Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ז״א מינוס 4,000 ש׳׳ח החנה בחשבון תשלום סופי ? לכל רמת גימור ?

 

 

לגבי מערכת (לובינסקי טאץ?) בשווי 4,000 ש׳׳ח מתנה - אפשר לוותר עליה (יש אפל קאר פלי עם ויז וגוגל מפות מובנה) ולקבל זיכוי כספי ?

 

לגבי השאלה ראשונה נראה לי שכן, לגבי השניה לא יודע לא שאלתי.

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המערכת המקורית תומכת באנדרואיד אוטו - רשמית גוגל לא כוללים את אנדרואיד אוטו בחנות שלהם לכן אף יבואן לא מזכיר תמיכה בה. כמובן שאפשר להוריד את ה-APK (האפליקציה של אנדרואיד אוטו) שלא דרך החנות למכשיר שלך ואז תיווכח שהמערכת יודעת לעבוד מולה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
מי קונה סיטרואן לא ברור לי, בעיקר כשיש מתחרות מעולות מבית גרמניה ברמת מחיר הזו.

אלא שלא תקועים בעבר...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
מי שמחפש רכב עם ערך מוסף , עיצוב ונוחות ולא שבלונה גרמנית משעממת עד מוות בדמות הטיגון.

הטיגואן היחידה שנמכרת פה היום עולה לא פחות מ215,000 ש״ח כך שהיא יקרה משמעותית מהC5 איירקרוס הכי יקרה...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
אייל, נהגת ברכב היום? איך הוא?

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

הוא לא התעלם, הוא כתב תשובה.

נהיגה ראשונה בסיטרואן C5 איירקרוס.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

הייתי בהשקה וכן הזמנתי את הרכב, כמחליפה גדולה יותר ושימושית לקקטוס למשפחה המתרחבת..

 

ראשית כל אני חייב לתת מילה טובה ללובינסקי על אירוע השקה מושקע, היו המון רכבי c5 איירקרוס בכל רמות הגימור, מנועים וצבעים, גם בתצוגה פתוחה וגם לנסיעות מבחן במקום, בופה מאוד עשיר בכניסה עם בשרים שלא מבייש אולם אירועיים.

 

לעניין הרכב עצמו, אז ככה מבחוץ הוא נראה גדול יחסית לסגמנט, ובכל זאת למרות הגודל ובסיס הגלגלים הנדיב, המרווח הכללי בתא בנוסעים להרגשתי ממוצע לקטגוריה, האשם העיקרי ככל הנראה זה תא המטען הענק, הגדול ביותר מהמתחרים, האבזור של דגם ה-shine pk מצויין ומגיע ברמת גימור גבוה, לדעתי מי שרוכש את הרכב הזה כדאי מאוד לוותר על גרסאות הכניסה החיוורות וללכת על המאובזרות , ההבדל שלצף 20 אלף אבל זה כאילו שמקבלים רכב פרימיום לעומת רכב משפחתי רגיל.

 

הדבר הבולט ביותר ברכב זו איכות הנסיעה, השילוב של המושבים שלו יחד עם המתלים באמת יוצרים תחושה של שטיח מעופף וההישג מדהים עוד יותר כשזוכרים שהיא מגיע עם חישוקי 19' בגרסה המאובזרת, המנוע חלק וחזק והתיבה החדשה בעלת 8 הילוכים מתאימה למנוע מאוד עובדת מצויין ומהירה יותר מגרסת 6 ההילוכים הקודמת של אייסין.

 

 

לדעתי קניה מצויינת תמורה טובה לכסף למי שמחפש קרוסאובר נוח ופרקטי ככל הניתן.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
האבזור של דגם ה-shine pk מצויין ומגיע ברמת גימור גבוה, לדעתי מי שרוכש את הרכב הזה כדאי מאוד לוותר על גרסאות הכניסה החיוורות וללכת על המאובזרות , ההבדל שלצף 20 אלף אבל זה כאילו שמקבלים רכב פרימיום לעומת רכב משפחתי רגיל

 

קודם כל תתחדש!

מסכים לגמרי שדגם הבסיס נראה פשוט ולא מזמין.

אבל הפרש המחיר ממש שערורייתי.

לדעתי היו צריכים להציע גם דגם ביניים.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
קודם כל תתחדש!

מסכים לגמרי שדגם הבסיס נראה פשוט ולא מזמין.

אבל הפרש המחיר ממש שערורייתי.

לדעתי היו צריכים להציע גם דגם ביניים.

 

 

תודה רבה.

אתה רוצה, או מכיר מישהו שמעוניין בקקטוס שלי ? 4/2018, אוטומטי, 16000 ק"מ, כסוף באמפרים שחורים, ראשונה פרטית.

רגע לפני שהיא תלך לטרייד אין.

 

מחיר 77 אלף.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

יש סיבה מעבר למדיניות תמחור שבגירסה הבסיסית ההבדל בין הדיזל לבנזין הוא 11,000 ובבכירה רק 5000?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אפשר לנחש שזה קשור למחירים שהיבואן מקבל מהיצרן ולא בהכרח מדיניות תמחור של היבואן

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
אלא שלא תקועים בעבר...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היו לנו הרבה סיטרואן מהשנעם האחרונות. ים של בעיות חשמל. שומר נפשו ירחק

 

2003 Polo 9N 1.4 75hp

פורסם
אפשר לנחש שזה קשור למחירים שהיבואן מקבל מהיצרן ולא בהכרח מדיניות תמחור של היבואן

 

לא בהכרח. יתכן שסיבה נעוצה בהקצאות שיש ליבואן, או ברצון שלו למצב את הדיזל הבסיסי כגירסת ציי הרכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...