Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 32 דקות, EvGriga כתב:

רק שבטסלה אי אפשר לתפעל את רכב מבלי להתעסק עם המסך.

ברכבים אחרים לפחות את התפעול הבסיסי אפשר לעשות מבלי להוריד את העיניים מהכביש.

יש הערכות שבגלל המסכים כמות הנפגעים בכבישים הפסיקה לרדת למרות שיפורים בבטיחות הרכבים ומערכות עזר לנהגים.

 

לאט לאט זה מחלחל לכל היצרנים, בטסלה זה אולי מאוד בולט אבל לא יהיה ייחודי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 57 דקות, Amired כתב:

 

לא צריך אכיפה אוטומטית, אפילו אכיפה ידנית (כמו כל אכיפת חניה עם פקחים) יכולה לעשות עבודה טובה בהרתעה.

מה שצריך זה מחסום חשמלי בחניה שנפתח עם זיהוי של רכב שרשום לחברת הטיענה. זה לא אמור להיות מסובך ב 2021. בכל יציאה מחניון יש מצלמה שמזהה לוחיות רישוי ופותחת שער חשמלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, bobi כתב:

מה שצריך זה מחסום חשמלי בחניה שנפתח עם זיהוי של רכב שרשום לחברת הטיענה. זה לא אמור להיות מסובך ב 2021. בכל יציאה מחניון יש מצלמה שמזהה לוחיות רישוי ופותחת שער חשמלי.

 

יש מלא חברות טעינה, אנשים לא יירשמו לכל אחת בנפרד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, EvGriga כתב:

רק שבטסלה אי אפשר לתפעל את רכב מבלי להתעסק עם המסך.

ברכבים אחרים לפחות את התפעול הבסיסי אפשר לעשות מבלי להוריד את העיניים מהכביש.

יש הערכות שבגלל המסכים כמות הנפגעים בכבישים הפסיקה לרדת למרות שיפורים בבטיחות הרכבים ומערכות עזר לנהגים.

 

לא רק זה גם שופט בגרמניה פסק שהתעסקות עם מסך מולטימדיה של טסלה בזמן נהיגה שווה ערך להתעסקות עם טלפון סלולרי בזמן נהיגה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, TheAvatar כתב:

 

לא רק זה גם שופט בגרמניה פסק שהתעסקות עם מסך מולטימדיה של טסלה בזמן נהיגה שווה ערך להתעסקות עם טלפון סלולרי בזמן נהיגה. 

 

זה לא היה על מישהו שראה סרטונים או משהו כזה תוך כדי נהיגה?

נשמע קצת מסולף. אף אחד לא יפסוק למשל שכיוון המזגן זה שווה להתעסקות עם טלפון סלולרי. 

עריכה אחרונה על ידי Amired
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, Amired כתב:

 

לאט לאט זה מחלחל לכל היצרנים, בטסלה זה אולי מאוד בולט אבל לא יהיה ייחודי

 

מה שעוד התחיל בטסלה ומחלחל בהדרגה ליצרנים אחרים זו גישת ה-micro-transactions. כלומר רכב מגיע עם אבזור נעול עם תוכנה והדרך היחידה לפתוח אותו היא לשלם אקסטרה כסף. זו שיטה שנלקחה ישירות מעולם הגיימינג. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, TheAvatar כתב:

 

מה שעוד התחיל בטסלה ומחלחל בהדרגה ליצרנים אחרים זו גישת ה-micro-transactions. כלומר רכב מגיע עם אבזור נעול עם תוכנה והדרך היחידה לפתוח אותו היא לשלם אקסטרה כסף. זו שיטה שנלקחה ישירות מעולם הגיימינג. 

 

מה רע בזה?

לאיזה אבזור אתה מתייחס באופן ספציפי?

למה לדעתך עדיף שאני אצטרך להפקיד את האוטו במוסך כדי לשדרג בו כל מיני דברים על פני עדכוני פיצ'רים מרחוק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, Amired כתב:

 

זה לא היה על מישהו שראה סרטונים או משהו כזה תוך כדי נהיגה?

נשמע קצת מסולף. אף אחד לא יפסוק למשל שכיוון המזגן זה שווה להתעסקות עם טלפון סלולרי. 

 

הבעיה שבשביל להפעיל את המזגן אתה צריך להתעסק עם הטאץ' סקרין מה שמחייב אותך להוריד את העיניים מהכביש. באמת הגיע הזמן שמישהו ישים סוף לקשקוש הזה לפני שהמצב יצא מכלל שליטה. יצרנים מנסים להוזיל עלויות ייצור על חשבון בטיחות הצרכן בתחפושת של "עתידנות". או וואו הכל עובד דרך טאץ. וואו יש אפשרות לשחק במריו קארט. יופי, אבל בסופו של דבר זה רכב, לא צעצוע של הייטקיסטים היפסטרים בעמק הסיליקון. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, TheAvatar כתב:

 

הבעיה שבשביל להפעיל את המזגן אתה צריך להתעסק עם הטאץ' סקרין מה שמחייב אותך להוריד את העיניים מהכביש. באמת הגיע הזמן שמישהו ישים סוף לקשקוש הזה לפני שהמצב יצא מכלל שליטה. יצרנים מנסים להוזיל עלויות ייצור על חשבון בטיחות הצרכן בתחפושת של "עתידנות". או וואו הכל עובד דרך טאץ. וואו יש אפשרות לשחק במריו קארט. יופי, אבל בסופו של דבר זה רכב, לא צעצוע של הייטקיסטים היפסטרים בעמק הסיליקון. 

 

בטסלה אני לא חושב שזה עניין של הוזלת עלויות אלא ריכוז כל הפונקציונליות במחשב מרכזי אחד שלא תלוי בכפתורים פיזיים כדי שיהיה אפשר לשלוט בהכל מרחוק. יכול להיות שיש פתרונות אלגנטיים או בטיחותיים יותר שיאפשרו את הטוב מכל העולמות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, רועי5 כתב:

מסכים לחלוטין, אבל זה נכון גם למרבית דגמי PSA היום, אודי, וולוו, מרצדס, פולקסוואגן, סקודה, סיאט אם להזכיר כמה והטרנד הזה הולך ומתעצם למרות היותו סכנה בטיחותית כפי שציינת ובצדק. לפחות אצל טסלה הפיקוד הקולי להבנתי עובד יופי ( ככה מספרים, לא נסיון אישי  ) והמסך ענק.

 

אמת. מבחינתי תפעול מערכות כמו מזגן ומגבים דרך מסך מגע זה צעד אחד יותר מידי.  

Just now, Amired כתב:

 

בטסלה אני לא חושב שזה עניין של הוזלת עלויות אלא ריכוז כל הפונקציונליות במחשב מרכזי אחד שלא תלוי בכפתורים פיזיים כדי שיהיה אפשר לשלוט בהכל מרחוק. יכול להיות שיש פתרונות אלגנטיים או בטיחותיים יותר שיאפשרו את הטוב מכל העולמות

 

תרגיל PR שמטרה להסתיר הוזלת עלויות. הרבה יותר קל לדחוף טאבלט מאשר להתחיל לתכנן כפתורים יעודיים לכל פונקציה ולחבר אותם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, TheAvatar כתב:

 

 

 

תרגיל PR שמטרה להסתיר הוזלת עלויות. הרבה יותר קל לדחוף טאבלט מאשר להתחיל לתכנן כפתורים יעודיים לכל פונקציה ולחבר אותם. 

 

זאת ההנחה שלי, לא ראיתי התייחסות של טסלה לזה

אני מסכים שזה פחות נוח מכפתורים פיזיים, הרכב לא מושלם :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 56 דקות, Amired כתב:

 

יש מלא חברות טעינה, אנשים לא יירשמו לכל אחת בנפרד..

בטח שהם ירשמו, כי כבר עכשיו צריך להירשם כדי להפעיל את העמדה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, bobi כתב:

בטח שהם ירשמו, כי כבר עכשיו צריך להירשם כדי להפעיל את העמדה.

 

 

לא ידעתי. אם ככה, קצת מעיק.. אבל אני עדיין חושב שאפשר להתחיל מאכיפה ידנית וברגע שזה יהיה במודעות זה יקטין את התופעה משמעותית, בדיוק כמו חניות נכים היום. עדיין יש כאלה שמצפצפים על החוק אבל הרוב מצייתים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, TheAvatar כתב:

 

מה שעוד התחיל בטסלה ומחלחל בהדרגה ליצרנים אחרים זו גישת ה-micro-transactions. כלומר רכב מגיע עם אבזור נעול עם תוכנה והדרך היחידה לפתוח אותו היא לשלם אקסטרה כסף. זו שיטה שנלקחה ישירות מעולם הגיימינג. 

כן כי עדיף לשלם אצל יצרנים אחרים סכומים החל מ10000 שקל בשביל "רמת גימור" שמכילה כמה פיצטרים שרצית. הmicro transactions האלו, אם כבר, הם דבר מצויין שנותן לך בחירה מוחלטת

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שאין עמדת טעינה פרטית ליד הבית או עבודה נכון להיום לקנות רכב חשמלי לא רציונאלי. תמיד תהיה בחשיבה איך ומתי אני הולך לבצע טעינה במקום שכל לילה או זמן שרכב חונה הוא מבצע טעינה כמו טלפון במטען. אולי עוד כמה שנים שיהיה פריסה הרבה יותר רחבה של עמדות טעינה ציבוריות/מהירות זה יהיה רלוונטי.

לגבי תפעול וכל התעסקות עם מסך גדול. רוב הדברים ניתן לעשות בפקודות קוליות ואין צורך כלל להסית עיניים מנסיעה (אז נכון עדיין לא תומך כל השפות כמו עיברית) זה עיניין של זמן לפי דעתי.

כמו שהיום כאשר אני מחובר ל-Cap Play או Android Auto אני עושה חיוג קולי, בקשה של ניווט לאחד המעודפים שלי או בקשה לנגן שיר או זמר זה קיים היום במערכת מולטימדיה של טסלה.

עיתונאים כותבים אבל אין בטסלה חיבור של Cap Play/Android Auto נכון מי צריך את זה כאשר יש מערכת הרבה יותר פונקציונלית שלא צריכה טלפון מחובר עם כבל USB לבצע שיקוף. 

מה שאני רוצה להגיד זה לא רכב שמתאים לכולם אולי או לפחות עד שלא בוצע נסיעת מבחן ואז קבלת החלטה תהיה הרבה יותר מסובבת ולא מסתמכת על מקורות שונים. בקרוב צריך להפתח עולם תצוגה בקניון רמת אביב עדיין אין תאריך רשמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...