Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 5 דקות, Amired כתב:

 

אתה יודע שזה דגם חדש אבל לרוב הישראלים טוסון זה טוסון ("מה כבר השתנה?"), דגם מוכר מיבואן חזק ופופולרי

לא בר השוואה לדעתי

 

גילוי נאות אני לא עשיתי נסיעת מבחן לפני שהזמנתי את הרכב. בנסיעה עם הסוכן גם ככה מאוד קשה להרגיש את הרכב כמו שצריך. (לחץ, בלבולי מוח של איש מכירות, התרגשות) 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 8 דקות, TheAvatar כתב:

אני הרבה פחות אופטימי ממך. טסלה מכרו, נניח, 2,000 מכוניות. MG מכרו גם עוד כמה מאות מתחילת השנה. הוסיפו 2,200 עמדות טעינה מהירות באותו פרק בזמן? ממש לא. כלומר אתה צריך רכב שבוודאות יכול לקחת אותך מהבית לכל נקודה בארץ (אילת, גולן) ובחזרה בלי להסתמך על עמדות ציבוריות. נכון להיום הרכב היחיד שעונה על הקריטריון הזה זה טסלה Long range בעלות 205 אלף שקל. 

 

תמיד כדאי להיות אופטימיים :)

יש בתחום הזה כסף ויש כבר חברות ישראליות שעוסקות בתחום, אין סיבה ממשית להניח שהם לא יצליחו לפרוס עמדות נוספות בקצב גבוה

קשה לי עם הטיעון של נסיעות לאילת ולגולן, נסיעות שעושים פעמים בודדות בשנה אם בכלל, אפשר לשכור רכב שיענה על הצורך ולא לקנות במיוחד דגם שיקר יותר ב50 אלף שקל מדגם הבסיס

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילת זו דוגמא קיצונית, אבל בוא נניח תל אביב -> מצפה רמון או תל אביב -> הצפון הרחוק. הטסלה הבסיסית תחזיר אותך הביתה עם הלשון בחוץ בהנחה ולא תיתקע באיזה פקק עצבני. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, TheAvatar כתב:

אילת זו דוגמא קיצונית, אבל בוא נניח תל אביב -> מצפה רמון או תל אביב -> הצפון הרחוק. הטסלה הבסיסית תחזיר אותך הביתה עם הלשון בחוץ בהנחה ולא תיתקע באיזה פקק עצבני. 

 

מי שנוסע מרחקים כאלה באופן יום יומי כנראה שהטסלה SR לא בשבילו

בדיוק כמו שלא צריך לקנות סופר מיני בשביל משפחה עם 7 ילדים ככה לא צריך לשקול חשמלית עם טווח כזה לנסיעות של מאות ק"מ ביום

גם רכב מוצלח לא מתאים לכל אחד

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, TheAvatar כתב:

אילת זו דוגמא קיצונית, אבל בוא נניח תל אביב -> מצפה רמון או תל אביב -> הצפון הרחוק. הטסלה הבסיסית תחזיר אותך הביתה עם הלשון בחוץ בהנחה ולא תיתקע באיזה פקק עצבני

 

נשמע כאילו אתה כל יום נוסע עד למצפה רמון בשביל לתת כיף לאלפקה להסתובב ולחזור?

אם אתה גם באמת עוצר בעיר אתה יכול להטעין את הרכב.

 

In his study, Uwe Fraunholz devotes himself to the massive resistance that the automobile encountered at the beginning of the 20th century, reports the "uha" drawing reviewer. For example, Fraunholz describes how, especially in the country, the noisy, dust-throwing vehicles were pelted with stones and dung and brought to a standstill with ropes stretched across the streets. The reviewer sees these anti-automobile protests in the tradition of "social rebellion", which was provoked in the early modern period by the nobility's ruthless hunting pleasure. Against this background, the reviewer does not think it makes sense to call the first car enemies "damaged by modernization" - especially since the anti-automotive resistance ebbed when the

passenger car became affordable for broad sections of the population.

 

מתוך: Neue Zürcher Zeitung, 14.01.2003

סקירה של המחקר\ספר Motorphobia של Uwe Fraunholz לגבי המינוע בתחילת המאה ה20.

(תרגום של Google Translate, התעצלתי לתרגם)

עריכה אחרונה על ידי f31

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, f31 כתב:

נשמע כאילו אתה כל יום נוסע עד למצפה רמון בשביל לתת כיף לאלפקה להסתובב ולחזור?

 

אני צלם נופים/בעלי חיים/ציפורים חובב אז אני נוסע מרחקים ארוכים בסופי שבוע. בוא נגיד שמרחקים של מרכז -> ים המלח או מרכז-> רמת הגולן זה משהו שקורה פעמיים - שלוש בחודש. 

 

ציטוט

אם אתה גם באמת עוצר בעיר אתה יכול להטעין את הרכב.

 

אבל אז אתה מגיע לתחנה ורואה תור של 10 טסלות ל-3 עמדות. בעצם אפילו פחות עמדות. לפי גוגל במצפה רמון יש עמדת טעינה לרכב חשמלי רק במלון בראשית. זאת אומרת שאני צריך רכב חשמלי שמסוגל לנסוע מינימום 400 ק"מ אמיתיים כדי שאוכל לחזור לעמדת טעינה בבית שלי בלי למצוא את עצמי מתבייש שעתיים במדבר עד שאצליח להטעין את הרכב. 

 

מה שכן ברגע שיהיה רכב חשמלי עם 450-500 ק"מ אמיתיים בתג מחיר בסביבות ה-130-140 אלף אני מעיף את רכב בנזין שלי לכל הרוחות. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, TheAvatar כתב:

 

אני צלם נופים/בעלי חיים/ציפורים חובב אז אני נוסע מרחקים ארוכים בסופי שבוע. בוא נגיד שמרחקים של מרכז -> ים המלח או מרכז-> רמת הגולן זה משהו שקורה פעמיים - שלוש בחודש. 

 

 

אבל אז אתה מגיע לתחנה ורואה תור של 10 טסלות ל-3 עמדות. בעצם אפילו פחות עמדות. לפי גוגל במצפה רמון יש עמדת טעינה לרכב חשמלי רק במלון בראשית. זאת אומרת שאני צריך רכב חשמלי שמסוגל לנסוע מינימום 400 ק"מ אמיתיים כדי שאוכל לחזור לעמדת טעינה בבית שלי בלי למצוא את עצמי מתבייש שעתיים במדבר עד שאצליח להטעין את הרכב. 

 

מה שכן ברגע שיהיה רכב חשמלי עם 450-500 ק"מ אמיתיים בתג מחיר בסביבות ה-130-140 אלף אני מעיף את רכב בנזין שלי לכל הרוחות. 

 

נשמע שכרגע טסלה מודל 3 לא בשבילך (בין אם בגלל תקציב או טווח או בכללי תשתיות הטעינה מדאיגות אותך), לא אסון

אני מקווה שיהיו רכבים שעונים לקריטריון של 450 ק"מ ב130-140 אלף שקל בקרוב. במצב כזה גם בשבילי אין פה בכלל שאלה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, TheAvatar כתב:

 

אבל אז אתה מגיע לתחנה ורואה תור של 10 טסלות ל-3 עמדות. בעצם אפילו פחות עמדות. לפי גוגל במצפה רמון יש עמדת טעינה לרכב חשמלי רק במלון בראשית. זאת אומרת שאני צריך רכב חשמלי שמסוגל לנסוע מינימום 400 ק"מ אמיתיים כדי שאוכל לחזור לעמדת טעינה בבית שלי בלי למצוא את עצמי מתבייש שעתיים במדבר עד שאצליח להטעין את הרכב. 

 

מה שכן ברגע שיהיה רכב חשמלי עם 450-500 ק"מ אמיתיים בתג מחיר בסביבות ה-130-140 אלף אני מעיף את רכב בנזין שלי לכל הרוחות. 

נו שוין, אז לך כרגע לא מתאים

עם הזמן יהיו יותר עמדות טעינה, ככל שהביקוש יעלה.

פעם גם חשמל, מים וביוב לא ישר הגיעו עד לדירות ולפעמים אף לא לבתים.

אני די בטוח שהיום אתה לא רץ לביתן בחצר עם הבול פגיעה.

עריכה אחרונה על ידי f31

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביקורת על טסלה מודל Y מאדם שאינו gear-head. בגדול שילוב רכב-תוכנה הכי טובה שיש + אפקט וואו של תאוצה חשמלית שבתקווה יגרום לאנשים להתעלם מאיכות הרכבה לקויה (מאוד) ובעיות בקרת איכות. בנוסף התעקשות להפעיל את כל מערכות הרכב דרך מסך מגע ענק במקום כגורמת להרבה מאוד בעיות בטיחות. 

 

 

לפני כשעה, f31 כתב:

עם הזמן יהיו יותר עמדות טעינה, ככל שהביקוש יעלה.

 

בוודאי. אבל זה לא עניין של 1-2 שנים אלא יותר לכיון ה-8-10. התקנה של תשתיות בפריסה שיכולה לתמוך באימוץ המוני של רכב חשמלי, חינוך הציבור הקניית הרגלים חדשים זה לא משהו שנעשה בזבאנג.  

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאכיפה של חנייה של רכבי ICE בחניות לEV נשמעת לי ממש פשוטה. גם ככה יש מערכת מורכבת מחוברת לכל מטען, מה הבעיה להוסיף מצלמה קטנה לכל אחד, ולוודא מול מאגר של משרד הרישוי שזה רכב EV/PHEV, ואם לא לשלוח קנס, כמו כל חנייה אחרת. נשמע לי ממש פשוט.

כרגע אפשר להתווכח כמה זה הוגן כי זה אקסטרה חניות טובות לרכבים חשמליים, אבל כשהמחיר שלהם יהיה נמוך יותר זה לגמרי הוגן בעיניי כהטבה למי שקונה רכב לא מזהם (או לפחות לא מזהם לתוך הפרצוף שלנו בעיר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  

לפני 25 דקות, TheAvatar כתב:

ביקורת על טסלה מודל Y מאדם שאינו gear-head. בגדול שילוב רכב-תוכנה הכי טובה שיש + אפקט וואו של תאוצה חשמלית שבתקווה יגרום לאנשים להתעלם מאיכות הרכבה לקויה ובעיות בקרת איכות. בנוסף התעקשות להפעיל את כל מערכות הרכב דרך מסך מגע ענק גורמת להרבה מאוד בעיות בטיחות. 

 

 

 

 

סרטון נחמד.

כל הטענות שלו מאוד לגיטימיות. עם זאת, מדובר במודל שקיים בערך שנה אחת בלבד ואני מתייחס לרוב בעיות בקרת האיכות כחבלי לידה. לפולקסווגן לקח 4 שנים לתקן את רוב (לא הכל) הבעיות ב-DSG וטויוטה מומחים בלעשות ריקולים (מה, הם מוכרים אוטו כטיוטה? 😂)

בנוגע לשליטה מהמסך, לא מתאים לכל אחד, בזה אני מסכים, אבל לא חסרים אנשים שזה לא מפריע להם וכבר התרגלו. לפני 8 שנים עוד התווכחתי עם אנשים שהיו חייבים כפתורים בקדימה של הסמארטפון.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, DubelBoom כתב:

האמת שאכיפה של חנייה של רכבי ICE בחניות לEV נשמעת לי ממש פשוטה. גם ככה יש מערכת מורכבת מחוברת לכל מטען, מה הבעיה להוסיף מצלמה קטנה לכל אחד, ולוודא מול מאגר של משרד הרישוי שזה רכב EV/PHEV, ואם לא לשלוח קנס, כמו כל חנייה אחרת. נשמע לי ממש פשוט.

כרגע אפשר להתווכח כמה זה הוגן כי זה אקסטרה חניות טובות לרכבים חשמליים, אבל כשהמחיר שלהם יהיה נמוך יותר זה לגמרי הוגן בעיניי כהטבה למי שקונה רכב לא מזהם (או לפחות לא מזהם לתוך הפרצוף שלנו בעיר).

 

לא צריך אכיפה אוטומטית, אפילו אכיפה ידנית (כמו כל אכיפת חניה עם פקחים) יכולה לעשות עבודה טובה בהרתעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, eitanuch כתב:

בנוגע לשליטה מהמסך, לא מתאים לכל אחד, בזה אני מסכים, אבל לא חסרים אנשים שזה לא מפריע להם וכבר התרגלו.

זה שהם "התרגלו" זאת בדיוק הבעיה והבחור גם דיבר על זה, אם הקשבתה טוב.

התעסקות עם המסך בזמן הנהיגה זה כמו התעסקות עם טלפון סלולרי בזמן הנהיגה ובטסלה אי אפשר לכוונן מהירות המגבים אפילו מבלי לחפור בתפריטים במסך.

זה לא עניין של הרגל, אלא בעיה בטיחותית.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • רעיון טוב! 1

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לחלוטין, אבל זה נכון גם למרבית דגמי PSA היום, אודי, וולוו, מרצדס, פולקסוואגן, סקודה, סיאט אם להזכיר כמה והטרנד הזה הולך ומתעצם למרות היותו סכנה בטיחותית כפי שציינת ובצדק. לפחות אצל טסלה הפיקוד הקולי להבנתי עובד יופי ( ככה מספרים, לא נסיון אישי  ) והמסך ענק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, רועי5 כתב:

אבל זה נכון גם למרבית דגמי PSA היום, אודי, וולוו, מרצדס, פולקסוואגן, סקודה, סיאט

רק שבטסלה אי אפשר לתפעל את רכב מבלי להתעסק עם המסך.

ברכבים אחרים לפחות את התפעול הבסיסי אפשר לעשות מבלי להוריד את העיניים מהכביש.

יש הערכות שבגלל המסכים כמות הנפגעים בכבישים הפסיקה לרדת למרות שיפורים בבטיחות הרכבים ומערכות עזר לנהגים.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...