Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינה עיצובית, הפיג'ו הרבה יותר מעניינת. הסיטרואן נראית פשוטה יותר, עם פלסטיקים שחורים וגדולים.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

נראה שאין הארכה לבסיס המושבים הקדמיים.

הם גם לא חשמליים.

 

יש כפתור S להילוכים?

 

 

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי YNV

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

לדעתי, במבחן הנוחות לנוסעים מאחור, הספייסטורר מנצח את ה-3008 בקלות.

סף החלונות בספייסטורר נמוך יותר ומי שיושב מאחור לא מרגיש בתוך בור. אולי למי שגבוה מספיק זה פחות מפריע אבל למאותגרים אנכית ובמיוחד לילדים בגיל של אחרי בוסטר ולפני שצמחו מספיק זה הבדל משמעותי.

 

מה המצב באיירקרוס?

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפי התמונות, במושב האמצעי בשורה השניה אין חיבור איזופיקס.

האם יהיה ניתן להזמין את הרכב עם איזופיקס במושב האמצעי?

אכן אין איזופיקס במושב האמצעי.

אני ממתין לתשובה לגבי זה.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם

אם הבנתי נכון אין איזופיקס במושב האחורי האמצעי אבל כן יש במושב הנוסע הקדמי.

 

אגב,

אני ממש אוהב את המראה הפנימי של הרכב - פשוט אבל מרשים.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם
לדעתי, במבחן הנוחות לנוסעים מאחור, הספייסטורר מנצח את ה-3008 בקלות.

סף החלונות בספייסטורר נמוך יותר ומי שיושב מאחור לא מרגיש בתוך בור. אולי למי שגבוה מספיק זה פחות מפריע אבל למאותגרים אנכית ובמיוחד לילדים בגיל של אחרי בוסטר ולפני שצמחו מספיק זה הבדל משמעותי.

 

מה המצב באיירקרוס?

אותו דבר כמו ב 3008.

לגבי מסילות, המושבים נעים עליהם בשתיהרמות הגימור.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
אם הבנתי נכון אין איזופיקס במושב האחורי האמצעי אבל כן יש במושב הנוסע הקדמי.

 

 

מזה מספר שנים נמכרים בישראל מושבי בטיחות

המעוגנים למושבי הרכב באמצעות חגורת הבטיחות שברכב.

מושבי הבטיחות הנ"ל אינם דורשים שימוש בעיגוני

איזופיקס שבטיחותם מופחתת.





למערכת האיזופיקס קיימת מגבלה של נשיאת משקל

הנמוכה מאוד ממערכת חגורות הבטיחות המקוריות של הרכב

המיועדות לעמוד בפני משקל נוסע של עד 130 ק"ג במקרה תאונה.

פורסם

ההפרש הכספי בדגם שבו מנוע דיזל 1.5L 130HP

בין רמת הגימור - Feel לרמת הגימור Shine PK

הוא: 26,000 ש"ח.

 

ההפרש הכספי בדגם שבו מנוע בנזין 1.6L 180HP,

בין רמת הגימור - Feel לרמת הגימור Shine PK

הוא: 20,000 ש"ח.

 

להלן מחירון הרכב כפי שמופיע באתר היבואן.

 

https://www.citroen.co.il/wp-content/uploads/2019/06/C5-AIRCROSS-Pricelist1.pdf

פורסם

חיישני חניה אחוריים וקדמיים מקוריים ומצלמת רוורס מקורית בשתי רמות הגימור, כבר יש מפרט באתר של סיטרואן.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם
לא הבנתי אם הפלטפורמה היא של C5, כלומר סגמנט D, או של C4 (סגמנט C)?

אם זה D אז היא מקבילה ל-5008, לא?

 

הסיטרואן C5 איירקרוס מורכב על פלטפורמה EMP2 בדומה לפיג'ו 3008.

 

בהתאם למפרטים המופצים ע"י היבואן

לסיטרואן C5 איירקרוס בסיס גלגלים ארוך יותר מאשר לפיג'ו 3008.

 

המרווח בין הסרנים בסיטרואן C5 איירקרוס הוא: 273.0 ס"מ.

המרווח בין הסרנים בפיג'ו 3008 הוא: 267.5 ס"מ.


×
×
  • תוכן חדש...