Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

האם זה הגיוני לקנות טיוטה ורסו שנתונים 13-14 במחיר שנע בין 10-15 אלף שקל מעל מחיר המחירון.

אני יכול להבין לנסות למכור ב5% מעל אבל מעל 15% ועוד כולם אומרים בביטחון שזה מחיר סופי .

כמובן שכולם מישרים קו ביד 2

במיוחד אלו עם ההסטוריה של ליסינג שמוכרים את זה בדיוק כמו רכב מיד פרטי (בתוספת %15).

ועוד אומרים בפרוש שהם לא מורידים על ליסנג .

בשביל מה יש מחירון ?

פורסם

הנושא הזה נידון כבר עשרות פעמים. מחירון נותן נקודת יחוס למחיר הרכב.

בעל הרכב יכול לבקש כל סכום שנראה לו. גם 50 אחוז מעל המחירון. אם השוק נתן לו את המחיר הרוויח. אם השוק לא ייתן לו את המחיר אז הוא יוריד את המחיר. כמובן שזה גם משחק של זמן. מי שבאמת רוצה למכור אם לא ימכור בהתחלה יתחיל להוריד מחיר.

 

גם מבחינת הקונה זה סוג של הימור. אם הנתונים של הרכב יפים יש מצב שאם יחכה שהמוכר יוריד את המחיר הוא יכול לפספס את הרכב.

 

זה שוק של היצע והביקוש ואף אחד לא מכריח אותך לקנות.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

למה חיים בסרט? קבעו מחיר גבוה. נתנו להם. מי שנתן להם חי בסרט.

 

אם היו נותנים לך על הרכב שלך מעל מחירון ב 30 אחוז לא היית מוכר מעל מחירון?

היית אומר להם, אתם נותנים לי 100,000 שקל אבל המחיר מחירון הוא 70 אז תשלמו 70? ברור שלא.

זה עוד מצב נורמאלי. מה תגיד על לנד קרוזרים עם 400-500 אלף ק"מ שנמכרים ב 30 אלף מעל מחירון ואנשים משלמים?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם (נערך)

מחירון בין קונה מוכר הוא המלצה בלבד. שוק חופשי .

המחירון כן רלוונטי בין קונה וחברת הביטוח המקיף שלו.

אם אתה מוכן לחיות בחסר ביטוחי אז אין בעיה. קנה את הרכב. כמה פעמים כבר יגנבו לך רכב ? ועוד טיוטה ?

במקרה טוטלוס חברת הביטוח תשלם רק מחירון ועוד תשאיר לעצמה את יתרת הפרמיה עד סוף שנת הביטוח.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

במקרה יש לי טויוטה ורסו 2016 ( לא מוכר, סתם הסתכלתי מה קורה במחירון יצחק לוי ומה בלוח יד 2 ).

על רכבים ליסינג עם קילומטראז' גבוה מבקשים מעל מחירון יצחק לוי ללא הפחתת ליסינג .

אם.תתקשר למוכר פרטי עם רכב שמור שלא נסע הרבה ותתעקש על מחירון , הוא ישלח אותך לקנות במחיר הזה אצל יצחק לוי.

מה עושים? או שמשלמים מעל המחירון או קונים סיטרואן.

עכשיו, כאשר לא מייצרים את הרכב הזה יותר, והביקוש יישאר גבוה, הוא יהפוך למקרה של הונדה FRV שהיה בזמנו (מחירים הזויים , לא משנה מה הנתונים של הרכבים ) .

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הכל עניין של היצע וביקוש.

 

הקונה אינו סוחר ולא קונה בשביל להרוויח - צריך להחליט אם זה שווה לו או לא, ולא להסתכל על המחירון (שכמו במקרה הזה לא ברור מה הוא משקף)

 

טויוטה לנדקרוזר בשנתונים מסויימים נמכר גם ב-30 ו-40K מעל למחירון, ומדובר על כלים עם 300K ק"מ וצפונה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לפני 3 או 4 שנים חבר מכר את ה MPV שלו, הרכב היה שמור ומלוקק.

יד ראשונה שהיה אצלו 8 או 10 שנים.. לא זוכר את הפרטים בדיוק.

 

לפי לוי יצחק שהשווי היה רק 40,000 ... הוא חי בסרט וחשב שהרכב שלו שווה 50,000 ..

אני קצת צחקתי עליו ואמרתי לו שאין מצב שמשלמים לו 25% מעל המחירון...

אמרתי לו דברים כמו אתה חי בסרט .. ביטוח בחסר וכדומה.

 

הוא פרסם ביום ראשון .. הטלפון לא הפסיק לצלצל.. כמובן שהיו המון טלפונים (כנראה סוחרים ) שאמרו לו שהוא חי בסרט

אבל התעקשו לבוא לראות את האוטו..

 

בערב... האח של השכן שלו הגיע וקנה את האוטו ב 50,000 עגול בלי בדיקה.

 

אני אכלתי את הכובע.

 

בקיצור ... יש רכבים במצב נדיר.. ובעלים שלהם עפים על עצמם..

הבעיה שצריך רק קונה אחד שצופה איתם באותו סרט

פורסם

כי זאת בעיה מסוג אחר...

 

רכבים שנמכרים מתחת למחירון ... זה כאילו בעיה של המוכר,

אבל המוכר יודע מה יש לו ביד, ושסוף סוף בא מישהו שמוכן לתת לו חצי מהמחירון הוא מאושר עד הגג...

פורסם (נערך)

לפי דעתי: כי זה רכב בלי בעיות מיוחדות, ומי שיודע כבר למד את העניין הזה, רוב האנשים מחפשים שקט נפשי וזה נותן מענה, לכן יש לטויוטה שוק חזק מאוד ואנשים מוכנים לשלם מעבר רק בשביל לקבל שקט נפשי.

מספיק להסתכל על הכביש ולהבין/ו/או להסתכל פה בפורום ולראות לאיזה רכבים יש תקלות ולאילו אין/מי שורד לאורך זמן/ איך הרכבים האלה מזדקנים, וכל אחד עושה חישוב/שכלול כדאיות כלכלית לעצמו.

עריכה אחרונה על ידי subaru_loyale

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

התקלות בטויוטה נדירות מאוד, המוניטין שלהם מוצדק, אבל השוק הישראלי מתמחר אמינות הרבה הרבה מעל הערך המוניטרי שלה, זכותו, למרות שלרוב זה לא באמת שווה.

פורסם

מי שלא בסדר הוא לוי יצחק ורק והוא!

מעריך רכבים על פי תחושת בטן (במקרה הטוב) ולא על פי מצב השוק.

 

אני בעלים של פאביה ידנית משנת 2011 (1.4) ברמת גימור "ספורט" שמוערכת על ידי לוי יצחק כמו פיקנטו ידנית משנת 2011 עם מנוע 1.0.

על סמך מה הוא קובע מחירים?!

×
×
  • תוכן חדש...