Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הייתי מחפש רנו בת שנה- שנתיים. עדיין תחת אחריות שספגה ירידת ערך ונהנה גם מאיכות נסיעה וגם לא מוטרד מירידת הערך.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

הקטע שהרמת גימור החדשה (עם התיבות 7 החדשות, המנועים החדשים, הסאנרוף ומערכות הבטיחות) יצאה רק לקראת מרץ השנה.

פורסם

הוא מחפש עם המנוע החדש,כך שמשומש לא רלוונטי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

מדובר בשני רכבים שניצבים בשני צידי המתרס מבחינת שיקולי רכישה כלכליים.

 

לרנו תדמית נמוכה שמביאה לירידת ערך גבוהה. הקורולה בדיוק ההיפך וירידת הערך צפויה להיות גם מתונה במיוחד בשנים הקרובות לאור התייקרות שתחול בשנים הקרובות של קורולות חדשות לאור שינוי מיסוי על רכבים היברידיים.

 

ברנו אמינות לא ברורה (בייחוד שהמכלולים העיקריים חדשים), בקורולה אמינות מוחלטת.

 

את הרנו אפשר להשיג בהנחות יפות ישירות מהיבואן דבר שיקל על השקט הנפשי :)

 

בקורולה אין הנחות.

 

הקורולה מאד נוחה ברמת המתלים את הרנו אני לא מכיר אבל קראתי שהיא גם נוחה מאד, יחידת ההנעה בקורולה לא תספק את הביצועים הקלילים של מנועי הטורבו כמו ברנו, אבל היא מאד נעימה ומספקת לנסיעה שגרתית, יכולה להרעיש במצבים ספיציפיים כשהסוללה נטענת ע"י מנוע הבנזין אבל ברמה סבירה, בהרבה מצבים היא שקטה (כמובן שקטה לחלוטין כשרק מנוע החשמל עובד), לא יודע איך הרנו מהבחינה הזאת. מצב ספורט בקורולה מעניק תוספת ביצועים יפה כשצריך עוד ומספיקה לכל תרחיש נורמלי. אין צורך ביותר מכך, זה גם יותר מדי בשביל מדינתו הקטנה והצפופה. לנהגים שמחפשים ריגושים בין רמזור לרמזור זה לא יספיק.

 

את הקורולה הייתי רוכש בגירסת הסטיישן שיותר מוצלחת מהסדאן ובכלל לא הייתי רוכש רכב סדאן באופן כללי.

 

קודם תחליט איזה רכב אתה מעדיף מבחינת התכונות שלו.

 

אם תחליט שזה הרנו ותקבל הנחה מספיק טובה תרכוש אותה. תפסיד כנראה יותר מהקורולה למרות הכל אבל תהנה מהרכב יותר (מהבחינה הסובייקטיבית שלך). בלי הנחה יפה מאד לא הייתי מתקרב.

 

אם תחליט שזאת הקורולה, תרכוש אותה בלב שקט, אי אפשר לטעות כאן.

 

הייתי במקומך שוקל לרכוש בכלל ג'יפון, לאדם הממוצע שפחות רגיש לנושא נוחות נסיעה והתנהגות כביש היתרונות של הגובה והמרווח משמעותיים יותר (תלוי גם איזה ג'יפון יש כמובן הבדלים ביניהם).

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

לדעתי ברמת המחיר הזאת, הסיאט אטקה המחודש הוא האטרקטיבי ביותר.

 

הוא מציע חבילה מלאה: מנוע 1.5 טורבו חזק וחסכוני יחסית, מאד מרווח ובעל תא מטען גדול מאד, כל אביזרי הבטיחות האקטיביים, אביזרי הנוחות המקובלים (מלבד מערכת מולטימדיה לא בעברית חסומה אבל ניתן לפתוח אותה בתשלום לחיבור לאפל ואנדרואיד).

 

העקב אכילס הוא בלאי מצמדים בגיר ה- dsg, אבל הייתי מתפשר על כך כי יש אחריות 3 שנים ולאחר מכן עלות ההחלפה סבירה.

 

כמובן לנסות לרכוש רק בהנחה ולכל הפחות לא לשלם על כל מיני תוספות שסיאט מכניסים ומנפחים את המחיר, אלא לקבל אותם בחינם.

 

אפשר לחשוב על עוד ג'יפונים, כמה אנשים יסעו ברכב, מה תוואי הנסיעה (מישורי/ הררי, עירוני/ בינעירוני)?

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

בסיאט אני באמת מפחד על הגיר + הביטוח עליהם יקר משמעותית (לפחות זה מה שגיליתי כשבדקתי על הלאון).

ברכב נוסע לרוב 1~2 אנשים, במקרים קיצוניים 3-4.

הנסיעה היא 50 אחוז בעיר 50 אחוז מחוץ לעיר, חשוב לי נוחות נסיעה ורכב שיראה טוב, שלא יהיה התאבדות כלכלית כמו המגאן גרנד קופה לצערי

פורסם (נערך)

בהודעה האחרונה אתה משמע לגמרי בכיוון טויוטה - לך על זה.

היא תהיה יותר חסכונית ( במיוחד בעיר ) ותשמור יותר טוב על המחיר.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קנה קורולה. לפי מה שכתבת, נמאס לך מהפתעות במוסך, וגם קרסו לא נהנים משם כזה מוצלח. היו לי שתי קורולות ושתיהן נמכרו מעל המחירון. אפס תקלות ב 8 שנים סה״כ. קנה רק את הדגם היקר יותר, כחדש הרכב לא יקר משמעותית מהזול ביותר אבל הרבה הרבה יותר קל למכור אותו בעתיד כי יש גם ליסינג בדגם הזול. זו המלצתי, ויש לי קצת נסיון

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אז לך על הקורולה בלב שקט, זה באמת נראה הרכב שמתאים לך וייתן לך שקט נפשי והרכב גם ממש מצויין לדעתי מבחינת התכונות שלו (שוב הסטיישן קצת יותר טוב, יש קצת הבדלים בין הדגמים, דיפוני דלתות איכותיים יותר, משענת יד מרכזית מתכוונת לאורך, וייתכן שבידוד רעשי כביש טוב יותר. בסדאן לעומת זאת יש רמת גימור אחת יותר גבוהה לעומת הסטיישן עם קצת יותר תוספות וכמובן במחיר יקר יותר).

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

תבדוק לדעתי את ההונדה 1.6 .היא מגיע עם כל התוספות המעניינות ,שנת 2018 תעלה לך כ100K כך שחסכת כסף רב על הירידת ערך.

הרכב אמין ,חסכוני יותר מהטורבו,וזריז יותר מהקורולה

פורסם

הסיוויק 1.6 באה בלי שום מערכת בטיחות ובלי בקרת שיוט אדפטיבית - לא מוצא שום סיבה הגיונית לבחור ברכב שנחות משמעותית בכל צורה שהיא.

 

לגבי הבחירה, אם אמינות היא בראש ובראשונה לא הייתי לוקח סיכון עם שילוב מנוע-גיר חדש כמו של הגרנד-קופה - מה שכן? תעשה נסיעת מבחן על הקורולה כי נסעתי עליה חצי שעה והמושב שלה פשוט היה לי אישית לא נוח כ"כ(האמנם, אתה בא מI10 ידנית, אבל עדיין).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לקנות משפחתית צרפתיה בגירסה המאובזרת שלה ב145K זו התאבדות כלכלית.

אני מאוד אוהב רכבים צרפתיים אבל אין שום סיכוי שהייתי עושה את זה.

הטויוטה היא סיפור אחר לגמרי.

ג'יפון צרפתי כמו ה-3008 זה גם סיפור אחר.

 

רושם את זה בעיקר כי כמו שאמרו, נראה שהרנו הזו היא לא בשבילך.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

משעשע לראות את כל ההמלצות על הקורולה אשר נמכרת באלפים לליסינג וטוענים שהרכב ישמור על מחירו...

המציאות בשוק המשומשות מראה שלא כך הדבר , ורכב משומש כולל מרכבת האלים העונה לשם קורולה סופגים ירידת ערך עקב היצע ענק.

חריגים תמיד קיימים , וברור שיש כאילו שמיד יצעקו משכרו את הרכב מעל המחירון, ההיצע המטורף ביד 2 והמחירים המבוקשים מראים שהמצב דהפקטו בשוק שונה.

לגבי המחיר הרכב ,יד 2 0 ק"מ הרנו מגיעה במחיר של 114K , לא יודע מהיכן מחיר של 145K.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...