Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפרופו ההצעה לרכישת ידניות, אני רואה שהם אימצו את השיטה שגובשה לטובת חברי מועדון סיטרואן קקטוס בישראל (-:

במקרה שלנו, המחיר היה גבוה מדי וההתחייבות רחבה מדי, לאחר שהיו לי 12 מתעניינים שהגדירו עצמם "רציניים", רק 1 (אחד) היה מוכן להתחייב.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה אחלה כרכרה.

אגב, האם השליטה במיזוג היא דרך האינפוטיימנט בדומה לקקטוס?

או שיש כפתורים פיזיים.

פורסם

ב PSA מסתבר ירדו מהענין של כפתורים פיזיים, גרוע מכך באוטו הזה אפילו קיצורי הדרך לתפריטים השונים, מה שמסודר כל כך יפה ונגיש עם מקשים פיזיים יפהפיים ב 3008, מחייבים לחיצה עיוורת על פס מגע מתחת למסך. מצד שני אפשר אולי להתנחם בכך שגם באודי ובוולוו מעדיפים את השיטה האוילית והמסוכנת הזו.

פורסם (נערך)

זה לא מנחם אבל באודי יש זיהוי פקודות קוליות.

אין לסיטרואן הזו voice command ?

ואני לא מדבר על פקודות חיוג לטלפון.

כי הגרסא הסינית של C4 aircross כוללת שליטה קולית על כל המולטימדיה כולל מיזוג , אורות דרך, מגבים וכו'.

ככה הסינים טענו בכל מקרה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
ב PSA מסתבר ירדו מהענין של כפתורים פיזיים, גרוע מכך באוטו הזה אפילו קיצורי הדרך לתפריטים השונים, מה שמסודר כל כך יפה ונגיש עם מקשים פיזיים יפהפיים ב 3008, מחייבים לחיצה עיוורת על פס מגע מתחת למסך. מצד שני אפשר אולי להתנחם בכך שגם באודי ובוולוו מעדיפים את השיטה האוילית והמסוכנת הזו.
אם כך מזל שהם רכשו את אופל. אם לשפוט לפי הקורסה החדשה, הגרמנים ממשיכים להתעקש על כפתורי שליטה פיזיים במזגן...

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
מבחינה עיצובית, הפיג'ו הרבה יותר מעניינת. הסיטרואן נראית פשוטה יותר, עם פלסטיקים שחורים וגדולים.

אני הייתי אומר אחרת. ה3008 יפה וקונבציונלית יותר. האיירקרוס מעניינת יותר...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
מהי הטבת השקה שניתנה ברכישת הרכב ?

 

4000 שח הנחה, ומערכת של פוינטר (שמתחברת לקיימת לצורך WAZE) מתנה (שווי של 4000 שח לטענתם).

פורסם
4000 שח הנחה, ומערכת של פוינטר (שמתחברת לקיימת לצורך WAZE) מתנה (שווי של 4000 שח לטענתם).

 

ז״א מינוס 4,000 ש׳׳ח החנה בחשבון תשלום סופי ? לכל רמת גימור ?

 

 

לגבי מערכת (לובינסקי טאץ?) בשווי 4,000 ש׳׳ח מתנה - אפשר לוותר עליה (יש אפל קאר פלי עם ויז וגוגל מפות מובנה) ולקבל זיכוי כספי ?

פורסם (נערך)

מי קונה סיטרואן לא ברור לי, בעיקר כשיש מתחרות מעולות מבית גרמניה ברמת מחיר הזו.

 

2003 Polo 9N 1.4 75hp

עריכה אחרונה על ידי Pecan
פורסם
מי קונה סיטרואן לא ברור לי, בעיקר כשיש מתחרות מעולות מבית גרמניה ברמת מחיר הזו.

 

2003 Polo 9N 1.4 75hp

 

מי שמחפש רכב עם ערך מוסף , עיצוב ונוחות ולא שבלונה גרמנית משעממת עד מוות בדמות הטיגון.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

תראה מה עושה פיג'ו 3008 לסגמנט שלה, היא לא מבית גרמני, ואנשים קונים אפילו שהיא אוהבת לאכול בגאט ולא נקניקיה

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...