך צעצוע שפוגע בבטיחות שלך בתור נהג בתחפושת של "עתידנות". מה זה להגיד "22" מעלות? ואם בא לי 21 אחרי 2 דקות אז אני עוד הפעם צריך להתחיל לדבר עם הרכב כמו איזה חולה נפש עם פיצול אישיות? ואם הרכב לא יבין את המבטא שלי? עזוב זה קשקוש. שישמרו את הצעצועים האלה לעצמם. אני רוצה כפתורים. נקודה. 

 

לפני 10 שעות, mluggy כתב:

יש מצב auto שמכוון את מהירות המגבים באמצעות 2 המצלמות שבשמשה. היה גרוע בהתחלה אבל משתפר עם הזמן בעדכוני תוכנה ולמידת מכונה. אפשר גם לשנות/לכבות באמצעות פקודה קולית.

 

אין כמו למצוא את עצמך נוהג בגשם בחושך ונתון לרחמים של עדכוני תוכנה של טסלה. העתיד!

 

לפני 9 שעות, eladts כתב:

 

זה פשוט לא נכון. יש כפתורים על ההגה ויש פקודות קוליות שעושות כל מה שצריך לעשות בזמן נסיעה. כמו כן, הרבה דברים שאתה רגיל "להתעסק" איתם בזמן נסיעה כמו אורות ומגבים הם פשוט אוטומטיים בטסלה.
 

 

 

אבל אני לא חולה נפש. זה לא מתאים לי. 

לפני 10 שעות, mluggy כתב:

אין קארפליי/אנדרויד ולא מתוכנן. ניווט יהיה תמיד חינם לכולם. קישוריות פרימיום כרגע חינם לכולם (צפוי לעלות 10$ בחודש, אולי פחות בישראל). מסכים שזה חיסרון. מצד שני אתה מקבל ממשק אחד ששולט על הכל.

 

ממתי ניווט לא בחינם? אני לא שילמתי על ניווט מאז ימי igo. 

  • רעיון גרוע 2
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד אוהב את השליטה הקולית. באלכסה זה פועל ממש טוב למשל. לסירי אמרתי שאלכסה יותר טובה אז היא נעלבה 😅

 

  

לפני 21 דקות, TheAvatar כתב:

אני רוצה כפתורים. נקודה.

 

ok, boomer :)

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני די בטוח שאני בגיל שלך. עזוב אין תחליף לכפתורים כאשר צריך לתפעל משהו במהירות ולשמור על קשר עין. לכן אתה מקליד עם מקלדת בעבודה ולא עם טאץ' או צועק פקודות קוליות כמו איזה חולה נפש ששכח לקחת את הכדורים.  

 

איך אפשר בכלל להגן על טמטום כמו העברת פונקציה סופר חשובה כגון מגבים ממתג ייעודי שניתן לתפעל בלי להוריד עיניים מהכביש לאיזה ממשק טאץ' מטופש על גבי טאבלט. אבל כנראה אני לא מספיק כבשה של אילן מאסק בשביל להבין... 

 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
  • משעמם 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן, בטח גם תשמח לגלות שהמטוס נמצא על מצב טייס אוטומטי 95% מזמן הטיסה, בערך מאז שמטוסי נוסעים קיימים. בנוסף, 787 מטוס שיצא ב2009. תן לזה זמן, גם במטוסים זה יוחלף.

 

https://www.boeing.com/features/2016/07/777x-touchscreen-07-16.page

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדור הזקנים, שעוד זוכר שהיינו מקלידים סמסים עם הנוקיה הישנים "על עיוור", תוך כדי שיעור באוניברסיטה או משהו דומה - את זה אי אפשר לעשות עם מסך מגע, טוב ככל שיהיה. כנ"ל לגבי הקלדה עיוורת - אני זקן מספיק כדי לזכור שכשיצאו האייפדים היו לא מעט כאלו שאמרו שזהו, זמנו של הלפטופ (והמקלדת, והעכבר) קצוב, ושאת מה שהלפטופ עשה למחשבים הנייחים, יעשה האייפד ללפטופ. ותראו מה זה, הלפטופ עדיין עימנו.

 

אני רחוק מלהיות טכנופוב, אבל אני חושב שבויכוח "מסך מגע לעומת כפתורים" הבנתם באיזה צד של הסקאלה אני נמצא... מסך מגע זה מדהים, אבל יש דברים שאין תחליף ללהפעיל אותם על ידי מנוף או כפתור פיזי.

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

פקודה קולית יותר בטיחותית מכפתור, איך שלא תסתכל על זה. לא צריך להוריד ידיים מההגה ועיניים מהכביש. 

על כל חידוש מדברים בצורה כזאת עד שהוא נכנס למיינסטרים. גם על גיר אוטומטי חשבו שזה מסוכן. אפילו ממהירות גבוהה יותר משל עגלה עם סוס אנשים פחדו פעם.

אז מתקדמים, אין מה לעשות.

 

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 דקות, Fazer כתב:

אני מדור הזקנים, שעוד זוכר שהיינו מקלידים סמסים עם הנוקיה הישנים "על עיוור", תוך כדי שיעור באוניברסיטה או משהו דומה - את זה אי אפשר לעשות עם מסך מגע, טוב ככל שיהיה. כנ"ל לגבי הקלדה עיוורת - אני זקן מספיק כדי לזכור שכשיצאו האייפדים היו לא מעט כאלו שאמרו שזהו, זמנו של הלפטופ (והמקלדת, והעכבר) קצוב, ושאת מה שהלפטופ עשה למחשבים הנייחים, יעשה האייפד ללפטופ. ותראו מה זה, הלפטופ עדיין עימנו.

 

אני רחוק מלהיות טכנופוב, אבל אני חושב שבויכוח "מסך מגע לעומת כפתורים" הבנתם באיזה צד של הסקאלה אני נמצא... מסך מגע זה מדהים, אבל יש דברים שאין תחליף ללהפעיל אותם על ידי מנוף או כפתור פיזי.

תלוי לאילו שימושים. בעבודה, אני משתמש במחשב אבל מסיבות אחרות (ריבוי מסכים למשל מה שיוצר מרחק ביני לבין המסך). לכל שימוש אחר, אני לא רואה סיבה לגשת למחשב ואני עושה כמעט הכל בנייד. גם את ההורים שלי שכבר בפנסיה לימדתי שאפשר לעשות הכל בנייד ומאז המחשבים שוכבים בצד (משתמשים בהם לעיתים רחוקות, כשצריך מסך גדול וכו׳). בכל אופן, גם בלפטופים שלי יש מסך מגע :)

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני אדם מאוד טכנולוגי. אין לי שום בעיה להגיד שמסך מגע לא יכול להחליף שום פעולה שדורשת תגובה מהירה ו/או שמירת קשר עין רצופה. לכן אנחנו מקלידים הקלדה עיוורת על מקלדת ולא על טאץ'. לכן כל מערכת שדורשת תגובה מהירה מבוססת על כפתורים. 

 

תפעול מערכות רכב עם כפתורים/מתגים/ידיות יעודיות תמיד יהיה יותר נוח, מהיר ובטוח. ואין לי שום שכל מיני ליצנים יעשו לי דיסלייקים רק כי אני לא מלקק לאילן את הרקטום. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

מדברים על פקודה קולית לא?

לא על מסכי מגע.

זה לא ליקוקי תחת לאילון, יש אנשים שמעדיפים את זה משום מה. זכותם.

גם אני חושב שמסך מגע זה לא תחליף לכפתור אמיתי אבל פקודה קולית בהחלט יכולה להחליף את זה. כמו בבית חכם, אחרי שהתרגלת לזה קשה לחזור ללחוץ על כפתורים.

ואל תתרגש מהדיסלייקים, גם אני לא חסיד של השיטה הזאת. זה סתם מונע מאנשים להתבטא בחופשיות אם הם יודעים שהדעה שלהם לא פופולרית.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • רעיון טוב! 1

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...