Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ומאיזה שנה היא יצא (הגירסה החדשה מאיזה שנה )

 

כמה היא אוכלת דלק

ביטוח שלה בערך כמה עולה ?

 

ואם שווה לקנות רכב מסוג זה ?? תודה מחכה לתשובה !

פורסם

בצע חיפוש מתקדם בפורום הייעוץ ברכישה אחר "אופל טיגרה", לאחר שתקרא הכל, שאל שאלות ספציפיות. בגדול - הרכב לא מומלץ.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כי זו בסך הכל אופל קורסה בתחפושת.מכונית סופר מיני בינונית מינוס,שחוץ מעיצוב נאה לא היה בה הרבה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
שווה לקנות אותה היא טובה ??????????

לפני כשבוע מישהו פה בפורום שכרגע אני לא זוכר את שמו אמר ששווה זה מונח במתמטיקה.

או במילים אחרות, תגדיר לנו דרישות ותקציב ואנחנו ננסה לכוון אותך לרכב שמתאים לך (וגם נוכל להגיד לך האם הטיגרה מתאימה לך או לא) ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אם אין לך בעיה עם אופל קורסה, והטיגרה מרווחת מספיק בשבילך, אז לך על זה.

היחיד שאני מכיר עם טיגרה מרוצה מהאוטו.

dirty old man

need love too

פורסם

yoelbe , יש לך טעות איומה, אופל טיגרה זה אולי אחד הרכבים הכי לא נוחים מהמושב האחורי, האופל קורסה הסופר מיני הרבה יותר מרווחת מהטיגרה, תשאל כל בעל טיגרה אם החברים שלו לא רבים על באמת מי ישב קדימה...

Power Is Nothing Without Control

פורסם
לפני כשבוע מישהו פה בפורום שכרגע אני לא זוכר את שמו אמר ששווה זה מונח במתמטיקה.

מצטער, זה נפלט לי....:wink:

 

 

אופל טיגרה זה אולי אחד הרכבים הכי לא נוחים מהמושב האחורי, האופל קורסה הסופר מיני הרבה יותר מרווחת מהטיגרה

אולי אתה מתכוון לשמשה האחורית המשתפלת בטיגרה.

רצפת הרכב היא אותה רצפה.

מרווח הראש בטיגרה הוא זווע בגלל אותה שמשה (שלא נמצאת בקורסה).

פורסם

בקיצור.. רכב פוזה בעיקר, לא חזק לא 1.6 ולא ב-1.4, צפוף מאוד, התנהגות כמו של קורסה שזה לא מחמאה..

 

בקיצור עם פוזה חשובה לך והחברים שישבו מאחור לא!!, אז תשקול קנייה של אחת כזו, עוד יתרונות אין לה.

פורסם

אגב

אין עליה בכלל פוזה (רק אם משווים אותה לקורסה)

אוטו משעמם, אפור,לא מהנה

ומה עוד!?

תקנה

פורסם

צודק,בשבילי פוזה אי אפשר לקנות בסכומים כאלה,רכב פוזה זה CL 600 ,כל השאר סתם צעצועים :-P

אחד שינהג בטיגרה לא יעשה עליי רושם ועל כל מי שמבין משהו במכוניות,אחד שינהג בS500 לעומת זאת כן.

פוזה אולי לילדות בנות 16(שהן גודלות הן מבינות שצריך גרמנייה מהשילוש המקודש-מרצדס,בימר ואאודי עם תג מחיר טוב בשביל לרגש....)

×
×
  • תוכן חדש...